7/30/2019

7/30/2019

Biała pantera...

Uwaga!
Proszę nie regulować obrazu!
Biel szaty graficznej
i mej skóry KLIK - celowa ! 😋


Włączył mi się tryb kota...
A w zasadzie nie wyłączył,
bo wciąż w takim trwam KLIK .


Uaktywnił się ten dziki...
Gdy mruczenie zamieniam w warczenie ;)


Do takiej pantery lepiej się nie zbliżać...
Niestety czekolady już nie jada,
więc rzucanie w nią Nutellą czy Milką nie ma sensu...
No... 
Chyba, że słoikiem celnie traficie i uciszycie 😂


Najlepiej zabrać ją na spacer
lub zakupy ;) 







Schłodzona w dzikiej rzece...


Zrelaksowana wśród zieleni...


I wygrzana na gorących kamieniach!



Momentalnie odżywa!
Warczenie znowu zamienia się w mruczenie 😉



Fot. Mąż :))



Klapki - Primark 
Sukienka - Sinsay (wyprzedaż)
Okulary - Auchan



31 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia i sukienka, klapki i kocica też :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna jesteś w takim panterkowym wydaniu !!!
    Buziaczki Edytko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Panterka mnie chyba lubi... Tak jak groszki:D
      Dziękuję Krynia!!!
      Buziaki!!

      Usuń
  3. Wyglądasz cudownie:))fotki fantastyczne i miejsce...:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Super letnia, lekka kreacja ;) Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Miło mi bardzo!
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  5. Idealnie letnia sukienka i rzeczne okoliczności przyrody ;) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okoliczności przyrody zawsze dają 1000% mocy stylówce:D

      Usuń
  6. Piękne zdjęcia, pełne pozytywnej energii☺

    OdpowiedzUsuń
  7. Ahahahaha Jaki fajny, zabawny tekst. :D Fajna z Ciebie kobieta. Wyglądasz super pięknie, a jasna skóra też jest piękna! Uwielbiam takie miejsca, także zdjęcia fajnie mi się oglądało. Post bardzo radosny, ja przynajmniej się uśmiecham. Pozdrawiam serdecznie, życzę pięknych, radosnych dni. :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi bardzo!!!
      Serdecznie dziękuję!
      Pozdrawiam!

      Usuń
  8. Ahh jak wakacyjnie <3 I cudowna kiecka, kocham panterkę :P
    A ja bardzo serdecznie zapraszam do posta i być może (jeśli masz ochotę) mini konkursu-niespodzianki, wystarczy tylko dodać komentarz z głosem! :)
    http://uszatkaa.blogspot.com/2019/08/wakacyjna-sprawa-mini-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładnie wyglądasz :) myślałam, że ja mam jasną skórę, o ale tu wygrałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha:D No! Takiej bladej jak ja, to chyba drugiej nie ma:D
      Dzięki!!!

      Usuń
  10. Piękna z ciebie Pantera, zresztą ten print w każdym wydaniu do Ciebie pasuje: czy to będzie letnia sukienka czy wieczorowa stylizacja. A sceneria super!Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba najmniej lubię się z kwiatkami :D
      Dziękuję!!!
      Buziaki!!!

      Usuń
  11. I follow you on gfc204 , follow back?

    https://bubasworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie też coś ciągnie w te desenie bo zakupiłam spódnice i klapki lamparcie, a i jeszcze buty wężowe:-))))
    Fajna strąkóweczka.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne wakacyjne fotki... Kociczko :D!!!
    Mmmmrrrrrrrrrr... w piątek zaczynam urlop... mrrrrrrruczę z radości :D!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja co prawda na wolnym - bezrobocie :p ;) Ale chłop bez urlopu, więc kicha:D
      Foty jeno pod płotem:D

      Usuń
  14. Kocica👍👍👍, fotki super ❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  15. Bomba!!! Tzn śliczna Biała Pantera!!!
    Tysiąc buziaków!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Zjadłaś te małże, ślimaki, czy co tam było w srodku????????
    :D
    A na poważnie - wyglądasz cudnie w tej koszulko-sukieneczce i do tego te klapki i różany kontast !!!!!
    Super, po prostu super !!!!!
    Kisses - Margot :) ))))

    OdpowiedzUsuń

Hejka! Miło, że wpadła(e)ś!
Rozgość się, nie zdejmuj butów, zrelaksuj...
Nie musisz wszystkiego chwalić, możesz krytykować elementy stylówki.
Wszak nie wszystko się wszystkim podoba.
Jeśli ja, jako osoba Cię drażnię, to musisz z tym jakoś żyć ;)
Obrażliwe komcie usuwam bezlitośnie :D
Nie przyjmuję zaproszeń do sekt i podlinkowanych reklam :p

Copyright © Zapiski roztrzepane ....... , Blogger