5/23/2019

5/23/2019

Prawie Rita, prawie Gilda na 10 urodziny bloga :D

 No po prostu musiałam
 pogwiazdorzyć przy takiej okazji!!!
Zresztą bez okazji też mi się zdarza,
więc chyba nikogo nie zaskoczyłam :D
10 lat blogowania zasługuje chyba 
na odpowiednią kreację!
 Rita Hayworth jest tylko jedna
i nawet nie próbowałam zająć jej miejsca!
Żródło - Net
 Ale pobawić się w klimatach Gildy 
zawsze można!
Coś mi się zdaje,
że dzisiejsza Gilda 
mogłaby być bardziej na luzie ;)
 Jak Wam się podoba  Rita Hayworth
we współczesnej wersji?  😋
 Tutaj KLIK Ruda Marylin na 9-te urodziny:)

I wiecie?
Jeszcze nie wiem co wymyślę na następne,
ale wiem jedno...
Wciąż chce mi się blogować!
Wciąż cenię sobie kontakt z Wami!
I naprawdę z całego serca dziękuję Wam, 
że jesteście!
Mym najstarszym obserwatorkom - 
- nie wiekowo oczywiście!😁
Bo najwięcej ze mną przeszły...
Wypraw po zamkach,
wspinaczek na latarnie i zejść do kopalń!
Przetrwały wciąż te same ciuchy
i mą upartość w zakładaniu niemodnych 😋
I oczywiście moją nieskładną pisaninę :D
Dziękuję świeżynkom - fankom,
że też dają radę !

 Obiecuję, że się NIE poprawię!
Nadal będę odlatywać w czasie i w swoim świecie!

To co?!
Imprezka? 😊
 Fot. Ja Sama :))

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Buty - Mohito i New Balance
Rękawiczki - Allegro
Spodnie - Mohito
Sukienka - z peleryny,
 którą zrobiłam synowi, kilka lat temu,
 na przebranie Batmana :D
Powstała,
 dzięki kilku kunsztownym wiązaniom
 oraz odcięciu dwóch kawałków na pasek na ramię 
i kokardę w talii😜
😀

33 komentarze:

  1. Przebiłaś inspirację ❤ Wznoszę toast żubròweczką za kolejne 10 lat słonwczko 🍸🍸🍸

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha :D Ola! Nie śmiem startować do Rity!
      Ale żubróweczki nie odmówię:D:D:D
      Dziękuję, że jesteś!!!!:*

      Usuń
  2. Edytko kochana, jakaś Ty piękna w tej stylizacji !!! Szkoda że nie mamy wyzwań w naszej grupie inspirowanych gwiazdami kina :-) Uwielbiam takie zabawy !!! Ja mam już Audrey Hepburn na swoim blogu a Ty to już trzy gwiazdy z tego co pamiętam, oj było by szaleństwo na Fenomenalnych :-) Wielkie gratulacje z okazji 10-ch urodzin bloga !!!
    Ściskam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez żałuję!!! Ale byśmy czadu dały!!!:D
      Pamiętam Twoją Audrey!!! Przepiękna była! <3
      Też mam na nią chętkę:D

      Dziękuję Krynia!!!
      Buziaki!!!

      Usuń
  3. Edytka, ja jestem z Toba prawie od poczatku Twojego blogowania!!!!
    Przygwiadorzyłas jak na prawdziwa Gwiazde przystalo!😍🤩
    Jestes niesamowicie kreatywna Kochana. Zycze Ci pomyslow na kolejną dekade a jestem pewna, że zaskoczysz nas jeszcze nie raz, nie dwa....👌👌😁😁
    Twoja obietnica bardzo mi sie podoba:))))
    Buziaki ogromne Edytko!♥️😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu jesteś własnie jedną z tych "najstarszych" :D:D
      Aleś się ze mną przez te lata umordowała.. Pewnie nie raz, nie wiedziałas co napisać, gdy z czymś wyskoczyłam... Sorki:D:D

      Powiem Ci, że własnie dla takich dziewczyn jak Ty, warto tu być!!!
      NIE poprawię się na pewno! Nie zawiodę Cię!:D:D

      Dziękuję żeś mnie nie odstąpiła:D

      Moc uścisków szczerych!!!
      Buziaki Małgosiu:))))

      Usuń
  4. GRATULACJE!!!
    Cudownie wyglądasz i jesteś bardzo zdolna. Myślałam, że to kreacja z salonu mody :)
    Cieszę się, że Cię poznałam dzięki Ani, a Ania, jeśli Cię widzi na zdjęciach to jest Tobą na pewno zachwycona, uwielbiała przecież tak jak Ty te klimaty.
    Gwiazdorz kolejne lata, wywołuj uśmiech na twarzy, Ty to potrafisz...:)
    Jutro zajrzę na wcześniejsze Twoje posty :)
    Wszystkiego dobrego i moc buziaków posyłam!!!


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu!!! Bez grama igły i nitki powstała :D
      Wszak my zdolniachy jesteśmy! Te pustki w PRL-u, wychodzą nam teraz na dobre:D Kombinujemy;))

      Oj tak... Ania nas do siebie zbliżyła...
      Na pewno podobałabym się jej jako Gilda:))

      Pogwiazdorze ile się da! A co!

      Dziękuję kochana!!!
      Moc uścisków!!!
      Buziaki!!!

      Usuń
  5. Wow serio to już ? !!
    10 lat to na prawdę genialny staż !! :O
    Ja jestem z Tobą od dawna, razem zwiedzałyśmy te wszystkie zamki i zdobywałyśmy szczyty :) hehe

    Kochana, obyś blogowała nam jeszcxze sto lat :)

    Buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio, serio!
      Sie nazwiedzałyśmy wspólnie, bo też jesteś jedną z moich "starszych" fanek;))

      Postaram się dociągnąć do setki... Najwyżej Tarunia mnie zastąpi :D
      Dziękuję!!!
      Buziaki!!!

      Usuń
  6. Nooo, czekałam, aż ta Gilda trochę wyluzuje :))) Jam Cię odnalazła te dziesięć lat temu, chwilę przed tym, jak założyłam swojego bloga. Szokniedowierzanie, że to już strzał w dziesiątkę... Kiedy to zleciało, sie pytam???? Najlepszości, wszystkiego najkreatywniejszego na dalszej drodze blogowania!!!!!! Amen ;) :D <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha :D Mnie też ta wyluzowana podoba się najbardziej! :D

      No... Żebyś wiedziała! Szok, jak to zleciało!
      Sivka, szacun, żeś wytrzymała te moje słodziaśne pozy, minki i stylówki:D:D:D
      Wszak my takie różne... Ale dajemy radę:D

      Dzięki!!! Pociągnę chyba jeszcze trochę! :D
      :* <3

      Usuń
  7. Taro, tak jak napisałam ostatnio - na Twojego nowego posta wyczekuję zawsze jak na nowe odcinki ulubionych seriali :D. Nie kończ nas zaskakiwać, kolejnych 100 lat blogowania! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od czasu do czasu w czymś odlecę! Obiecuję:)))
      Dzięki wielkie!!! :D

      Usuń
  8. gartulacje, piękna Gildo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz uroczo!!!!!!!!Pozdrawiam serdecznie i wiele radości z blogowania życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteś szalona, mówię Ci.... 100 lat blogowania dla nas !!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha :D
      Oj tak!!! Oby tego blogowania było jak najdłużej:))

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Bo damie wystarczy kawałek podszewki, by damą być :D :D :*

      Usuń
  12. No pięknie! Ty nie gwiazdorzysz, Ty jesteś Gwiazdą! :) To już 10 lat stuknęło powiadasz? Piękna rocznica, życzę kolejnych, równie wspaniałych dziesiątek ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha :D Kiedyś ktoś mi napisał, że gwiazdą jestem tylko w domu:D Każda z nas może być gwiazdą, gdy ma tylko na to ochotę:)))
      Dziękuję Ci serdecznie Dorotka!!!

      Usuń
  13. Teraz to już naprawdę gwiazda jak z Hollywood, oczywiście oryginalniejsza i z niepodrabiana osobowością :) Życzę jeszcze wielu lat owocnego blogowania i dalszego ciągu modowych eksperymentów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rity się nie podrobi,więc najlepiej w takiej zabawie pozostać sobą :D
      Dziękuję Marysiu!!!

      Usuń
  14. Fantastycznie się przeobraziłaś w gwiazdę Hollywood :-). Życzę Ci jeszcze wiele 10- tęk blogowania:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Edytko, serdeczne gratulacje okazji tak zacnej rocznicy!!! Uwielbiam Twojego bloga, Twoje poczucie humoru i dystans do szeroko rozumianego pojęcia ,,moda" :D!!! Bloguj nam 100 lat :*!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. P.S. Ta stylizacja jest wspaniała. Wyglądasz jak milion dolarów :D!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahaha :D Czemu nie jak bilion? ;)) :D

      Dziękuję Justynka! Swoja modę każda z nas ma w sobie i właśnie, to jest najfajniejsze:))

      Buziaki!!!

      Usuń
  17. Jak mi się podoba ???????????????????? Zachwycam się tymi zdjęciami już od tygodnia !!!! Są przepiękne !!!
    Czy jesteś wnuczką Rity???? Wymyśliłaś tę kreację perfekcyjnie :) ))))
    Zakochałam się w tej stylizacji :) )))))
    Kisses - Margot :) )))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha :D Mogę być w jej rodzinie jak najbardziej :)))
      Uwielbiam Gildę i już jakiś czas temu chodziła mi po głowie ta stylizacja,
      tylko nad kiecką myślałam ;)
      Dziękuję MaRgosiu!!!
      Buziaki!!!

      Usuń

Hejka! Miło, że wpadła(e)ś!
Rozgość się, nie zdejmuj butów, zrelaksuj...
Nie musisz wszystkiego chwalić, możesz krytykować elementy stylówki.
Wszak nie wszystko się wszystkim podoba.
Jeśli ja, jako osoba Cię drażnię, to musisz z tym jakoś żyć ;)
Obrażliwe komcie usuwam bezlitośnie :D
Nie przyjmuję zaproszeń do sekt i podlinkowanych reklam :p

Copyright © Zapiski roztrzepane ....... , Blogger