5/20/2019

5/20/2019

Kropka nad K / A Final Dot

 PHENOMENAL US - CHALLENGE 52
 A wtedy weszła ona !
Cała w groszkach! 😏

 A wtedy weszła ona...
 Cała w groszkach !
 A wtedy weszły one...
 Całe w groszkach !!!
A wtedy weszła znowu ona!
Cała w groszkach!
 A wtedy weszły one!
Całe w groszkach😮
A wtedy weszła znowu ona!
Cała w groszkach!
Groszki 
uderzyły im do głowy 😋
Tak, to jest gdy dwie Tary
 zaczynają szaleć ;)
Bal Lalek KLIK
wciąż  trwa 😊
 A dołączyła jeszcze ona!
Tosia!
Moja siostrzenica, 
która wczoraj 6 miesięcy skończyła! 
Prawie cała w groszkach!  😊
Tak się kończą rozmowy z ciotką, gdy
ta sobie foty na wyzwanie strzela 😁
Mamunia się wyłamała - krateczka...
Szkoda, że nie mam siostry bliżej,
bo byłyby wspólne wyzwania 😊

Fot. Ja Sama :))

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Tarunia:
Suknia - Made by Tara
Fryzura - Tara

Tara:
Bluzka - Mohito (nowa kolekcja) 
Pasek - z apaszki
Kolczyki - NN
Buty - Sh, Odeon
Spodnie - Gerry Weber, od Oli Lumpoli 😘
Torebka - od siostry :) ozdobiona apaszką.
 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

31 komentarzy:

  1. Przepięknie Ci Edytko w tych czerwonych groszkach. Wyglądasz bardzo kobieco. Pozdrawiam Cię serdecznie 😘 😘 😘 😘 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba mi te czerwono-białe groszki rzeczywiście służą:)))
      Fajnie się w całości czułam!
      Dziękuję Krysiu!!!
      Pozdrawiam Cię cieplutko :*

      Usuń
  2. Edytko, wyglądasz cudownie !!! Rozkwitasz, po prostu. Podzielam miłość do groszków :)
    Buziaki !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam Twoje grochy Soniu! Szczególnie te z parze z Krynią:D
      Dziękuję!!!!
      Buziole!!!

      Usuń
  3. Edytka !!!! Zaszalalas!!! Jak zwykle jestem zachwycona , super figura, ślicznie zestawione kropeczki, mega udana stylizacja, a siostrzenica cudna.!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha :D Tak mnie naszło, żeby taka słodką, lalkowatą stylówkę sprawić:D
      Tosieńka widziała mnie podczas fotek! Ma wyczucie dziewczyna! Będzie modnisia:))
      Dziękuję kochana!!!
      Buziaki!!!

      Usuń
  4. Świetne te kropki. Ja w tym sezonie prawdopodobnie skuszę się na białą sukienkę w granatowe grochy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam białą w wielkie czarne grochy!
      Kup koniecznie:))
      Groszki i grochy zawsze są świetne:D

      Usuń
  5. Wyglądasz cudnie:))groszki kocham:))a mała Tosia urocza:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie Ci Taro w tych groszkach !!! Bardzo kocham wszystkie groszkowate ciuszki, więc patrząc na takie stylóweczki moje serce raduje się niezmiernie :-)
    Buziaczki kochana :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo groszki są takie wdzięczne... Jak tu ich nie lubić:))
      Dziękuję Krynia!!!
      Buziole!!!

      Usuń
  7. Pięknie Ci w tych groszkach! Siostrzenica i Tosia też piękne dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Groszki dodają uroku wszystkim:)) I starszym, i młodszym:D
      Dziękuję Dorotka:))

      Usuń
  8. Edytko,rewelacyjnie :) Mix grochow wyszedl swietnie i te zielone czolenka w kontrze ... bosko :) Pozdrawiam Renata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję z serca!!!
      Tak pomyślałam, że zieleń fajnie tu namiesza:D
      Buziaki!!!

      Usuń
  9. :D :D :D.... Jeeeee spersonalizowana lalka Barbie-Tara vel. Tarunia:D, jaki odlot. Taro, jak uwielbiam Twoje performance'y :D, uwielbiam. A look też odlot :D. Czy ten kostium umi latać, jak biiiednroneczka. Nie odlatuj tylko za bardzo :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha :D Dzięki niej będę wiecznie młoda! Zastąpi mnie kiedyś na blogu:D
      Lalkowe pozy i przesłodzenie groszkami... bardzo celowe:D
      Prawie odleciałam na tej wacie cukrowej! Zgadza się:))))

      Usuń
  10. Piękne, grochowe one <3 hehehe
    Ja zachwycam się oczywiście, bo pod koniec czerwca mam panieński siostry i właśnie motywem przewodnim mają być co ? właśnie grochy :) :)
    Cieszę się niezmiernie, bo w końcu będę mogła zaszaleć ze stylówką, bo na te Wasze wyzwania, to nigdy nie mogę się wyrobić hehehe

    buziole :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na wyzwania trzeba się sprężyć! Nie ma zmiłuj!
      Hahaha :D
      Dziękujemy!!!:D
      Buziaki!!!

      Na pewno coś wymyślisz na imprezę:D

      Usuń
  11. Jesteś prawdziwą królową groszków. Przepięknie Ci w tych kropeczkach (zwłaszcza czerwonych). Noś jak najczęściej! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie Madziu:)))
      Noszę, bo naprawdę lubię:D

      Usuń
  12. Ach jak cudownie !!!! Pomysł na dodanie tych seledynowych akcentów jest rewelcyjny, żeby nie powiedzieć fenomenalny ;)
    Wszystkie małe i duże kobietki wyglądacie przepięknie :) ))))))
    Kisses - Margot :) ))0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy Margosiu!!!
      Uczę się od najlepszych!!! Muszę trzymać poziom!!!
      Buziaki!!!

      Usuń
  13. Wow, Edytko wyglądasz fantastycznie w tym zestawie :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna jesteś w tym komplecie groszkowym, mała Tarunia też.:)
    Nie zdążyłam, za dużo spraw wokół nie a nie chciałam odgrzewanych kotletów.
    Buziole piękna!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy Basiu!!!
      Ciężko nadążyć z tymi wyzwaniami, gdy się pracuje:)
      Ja teraz mam więcej wolnego:D
      Buziaki kochana!!!

      Usuń
  15. Uwielbiam groszki :D!!! Im więcej tym lepiej :D!!! Śliczności :D!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Gwiazda filmowa, genialny strój. Wyglądasz rewelacyjnie, modelka do zdjęć z Ciebie idealna. :)

    OdpowiedzUsuń

Hejka! Miło, że wpadła(e)ś!
Rozgość się, nie zdejmuj butów, zrelaksuj...
Nie musisz wszystkiego chwalić, możesz krytykować elementy stylówki.
Wszak nie wszystko się wszystkim podoba.
Jeśli ja, jako osoba Cię drażnię, to musisz z tym jakoś żyć ;)
Obrażliwe komcie usuwam bezlitośnie :D
Nie przyjmuję zaproszeń do sekt i podlinkowanych reklam :p

Copyright © Zapiski roztrzepane ....... , Blogger