2/18/2019

2/18/2019

PHENOMENAL US - Challenge 41

Szalejące Rękawy / Crazy Sleeves
Oj...chyba mnie pogonicie z grupy niedługo...
U mnie znowu wykopaliska...
Ulubione rękawy z lat 90-tych :D
Po raz pierwszy
 ta bluzka szalała w relacji z Biskupina  w 2011
W wersji bardziej wyrafinowanej, 
prezentowała się w 2014 ;)
A w zwiewnej i kobiecej,
 tańczyła dwa lata temu w Ciechocinku :))
Oby do wiosny dziewczyny!

Choróbsko znowu mnie dopadło, 
więc tym bardziej czekam na cieplejsze dni:)) 
Na razie brak sił, brak weny...
A nowe ciuchy do pokazania czekają!
Nic, to...
Odżyję, to je Wam zapodam :D

33 komentarze:

  1. Ta bluzka ma śliczne wzory i kolory. Mnie tez znowu dopadło przeziębienie i dałam na stronę Phenomenal us wykopaliska. Tak czasem bywa i myślę, że koleżanki wybaczą. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To musimy jakoś walczyć z choróbskiem Krysiu:))
      I dla Ciebie moc zdrówka!!!
      Buziaki!!!

      Usuń
  2. Bluzka jest piękna a rękawy bardzo szalejące:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega. Nie wiem która wersja mnie oczarowuje bardziej: wiesz ten hippie rock, z jeansami, porządnymi botkami, czy ta elegancka pod marynarką - wielki świat, tak teatralnie. Kupuje obie ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No...z dżinsami fajnie wygląda i super się tak czułam:))
      Zresztą w pozostałych zestawach też:D Bo to wszystko od sytuacji zależy:)))
      Dzięki!!!

      Usuń
  4. Fajne masz to wszystko, i dobrze że miałaś z czego wybrać i wstrzelilas się w temat idealnie, ja mam cienkie bluzki z fajnymi rękawami , ale nie chciało mi się zimą takiej sesji ewiec dałam płaszczyk i tłem nadrobilam. Zdrowiej szybko bo pusto bez ciebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo już wszystkie moje, ciekawe rękawy na blogu były i nic nowego nawet nie miałam:D
      Dzięki Helenka!
      Zbieram siły na powrót!

      Usuń
  5. Edytko, bluzka jest prześliczna i świetnie wpisuje się w Twój styl :D!!!
    Życzę Ci zdrówka... wiosna tuż, tuż :D!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Justynka! To już chyba starość, że tak mnie to choróbsko trzyma ;)\
      Buziaki!!!

      Usuń
  6. No i dobrze, że przypomniałaś nam te bluzkę, bo jest świetna. a Ty w każdym zestawie, jak zwykle radośnie i ślicznie.
    Zdrowiej Kochana, zadzwonię za kilka dni, nie chcę Cię męczyć.
    Nie ma tygodnia bym nie była przynajmniej u dwóch lekarzy... Szczerze mówiąc, już mi to wychodzi uszami i nie tylko...
    Ściskam Cię mocno. Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej...to u Ciebie też się dzieje Basiu... Trzymaj się jakoś:*
      Dziękuję kochana, że zajrzałaś!
      Buziaki!!!

      Usuń
  7. E tym, jakie wykopaliska? Po prostu fajna bluzka i już...ma super rękawy, zawsze na czasie. Dobrze że ją pokazałaś. Zdrówka życzę 😍, buziaki 💋

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bluzka stara, ale jara! Niektóre ciuchy tak już mają:D
      Dziękuj Basiu!!!
      Buziaczki!!!

      Usuń
  8. Kochana, mnie to grypisko męczyło przez ponad dwa tygodnie, teraz już jest trochę lepiej ale słaba jestem i nic mi się nie chce, tylko bym posypiała;)Także podziwiam Ciebie, że w ogóle spięłaś się i taki fajny (jak zawsze) post nam zrobiłaś :) bluzeczka ma wyjątkowo szalone rękawy! :) Buziaki i zdrówka , dużo zdrówka! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu, to u mnie podobnie! Człowiek niby ciut zdrowszy, a za chwilę chory i baaardzo zmęczony... Tylko spać się chce...
      Staram się zebrać do kupy:D Rzęsy zrobiłam, włosy odświeżę i jakieś foty po niedzieli musze strzelić!
      Dziękuję i wzajemnie!!! Moc zdrówka!!!
      Buziaki!!!

      Usuń
  9. Szalej kochana i to nie tylko z rękawami - szkoda życia na choroby ;-) Piękna bluzeczka i moje ulubione dzwonkowate rękawy !!! Buziaczki Edytko i zdrówka życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już zła jestem, bo ciuchy leżą, a sił brak, żeby je obfocić!
      Dziękuję Krynia!!!

      Usuń
  10. Nikt Cie na pewno nie wyrzuci 😂😂😂
    Tarunia, bluzka.piekna a Ty wygladasz zjawiskowo😍😍
    Wykopalisko czy terażniejszosc figure masz boska!!!
    Buziam😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję! Bo obijam się ostatnio ;))
      Dziękuję Małgosiu!!!
      Hehehe :D Ciut mi ostatnio w biedrach przybyło, chyba się w tę kiecke nie wcisnę:D
      Buziaki!!!

      Usuń
  11. Fajna bluzka, ma ładny wzór :) Najlepiej podoba mi się z żakietem. Elegancko jest, a ja tak lubię :) Zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z żakietem pewnie jeszcze ponoszę:D
      Dzięki Ewa:)

      Usuń
  12. Piękna, piękne, wszystkie stylóweczki tak, tak!. pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham takie rękawy :) szczególnie jak wychodzą spod np. marynarki <3 ślicznie wyglądacie Ty i bluzka na przestrzeni lat, niezmienne :) zdrowiej, Edek :*

    OdpowiedzUsuń
  14. O ja też czekam na wiosnę ale zrobiłaś stykówkę w kwiaty aż chce się słońca i ciepła.
    Dużo zdrowia życzę - Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MNie już też chce się wiosny!!!!
      Dzięki!!! Jakoś się trzymam! :D

      Usuń
  15. Ale mnie tutaj zaskoczyłaś :) , myślałam, że weszłam na jakiś inny blog ;) , jakaś obca kobitka, w brązowych włosach na mnie zerka :) :D :D :D
    No Kochana zaszalałaś z tą bluzką - super w każdej postaci.
    Pięknie - kisses - Margot :) )))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha :D Kiedyś byłam szatynką! :D
      Bluzka jeszcze nie raz wystąpi! Jest niezniszczalna!
      Dziękuję Margosiu :*

      Usuń

Hejka! Miło, że wpadła(e)ś!
Rozgość się, nie zdejmuj butów, zrelaksuj...
Nie musisz wszystkiego chwalić, możesz krytykować elementy stylówki.
Wszak nie wszystko się wszystkim podoba.
Jeśli ja, jako osoba Cię drażnię, to musisz z tym jakoś żyć ;)
Obrażliwe komcie usuwam bezlitośnie :D
Nie przyjmuję zaproszeń do sekt i podlinkowanych reklam :p

Copyright © Zapiski roztrzepane ....... , Blogger