12/29/2018

12/29/2018

Czerwona ołówkowa i pingwin... czyli świąteczne migawki ;)

Mam nadzieję, że święta spędziliście tak jak chcieliście:D
Do tego w zdrowiu, spokoju i humorze :D
Moje od kilku lat są świeckie.
Witam zimę, cieszę się choinką i prezentami:))
A przede wszystkim tym, że wszyscy w rodzinie
 i wśród znajomych są zdrowi:))
I jak co roku  - liczę na to, 
że tym razem święta będą białe!
Przez moment była na to szansa!
W dniu zakupu choinki! :D

Ale wyszło jak zwykle!
Wiosna za oknem! :D
Drzewko też wyglądało wiosennie i nawet pomyślałam, 
że można by je tak zostawić :D
Jednak Tarunia ze Stefanem, stanowczo zaprotestowali!
O reszcie rodziny nie wspomnę ;)
Przyodziałam więc choinkę :))
Nie zabrakło szafiarskich dodatków ;)
Przygotowałam kolację i przeżyłam...
Pomimo poparzeń pierwszego stopnia 😜
 Reszta, po jej zjedzeniu, też przeżyła... 😂
Więc w końcu można było zabrać się za prezenty!
Dla Rudego był największy :D
Na stare lata (15) już nie cieszą go zabawki, jeno jedzenie i spanie ;)
Mnie Mikołaj też hojnie obdarował...
Niespodzianie, okazało się, że byłam baaardzo grzeczna 😜
Mąż już się boi pierwszego spaceru w nowej, 
pingwinkowej czapie :D
 A ja przestanę w końcu drżeć, że przepadną mi foty :D
A będzie w czym strzelać :D
Sama też się obdarowałam!
Po tych wszystkich emocjach, nastał czas błogiego lenistwa...
Niestety, zakłócony w drugi dzień świąt choróbskiem ;)
Zapowiada się Sylwester w piżamce 😪
Kreację na ten dzień miałam nieskomplikowaną...
Ot...czerwoną ołówkową ;)
Gdybym nie zdążyła...
To już teraz...życzę Wam
 WSZYSTKIEGO CO NAJLEPSZE w Nowym Roku!!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Spódnica - Mohito
Bluzka - Mohito
Buty - Meu Maid (Agatki - prezent od koleżanki:))
Czapa zielona - Mohito
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

15 komentarzy:

  1. Życzę Ci dużo zdrowia. No i szczęścia w Nowym 2019 Roku😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu!!!
      Z serca życzę Ci także moc zdrowia i szczęścia!!! I wszystkiego co najlepsze!!

      Usuń
  2. Uśmiałam się. :)
    A prezentów moc widzę pod choinką.
    Zdrowia kochana Ci życzę Tobie i Twoim bliskim. Wszelkiej pomyślności w Nowym Roku.
    Miło było Cię usłyszeć. :)
    Moc buziaków posyłam!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomimo wszystko...na wesoło:))
      Dziękuję Basiu! Także miło było Cię usłyszeć... Przepraszam za to chrypienie do słuchawki;)
      Najlepszego dla Ciebie i bliskich!!! I z całych sił trzymam kciuki!!!!!!!!!!!
      Buziaki!!!!

      Usuń
  3. Piękne święta:))i super prezenty szczególnie t czapeczka:)))))Pozdrawiam serdecznie i również dobrego roku życzę no i zdrowia oczywiście:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu, niby prezenty nie najważniejsze, ale miłe:))
      Dziękuję kochana!!! Wzajemnie! Moc dobra!!!!!!
      Buziaki!!!

      Usuń
  4. Mam nadzieję, że ozdrowiejesz a poparzenia nie są groźne. Czapa odlotowa, fajnie się obdarowałaś, widzę dużą ilość ubranek ha!ha! Ślicznie wyglądałaś na wigilijnej kolacji. U mnie też święta czarne choć w pierwszy dzień trochę posypało ale bardzo nieśmiało. Wszystkiego najlepszego w Nowym 2019 Roku, cieplutko pozdrawiam i buziaki posyłam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba nie powinnam do kuchni wchodzić:D
      Troszkę mi lepiej, dam radę :D
      Dziękuję Basiu!!!
      Moc szczęścia Ci życzę w Nowym Roku!!!!!!!!!!!!!

      Usuń
  5. Kochana, u mnie też wszyscy sie na święta pochorowali i to na jelitówkę ;) dopiero teraz zjadamy wigilijne potrawy ;) pigwinkowa czapka to czad! super będzie stylówka :) Edytko, również życzę Ci wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku! Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurde... To chyba jeszcze gorzej...
      Dzięki Madziu!!!
      Szczęśliwego Nowego Roku!!!!

      Usuń
  6. Łojezu, z tymi chorobami... Mnie właśnie teraz rozkłada, chyba jakieś grypsko. Plany wyjazdowe sylwestrowe poszły się... nie powiem co. Ale co tam. Grzane wino (albo grzanym szampan) i do przodu 😀🙃 Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku dla Ciebie i Twojej rodzinki 🥂🤗🤣

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No... Ci powiem, że jak mnie z chłopem rozłożyło w drugi dzień świąt, to do dziś trzyma... Młody też dopadnięty, kaszle... Masakra... Ale nic to... Damy radę!!!
      Dzięki kobito!!! I Tobie wszystkiego co najlepsze!!! I Twojej rodzince!!!

      Usuń
  7. Świetna czapka :) Edytko życzę Ci wszystkiego dobrego w Nowym Roku :))) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu!
      Tobie także życzę Szczęśliwego Nowego Roku !!!! :D

      Usuń
  8. Tara, życzę Ci zdrówka, spełnienia marzeń, szczególnie tych modowych, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Hejka! Miło, że wpadła(e)ś!
Rozgość się, nie zdejmuj butów, zrelaksuj...
Nie musisz wszystkiego chwalić, możesz krytykować elementy stylówki.
Wszak nie wszystko się wszystkim podoba.
Jeśli ja, jako osoba Cię drażnię, to musisz z tym jakoś żyć ;)
Obrażliwe komcie usuwam bezlitośnie :D
Nie przyjmuję zaproszeń do sekt i podlinkowanych reklam :p

Copyright © Zapiski roztrzepane ....... , Blogger