7/06/2018

7/06/2018

Sukienka Jak Morska Bryza...:))

Na razie nie zapowiada mi się jakiś wypad nad morze...
Więc faluję sobie w domu:))
Kiecka idealna do naszego ostatniego wyzwania BOHO... KLIK
Prawda? :D
Dorwałam ją na allegro, jeszcze w tamtym roku:))
Wciąż czeka na przeróbkę, bo jest za długa,
 a do tego ma tak głęboko wyciętą górę,
 że tylko top ratuje mą godność ;)
Dlatego powstanie z niej 
Spódnica Jak Morska Bryza:))
Ale musiałam w niej sobie pofalować
 i  uwiecznić ją dla pokoleń 😊
I wiecie...
Chyba kiedyś będę taką morską bryzą... albo wietrzykiem...
Bo kto mi zabroni... 😊💃😜
Fot. Ja Sama :))
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sukienka - NN, allegro
Buty - z dna szafy
Kolczyki - NN
Torebka - Reserved chyba (stara już;))
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

32 komentarze:

  1. Edytko sukienka jest cudna i to chyba jakiś oryginał z dawnych czasów. Musisz ją dopasować, bo bardzo Ci w niej ładniej i jeszcze sobie pofalujesz śmigając ulicami. Ja taką przedpotopową spódnice dorwałam..licytuje..białą robiona na szydełku i ...nikt już takich nie robi, a to z białego kordonka..jak wygram licytacje to zrobię stylizacje, a na razie siedzę w truskawkowej kiecy i zastanawiam się czy nie przegiełam z takim wzorem mniam. U mnie sporo owocowych wzorów, trzeba się zdrowo odżywiać, buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno nie przegięłaś! Mignęłaś mi na insta! Cudnie wyglądasz!:D
      Dziękuję Ci kochana! I ciekawam tej szydełkowej:)) Marzyła mi się kiedyś taka:))
      Buziaki!!!

      Usuń
  2. Rzeczywiście wygląda jak morska bryza. Będzie z niej fantastyczna spódnica 😍 pozdrawiam serdecznie😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ten wzór ma piękny! No i turkus:))
      Dziękuję Krysiu!
      Buziaki!!!

      Usuń
  3. Morską bryzą jak najbardziej:)))))))))będzie fantastyczna spódnica:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie i super spódnica, i ja...bryza:D
      Buziaki Reniu!!!

      Usuń
  4. Edytko, z tej sukienki powstanie cudna spódnica. Sukienka jest tak zwiewna, eteryczna , klimatyczna...Pokaż się w nowej, przerobionej wersji - koniecznie :-), pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koleżanka Beatka mi ją ogarnie :D
      Pokażę się na pewno!
      Buziole!

      Usuń
  5. Też miałam kilka takich zakupów z górą wyciętą dla bliżej nieokreślonego osobnika, bo zdecydowanie nie dla kobietek. Ale pomysł z czymś 'pod' jest fantastyczny - poza tym góra ma taki fraczkowaty krój więc wygląda to super. Cokolwiek zdecydujesz bryzować możesz na całego - kocham długie sukienki, a ta jest wyjątkowo letnia i radosna. Jak zwykle wygladasz jak Modelka z wybiegów - cudowna figura i krój idealny dla Ciebie. Nadmorskie kisses - Margot :) )))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wycięcie jest nie do ogarnięcia :D Mogłam bardziej się postarać z czymś pod spód, ale jak zawsze na szybko wszystko robiłam :D
      Góra jest świetna, ale w spódnicy więcej poganiam:))
      Dziękuję!!!! Takie powłóczyste kiecki mnie wydłużają:D
      Buziaki!!!

      Usuń
  6. Superowo nam zafalowałaś ☺ ale już sobie wyobrażam boską spódnicę z białym topem ☺ Rzeczywiście masz 190 cm wzrostu w niej ☺ Nie skracaj za bardzo 💙

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też od razu pomyślałam, że z białą bluzką będzie ekstra wyglądać:D
      Hahaha:D Wiem jak się wydłużyć;)) Nie skrócę...:D

      Usuń
  7. Cudna jest ta morska bryza :) Wyglądasz w niej mega kobieco :))) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Takiej spódnicy szukam od dawna, magicznej, kolorowej, masz rację, spódnicę wykorzystasz przez całe lato, sukienka jest bardziej okazjonalna. Pozdrawiam i przepraszam za brak mojej aktywności, teraz nadrabiam zaległości blogowe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie...Sukienkę wcisnę do szafy i wyjmę za 5 lat...W spódnicy polatam:D
      Trafiła mi się:))
      Marzenka ja też mam wciąż zaległości i poślizgi...Jakoś damy radę:))
      Buziaki!!!

      Usuń
  9. I co ja mam pisać... Przyjadę i... Ach lepiej nie napiszę, co zrobię. Sukienka jest CUDNA!!! Przecież wiadomo, że lubię niebieskości :)
    I bosko Ci w niej... Ach!!!
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihihi :))) Wiem Basiu...cudna naprawdę i fajny ma materiał:D
      Dziękuję!
      Buziaki!!!

      Usuń
  10. Idealny pomysł ze przerobieniem na spódnicę. Sukienka ma potencjał więc szkoda by było tego nie wykorzystać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że tak! Co prawda, kupując ją, nie myślałam o przeróbce, ale jest mus... Tak góra wycięta, że szok ;)

      Usuń
  11. Bardzo ciekawa ta sukienka, choć rzeczywiście rozwiązanie na górze dość intrygujące... Myślę, że będzie z niej piękną maxi spódnica.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sukience na pewno nie pochodzę, a w spódnicy jak najbardziej:))

      Usuń
  12. Edysiu, pięknie falujesz! no i najważniejsze, że godność uratowana!bo przy tym falowaniu to różnie mogłoby być :D A spódnica będzie fantastyczna! :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehee:D Godność uratowałam!:D
      Dzięki Madziu! Pokażę się w spódnicy jak ją przerobię!
      Buziaki!!!

      Usuń
  13. Sukienka jest śliczna i szkoda trochę, że tak ją fatalnie skrojono, no ale z drugiej strony spódnica z niej też piękna będzie!!! Przerabiaj, przerabiaj i ... myk nad morze obfocić ja wśród fal :D!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No... Ma skromność jest w niej okrutnie zagrożona;))
      Nie wiem czy nad morze w tym roku pojadę.. Chciałoby się... Zobaczymy;)
      Buziaki Justynka!

      Usuń
  14. Spoko kochana, ja już pisałam u siebie, że na pocieszenie przywiozę Ci muszelkę z dna morza ;) hehehhe

    Kurczę szkoda, że ta góra nie podoba Ci się, bo mi bardzo ! Może po prostu załóż pod spód taki zwykły, prosty krótki top, bez ramiączek, nie wiem czy wiesz o jakie mi chodzi ? i będzie na prawdę super :D
    Ja bym jej nie obcinała :)

    Buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Góra mi się bardzo podoba! Ale jest nie do noszenia, niestety...
      Włożenie czegoś pod spód w upale...odpada...
      Będzie cięcie:D
      Dzięki!!!
      Buziole!!!

      Usuń
  15. Jest świetna i bardzo zwiewna. Spódnica z niej będzie idealna na lato :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna, super sobie pofalowałaś, kolor dla mnie idealny. Skracaj i noś, z topem całkiem fajnie.
    Pozdrawiam, buziaki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faluję chociaż w domu :))
      Dziękuję Basiu!
      Buziaki!!!

      Usuń

Hejka! Miło, że wpadła(e)ś!
Rozgość się, nie zdejmuj butów, zrelaksuj...
Nie musisz wszystkiego chwalić, możesz krytykować elementy stylówki.
Wszak nie wszystko się wszystkim podoba.
Jeśli ja, jako osoba Cię drażnię, to musisz z tym jakoś żyć ;)
Obrażliwe komcie usuwam bezlitośnie :D
Nie przyjmuję zaproszeń do sekt i podlinkowanych reklam :p

Copyright © Zapiski roztrzepane ....... , Blogger