7/13/2018

7/13/2018

Strój służbowy... czasem poważny, a czasem nie ;)

Czasem... 
 z chabrem w tle :D
Pełna powaga
 jak dla mnie... :))
 
Jest nawet 
dyskretna biżuteria :D
Ulubione miejsce... przymierzalnia... 😜😋
A o to... strój służbowy mniej poważny...
Z fuksją w tle :D 
 Przed laty był ciut inny ;) 
Nieco mniej urozmaicony... 😊
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Marynarka - Mohito
Bluzka w grochy - NN, prezent od mamy :))
Bluzka w koty - New Yorker (chyba)
Buty - Deichmann
Naszyjnik - Apart, prezent od męża na 24 rocznicę ślubu
Kolczyki koła - starsze niż nasz małżeństwo ;)
Spodnie - RenTex, MODO Butik klik
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

19 komentarzy:

  1. Ajććć ta fuksja jest cudowna- uwielbiam ten kolor i wlaśnie mi się przypomniało, że mam też portki w takim kolorze gdzieś w szafie, koniecznie muszę je odgrzebać <3

    Piękny naszyjnik- dobrze pamiętam, prezent od męża na rocznicę ślubu ? a miejsce na dodatkową biżuterię już stworzył ? :D

    Kochana, byłaś kiedyś pielęgniarką ? nigdy nie chwaliłaś się ?

    Buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam położną:D Kiedyś się chwaliłam, ale dawno;)

      Te portki tak nam się spodobały, że niedługo pół naszej galerii będzie w nich biegać! Szczególnie, że materiał mają fajny:))

      No.. prezent od męża...i kuferek też nieopatrznie dał:D

      Buziaki!!!

      Usuń
  2. Pięknie wyglądasz w każdym stroju, poważnym czy mniej poważnym :) W czepku też Ci było do twarzy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czepek bardzo lubiłam...i tę pracę też:))
      Dziękuję Dorotka:))

      Usuń
  3. No fajne takie portki. I bluzka w kropy. I siwa marynarka. I w ogóle ;) :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Strój sympatyczny , figura modelki fantastyczna ....w sumie fajny , wygląd calości.
    Zapraszam do mojej strony www.krystynaczarnecka.pl
    Łączę serdeczne pozdrowienia
    Krystyna

    OdpowiedzUsuń
  5. kochanie ,Ty pracuj a nie fotografuj się ;)
    a swoją drogą regularnie waszą ofertę ogladam na fb i muszę powiedzieć że fajne te ciuszki macie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka praca... ;))
      Przyznaję, ciuchy super i jako Rudy Chomik, męczę się chwilami niemożliwie w tej robocie;))

      Usuń
  6. piękne połaczenie z chabrem :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z przyjemnością zaglądam do Twojego kącika modowego w pracy: Jestem na bieżąco :-)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoje stroje służbowe są świetne:))szczególnie pierwszy przypadł mi do gustu:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszą być i wygodne i w miarę klasyczne:))
      Dziękuję Reniu:)
      Buziaki!!!

      Usuń
  9. Bardzo faaajna marynarka, przydałaby mi się czasem taką :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Kropy i kocury to coś co Filifionka lubi baaaaardzo :D!!!
    O jejciu.... już po północy ;)... kopciuch musi iść spać :D!!!
    Pozdrawiam serdecznie Edytko :D!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej. U nas niedługo planują zamawiać nowe stroje służbowe i pracownicy mogą nadsyłać swoje sugestie z konkretnymi ofertami. Na razie trafiłam tylko na jedno w branży lotniczej o tu i szukam jeszcze na forach i blogach jakichś innych sprawdzonych. Może ktoś ma jakieś namiary?

    OdpowiedzUsuń

Hejka! Miło, że wpadła(e)ś!
Rozgość się, nie zdejmuj butów, zrelaksuj...
Nie musisz wszystkiego chwalić, możesz krytykować elementy stylówki.
Wszak nie wszystko się wszystkim podoba.
Jeśli ja, jako osoba Cię drażnię, to musisz z tym jakoś żyć ;)
Obrażliwe komcie usuwam bezlitośnie :D
Nie przyjmuję zaproszeń do sekt i podlinkowanych reklam :p

Copyright © Zapiski roztrzepane ....... , Blogger