7/19/2018

7/19/2018

Po prostu TRENCZ!

Mam i ja!
Po latach szukania trafiłam na swój!
W Reserved - za 69 zł przeceniony z 229 :D
 Idealny kolor 
i długość!
 Z małymi niespodziankami....
...  na pasku ;)
 Już wiem, 
że będzie mi pasował do wszystkiego!
Z panterkową od razu się polubił :D
Nie wiem jak będzie
 z moim kapelutkiem z turkusowym kwiatem...
Najwyżej dopasujemy mu inny 😋
Czekałam na niego pół życia...
Tak jak kiedyś na kurtkę z frędzlami ;)
Fot. Ja sama:))
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Trencz - Reserved, wyprzedaż
Spódnica - Mohito
Buty - Deichmann
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

24 komentarze:

  1. Edytko pięknie Ci w takim trenczu i właśnie ta długość jest super. Mam podobny i cały czas mam chociaż już podniszczony, ale dobra długość:) buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ciężko było znależć taką długość... Nawet w butiku trencze mamy, ale do kolan...A też są świetne:)
      Dziękuję Jolu!
      Buziaki!

      Usuń
  2. Masz rację jest idealny:))ślicznie w nim wyglądasz:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny jest ten trencz, wyglądasz w nim cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdro 😉👍 Fajowy. Ba! Idealny!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noooo... :D:D:D
      Do końca życia już go będę miała;))

      Usuń
  5. Bardzo, bardzo fajny. Ja swój ulubiły trencz dorwałam w sh :-))

    OdpowiedzUsuń
  6. Klasyk, który trzeba po prostu mieć :) Piękny! I ta cena - bajka <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale Ci się trafiła trenczowa perełka. Pół życia? No, no wytrwała i cierpliwa jesteś. Ale widać, że się opłaciło czekać. Rewelka!!!
    Moc buziaków i miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo szukałam idealnego :D Ten założyłam i od razu zaiskrzyło:D
      Dziękuję Basiu!
      Buziaczki:*

      Usuń
  8. Lepiej napisz, że to Twój pierwszy trencz lecz nie ostatni przecież. Z trenczami jest jak z kardiganami - nigdy dość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha :D W sumie masz rację! :D;)

      Usuń
    2. Własnie mi uświadomiłaś, że nie mam kardiganu! :D

      Usuń
    3. Żałuj :) Ja mam tylko 18 i ciągłe braki :) ale np. bluzek koszulowych nie mam wcale. Podobają mi się u innych, sama nie noszę i nie prasuję :)

      Usuń
    4. O rany! Niezła kolekcja! :D
      Ja też nie lubię prasować i nie miałam w szafie koszulowych, ale jakiś czas temu wpadła mi jedna w ręce :D Klasyk jak trencz :D

      Usuń
  9. Świetny trencz :) Chętnie podobny widziałabym w swojej szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podziwiałam już na insta. Ach te wyprzedaże hahaha jak ja je kocham :) )))) . A trench rzeczywiście idealny. Klasyka w najlepszym wydaniu ... no iiiiii pokochała się z ołówkową :D a to bardzo ważne :)))))) . Super - kisses - Margot :) ))))

    OdpowiedzUsuń
  11. No to masz i super, będziesz zadowolona, jest śliczny...

    OdpowiedzUsuń
  12. Edytko gratuluję :)!!! Taki płaszcz to podstawa szafiarskiej szafy ;P!!!
    Ja swój dorwałam na Allegro z H&M, też za psie grosze :)!!! Ale coś rzadko go noszę ;)... za gorąco :D!!!
    Buziaki :***

    OdpowiedzUsuń

Hejka! Miło, że wpadła(e)ś!
Rozgość się, nie zdejmuj butów, zrelaksuj...
Nie musisz wszystkiego chwalić, możesz krytykować elementy stylówki.
Wszak nie wszystko się wszystkim podoba.
Jeśli ja, jako osoba Cię drażnię, to musisz z tym jakoś żyć ;)
Obrażliwe komcie usuwam bezlitośnie :D
Nie przyjmuję zaproszeń do sekt i podlinkowanych reklam :p

Copyright © Zapiski roztrzepane ....... , Blogger