7/16/2018

7/16/2018

Phenomenal Us - Challenge 18...

WIELKI BŁĘKIT / BIG BLUE
 Muszę przyznać, 
że to było moje najtrudniejsze wyzwanie!
Z bardzo pospolitego względu...
Nie mam nic błękitnego!
Jedyna rzecz - bluzeczka w groszki, 
która już brała udział w jednym z wyzwań KLIK-
 - odpadła na wstępie...
Ale... wszak o to chodzi w naszych wyzwaniach, 
że im trudniejsze, tym większymi są wyzwaniami!
Mogłam coś specjalnie kupić...
I zdarzyło mi się, jak w przypadku ponczo KLIK
Ale ja ciuch muszę CZUĆ...
Nic na siłę...
Przypomniałam sobie o kiecce od OLI  
Klik
Takiej...
 w gołębim błękicie...
Pomyślałam, że może się nada😋
I poszłam na łatwiznę... 
Stary top, stara torebka i trampki... 😜
Jak w szkole...
Może się prześlizgnę... 
... I choć na 3 zaliczę! 😇😋
GOŁOMB chyba się nie udał...
Syrenka też nie bardzo... 😛
Taka grubsza szprota...
 wyszła chyba! 😂
 Starałam się oszukać plenerem... 
Trza jakoś kombinować... 😜
Błękit jest?!
JEST!
Więc na ci*l, to drążyć! 😜
 Fot. Mąż:))
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Spódnica - Wit&Wisdom, od Oli :))
Top - H&M
Trampki - Converse
Torebka -  Mohito
Kolczyki - Vintage, z dna szkatułki...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

47 komentarzy:

  1. Błękit jest jak najbardziej:))moim zdaniem nawet szóstka Ci się należy:)i jeszcze do tego wspaniałe tło:))))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu!
      Cieszę się, że jednak mi wyszło troszeczkę:))

      Usuń
  2. hahah gołĄbie, szproty i syreny wypozowały się świetnie :) , błękit jest, więc wszystko JEST. Fantastycznie połączyłaś takie różne rzeczy - ołówkowa - czyli na elegancko, koszulka - czyli na letnio, trampki - czyli na sportowo, torebka - czyli na frędzlowato :) )))) Super luzacki pomysł :)))) Kisses - Margot :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak sobie namieszałam:D I przyznam szczerze, że na ostatnią chwilę... wszystko przez niedobór błękitu w szafie:D
      Dziękuję kochana!!!!
      Buziaki!!!

      Usuń
  3. Tak, jak napisała Margot, jest elegancji trochę, sportu, luzu i wygody, no i jest niebiesko, jest błękit :)) mnie się podoba ☺💙💙💙

    OdpowiedzUsuń
  4. Błysk z trampkami - świetnie :-)Przez to nie jest schematycznie. W 100% obroniłaś temat :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie! Pomyślałam, że ciut przełamię normalność:D

      Usuń
  5. Edytko jaka Ty jesteś śliczna i nie szprotę, tylko syrenkę mi przypominasz. Do tego uwielbiam twoje poczucie humoru i kreatywność. Dla mnie najlepszy błękit i ogromny. Cudnie Ci w stylizacji, a zdjęcia takie piękne i nastrojowe i moja błękitną chałupa wysiada przy twoich zdjęciach, brawo i uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jolu, dziękuję kochana!
      Pogoda mi sprzyjała, bo akurat niebo było w moich odcieniach:))
      Buziaki!!!

      Usuń
  6. Niebieski i wszystkie jego odcienie to mój ulubiony kolor, więc wszystko co z nim związane stylizacyjnie uwielbiam <3 fajny letni zestaw na luzie, pozdrawiam Adriana Style

    OdpowiedzUsuń
  7. Dlamnie zdecydowanie na 6 :) Lubie nieoczekiwane polaczenia ...codzienny top i elegancka spodnica a do tego sportowe buty :) Szalony mix ,ktory szalenie mi sie podoba :) Pozdrawiam Renata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!!!
      Cieszę się, że mi jednak wyszedł ten błękit!:D
      Pozdrawiam cieplutko :*

      Usuń
  8. Hahaha, grubsza szproto 😀😁😂 Dokładnie, na ciul drążyć. Jest git, zwariowane tematy to ja łykami litrami 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha :D Bo takie szalone są najlepsze :D My szproty grubsze i "chutsze", to wiemy :D

      Usuń
  9. Cudownie połączyłaś elegancję ze sportowymi dodatkami :) SUPER :))) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starałam się trochę elegancji zachować...ale chyba niewiele jej;)
      Dziękuję!!!:*

      Usuń
  10. Świetna stylizacja, podobną spódnice widziałam w sosimply. Świetnie wygląda w połączeniu z tym topem. Genialnie wyglądasz, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest świetna! Jeszcze pewnie nie raz ją założę!
      Dzięki wielkie!!!

      Usuń
  11. Jakie tam 3... na 5 wyszło! Wyglądasz super, tak świeżo i młodzieńczo. Podoba mi się! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie Ci w tym luzackim zestawie. Figurka, jak ta lala :)))). Ja zaliczam Ci ten występ, choć sama niestety nie wyrabiam z czasem, aby zaistnieć w tej grupie. Może kiedyś mi się uda, jak w końcu będzie już po promocji ksiązki. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu, Ty masz tyle zajęć, że wcale się nie dziwię, że nie wyrabiasz:)
      Dziękuję Ci kochana!
      Buziaki!!!

      Usuń
  13. Tarunio śliczna, ja tam wszystkie błękity przygarnę i te gołębie. :)
    Uśmiecham się, kiedy oglądam zdjęcia. Superowe!!!

    Moc buzioli!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem Basiu, wiem:))))
      Zdjęcia trwały z 10 minut! Niebo mi sprzyjało i pogoda:D
      Dzięki wielkie!!!!
      Uściski i buziaki przesyłam!!!

      Usuń
  14. Napiszę tak ... No ba jest błękit i ubiór idealny super coś dla nastolatek, jestem za tą stylizacją gdyż kocham wszystkie trampki do każdej stylizacji. Kupuję to :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ja jestem coś w stylu... Z tyłu liceum, z przodu muzeum:D
      Trampki też uwielbiam! I pasują mi do wszystkiego!
      Dzięki!!!

      Usuń
  15. Zaliczyłaś znakomicie, Twój błękit taki spokojny, gołebi.
    Błękit to kolor nieba i pokazałaś takie niebo jak Twój błękit, jest super, luzacko...buziaki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On spokojny, a ja mniej...i się wyrównało:D
      Dzięki Basiu!!!
      Buziole!!!

      Usuń
  16. Jak Ty to robisz, że z wpisu na wpis coraz młodziej wyglądasz - proszę o posta ze szczegółowym tutorialem skąd bierzesz tyle młodzieńczej energii i tak wspaniale wyglądasz :). Błękit w Twoim wydaniu kolorystycznym jest świetny, to taki gołębi, spokojny odcień, który ostatnio najbardziej mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Energia młodzieńcza jest na pewno, ale reszta nieco się sypie;)
      Dobrze się ustawiam:D
      Z serca dziękuję Madziu!!!
      Buziaczki!!!

      Usuń
  17. No pewnie że jest błękit, a jak ktoś nie widzi to okulary trzeba założyć. Super Tara :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Tara, pięknie!😍 nie moge oczu oderwać. Co tu sie rozpisywac:))), czadowo Kochana!!!😍😍
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie, to znowu na łatwiznę poszłam... ;) Plener ograł całość:D
      Dzięki Małgosiu!!!
      Buziaki!!!

      Usuń
  19. Pięknie! Ze zdjęć wręcz bije pozytywną energią! I jesteś bardzo pozytywną osobą! Bardzo fajny blog, zostaję i obserwuję :)
    Zapraszam do mnie!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna stylizacja. Patrząc na zdjęcia czuję się zarażona pozytywną energią

    http://sar-shy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:))
      Pozytywną energią podobno zarażam:D

      Usuń
  21. Edytka, jest sportowo, jeansowo i niebiescie, jest super.
    Figura - do pozazdroszczenia, a Twój luz uwielbiam. Ja mam jakieś zawirowanie czasoprzestrzeni, szkoda, że nie znam pętli którą znał Eichstein, może by mi to pomogło. Mimo wakacji nie mam luzu, planer wypełniony po brzegi, i dobrze, jak 30% uda mi się zrealizować. Chyba wzięłam sobie za dużo na barki, ale inaczej nie potrafię. Nowe wyzwania zawsze mnie tak kręcą. Może w następnym wyzwaniu dam radę. Buziaki, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenka, brzucho wciągnęłam, poślady napięłam i wyszło git :D;))
      I tak mi się luzu zachciało, i tak samo jakoś wyszło...
      Super, że Ci się podoba!:D
      Ja wiem, że Ty zalatana jesteś...Ja tylko praca i tez nie mogę się ogarnąć ze wszystkim;)
      Spręż się i bądż na następnym!
      Buziaki!!!

      Usuń
  22. Super wyglądasz w takim zestawieniu. Ostatnie zdjęcie MEGA :-D

    OdpowiedzUsuń
  23. Stylizacja kolorystycznie idealna pod Wielką Wodę i Wielkie Niebo w tle <3 fajny miks Ci wyszedł, Kochana! pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Właśnie o to mi chodziło, żeby wszystko się zgrało:))

      Usuń
  24. Jest Wielki Błękit :)... jest luz i mnóstwo poczucia humoru :D!!!

    OdpowiedzUsuń

Hejka! Miło, że wpadła(e)ś!
Rozgość się, nie zdejmuj butów, zrelaksuj...
Nie musisz wszystkiego chwalić, możesz krytykować elementy stylówki.
Wszak nie wszystko się wszystkim podoba.
Jeśli ja, jako osoba Cię drażnię, to musisz z tym jakoś żyć ;)
Obrażliwe komcie usuwam bezlitośnie :D
Nie przyjmuję zaproszeń do sekt i podlinkowanych reklam :p

Copyright © Zapiski roztrzepane ....... , Blogger