5/24/2018

5/24/2018

Idealne rozszerzane dżinsy:))

Tych moich super dżinsów, 
to  chyba na blogu jeszcze nie pokazywałam!
 A na pewno nie w pełnej ich krasie!
Bo już raz były, ale podwinięte tutaj KLIK.
 Dłuuuuugo takich szukałam...
I oczywiście, jak to zwykle bywa, 
trafiłam na nie przypadkiem -
- przy okazji zakupów  "spodniowych"  męża mego:))
 Nie muszę mówić, że pasuje mi do nich wszystko:D
Nawet ta dziecięca bluzka:D
I etui na telefon ;)
Czyli jeśli chodzi o zakupy, 
to często najlepsze są te nieplanowane.
Przy okazji wyjścia po bułki czy kaszankę :D
Najlepsze są też nieplanowane i niespodziewane zdarzenia :D
Ale tylko te miłe oczywiście! ;) 

Miałam wczoraj w pracy taką niespodziankę :D
Wchodzi z uśmiechem Pani... myślę klientka...
A tu, ta miła Pani, teraz wiem już, że Marzenka -
- mówi, że zna mnie z bloga !
Szok!
Języka w gębie zapomniałam, taka byłam zaskoczona!
Od razu pomyślałam, że pewnie jestem rozmazania i rozczochrana,
 albo co gorsze mam coś między zębami!

Na dodatek tak skomplementowała mnie i bloga,
 że aż rumieńców pewnie dostałam!

Marna ze mnie celebrytka... 
Ani autografu nie dałam, ani zdjęcia ;)))

Ale było mi niezmiernie miło!!!
Marzenko, pozdrawiam Cię serdecznie!!!
Wpadaj czasami :D:D:D
Jejku... Mam nadzieję, że imię dobrze zapamiętałam...
Jedną z moich wad, 
jest zapominanie nowych od razu;)
Fot. Ja sama :D
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Spodnie - Mustang
Marynarka -Mohito
Bluzka - GAP
Buty - Deichmann
Kolczyki - z dna szkatułki, Vintage
Etui - AliExpress
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

17 komentarzy:

  1. To było bardzo miłe spotkanie:)))spodnie fajne,sama marzę o ładnych dżinsach:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miłe i zaskakujące:))
      Idealne dżinsy cięzko zdobyć, ale udaje się:D
      Buziaki Reniu!!!

      Usuń
  2. Ja też lubię ten krój jeansów. Takie niespodzianki są przemiłe. Ja już ( powiem nieskromnie) miałam kilka takich " akcji" w pracy i zawsze zapominam języka w gębie , a płonę jak pochodnia hahaha.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydłuża nogi i maskuje boczki ;)

      Hahaha:D Przed laty, gdy na jednym forum się udzielałam, też miałam takie spotkanie! I też mnie zatkało! Super, to jest:D I tez płonę! :D

      Usuń
  3. Świetne spodnie! Całość prześliczna. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hihi... a mnie jeszcze nikt nie rozpoznał... ale dobrze się kamufluję ;)...
    P.S. Jestem urzędniczką i muszę mieć ... ,,nieposzlakową opinię"... cokolwiek to znaczy ;D!!!

    Edytko... dżinsy są super... ba... całość jest super... od dżinsów począwszy... na bluzce z nadrukiem kończąc ;)!!! Buziaki :D!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze Cię kiedyś ktoś na szlaku zaczepi..może ja?:D:D:D

      Dzięki wielkie Justynka!!!
      Buziaki!!!

      Usuń
  5. Mnie się nigdy nie zdarzyło, ale ja ciągle bloguję w przekonaniu, że po drugiej stronie są tylko wytwory mojej wyobraźni 😁 Co do dżinsów, to całkiem zapomniałam, że istnieją takie o normalnym kroju! Szok 😉 Git szara marynareczka 👍👌🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No! Okazuje się, że takie portki nie tak łatwo dostać!

      Hehehe:D Wytworze TY mój:D

      Usuń
  6. Edytka, to są takie miłe chwile, potwierdzające, że to co robimy nie idzie w próżnię. Mnie na FB, ostatnio też dziewczyna w komentarzu napisała, że widziała mnie w Złotych Tarasach, że żałuję że mnie nie zaczepiła, bo chciałaby abym odbyła z nią shopping. Chcę to sobie zafundować na urodziny i jak następnym razem będzie w Polsce to się do mnie odezwie. Było mi bardzo miło. Więc wiem co czułaś. A stylówka świetna, ja uwielbiam takie portki, zawsze wyszczuplą, wydłużą i dodadzą parę centymetrów, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak jak mówisz Marzenka!
      I własnie nie chodzi o tych tysiące obserwatorów i kupione lajki (bo tak się niestety dzieje), ale o tych kilku, którzy szczerze nam życzą i zaglądają do nas:))

      No... te portki są perfekt!:D

      Buziaki!!!

      Usuń
  7. Edith, to od zawsze ulubiony krój gaci dla mnie był ☺ Ty w nich masz nogi bez końca ☺ Spotkanie super ☺ Mnie się takie przydarzyło 2 razy, raz u fryzjera, a drugi w sklepie z farbami, ale nadal myślę jak Sivka, bo to dla mnie za duży stres 😂😂😂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo one są własnie najlepsze chyba! Do każdej figury!
      Hahaha:D A jak dodać szpile, które mam zakryte, to i nogi do nieba wyjdą:D

      Takie spotkania są bardzo zaskakujące, ale przemiłe:D Ja się cieszę z nich:)))

      Usuń
  8. Przemiła sytuacja :) , wtedy chce się dalej działać :))))) . Spodnie rzeczywiście rewelacyjne - ale z Twoimi nogami, to nie sztuka przecież :P . Całość w ogóle świetna - ta marynarka i kolczyki !!!!!!!! super :)))) Słoneczne kisses - Margot :) )))0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha :D Margot, ja mam nóżki jak kaczuszka, jestem niska :D Obcasami się ratuję:))
      Cieszę się, że całość przypadła Ci do gustu!

      A spotkanie naprawdę fajne było, choć wielce zaskakujące:))

      Buziaki!!!

      Usuń

Hejka! Miło, że wpadła(e)ś!
Rozgość się, nie zdejmuj butów, zrelaksuj...
Nie musisz wszystkiego chwalić, możesz krytykować elementy stylówki.
Wszak nie wszystko się wszystkim podoba.
Jeśli ja, jako osoba Cię drażnię, to musisz z tym jakoś żyć ;)
Obrażliwe komcie usuwam bezlitośnie :D
Nie przyjmuję zaproszeń do sekt i podlinkowanych reklam :p

Copyright © Zapiski roztrzepane ....... , Blogger