3/08/2018

3/08/2018

Velvetowe frędzlowanie:))

Tak sobie beztrosko frędzlowałam trzy tygodnie temu:))
Jak już wiecie, trzasnęło mnie na pasach auto 
i fotek już nie zdążyłam wstawić.
Ale na szczęście pozbierałam się,
 żyję i mogę je pokazać teraz:D
 Skakałam sobie przy
 Dianie Ross :D
Cała stylówka z kozaczkami w roli głównej, 
powstała z myślą o niej i tych rytmach:))


Panterkowa velvetowa jest już kilkuletnia,
ale mini za to nowiusieńka,
prosto z kosza z Lidla - za 9,99 :D
Kozaczki mają już kilka lat
 i są jednym z moich najlepszych "butowych" zakupów:D
Takich robionych przy okazji spożywczych -
- w drodze po bułki przechodzisz obok Camaieu
i wpadają Ci w oko one, przecenione na dodatek;))
A jako, że dzisiaj Dzień Kobiet,
to życzę Wam kobitki zdrowia, twardych kości
 i więcej refleksu niż ja miałam, na przejściach dla pieszych! 😜😊
A przede wszystkim szczęścia!!!
Bo jak to mówią, na Titanicu wszyscy zdrowi byli,
 tylko niektórym szczęścia zabrakło 😊😘

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Bluzka - Sh, Wallis
Spódnica - Lidl, Esmara
Buty -  Camaieu, wyprzedaż z 169 na 50 zł :D
Rajstopy - Kabaretki, nn
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

28 komentarzy:

  1. Uwielbiam panterkowy wzór. Wszystkiego naj w Dniu Kobiet Adriana Style

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz cudownie:)))cieszę się że już u Ciebie coraz lepiej:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Edytko cudownie tak sobie podskakujesz, tak sobie frędzlujesz i velvetujesz! ;D i fajnie,, że czujesz się lepiej! Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Codziennie jest ciut lepiej... Choć, to zrastanie mi się dłuży;))
      Jeszcze popodskakuję!
      Buziaki!!!
      Dziękuję Madziu:*

      Usuń
  4. Cudnie wyglądasz. Ewidentnie frędzle to TY. A co do panterkowatiści, to ja, zupełnie daleka od tego wzoru, dzisiaj osobiście zakupiłam chustke cętkowaną. Przez te Wasze dzikuski zakupiłam. No musiałam. Sama w ręce wpadła w sh i gadała BIERZ, KUP MNIE. No to kupiłam. Pozdrawiam Danka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz!!! Już się nami zarażasz!!!:D I prawidłowo! Trzeba się bawić ciuchami!!!

      Dzięki Danusia!!!
      Frędzle i pantera, to chyba naprawdę Ja:D

      Usuń
  5. Och Laska!!! Wyglądasz jak milion dolarów :)!!!
    Frędzluj nam jak najwięcej :D!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wiele...za tak niewiele... Bluzka zeta, kiecka 9,99, buty...5 dych:D
      Dzięki Justynka!!!

      Usuń
  6. Ach Ty nasza cudowna Trzpiotko ☺ Dla mnie to bardziej taka radosna dzikuseczka przez wzory i fredzle, ale co tam wpisujesz się wszędzie i w mój gust bardzo ☺ Buziole Śliczna 😙 Zdrowiej migiem i juz nikomu nie daj sie przyhamować w podskokach ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha :D Jeszcze te kolejne wpisy będą na spokojnie...Na razie nie poskaczę;))
      Już chyba taką dzikuską zostanę...coś nijak nie mogę się ustatkować:D
      Dzięki wielkie Ola!!! Buziaki!!!

      Usuń
  7. love this post dear, so nice :)
    have a nice weekend! :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie to się kojarzy ze stylówką z lat 80 - dyskoteki w podstawówce, szał na mini, ten klimat! Jeszcze do tego wielkie koła kolczyki i błyszcząca szminka, i daaawaj do Modern Talking ;) :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wtedy byłam niesamowicie zakompleksiona:D Za chuda, krzywe nogi... Masakra ;)))
      W dyskotekach szalałam też w mini, ale tych z falbankami:D
      Wielkie koła jak najbardziej! Zawsze je uwielbiałam i wciąz uwielbiam!:D Ale się nie malowałam:D
      Modern Talking jak najbardziej! I Madonna , i Jackson! :D

      Usuń
  9. Cudowności w velvetach :) Ale Ty jesteś zgrabniucha! :) Już Ci to nie raz, nie dwa pisałam.
    Zdrowia życzę, wracaj do podskoków rychło. :)
    Moc buziaków!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, na zwolnieniu ciut mi przybyło...Chyba w tę kieckę już nie wejdę;)
      Dziękuję kochana!!!
      Buziaki!!!

      Usuń
  10. No, kochan, Ty i frędzle to jak siostry blizniaczki:). Bardzo fajna ta propozycja, i Ty z tą twoją super figurą... no, zdrowiej, by szaleć znowui dalej frędzlowac :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ania!:))
      Zawsze lubiłam frędzle, tylko kiedyś było o nie ciężej. Teraz mam raj!
      Zdrowieję po troszeczku...:*

      Usuń
  11. To już pełna forma i co tam kozaczki, nogi w nich:) Pięknie to połączyłaś Edytko, są Twoje frędzle, obłędna miniówka i coś z lamparta, buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jolu, to fotki sprzed wypadku ;) Jeszcze nie mam takiej formy:D
      Dziękuję kochana!
      Buziaki!!!

      Usuń
  12. odważnie i barzdo kobieco - fręzdelki tez do mnie barzdo w kazdym wydaniu przemawiają

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie - kozaki idealne :))). Taka mała kobietka jesteś - delikatnie dzika :))) Super - kisses - Margot :))

    OdpowiedzUsuń

Hejka! Miło, że wpadła(e)ś!
Rozgość się, nie zdejmuj butów, zrelaksuj...
Nie musisz wszystkiego chwalić, możesz krytykować elementy stylówki.
Wszak nie wszystko się wszystkim podoba.
Jeśli ja, jako osoba Cię drażnię, to musisz z tym jakoś żyć ;)
Obrażliwe komcie usuwam bezlitośnie :D
Nie przyjmuję zaproszeń do sekt i podlinkowanych reklam :p

Copyright © Zapiski roztrzepane ....... , Blogger