2/14/2018

2/14/2018

Sukienka na Walentynki :))

Może biała...?
Co prawda ciężko w niej spacerować 
po zaśnieżonej i zmrożonej plaży...
Jeśli zapragniecie spędzić ten czas nad morzem...
Śnieg pod stopami ziębi nieco... ;)

Ale latem też się przyda, a jak wiadomo kochać się trzeba cały rok, 
nie tylko w Walentynki, więc będzie jak znalazł;))
Hm...
A może czerwona!
Czerwień nigdy nie zawodzi ;)
Pantera, to też dobry wybór...
Ma pazur ;)
Zamiast sukienki, mogą być spodnie...
Ale z odpowiednimi butami...
 Czerwone szpilki zawsze dodadzą 100% kobiecości:D 
Plus czerrrwona pomadka i pazury :D
Korzystajcie z życia!
Kochajcie się!!!
W sukience, czy we flanelowej piżamie...
To nieważne tak naprawdę... ;)
O Walentynkach już kiedyś pisałam tutaj Klik:)

21 komentarzy:

  1. Cokolwiek na siebie włożysz - jest pięknie i mega zgrabnie.
    Masz rację: kochajmy się cały rok :)
    Mój M. mnie zaskoczył, oprócz róż dostałam nowe żelazko! :) Takie praktyczne Walentynki :)
    Moc buziaków walentynkowych.

    OdpowiedzUsuń
  2. A na gollasa :D???

    Mój małżonek oświadczył mi wczoraj, że kochać mnie będzie przez rok cały, ale 14 lutego olewa system... ;P....
    więc dziś mam wieczorek z teściową :D!!!! (farbujemy włosy przy lampce czerwonego wina :)).

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja weszlam w ten post z 2012 roku i sie tam wpisalam!!!
    4 lata juz minęły i nadal symbolicznie obchodzimy ten dzien ;)
    Uważam, ze tam gdzie jest miłość jest zycie i szczęscie.
    Z przykrościa obserwuje, ze jesli w walentynki nie ma przy nas kogos kto nas kocha to znaczy, ze w ciagu roku całego tez kogos takiego nie ma.
    Takze kochajmy sie kazdego dnia a tego jednego, ustalonego nie brońmy sie przed miłoscia jezeli ją mamy ;)
    Nawet jesli prezentem jest żelazko czy łabędż do mycia plecow 😜
    Buziaki ogromne zostawiam Taro😘

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie w każdym wydaniu, szpilki cudo...buziaki posyłam...

    OdpowiedzUsuń
  5. Miłości nigdy w nadmiarze, więc dlaczego w tym szczególnym dniu miało by jej zabraknąć?Pięknemu we wszystkim ładnie pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnemu, we wszystkim ładdnie, w każdej sukieniusi cudnie, w portkach kobieco i z pazurem. Jest moc. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Miłości nigdy nie jest zbyt wiele. I tego Ci życzę Edytko. W każdej kreacji jesteś super. Buziaczki serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pazur to nie u pantery, tylko u Ciebie,jestes niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudownie wyglądasz w każdym zestawie :) Bajeczne widoki :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie propozycje przefajne, zależy tylko od okoliczności, co, gdzie i kiedy nam potrzeba. Mi w oko wpadła panterka. Pięknie 😃

    OdpowiedzUsuń
  11. Pamiętam tego posta :)
    Kurczę, zawsze mi się marzyło zobaczyć morze zimą grrrrr może kiedyś i mi będzie dane :/

    Zgrabniocho Ty, w tej czerwonej wyglądasz znakomicie :D

    I zdrówka życzę, bo widziałam, że wypadak był aaaaaaaaaaaaaaaa :O

    OdpowiedzUsuń
  12. ślicznie wyglądasz <3 super widoki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochane dziękuję za wszystkie miłe słowa i dobre myśli:)))
    Na razie nie dam rady na kompie nic więcej zdziałać...
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. We wszystkim wyglądasz zjawiskowo! Najbardziej na walentynki to chyba tradycyjnie czerwień się nadaje i panterka, bo z na każda stylizacja jest "z pazurem":) Życzę szybkiego powrotu do zdrowia i skutecznego powrotu do zdrowia:)

    OdpowiedzUsuń
  15. W każdej kiecce wyglądasz mega kobieco, zresztą uważam że kobiety za mało chodzą w sukienkach. Im więcej tym lepiej! Zdrowiej Edytko!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wracaj do zdrowia Taro Kochana🍀🍀😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję dziewczyny!!! :)))) :* :* :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Trochę spóźniona :( - piękne zdjęcia i śliczne stylóweczki :))) a te zdjęcia po 'nagu' na śniegu hahahh to mistrzostwo świata :))))) . Trzymaj się nasza Walentynko :))) Zdrówka :)))) Kisses - Margot :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha :D Nagu na śniegu, to moja specjalność:D
      Dziękuję Margot!
      Powoli wracam!
      Buziaki!!!

      Usuń

Hejka! Miło, że wpadła(e)ś!
Rozgość się, nie zdejmuj butów, zrelaksuj...
Nie musisz wszystkiego chwalić, możesz krytykować elementy stylówki.
Wszak nie wszystko się wszystkim podoba.
Jeśli ja, jako osoba Cię drażnię, to musisz z tym jakoś żyć ;)
Obrażliwe komcie usuwam bezlitośnie :D
Nie przyjmuję zaproszeń do sekt i podlinkowanych reklam :p

Copyright © Zapiski roztrzepane ....... , Blogger