11/07/2017

11/07/2017

Ruda Mary z Downton Abbey...

Gdy chcesz się pochwalić płaszczem za 3 zł z lumpeksu...
I Cię ponosi... :D
Ogałacasz storczyka z podpórki...
Bo potrzebujesz szpicruty.... 😜
 Pożyczasz krawat od syna...
Żródło
I przenosisz się do Downton Abbey...
A gdy wyszykowałaś się na konną przejażdżkę...
 Nagle uświadamiasz sobie...  
...że nie masz konia... 😯
Co więcej!!!
Nie masz pokojówki, a co najgorsze kucharki! 😱
A było tak pięknie przez chwilę!
Ale wracając do płaszcza...
Oto on!
Za 3 zł !
Chyba dobrej firmy:)
Wymaga drobnych poprawek -
 - skrócenia i przyszycia guzika:))
Chyba nadałby się do Downton Abbey...
Wraz ze mną...😊
Wracamy!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Płaszcz - SH, All Saints Spitalfields KLIK
Żakiet - Primark, Atmosphere
Legginsy - Mohito
Buty - Jenny Fairy
Bluzka - Troll, kilkuletnia;)
Krawat - syna:D
Kapelusz - DIY
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

58 komentarzy:

  1. Marki płaszcza nie znam, ale stylizacja robi wrażenie, płaszczyk śliczny, a Ty się idealnie wpisujesz do tej scenerii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie znałam:D Zajrzałam do neta i proszę! Całkiem niezła marka i chyba jakość:)
      Dziękuję Dorotka:))

      Usuń
  2. To Ty nie masz konia ??? Byłam pewna, że masz ! Super stylówa !!! WOW !!! Wyglądasz genialnie ! Cudowny ten żakiet. Płaszczyk tez świetny !
    Buziaki !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cholewcia...Chyba pójdę jeszcze raz stajnie sprawdzić...Może jakiś jest;))))
      Dzięki wielkie Sonia!!!
      Buziaki!!!

      Usuń
  3. Edytko super , lubię vintage, a szczególnie w nowym wydaniu. Jaką Ty masz figurę, zwłaszcza do tych klimataów,buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jolu, to retro, vintage, to nasz miłość...:)))
      Dziękuję!!!
      Buziaki!!!

      Usuń
  4. Wow !!! Cudowna stylóweczka kochana. Jeżeli chodzi o serial Downton Abbey obejrzałam wszystkie sezony. Uwielbiam takie filmy a Ty Edytko mogłabyś zagrać tam główną rolę. Może i dla mnie znalazłaby się jakaś rola do zagrania haha :-) Przepięknie to wymyśliłaś a płaszcz cudo zwłaszcza za taką cenę !!! Buziaczki kochana :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze... Mogliby nas gdzieś tam wsadzić...Tylko nie do kuchni!!!:D:D:D
      Na te stroje nie mogłam się napatrzeć i co jakiś czas oglądam sobie znowu jakiś odcinek...

      Dziękuję Krynia!!!
      Buziole!!!

      Usuń
  5. Wow, wow, wow :-). Jesteś niesamowita :-) Uwielbiam Cię :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię ten serial, wszystko co było obejrzałam. Pasowała byś jak nic, szczególni w tym ubranku, a skleciłaś to fantastycznie, nawet fryz zrobiłaś superowy. Edytko takiej to ja Ciebie nie znałam, jest po prostu świetnie. A płaszcz fajowy, ale żakiet to bym ukradła!!! Rewelka!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kobieta zmienną jest...;)))
      Serial uwielbiam i wciąż oglądam!!! Te suknie, kapelusze...Cała oprawa...Wczuwam się...i zobacz co wychodzi!:D:DD
      Buziaki!!!

      Usuń
  7. Ale czad!!! No to trza na Służewiec konie obstawiać. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie!!! Tylko większy kapelusz założę!!!:D:D:D

      Usuń
  8. Kiedys byl taki film 'Hallo Szpicbrodka' ... no, ale mi sie kreci, bo ty przeciez o szpicrucie piszesz. Ladnie wygladasz, nawet gdy jestes ufryzowana. Pozdrawiam, Jagoda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jakże, że znam ten film!:D
      Ta fryzura na co dzień, to nie bardzo mi się podoba...babcią się czuję:D
      Pozdrowionka!!!

      Usuń
  9. Jesteś niesamowita:))wyglądasz cudownie:))a płaszcz niezła gratka:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu!!!
      Czasami tak mnie bierze...Chyba nie w tej epoce się urodziłam...
      Buziaki!!!

      Usuń
  10. WOW jak ja kocham takie przebieranki w epokach !!! Co za styl, co za pomysł :))))) Idealnie !!! Mam tylko takie małe pytanie - wiem, że konia nie masz, ale czy chodzisz z tym patyczkiem po ulicy?
    ;) :P :D

    A co do Downton Abbey - takie seriale mogę oglądać bez końca i nie dziwię się, że po pierwszym sezonie najwięksi projektanci mody stworzyli swoje kolekcje wzorując się na tych niewiarygodnych sukniach.
    Kisses - Margot :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patyczek spodobał mi się.. na razie chodzę z nim po domu... Ale czuję w nim moc, więc może i na ulicę wyjdę:D

      Serial obejrzałam dwa razy cały! Wracam wciąż do niego...
      Suknie i kapelusze przepiękne!!!! Można się zakochać!!!

      Dziękuję kochana!!!
      Buziaczki!!!

      Usuń
  11. fenomenalna stylizacja <3
    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam na nowy wpis <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Noooo czad!!! Płaszcz bym Ci ukradła, jest boski!!! Żakietomarynarkę z resztą też 😉 Całość w klimacie niesamowicie... I ta uczesaność 👌 Serialu całego nie obejrzałam, ale chyba to zrobię. Super extra, nie mogę się nagapić... Idź z tą stylówą w plener 😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noooo!!!!! Ten płaszcz jest super! Dawno mi się taka zdobycz w lumpeksie nie trafiła!
      Nawet 3 dychy bym za niego dała, bo taka miał pierwotnie cenę. Tylko trafiłam na ten dzień "wszystko po 3 zł" :D

      Serial koniecznie obejrzyj!
      Zakochasz się w Lady Violet!:D Sarkastycznej, starszej damie, babci Mary:D

      Dzięki!!!!
      Płaszcz chyba na wiosnę poczeka z plenerem:D

      Usuń
  13. Kryste! Cudnie Tara!!!😍
    Podobnie jak Sivka, nagapić się nie mogę. Fryzura świetna w której jest Ci przepieknie. Cały zestaw jakby szyty na Ciebie!! Zgrabna jestes okrutnie!!!😆😆
    Bomba Tara, no bomba!!!
    Płaszcz fajny, z wrazenia o nim zapomniałam:)))
    Buziole

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihihi, dałam czadu chyba:D:D:D
      Brzuch już muszę wciągać, ale reszta jeszcze daje radę, pomijając zwisy szyjne, które zaczynają się pojawiać:D Niedługo szale zacznę nosić:D:D:D

      Na płaszcz czaiły się dwie babki, gdy go mierzyłam w lumpeksie, ale nie oddałam:D
      Buziaki!!!

      Usuń
  14. Edzia, Ty jak coś robisz to przecież nie może być zwyczajnie, zanudziłabyś się na śmierć od zwykłych pstryków. Ale, że się tak przygładziłaś na rudości to w szoku jestem. Jednak wolę Cię w rozczochranym wydaniu, bardziej pasuje do Twojej szalonej duszy :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha:D No bo tak sobie myślę... Nudno będzie, gdy strzelę fotki jedynie płaszcza:DDD
      I nie bój się! Taka ulizana nie zamierzam chodzić! Tez się wolę rozczochraną:D
      :*

      Usuń
  15. Nie no Tara kto jeśli nie Ty!!! Wyglądasz genialnie. Downton Abbey jest Twoje! Stylóweczka pierwsza klasa i to nie tylko na wygibasy przed aparatem. Płaszcz zacny - o cenie to już nawet nie wspomnę! Całe 3 złocisze???!!! Bardzo ciekawe rozwiązanie przy kołnierzu i pagonach. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie ten kołnierz i pagony oraz "patki" przy kieszeniach są ciekawie uszyte!
      Ciężko mi je było sfotografować ;)
      Dziękuję!!!:*

      Usuń
  16. Najpierw fryzura - totalny epokowy czad. Płaszcz - urzekające detale. Szpicruta - oj, a może to nie wiktoriańskie klimaty, tylko...hm.... hm.... no wiesz....hm....
    I ten koń, bo ja go tam widzę, taka ognista klacz, z sierścią w kolorze zbliżonym do twoich włosów. Ma ślicznie splecioną grzywę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha:D A spięta trzema spinkami:D
      Płaszcz ma własnie te detale niebanalne! Tym mnie urzekł!

      No...Aleś mi dała do myślenia z tym rudym koniem...Są takie w ogóle?:D
      Pięknie by było...:D

      Usuń
  17. Uwielbiam Cię, za twoje poczucie humoru, łupy świetne, przez tą naszą Olę Lumpolę, też częściej teraz zaglądam do ciucholandu, a mój mąż mi śpiewa jak wracam... szmaty skupuje, szmaty, tak jak kiedyś wołali ci na furmankach....a szafa nie z gumy. Wszystko mi się podoba, a krawaty kupuj dla siebie, ja mam ze 30, mój mąż nie nosi wcale.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha:D Marzenka, bo czasami najdzie mnie jak głupią z tymi żartami:D

      A Ola, to na nas wszystkie ma wpływ! I to bardzo pozytywny!!!

      Krawaty wpadają mi czasami w oko i sama nie wiem czemu ich nie kupuję...Dzięki Tobie zacznę:D

      Usuń
  18. Ale klimat niech mnie :-)) Świetnie oddałaś urok tamtych czasów:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyszło!:D
      Szkoda, że reszty scenerii nie widać - suszarka na pranie, na niej aparat i 10 sekund na pozę:D

      Usuń
  19. Edytko, Edytko, jestem zachwycona, doprawdy tylko Ci konia dać śmigasz do Downton Abbey!!! No rewelacja!!! :) a płaszczyk no, no, niczego sobie!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baaardzo dziękuję Madziu!!!:D
      Hahaha:D Wczułam się na maxa:D

      Usuń
  20. No właśnie, gdzie masz konia ha!ha! Ale się uśmiałam.
    Zestaw wyszedł super. Płaszcz, żakiet i te buty.
    Na filmie spodobała mi się sfora psów, to chyba beagle /mam sentyment do tej rasy, miałam takiego łobuza/. Buziaki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihihi:D Może jednam mam, a nie wiem:D:D

      Basiu serial polecam! Ma niesamowity klimat!
      Takiego pieska mam na przeciwko w bloku:D Narzeczona Reksia:D

      Buziole!!!

      Usuń
  21. Płaszcz, jak płaszcz. Najbardziej spodobała mi się marynarka i Ty w niej ze swoją świetna figurą. Buziaczki serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu!
      Marynarkę od sióstr mych w prezencie dostałam. Jest świetnie skrojona!
      A fotki nie oddają urody płaszcza:D
      Buziaki!!!

      Usuń
  22. Serio za 3 złocisze ?! :O aaaaaaaaaaaaa ja uwielbiam buszować po lumpach i niejednokrotnie udawało mi się złowić perełki za grosze, ale takiego łupu to chyba jeszcze nie miałam !
    super :)

    A tym storczykiem to mnie rozbawiłaś :P hehehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio!!!! Ale już trochę do niego dołożyłam...Pralnia chemiczna - 39,99:D
      Ale wart tego!:D

      Storczyk odzyskał podpórkę...I nawet go podlałam na zgodę:D:D

      Usuń
  23. Edytko!!! Jesteś jedyna w swoim rodzaju :D!!!
    .... i jaka elegancka :)!!!
    Pozdrawiam :*!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sie wie!!! Obie jesteśmy niepowtarzalne!:D
      Buziaki!!!

      Usuń
  24. jezzzzuuuuu ja z tą szpicrutą to mam skojarzenia z Wenus w furtrze
    a fe...jakie perwersyjne myśi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahah:D Nie powiem... Tez mam skojarzenia, ale wolałam nie pisać jakie! :D:D:D
      A Ty, matka dzieciom i taka niegrzeczna?!:D:D:D

      Usuń
    2. najwieksze patologie dzieja sie w dobrych domach ;)

      Usuń
  25. Tym zestawem. Tą szpicrutą i tym niesamowitym angielskim klimatem kupiłaś mnie w 100% Edytko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak myślałam, że Tobie na pewno się spodobam w tych klimatach:))
      Dziękuję Madziu:D

      Usuń
  26. Podoba mi się elegancja w Twoim wydaniu :) Marynarka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  27. O kurcze, no moja droga, ale pojechałaś !! Podobasz mi się bardzo w tej wersji, normalnie ŁaŁ!! Lubię tak czasem po męski. Marynarka fajnacka i ta bluzeczka, płaszcz oczywiście też :) Normalnie się zachwycam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe, trochę mnie poniosło, tak się wczułam w klimat:D
      Dzięki wielkie!!!!

      Usuń

Hejka! Miło, że wpadła(e)ś!
Rozgość się, nie zdejmuj butów, zrelaksuj...
Nie musisz wszystkiego chwalić, możesz krytykować elementy stylówki.
Wszak nie wszystko się wszystkim podoba.
Jeśli ja, jako osoba Cię drażnię, to musisz z tym jakoś żyć ;)
Obrażliwe komcie usuwam bezlitośnie :D
Nie przyjmuję zaproszeń do sekt i podlinkowanych reklam :p

Copyright © Zapiski roztrzepane ....... , Blogger