11/11/2017

11/11/2017

Pantera wśród gęsi ;)

Odwiedziłam swój tron w Przysieku:))
Zawładnęłam nim tutaj KLIK.
Myślę, że w panterze 
też mogę spokojnie królować 👸
Me włości popadają w ruinę...
Omszałe 
i nadgryzione zębem czasu...
 Dzika pantera lubi takie klimaty...
Taki wybieg 
jej pasuje...  😊
 Spragniona...
Odwiedziła Święto Gęsiny :D 
 Napojona i nakarmiona = oswojona :D
 Odrobina wodopoju została zabrana do domu😊
Nalewka Gruszkowa - dla przyjemności, 
Pędy sosny+kwiat lipy - na przeziębienie, Ziołowa na trawienie.
Samo zdrowie! 😋
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Płaszcz - Mohito
Sweter - Sh
Spodnie - Mohito
Buty - Jenny Fairy
Torebka - Carry
Kapelusz - krawcowa:)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

50 komentarzy:

  1. A ja bym tak beztrosko w panterze po lesie nie hasala. Jeszcze Cie ktos upoluje ... i kto Reksiunia bedzie kapal?! Chociaz jak widze, to Tys polowala. Na gesine! Na zdrowie! Pozdrawiam, Jagoda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha:D Na szczęście, to był okres ochronny dla panter:D
      Na gęsinie nieżle podjadłam...Jeszcze czuję;))
      Pozdrowionka!

      Usuń
  2. Piękny płaszczyk i pantera. A cóż to tam w butelkach ciekawego :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten kolor pantery bardzo na TAK! Widzę, że to dzikie zwierze króluje ha!ha!
    Nalewki z GRUSZKI poproszę! Buziaki...miłej niedzieli...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda! Tez mi ten kolor bardzo pasuje:D
      A nalewka gruszkowa pyszna! Degustowałam:)))
      Buziaki Basiu!!!!

      Usuń
  4. Piękny płaszczyk. Też mam coś podobnego :) kocie futro :)Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie, podoba mi się w nim to, że nie jest gładki, tylko z meszkiem:))
      Pozdrowionka Jolu!!!

      Usuń
  5. Fajowego kota masz na sobie, kozaki są superowe!!! Też tam mieliśmy być )nasz znajomy tam szalał z gęsiną) ale jakoś nam tak zeszło, że się nie udało. Ślicznie wyglądasz Edytko, no taki kociak z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Szkoda, że nie przyjechaliście! Aczkolwiek tłumy były takie, że chyba cudem byśmy na siebie wpadły:D
      Dziękuję Lila:D

      Usuń
  6. Pięknie sobie hasach po swych włościach w kapelutku i panterce. Trochę dziewczęco i trochę drapieżnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana zajrzałam lata wstecz:)))
    Czy Ty tej Kurwicy spróbowalas dla mnie w koncu?😅😅😅😅
    Co roku inne nalweczki nabywacie widze:))
    Cudnie! Mam nadzieje,że wszystkie służą zgodnie z intsrukcja😉😉😉
    Wygladasz pięknie jak co roku na Swiecie Gęsiny😍
    Buziaki Tara!!😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po przeczytaniu komwntarzy widzę, że moj iscie modowy😆😆😆😆

      Usuń
    2. Hahaha:D Wyrobiłaś się po latach pisania:D :D :D

      A ja znowu z poślizgiem...Powiem Ci w tajemnicy, że jak nigdy, po jedzeniu na takich imprezach...strułam się...

      Mogłam tej Kurwicy spróbować! A była znowu! Zdrowa bym była!:D :D

      Dzięki wielkie Margo!!!!
      Buziole!!!

      Usuń
    3. A widzisz! Trzeba było zrobić posta, że sie wybierasz na gęsine to bym Ci przypomniała i bys nie zamogła:))))

      Usuń
    4. No własnie...
      Mój błąd! Poprawię się za rok...Jak nie zapomnę:D

      Usuń
  8. Edytko piękna lamparcico:)Super płaszczyk i pięknie wygląda z tym szafirowym golfem. Zdjęcia podziwiam i ...przyglądam się tym bardzo ciekawym buteleczkom:)buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buteleczki stoją i czekają na przeziębienia...i zimne, zimowe wieczory;)
      Dziękuję Jolu:)))
      Buziaki!!!

      Usuń
  9. Edytko spokojnie możesz, piękny płaszcz, z wielkim potencjałem, świetne zdjęcia i relacja, aż zazdroszczę, pozdrawiam, buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tylko kawałeczek parku obok restauracji-pałacu, ale zawsze mnie urzeka:)
      Dziękuję Marzenka:*

      Usuń
  10. fajna czapka! ;)
    www.konstylencja.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kapelutek strzelił focha, bo on jest kapeluszem, a nie czapką:D

      Usuń
  11. Piękna stylizacja i inspirujące zdjęcia ♥
    Na pewno pozostanę z Tobą na dłużej, obserwuje i pozdrawiam serdecznie <3
    W wolnej chwili zapraszam także do siebie
    http://recenzjella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa:)
      Zajrzę...pozdrowionka!

      Usuń
  12. Bardzo ładny płaszczyk, super jest Ci w centkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny płaszczyk Edytko :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Pantery lubią gęsi? jeść? :D Ładnie na niebiesko tej panterze, płaszcz ma fason pierwsza klasa! :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja pantera jest wegetarianką:D ;)
      Płaszcz naprawdę super uszyty!
      Mierzyłam w Mohito zielony, miał ekstra kolor i miałam na niego chętkę, ale jak go ubrałam, to porażka...

      Usuń
  15. Twoje gęsinonwe festiwale pamiętam z ubiegłego roku :))) Oj pysznie musiało być hihihi
    Płaszczyk fantastyczny - szara pantera - mrrr - bardzo sexi :)))
    Długie buty cudowne !!! I w swoim kapelutku dopięłaś wszystko na ostatni guzik :)))
    Supcio Kochana, supcio - kisses - Margot :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak jest pantera, to musi być seksi:D
      A kapelutek jeszcze bez ozdoby, ale tutaj chyba żadnej nie było trzeba;)

      Hehehe, te świętowania weszły nam w krew! Jak nie śliwka, to gęś:D

      Dziękuję bardzo!!!! Buziole Margot!!!

      Usuń
  16. pięknie wyglądasz:D a Twoja pantera jest po prostu genialna!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Myślę, że powinni Cię wciągnąć na listę postaci z Alicji w Krainie Czarów. Gdzieś obok Szalonego Kapelusznika. Jesteś tak pozytywnie zakręcona, twoje zestawy są po prostu super a twoja energia zaraża! Polska blogosfera bez ciebie nigdy nie byłaby już taka sama :* :* :* :* :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha:D To dobre! Może rzeczywiście powinnam w innym świecie żyć...czasami i mnie się tak wydaje...:))
      Dzięki wielkie Asi!!!!
      Buziole!!!

      Usuń
  18. Wiesz, że czytam....... i wiesz, że lubię. (*_*)

    ___Tess.

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie pasuje do Ciepie panterkowy print. Są kobiety, które potrafią go ujarzmić w fantastyczny i nietypowy sposób i Ty zaliczasz się do nich bez dwóch zdań! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. miało być *Ciebie :), sorry za literówkę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)))
      Dobrze się czuję w panterce, nie zakładam jej na siłę - bo trendy akurat;) To może też dlatego :D
      Buziaki!!!

      Usuń
  21. Edytko, to, że z Ciebie niezła kocica to już od dawna wiedziałam ;) No i się nie pomyliłam! I fajnie, że dajesz się czasem oswajać ;) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe;) Chyba w każdej z nas jest troszeczkę kocicy...i da się nas na chwilkę oswoić:)))
      Buziaki!!!

      Usuń
    2. No jasne! :D A jak będziesz odwiedzała Wroclavię to daj znać, pobuszujemy razem! :) Buziaki :)

      Usuń
  22. Bardzo, bardzo podoba mi się jak ten płaszczyk zestawiłaś, kojarzy mi się angielsko przez golf i amazońsko przez oficery z wąskimi spodniami :) Super kontrast z kolorem swetra i dobrze, ze masz kapelutek, bo wiesz :))) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe, kapelutek mało trendy, ale mój Ci on:D
      Golf ma już swoje lata i lubię go za kolor, i ciepełko jakie daje!
      No i tak jakoś wszystko wyszło:D

      Hehehe, wiem, wiem... Buziaki!!!

      Usuń

Hejka! Miło, że wpadła(e)ś!
Rozgość się, nie zdejmuj butów, zrelaksuj...
Nie musisz wszystkiego chwalić, możesz krytykować elementy stylówki.
Wszak nie wszystko się wszystkim podoba.
Jeśli ja, jako osoba Cię drażnię, to musisz z tym jakoś żyć ;)
Obrażliwe komcie usuwam bezlitośnie :D
Nie przyjmuję zaproszeń do sekt i podlinkowanych reklam :p

Copyright © Zapiski roztrzepane ....... , Blogger