sobota, 11 listopada 2017

Pantera wśród gęsi ;)

Odwiedziłam swój tron w Przysieku:))
Zawładnęłam nim tutaj KLIK.
Myślę, że w panterze 
też mogę spokojnie królować 👸
Me włości popadają w ruinę...
Omszałe 
i nadgryzione zębem czasu...
 Dzika pantera lubi takie klimaty...
Taki wybieg 
jej pasuje...  😊
 Spragniona...
Odwiedziła Święto Gęsiny :D 
 Napojona i nakarmiona = oswojona :D
 Odrobina wodopoju została zabrana do domu😊
Nalewka Gruszkowa - dla przyjemności, 
Pędy sosny+kwiat lipy - na przeziębienie, Ziołowa na trawienie.
Samo zdrowie! 😋
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Płaszcz - Mohito
Sweter - Sh
Spodnie - Mohito
Buty - Jenny Fairy
Torebka - Carry
Kapelusz - krawcowa:)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

41 komentarzy:

  1. A ja bym tak beztrosko w panterze po lesie nie hasala. Jeszcze Cie ktos upoluje ... i kto Reksiunia bedzie kapal?! Chociaz jak widze, to Tys polowala. Na gesine! Na zdrowie! Pozdrawiam, Jagoda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha:D Na szczęście, to był okres ochronny dla panter:D
      Na gęsinie nieżle podjadłam...Jeszcze czuję;))
      Pozdrowionka!

      Usuń
  2. Piękny płaszczyk i pantera. A cóż to tam w butelkach ciekawego :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy!:D
      Nalewki dla zdrowia i urody!;)

      Usuń
  3. Ten kolor pantery bardzo na TAK! Widzę, że to dzikie zwierze króluje ha!ha!
    Nalewki z GRUSZKI poproszę! Buziaki...miłej niedzieli...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda! Tez mi ten kolor bardzo pasuje:D
      A nalewka gruszkowa pyszna! Degustowałam:)))
      Buziaki Basiu!!!!

      Usuń
  4. Piękny płaszczyk. Też mam coś podobnego :) kocie futro :)Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie, podoba mi się w nim to, że nie jest gładki, tylko z meszkiem:))
      Pozdrowionka Jolu!!!

      Usuń
  5. Fajowego kota masz na sobie, kozaki są superowe!!! Też tam mieliśmy być )nasz znajomy tam szalał z gęsiną) ale jakoś nam tak zeszło, że się nie udało. Ślicznie wyglądasz Edytko, no taki kociak z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Szkoda, że nie przyjechaliście! Aczkolwiek tłumy były takie, że chyba cudem byśmy na siebie wpadły:D
      Dziękuję Lila:D

      Usuń
  6. Pięknie sobie hasach po swych włościach w kapelutku i panterce. Trochę dziewczęco i trochę drapieżnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana zajrzałam lata wstecz:)))
    Czy Ty tej Kurwicy spróbowalas dla mnie w koncu?😅😅😅😅
    Co roku inne nalweczki nabywacie widze:))
    Cudnie! Mam nadzieje,że wszystkie służą zgodnie z intsrukcja😉😉😉
    Wygladasz pięknie jak co roku na Swiecie Gęsiny😍
    Buziaki Tara!!😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po przeczytaniu komwntarzy widzę, że moj iscie modowy😆😆😆😆

      Usuń
    2. Hahaha:D Wyrobiłaś się po latach pisania:D :D :D

      A ja znowu z poślizgiem...Powiem Ci w tajemnicy, że jak nigdy, po jedzeniu na takich imprezach...strułam się...

      Mogłam tej Kurwicy spróbować! A była znowu! Zdrowa bym była!:D :D

      Dzięki wielkie Margo!!!!
      Buziole!!!

      Usuń
    3. A widzisz! Trzeba było zrobić posta, że sie wybierasz na gęsine to bym Ci przypomniała i bys nie zamogła:))))

      Usuń
    4. No własnie...
      Mój błąd! Poprawię się za rok...Jak nie zapomnę:D

      Usuń
  8. Edytko piękna lamparcico:)Super płaszczyk i pięknie wygląda z tym szafirowym golfem. Zdjęcia podziwiam i ...przyglądam się tym bardzo ciekawym buteleczkom:)buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buteleczki stoją i czekają na przeziębienia...i zimne, zimowe wieczory;)
      Dziękuję Jolu:)))
      Buziaki!!!

      Usuń
  9. Edytko spokojnie możesz, piękny płaszcz, z wielkim potencjałem, świetne zdjęcia i relacja, aż zazdroszczę, pozdrawiam, buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tylko kawałeczek parku obok restauracji-pałacu, ale zawsze mnie urzeka:)
      Dziękuję Marzenka:*

      Usuń
  10. fajna czapka! ;)
    www.konstylencja.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kapelutek strzelił focha, bo on jest kapeluszem, a nie czapką:D

      Usuń
  11. Piękna stylizacja i inspirujące zdjęcia ♥
    Na pewno pozostanę z Tobą na dłużej, obserwuje i pozdrawiam serdecznie <3
    W wolnej chwili zapraszam także do siebie
    http://recenzjella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa:)
      Zajrzę...pozdrowionka!

      Usuń
  12. Bardzo ładny płaszczyk, super jest Ci w centkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pantery lubią gęsi? jeść? :D Ładnie na niebiesko tej panterze, płaszcz ma fason pierwsza klasa! :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja pantera jest wegetarianką:D ;)
      Płaszcz naprawdę super uszyty!
      Mierzyłam w Mohito zielony, miał ekstra kolor i miałam na niego chętkę, ale jak go ubrałam, to porażka...

      Usuń
  14. Twoje gęsinonwe festiwale pamiętam z ubiegłego roku :))) Oj pysznie musiało być hihihi
    Płaszczyk fantastyczny - szara pantera - mrrr - bardzo sexi :)))
    Długie buty cudowne !!! I w swoim kapelutku dopięłaś wszystko na ostatni guzik :)))
    Supcio Kochana, supcio - kisses - Margot :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak jest pantera, to musi być seksi:D
      A kapelutek jeszcze bez ozdoby, ale tutaj chyba żadnej nie było trzeba;)

      Hehehe, te świętowania weszły nam w krew! Jak nie śliwka, to gęś:D

      Dziękuję bardzo!!!! Buziole Margot!!!

      Usuń
  15. pięknie wyglądasz:D a Twoja pantera jest po prostu genialna!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Myślę, że powinni Cię wciągnąć na listę postaci z Alicji w Krainie Czarów. Gdzieś obok Szalonego Kapelusznika. Jesteś tak pozytywnie zakręcona, twoje zestawy są po prostu super a twoja energia zaraża! Polska blogosfera bez ciebie nigdy nie byłaby już taka sama :* :* :* :* :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Wiesz, że czytam....... i wiesz, że lubię. (*_*)

    ___Tess.

    OdpowiedzUsuń