11/03/2017

11/03/2017

Kapelutek ma braciszka:))

W końcu!
Po wielu przygodach, gdy prawie zaginął....
Albowiem Pani krawcowa zamknęła zakład!
Przypadkiem dowiedziałam się, że jednak otworzyła w nowym miejscu!
I tak, pewnego jesiennego dnia...
Ze dwa tygodnie temu...
Wybrałam się w drogę...
Po kapelutek!
Żaden deszcz,
 czy wiatr mi nie przeszkodził!
Choćbym miała w zamieci iść i w huraganie...
To bym poszła!
Ale nie było tak żle;)
Pogoda w miarę...
Jesień aż krzyczała, aby robić fotki! :D
To kilka strzeliłam;)
 Kapelutek z czerwonym kwiatkiem uszyłam sama,
 tak jak i ten z szarym tutaj KLIK
i z turkusowym - ponad 20 lat temu:))
Tylko kwiaty są młodsze;)
 Tym razem powierzyłam,
 to zadanie Pani Krawcowej:))
Jeszcze mu tylko brakuje...
nowego Turkusowego Kwiatka:))
Wiem wiem...
Niektóre z Was już miały nadzieję, że staruszek mi się rozpadnie.😉
Nie jesteście osamotnione...
Mąż mój zawsze mówi, gdy go zakładam:
- Nie możesz założyć normalnej czapki? 
A póżniej sam mi kupuje takie coś, jak tutaj KLIK😜

 Musicie się jeszcze ze mną i mym kapelutkiem pomęczyć...
 Jestem zaopatrzona na następne 40 lat!!!!
Mam, nowy kapelutek, 
materiał na kolejny i wciąż stary wykrój:D
Wytrwam do końca!
Nie zważając na mody, trendy, panteony i inne takie...😜
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kapelusze - DIY
Kwiat czerwony od ThimbleLady :))
Kwiat Turkusowy - H&M

Sweter - H&M
Płaszcz - Mohito tutaj KLIK lepiej go widać ;)
Torebka - Primark, Atmosphere
Rękawiczki - NN, jakiś bazar lub Biedronka;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

41 komentarzy:

  1. Edytka, ja mam wrazenie ze ten twoj maz narzeka czesto dla zasady
    by sobie pomarudzic
    ;)
    mnie nie meczy twoj kapelutek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihihi, też mam takie wrażenie... Taka maruda...Ale da się lubić:D
      Buziaki!!!

      Usuń
  2. ...ale się uśmiałam, pamiętam kapelutek z turkusowym kwiatem od dawna. Noś jak tylko masz taką ochotę, dobrze, że pani krawcowa się odnalazła i masz nowy....a czapka, którą kupił mąż "wymiata"...oni to mają gust, dobrze, że mój nie garnie się do kupowania, bo strach się bać! ...buziaki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha:D Basiu, Ty go znasz od bardzo dawna:D
      Mąż mój lubi mi czasami coś wybrać...Czasami trafia:D
      Buziaki!!!

      Usuń
  3. Cudownie Ci w kapelutku :) Podoba mi się ten czerwony kwiatek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ktos kiedys powiedzial: "Moda przemija a styl pozostaje". Twoj kapelutek to potwierdza.
    A Ty stylowa dziewczyna jestes i juz. Pozdrawiam, Jagoda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś w tym jest... Trzeba coś od siebie dawać, bo inaczej jest się tylko manekinem dla nowych kolekcji;)
      Dzięki Jagoda!!!

      Usuń
  5. Kapelutek króluje :D nie zmieniaj i chroń przed mężem, coby nie wyrzucił, bo faceci, wiadomo, nie znają się na modzie, tak jak mój nazywa mnie robolem, w mojej super stylowej koszuli w kratę :P hahaha
    Powiedzialam, że mojej Majuni też taką sprawię- nie może być gorsza od mamusi :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo oni się nie znają!!! Nie damy się:)))

      Maja?! Śliczne imię!!!!
      Ja mam synka, więc mój mąż ma lepiej...Aż mi szkoda Twojego, jak zaczniecie obie szaleć;)))

      Buziaki dla Was dziewczyny!!!

      Usuń
    2. Mama+Maja= spłukany tata :P hahahahaha

      Usuń
    3. Hahahah:D Żebyś wiedziała:D
      Ja nadrabiam za córę, która okazała się synem:D

      Usuń
  6. No to mamy turkusowe zadanko nasza Ty Szalona Kapelutniczko 😂 Mąż ma gust i dba o ciepełko na tej cennej główce ☺ Buziaki ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha:D Szalona Kapelutniczka czeka na zadanko:D
      Mężowi przekażę:D
      Buziole!!!!

      Usuń
  7. Edytko Ty jesteś niesamowita i ten kapeluśik też. Mnie to możesz nim męczyć nawet przez wieki:) tak mi się ten kaplutek podoba. Braciszkowie dorównują i jak najbardziej noś. Czerwony kwiat i kratkowe rękawiczki-bardzo!uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Jolu! Nic mnie do niego nie zniechęci!:D
      Będę go nosić jak długo dam radę;)
      Buziaki!!!!

      Usuń
  8. Ale mi się podoba Twój kapelutek ! No i jesteś rudzielcem jak ja! I bardzo nietuzinkowa, super !
    Pozdrowionka serdeczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rudzielce coś w sobie mają:D
      Dziękuję!!!
      Pozdrowionka!!!

      Usuń
  9. I bardzo dobrze:)))kapelutek rzecz święta:))))Pozdrawiam serdecznie i miłej niedzieli życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę dbać o kolejne pokolenia kapelutków:D
      Buziaki Reniu!!!

      Usuń
  10. Twoje kapelutki z kwiatami to jak Twoje logo, znak charakterystyczny, nie wyobrażam sobie Ciebie w innej czapce, a w kapeluszu nawet z dużym rondem oczywiście, że tak. Fajnie byś wyglądała też w męskim kapeluszu typu Borsalino, albo damskiej formie Fedora, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jakoś samoistnie, to logo powstało:))
      Marzenka, ja bardzo kapelusze lubię...ale mam małą głowę i nie w każdym mi do twarzy...
      Ale wciąż jakiś zakładam i kombinuję:D
      W męskim moja przyjaciółka kiedyś chodziła...Cudnie wyglądała...

      Usuń
  11. No proszę, to Ty zdolna bestia jesteś!!! ;) taki kapelusik uszyc to nie jest łatwa sprawa! super! i podziwiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawzięłam się, gdy żadnej czapki nie mogłam kupić:D

      Usuń
  12. Przyjmne to męki z Tobą, Taro i z kapelutkami😆😆
    Kapelutki świetne a Ty w nich ślicznie wygladasz więc widok Was razem to czysta przyjemność!!!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha:D A wiesz czemu je tak lubię...bo zmarchy na czole zakrywają!:D:D:D

      Oj, to pomęczę Cię jeszcze tymi kapelutkami...Już się nowy wpis szykuje:D
      Dziękujemy oba! Buziaki!!!

      Usuń
  13. Kapelutkowa dziewczyna z Ciebie, słodka ale z pazurkiem!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. CO Ty w ogóle piszesz - jakie znudzenie??? :)))))) Przecież to Twoje zdjęcie z turkusowym kwiatem jest jednym z najlepszych w sieci !!!!!!!!!!!!!! Mnie też w takich kapeluszach jest ładnie :(, ale nigdzie ich nie ma - szczęściara z tym wykrojem :))))) Pięknie :)))) Kisses- Margot :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihihi:D To będę się tego trzymać:D
      Wykrój mogę pożyczyć! Wycięłam go kiedys z gazety;)))
      Buziaki!!!

      Usuń
  15. Jakże znana jest mi Twa filozofia Edytko :). Często widzę w oczach moich współpracowniczek-urzędniczek błysk rozbawienia na mój widok, ale... mam to w nosie :)!!! Lubię kolory i nietypowe dodatki... i już (tupnięcie nóżką ;)).

    Twoje kapelutki są przeurocze :)!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tego się trzymajmy!:D
      Nam z tym dobrze, a komuś czasami humor poprawimy:D
      Buziaki!!!

      Usuń
  16. Rewelacyjnie wyglądasz, świetne masz te nakrycia głowy ja ostatnio choruje na czapki z dwoma pomponami moja rodzina juz nie może na nie patrzeć :)

    OdpowiedzUsuń

Hejka! Miło, że wpadła(e)ś!
Rozgość się, nie zdejmuj butów, zrelaksuj...
Nie musisz wszystkiego chwalić, możesz krytykować elementy stylówki.
Wszak nie wszystko się wszystkim podoba.
Jeśli ja, jako osoba Cię drażnię, to musisz z tym jakoś żyć ;)
Obrażliwe komcie usuwam bezlitośnie :D
Nie przyjmuję zaproszeń do sekt i podlinkowanych reklam :p

Copyright © Zapiski roztrzepane ....... , Blogger