10/23/2017

10/23/2017

Panterkowe szpilki Mohito :)

Zapraszam na oficjalną prezentację
 moich nowych szpiluni!😊
Taa  dam! 💃
Oto one!
Przybyły do mnie dzisiaj z rana!
Jak ja lubię ten 21 wiek i nowoczesną technologię...😋
Mąż się pyta:
- Co robisz?
A ja na to:
- A nic... 
Siedzę w kuchni i na zakupach jestem...
😜
Klikasz sobie w koszyczek, nie dżwigasz, 
nie biegasz w amoku między półkami...
I sami Ci przywożą wypatrzone szpileczki😊
Są idealne!
Fajnie wyprofilowane, pokryte łącznie z obcasem panterką,
jedyne 9,5 cm wysokości :D
Zgrabniutkie...
To była miłość
od pierwszego wejrzenia! 💓
I chyba wzajemna...
 Aż się dla nich przyczesałam..😉😊
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Szpilki - Mohito
Spódnica - Mohito
Bluzka - Berschka
Top - H&M 
Rajstopy - Biedronka
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

39 komentarzy:

  1. Co tam szpilki, nogi masz zgrabniutkie jak ta lala :))))). Dlatego pewnie idealnie leżą. A z tymi zakupami to z jednej strony wygoda, ale z drugiej łatwiej wydaje się kasę :)))). Pozdrawiam Cię serdecznie Edytko i życzę miłego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu! Też w imieniu mamy, bo to po niej mam nogi:D
      I masz rację, że można stracić więcej niż by się chciało podczas takich zakupów...Ale ja zawsze konkretnie wybieram:D
      No chyba, że na allegro wyszperam coś po złotówce:D
      Buziaki!!!!

      Usuń
  2. No no kochana :D
    co raz bardziej mnie zaskakujesz - oczywiście w pozytywnym tego slowa znaczeniu :D
    te szpiluchny są boskie !!
    też marzą mi się panterkowe <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dojrzewam:D
      A szpilunie są naprawdę boskie!!!Idealne!
      Zajrzyj na stronkę Mohito!
      Buziaki!!!

      Usuń
  3. Oj Ty Dzikusko, takie buty tylko dla Ciebie, a tymi warstwowymi czarnymi elementami zbudowałaś świetną nowoczesną małą czarną z autorską wersją cold shoulders :) Tylko pamiętaj, jak zdobywać zamczysko, to zarzuć coś na siebie jeszcze :) Buziaki Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe :D Dziewczyna Tarzana, to ja:D
      Dziękuję Ola za takie komplementy! Nawet nie wiedziałam, że cuś takiego zbudowałam...Poszło instynktownie:))

      Szpilki na zamek nie dadzą rady, ale inne moje pantery jak najbardziej:D
      Buziaki!!!

      Usuń
  4. Te buty są świetne, no i te nogi... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szpilki na twoich nogach superowskie:) Edytko widać, że twoje, zgrabnie jak Ty. Super i do tego te czarne dodatki:) Uwielbiam twoje pomysły,buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Jolu! Są naprawdę zgrabniutkie!
      Tą czernią chciałam je wyeksponować:D
      Buziaki!!!

      Usuń
  6. Buty pierwsza klasa:)))na Twoich zgrabnych nogach wyglądają świetnie:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda Reniu! Najlepsze jakie widziałam! A nóżki po mamusi:D
      Dziękuję!
      Buziaki!!!

      Usuń
  7. Fajne buciki! Teraz mode na zwierzęce wzory!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udały mi się:)) Przyznam się, że panterkę lubię nie od dziś:D

      Usuń
  8. No trzeba przyznać, że pasują do Ciebie idealnie. Ładniutkie, zgrabniutkie z nutką dzikości :) Jest ogień! Szczerze podziwiam za zakupy butów przez net. Ja zrobiłam to raz i już nigdy więcej... porażka na całej linii!!! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się parę razy udało:D
      Dzięki wielkie! Z tymi włosami o ogień łatwiej;))

      Usuń
  9. Pasują idealnie do Twoich zgrabnych nóżek. Panereka to agresywny wzór , dobrze jak reszta jest łagodniejsza, jak u Ciebie. A tak na marginesie to ostatnio nie mogłam dosać komentarza u Ciebie , nie wiem dlaczego. Dobrze, że się udało tym razem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tymi komentarzami tak czasem jest... Też juz tak, chyba u Soni kiedyś miałam..
      Ważne, że jesteś teraz:D
      Dziękuję!
      Panterka wymaga ostrożności...To prawda:)

      Usuń
  10. Zakupy w sieci to jest to :). Szpilki piękne co do kształtu i kompatybilne z Toba bardzo. Ze mną nie byłyby, bo ja nie nosze panterek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo trzeba się w ciuchu czy bucie dobrze czuć:)
      Ja tez nie założę niektórych rzeczy, choć u kogoś mi sie podobają:))
      Dzięki!!!

      Usuń
  11. Szpilki są cudowne, wprawdzie sama nie mam ale na innym podziwiam. Mnie dzisiaj w oko wpadła bluzka. Bardzo ciekawe wycięcia na ramionach, bardzo...i na dodatek rozmarzyłam się, bo miałam taką bluzkę /właściwie body/ dawano, dawno temu...nawet mam zdjęcie, jak znajdę to wrzucę do sieci...
    Spódnica - też ciekawa, całość - powiem Ci, że jest moc! Super, co tu dużo pisać! Buziaki laseczko...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu!!!
      A moda, to wraca non stop! Dlatego tak szkoda niektórych ciuchów juz wyrzuconych...
      Buziaki!!!

      Usuń
  12. Raz w życiu kupiłam szpilki (nude) przez internet i chodzić się w nich nie da. Bardzo żałuję, bo nawet taka nieszpilkowa baba jak ja, czaaaaasem by se założyła. A tak, to mi się ich w ogóle odechciało :/ Twoje z czernią i zgrabną nóżką zestawione świetnie ;) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zwykle nie kupuje szpilek przez neta, ale już kiedyś kupiłam w Mohito, a wcześniej zmierzyłam w sklepie. I udało się pasują:D
      Hehehe;) Dzięki:D

      Usuń
  13. Ten wzór do Ciebie pasuje idealnie, moim zdaniem jeszcze coś pasującego powinnaś sobie zakupić:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Great post and look really liked,Dear ❤
    I'd be happy friendship blogs ♥ Subscribe to your Blogger
    Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  15. Ach, Och, Aj, Łaaa, Ałć, Wow, Oj, Ojejciu - CUDOWNIE !!!! Przepięknie zaprezentowałaś te szpileczki, fryzura, spódnica i te rajtki ze szwem !!!!!!!!!!!!!!!!! Idealnie w stylu divy:) gwiazdy:) modelki:), którą niezaprzeczalnie jesteś :))))) Kisses - Margot :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe :D Dziękuję Margot :*
      Aleś mnie wychwaliła... Zawstydziłam się troszeczkę...:))))
      Starałam się, żeby wyszło jak najlepiej:D

      Usuń
  16. Nogi to masz stworzone do szpilek, nosić nosić i już szpile!!! No i mini :) Extra te szpileczki, rajstopki to też bajka!!! Świetna całość, mega seksownie!!! Mąż to pewnie nagapić się nie może na Ciebie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha:D Chyba tak :D
      Mąż się obraził, bo zaprosił mnie do kina, a jak portki założyłam! :D

      Usuń
  17. Też lubię takie internetowe zakupy. Zwłaszcza że niektóre sklepy dostarczają zamówienie już następnego dnia za funta, czasem nawet za free i zwrot w razie czego też za darmo. Można kupić, przymierzyć i oddać w razie by coś nie pasowało. Jak dla mnie idealnie:) Szpilki masz obłędne, takie wzorki świetnie podkręcają stylizacje. A jeszcze ładniejsze to masz nogi<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas aż tak dobrze nie ma;) Musiałabym zapłacić za przesyłkę w razie zwrotu:D
      Ale mam już szpilki Mohito, więc czułam, że te mogą być dobre:)))
      Hehehe:D Szpilki najlepsze:D

      Usuń

Hejka! Miło, że wpadła(e)ś!
Rozgość się, nie zdejmuj butów, zrelaksuj...
Nie musisz wszystkiego chwalić, możesz krytykować elementy stylówki.
Wszak nie wszystko się wszystkim podoba.
Jeśli ja, jako osoba Cię drażnię, to musisz z tym jakoś żyć ;)
Obrażliwe komcie usuwam bezlitośnie :D
Nie przyjmuję zaproszeń do sekt i podlinkowanych reklam :p

Copyright © Zapiski roztrzepane ....... , Blogger