10/02/2017

10/02/2017

Jak oswoić panterę...

Można dżinsem... ;)
Swojej zamachałam parę razy koszulą przed nosem
 i od razu się do mnie przytuliła😊
Nawet pozwoliła na obrożę...
I chodziła przy nodze aż miło... 😊
Grunt, to stanowczość!
Nie należy bać się pantery😎
Jak już odgadniemy co lubi, 
to jest nasza:D
Moja lubi być numerem jeden😇
Nie przepada za towarzystwem wielu dodatków...
Wystarczy, że treserka jest ruda😜
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sukienka - Mohito, TUTAJ klik na obcasach:))
Koszula - Mohito
Torebka - Carry
Buty - Lasocki
Pasek - Carry albo Camaieu;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

52 komentarze:

  1. Oswoić się dała całkiem nieźle ...:)

    OdpowiedzUsuń
  2. jest nieźle, ale myślę że do oficerek zamiast trepów będzie jeszcze lepiej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i przez Ciebie znowu muszę kupić coś nowego!
      A póżniej mnie od Rudych Chomików przezywasz:D

      Nie mam oficerek!:D

      Usuń
    2. kochana pokochasz oficerki !
      jeszcze mi podziekujesz
      jak za biala koszule
      bo wszystkie zachwyty za panterkowa kiecke i biala koszule nie byly przesadzone

      Usuń
    3. Hehehe:D No miałaś rację z koszulą! Juz mi się nie raz przydała:D
      Chyba pora na oficerki...i trencz:D

      Usuń
    4. w trenchu to akurat cie nie widze, chyba ze w jakims szalonym kolorze

      Usuń
  3. Pięknie ją oswoiłaś i pięknie razem wyglądacie:)))pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. To się nazywa skuteczne oswajanie groźnego zwierza i dzięki tak pięknej treserce zwierz zrobił się miły i teraz przepięknie leży na super figurze. Super jest ,buziole.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każda treserka ma swoje sposoby;)) U mnie zamiast kar są nagrody:D
      Buziaki!!1

      Usuń
  5. Nieźle ją wytresowałaś no i oswoiłaś oczywiście :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie połączyłaś panterę z jeansem i skórzanymi dodatkami - lubię popatrzeć u innych, na sobie nigdy, jakoś nie mój klimat w ogóle. Dodam jeszcze że chyba jednak krem z poprzedniego postu działa bo buzię masz bardzo ładną - odżywioną i promienistą. A zmarchy niestety...w pewnym wieku po prostu trzeba ostrzyknąć i tyle, bo żaden krem ich nie zlikwiduje. Buźka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo w ciuchu trzeba się dobrze czuć. Nie ma co się na siłę zmuszać do czegoś co nam nie pasuje:))

      Co do kremów, to wiadomo, że żaden zmarchów nie usunie... Tylko botoks i wypełniacze dają im radę:D
      Ale dziękuję!
      Robię co mogę, jednak na fotkach, gdzie testuje kosmetyki, widać że zmarszczek mam sporo...;)

      Usuń
  7. Ja się z panterą nie lubię - koty to jednak zwierzęta terytorialne i dwa na jednym terytorium albo się polubią albo pozabijają :D Ale Ty widzę masz więcej w sobie z psa niż z kota :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo nie każdy ją lubi:)) Hehehe, a pantera nie lubi konkurencji - to prawda:D

      Czasami wydaje mi się, że mam jednak dużo z kota...:D

      Usuń
  8. Uwielbiam jeans i to pod każdą postacią. Koszule i ramoneski jednak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też! A coraz bardziej za jego moc odejmującą lat;))

      Usuń
  9. Ależ mi się podoba, pantery są takie trudne do okiełznania, a Tobie udało się bezbłędnie. Młodzieńczo, seksownie, świetnie!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Lila:D Tak mi się wydaje, że dżins wszystko oswaja:D

      Usuń
  10. Ruda treserka doskonale okiełznała tą panterę- stała się ona potulna jak baranek :D hehe
    super wyglądasz kochana, dżaga na maxa !
    bardzo podoba mi się narzucenie na nią koszuli i ten pasek w talii- teraz i ja w końcu będę mogła tak się nosić jeeeeeah :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!!!:D
      Treserka musiała pokazać kto tu rządzi:D

      Nie martw się, za parę miesięcy założysz pasek! Nic na siłę:))
      Buziaki!!!

      Usuń
  11. Miał, mruuu, hrrr, :)))))) KOCICA !!! Możesz sobie nakładać co tam chcesz na tę panterę i tak będziesz najbardziej sexy kobietką ever !!!!
    Super okiełznanie :)))) . Kisses - Margot :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku! Dzięki Margot! Hahaha:D W niektórych cuchach wyglądam fatalnie:D
      Buziaki!!!!

      Usuń
  12. Jestem kompletnie niepanterkowa, ale ta twoja wersja całkiem, całkiem... sam seks:)

    OdpowiedzUsuń
  13. I panterka oswojona. Fajnie z tą koszulą wygląda, tylko może dałabym dłuższe kozaki. Ale i tak jest ok:))
    U mnie tez oswajanie, dałam się złapać:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie mam dłuższych... Chyba trzeba kupić kolejne buty:D
      Wpadnę zaraz do Ciebie zobaczyć jak Ci wyszło;)))

      Usuń
  14. fajnie wyglądasz w tej sukience :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie przepadam za panterką, ale Tobie świetnie w tej sukience.

    OdpowiedzUsuń
  16. Tresura pierwsza klasa! ;-D Twoje opisy zdjęć są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dla mnie Pantera, to głównie muza i to taka do oswojenia nienajłatwiejsza ;)

    https://www.youtube.com/watch?v=_XI1DD_vJuY

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matko kochana! No tej Twojej, to nie da się oswoić:D

      Usuń
  18. Bardzo dobrze prezentujesz się w tej panterce w połączeniu z koszulą jeansową, jak dla mnie super !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie! I super się w tym zestawieniu czułam!:))

      Usuń
  19. Świetnie oswoiłaś panterkę :) Cudowne buty :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Specjalistka jesteś od tresury ;) ja co do panterki do dziś sobie z nią nie radzę ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Pantera oswojona, no ale przecież Ruda wszystko potrafi.
    Też oswoiłam swoją, a co, da się? Da! Ha!Ha!
    Buziaki, miłego weekendu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że się da Basiu! Ty swoją oswoiłaś genialnie!
      Buziaki!!!

      Usuń
  22. ślicznie wyglądasz:) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna robota Edytko :D!!! Ale nic w tym dziwnego... pantery i Rudzielce pasują do siebie idealnie :*!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajnie ją oswoiłaś! Grzeczna kicia:)

    OdpowiedzUsuń

Hejka! Miło, że wpadła(e)ś!
Rozgość się, nie zdejmuj butów, zrelaksuj...
Nie musisz wszystkiego chwalić, możesz krytykować elementy stylówki.
Wszak nie wszystko się wszystkim podoba.
Jeśli ja, jako osoba Cię drażnię, to musisz z tym jakoś żyć ;)
Obrażliwe komcie usuwam bezlitośnie :D
Nie przyjmuję zaproszeń do sekt i podlinkowanych reklam :p

Copyright © Zapiski roztrzepane ....... , Blogger