9/27/2017

9/27/2017

Succinite - kosmetyki z bursztynem.

Znacie kosmetyki na bazie bursztynu
Wiecie, że to polska marka?
Firma ma siedzibę  w Jarosławcu 😊

 Podczas wakacji
skusiłam się na Maskę do Włosów i Krem do Twarzy.
Żródło
" Opracowany na bazie wysokiego stężenia oleju bursztynowego, ekstraktu z bursztynu, kolagenu morskiego i alg morskich. Uwalnia włosy z nadmiaru sebum oraz nagromadzenia środków do stylizacji i naturalnych zanieczyszczeń.
Włosy odzyskują świeżość, lekkość, witalność oraz połysk." KLIK
Żródło

"Dzięki wysokiej zawartości kwasu bursztynowego (1%) krem Immortale fundamentalnie
 wygładza zmarszczki i regeneruje skórę. 
Działanie wzmacniają pozostałe składniki aktywne: olej arganowy, witamina E,
 puder bursztynowy oraz kwas hialuronowy. " KLIK

 Krem stosuję od miesiąca.
Skóra rzeczywiście wydaje się odżywiona.
Jednak  nie zauważyłam efektu wygładzenia zmarszczek ani odmłodzenia.
A wiecie, że na to bardzo zwracam uwagę, szczególnie,
gdy producent zapewnia o tym już w pierwszym zdaniu 😜

Krem ma gęstą konsystencję, ale dobrze się rozprowadza i szybko wchłania.
Jednak chwilkę trzeba odczekać przed nałożeniem podkładu, bo może się rolować.

Wielkim plusem jak dla mnie jest zapach, a raczej prawie jego brak.
Kolor i ledwo wyczuwalna woń,
jakby pyłku pszczelego - kojarzy się bardzo przyjemnie 😊

Ponownie  bym go jednak nie kupiła.
Wysoka cena - opcji odmłodzenia brak :D

Plusy
- odżywia skórę
- nie podrażnia
- dobrze się wchłania
- ładny kolor
- prawie bezzapachowy
- szklany słoiczek
- wydajny! 

Minusy
- wysoka cena 69 zł
- nie wygładza zmarszczek
- nie odmładza
- może się rolować
- słaba dostępność
 
 Maskę do włosów stosuję drugi miesiąc 1-2 razy w tygodniu.

Można ją nałożyć na dłużej na włosy,
 a można po minutce spłukać. 

Włosy mam ostatnio w dobrej kondycji, 
więc nie wiem jakby zadziałała na zniszczone.
Na moich jakiegoś spektakularnego efektu nie wywołała:)

Dlatego jej cena 45 zł, nie skusiłaby mnie po raz kolejny.

Plusy
- wydajna
- szybka w użyciu
- obojętny zapach
- odpowiednia konsystencja
- ładny kolor
- - wygodne opakowanie z aplikatorem

Minusy
- wysoka cena 45zł

Podsumowując:

Bursztynowe kosmetyki warto wypróbować jako ciekawostkę :)
Można je kupić on-line tutaj  succinite.pl/
i podczas wakacji np. w Jarosławcu czy Ustce :)
Jednak po raz kolejny przekonałam się, że nie warto przepłacać.
Szczególnie za maski do włosów.

Równie dobrze zrobi nam olej z pestek winogron i Jajcarska Maseczka KLIK,
 a o wiele taniej nas wyniesie ;)

Wpis nie jest sponsorowany -
- kosmetyki zakupione osobiście na stoisku w Jarosławcu 😊

Przedstawiciel firmy odpowiedział mi na facebooku :)
Dostałyśmy kod rabatowy.
Do 15 pażdziernika można z niego skorzystać :)
 ZAPISKI_ROZPTRZEPANE_IMMORTAL20


22 komentarze:

  1. Wydają się bardzo ekskluzywne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zaprzeczam:) Dobra jakość i warto wypróbować, bo skład krótki, więc nie zaszkodzą:)

      Usuń
  2. Kto by pomyślał, że we wsi Jarosławiec, jest producent kremów. Ja również nie lubię przepłacać, a skoro są inne tańsze i też dobre kremy, więc po co. Lepiej odłożyć tą kasę na zabieg u kosmetyczki lub lekarza medycyny estetycznej, który lepiej odżywi naszą skórę, pobudzi kolagen do prawdziwego działania. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też byłam zaskoczona! Już dwa lata temu wpadły mi w oko. Wtedy kupiłam teściowej mydełko. Tym razem maż mi zafundował krem i maskę:D
      Ale nie żałuję, że nie wzięłam tego pod oczy, bo efekty są jedynie nawilżające i odżywcze. A to potrafi dać nam każdy zwykły krem.

      I zgadzam się z Tobą, że nie warto wydawać dużo na kremy, a lepiej wydać na kosmetyczkę, czy ciut botoksu:D
      Buziaki!!!

      Usuń
  3. rzeczywiście maska dość droga, ale wygląda luksusowo i skład fajny, szkoda, że bez rewelacji ;( jak mam więcej czasu to staram się robić takie "domowe" efekt zdecydowanie lepszy :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, że nie są to byle jakie kosmetyki. Mają proste składy, a to tez jest ważne - im mniej tym lepiej dla skóry:))
      Dlatego jak sobie same zrobimy coś w domu, to wcale nie jest gorsze, a na pewno tańsze:))

      Usuń
  4. Nie znam tych kosmetyków ale tyle wszystkiego na rynku, że trudno ogarnąć.
    Kusi mnie maseczka ale nie wiem czy warto. Pozdrawiam serdecznie, buziaki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu na pewno nie zaszkodzi, ale jakiś super efektów nie ma się co spodziewać:)
      Buziaki!!!

      Usuń
    2. O.K. Rozumie, chyba spróbuję bo ostatnio mam marne włosy. Buziaki...

      Usuń
    3. Basiu, a z Garniera, tę z awokado miałaś? Ja ją non stop używam, tak raz w tygodniu. No i jest bardzo chwalono przez włosomaniaczki:))

      Usuń
  5. Nie znam, ale chyba wobec Twoich umiarkowanych zachwytów raczej nie poznam. A odżywkę do włosów pokochałam z WAX:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe ;) Jak już masz sprawdzoną odzywkę, to nie ma co zmieniać:D

      Usuń
  6. Nie znam ich, cena hm...no troszkę, ale czemu nie? :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno są wyjątkowe z powodu tego bursztynu:)
      Ale nie odmładzają:D Przynajmniej mnie;))

      Usuń
  7. Nie znam tych kosmetyków, super recenzja Edytko i dzięki za szczerość. Ja ostatnio używam zwykłego oliwkowego kremu i dobrze mi służy. Przeszłam z drogich kremów na tanioche i...stan skóry się nie pogorszył.Jest taka sama. Zaryzykowałam i nic się nie zmieniło. Prawda jest taka,że w dużej mierze geny. Moja mama ma super cerę i po niej mam ok. Nie jem wyjątkowych rzeczy i nie dbam o nią w jakiś wyjątkowy sposób i jest w dobrej kondycji. Robię tylko maski z błota dwa razy w tygodniu i smaruję czym się da np. ogórkiem i innymi naturalnymi produktami i ma się dobrze. buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jolu ja też uważam, że te tańsze kremy wcale nie są gorsze:)
      To jak się starzejemy zależy własnie najwięcej od genów...
      Buziaki!!!

      Usuń
  8. No to się nie skuszę :)!!! Twoim recenzjom wierzę bezgranicznie Edytko :D!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja w takim razie, podobnie jak Ruda Paskuda :))))też nie kupię. :)))) Kisses - Margot :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Efektów Odmładzających u mnie brak, ale ja zawsze jestem "ta jedyna", na którą nic nie działa;)

      Usuń
  10. Bardzo serdecznie dziękuję za rzetelną i obiektywną ocenę:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kosmetyki O3Zone title="kosmetyki z ozonem">www.o3zone.pl/ oferują zdrowotne właściwości, wszystko dzięki ozonowi! Warto zainwestować.

    OdpowiedzUsuń

Hejka! Miło, że wpadła(e)ś!
Rozgość się, nie zdejmuj butów, zrelaksuj...
Nie musisz wszystkiego chwalić, możesz krytykować elementy stylówki.
Wszak nie wszystko się wszystkim podoba.
Jeśli ja, jako osoba Cię drażnię, to musisz z tym jakoś żyć ;)
Obrażliwe komcie usuwam bezlitośnie :D
Nie przyjmuję zaproszeń do sekt i podlinkowanych reklam :p

Copyright © Zapiski roztrzepane ....... , Blogger