środa, 20 września 2017

Coco Cura

Voila!
Oto i ona!
Coco Cura w całej krasie w swym naturalnym środowisku 😜
Właśnie powraca z polowania...
Zwróćcie uwagę na jej rasowe okulary z La` Biedry!
I  na szałową torbę zakupową czołowego projektanta  Pierre Aldic.
 Torba jest z serii limitowanej, 
dostępna tylko w ekskluzywnych sklepach marki Aldic;)
 Coco Cura na polowaniach musi prezentować się nienagannie...
Pazurki, którymi przebiera w ziemniakach i pietruszce, 
nie mogą być byle jakie...
 Tutaj nie ma miejsca na przypadek!
Tu musi wszystko pasować!
Coco Cura nie zapomina o biżuterii...
Tym razem postawiła na  wyrafinowane kolczyki...
 za 5 zł z modnego butiku "Wszystko za piąta`la"😜
Coco Cura korzysta z każdej okazji by zadbać o kondycję i urodę...
Kilkukilogramowa torba pozwoli jej zachować jędrność ramion do setki!
A z upolowanych produktów typu la`kartofle i ogór`y, 
może sobie zafundować odmładzający zabieg "Cofnijsiewczasie"😊
Zanim upoluje coś do la`gara,
 pieczołowicie przygotowuje stylizacje na wyjścia...
Od tych casual po glamour ;)
W swej cuisine przy własnoręcznie wylepionym płocie, 
delektując się kromką z pasztetową i lampką wina 😋
A że ostatnio została nazwana przez Olę Lumpolę Prekursorką stylu westernowego,
 bardzo trendy w tym sezonie podobno...
 To wyciągnęła ze swej szafy bez dna, ukochaną kurtałę z frędzlami..
Wszak Coco Cura musi być trendy!
I przewidująca... 2016 KLIK 
 Coco Cura dziękuje  Oli za portki, 
które podkreślają zajebi***cie jej la`kuper 😜
Ucięty dla przyzwoitości ;)
Coco Cura ma oczywiście pieska do torebki ;)
Prawie rasowy Reksio,
czasami udziela zgody na opublikowanie swego wizerunku😎
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kurtka - Stradivarius, wyprzedaż sprzed 6 lat ;) 
Spodnie - Zara, od Oli Lumpoli 😘
Sweter - NN
Buty - Lasocki
Okulary - Biedronka, 8 zł
Kolczyki - butik
Torba zakupowa - Aldik
Torebka - Sh, New Look
Lakier - Bell
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

45 komentarzy:

  1. Kochana Coco Tarnel :) Przeogromnie się cieszę, że swoim komentarzem zmobilizowałam Cię do wyciągnięcia takiej cudnej frędzlastej kurtki, bo nie tylko western ale właśnie te wisiadełka są trendy, oczywiście poza szarą kraciastą marynarką i czerwonym total lookiem ;) Chciałam Ci powiedzieć, że ja na łowy nie mam ani takiej cudnej torby, ani takich boskich ąpazurów i takich zegarków do uszu, stroisz się zawsze i wszędzie, Przykładzie do naśladowania :) Super wyglądasz w tych galotkach i kurtce zestawionych z czernią :) Buziole :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha:D A wiesz, że nie wyciągałam tej kurtki w tamtym roku wcale?!
      Pierwotnie portki miały mieć towarzystwo jeszcze czarnego płaszczyka...Ale sobie pomyślałam, że nie mogę aż na taką łatwiznę iść i Oli zawieść:D

      Hihihi, dzisiaj do Biedry poszłam mnie wystrojona:D We fiolety i żółcie :D
      Buziaki!!!

      Usuń
    2. Tak, to byłaby łatwizna, ale i KLASYKA :))) Buziole :)

      Usuń
  2. Kocham Reksia ... no i Koko Kura tez piekna. Pozdrawiam, Jagoda.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię Twoje posty i zdjęcia. Wyglądasz zawsze super i w tych portkach bardzo zgrabnie, jak zawsze. Kurtka superowska i frędzle sa twoje. Głask dla Reksia, buziole.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Jolu:))) Czasami wyglądam lepiej, czasami gorzej...jak każda z nas:D Ale tym razem chyba rzeczywiście ta pierwsza wersja wygrywa:D
      Buziaki!!!

      Usuń
  4. Kocham Twoje pisanie:))))))frędzle i taki kowbojski styl bardzo mi się podoba:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapomniałam o Reksiu:)))ode mnie dwa głaski albo kilka:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reksiu - celebryta, został solidnie wygłaskany:)))
      Hahaha:D Dziękuję Reniu!!! Buziaki!!!

      Usuń
  6. Ale się uśmiałam z Twojego komentarza do zdjęć. Bardzo trafnie powiedziane i napisane :)))). Buziole serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ja lubię śmiać się też z siebie:D
      Buziole Krysiu!!!

      Usuń
  7. Poczucie humoru masz powalające, z dystansem do siebie i świata. Bardzo lubię Cię czytać, choć nie zawsze od razu piszę komentarz, ale mam ciągły brak czasu. Kurtka z frędzlami może i jest trochę country, ale obecnie frędzle nadal są modne i śmiało możesz ją nosić nawet do szpilek czy ołówkowej w panterkę. Portki od Oli cudowne, bardzo podkreślają twoją figurę klepsydry, której tylko zazdrościć. buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe:))) Lubię śmiać się też z siebie:))

      Tę kurtkę uwielbiam i okazuje się, że rzeczywiście pasuje do wielu stylówek! Zawsze marzyłam o takiej i po wielu, wielu latach trafiłam na nią:))
      Portki leżą jak ulał! Ola ma oko do rozmiarów:D

      Buziaki Marzenka:)))

      Usuń
  8. Spłakałam się ze śmiechu czytając Cię dziś Edzia. Dałaś czadu Coco Curo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihihi ;) Czasami mi wyjdzie:D Koleżanka póżniej pyta, co brałam przed pisaniem;)))

      Usuń
  9. Ha ha n ha ha śmieje się cały czas. Jesteś rewelacyjna :-)))Nikt Ci nie dorówna :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha :D Grażynka, śmiech to zdrowie! Czasami mus jest wziąć jego większą dawkę:D

      Usuń
  10. Coco Cura jako trend setterka prowadzi bloga gdzie donośnym gdakaniem wabi inne cury i tam sobie razem gdaczą o modzie i urodzie :-DDD kokokoooooooooookoko ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I coraz więcej naszych kurników! Każda gdacze po swojemu, ale rozumiemy się doskonale:)))

      Usuń
  11. Edytko Twoje posty zawsze wywołują uśmiech na moim la'buziaku ;)!!!
    Przeurocza z Ciebie Coco Cura :*!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha :D Uśmiechu nigdy za wiele:)))
      Buziaki!!!

      Usuń
  12. energią i radością zarażasz moja droga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się nie tracić wigoru:))

      Usuń
  13. Żółte paznokcie w połączeniu z lustrzankami wygladają rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doskonale poprawiają humor jesienią:D

      Usuń
  14. No to mnie rozbawiłaś swoim postem, dzięki bo za oknem...szkoda gadać :/ fajne te super rzeczy, kolczyki są takie fajowe :))) Ja to Ci zazdroszczę pazurków :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moja specjalność:)) Lubie poprawiać ludziom humor:D
      Dzięki Lila!!! Buziaki!!!

      Usuń
  15. Jaka piękna ta Coco Cura, taka modna i elegancka. Ma super portki które idealnie na jej kuperku leżą i świetną torbę i pazurki i no wszytsko ma na medal :) Pozdrawiam donośnym gdakaniem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co! Każda Coco Cura dba o siebie... To nie te czasy, że zapuszczone siedzimy w kuchni ;)
      Dziękować!!!:D

      Usuń
  16. Się Coco Cura wystroiła, że ko, ko, ko ;)))) A na poważnie ... pięknie wyglądasz w tych okularach, i w ogóle okulary są fantastyczne !!! Ja nie wiem jak to robicie - Ty Aldic i Biedronka, Ola Lumpola te SHy - !!!! Kurtka westernowa też super. Muszę przyznać, że bardzo mnie irytujesz ;))) z tymi paznokciami - ja, żeby takie mieć - a w życiu całym nigdy nie miałam,- musiałabym być Królewną na Ziarnku Grochu i kompletnie nic nie robić, a i wtedy pewnie by się któryś złamał, albo uszczerbił, a Ty tak sobie je po prostu na żółto pomalowałaś i są taaaakie cudne !!! ;)))) Super, super ... kisses - Margot :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Margot!!!:D
      Szalejemy z Olą, aczkolwiek mnie do niej bardzo daleko:D
      A Ty nie marudż, bo masz taka fantazję, że szczękę nie raz zbierałam z podłogi! Coco Cura aż pióra traciła z zachwytu:))

      Co do pazurów, to mam szczęście, bo są naturalne... Ale miały i swoje gorsze dni...O czym juz kiedys pisałam:)

      Buziaki!!!

      Usuń
  17. Rozbawiłaś mnie od rana kochana, aż mi się buzia śmieje...zdjęcie z Reksiem super...buziaki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I o to chodzi Basiu:D Trzeba dla zdrowia pośmiać się czasami :))

      Usuń
  18. Te okulary to rewelacja, nie sposób byłoby nie zwrócić na nie uwagi gdziekolwiek:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jaki piękny kolor włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję:)) Joanna Płomienna Iskra:D

      Usuń
  20. "O kurka", ale Cura. Jaka urocza i atrakcyjna. W tych okularach jak i całym zestawie wyglądasz kapitalnie. Jest czadersko, jest pięknie, jest moc!

    OdpowiedzUsuń
  21. The blog are the best that is extremely useful to keep.
    I can share the ideas of the future as this is really what I was looking for,
    I am very comfortable and pleased to come here. Thank you very much.
    ผลบอล

    OdpowiedzUsuń