8/16/2017

8/16/2017

Sandałki na szpilce z Mohito:))

To była miłość od pierwszego wejrzenia!!!
A już myślałam, że coś ze mną nie tak...
Ubierać mi się nie chce... 
Latam tylko w trampkach... 
Jeszcze trochę, a zacznę piec ciasta!!! 😜
Na szczęście wszystko ze mną w porządku! 😋
Gdy tylko ujrzałam te szpileczki, serducho mi zadrżało!
A gdy wsunęłam je na stopy, to już wiedziałam, że muszą być moje!
A gdy ujrzałam ich cenę - 49,99 zł!
To jakże mogłabym je zostawić?!
Chyba byłabym jakaś chora!
Test "jednej nogi" przeszły pozytywnie! Są stabilne!
Ja też! :D
Damy radę nawet w tańcach!:D
Bo będą pasować doskonale na wyjścia balowe:D
Jak widać na te "prawie" codzienne,
wyłączając zakupy w Biedrze, dają radę ;)
Ze starą spódniczką z dna szafy, polubiły się od razu:))
Tutaj KLIK dla ciekawych,
 kiecka 7 lat i parę kilo mych wcześniej ;)
 I tak podskakując przy mej "ściance" w przedpokoju,
zajarzyłam, że lato, to czas gdy poznałam mego męża:D
A konkretnie sierpień 😊
 Raptem...  ponad ćwierć wieku temu 😜
Poznaliśmy się na tańcach i jak mi czasami marudzi, że nie lubię gotować,
 to mówię, że mógł szukać dziewczyny pod gastronomikiem...  😉
 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Stylówka z lat 90-tych:
Bluzka - Bon Prix
Spódnica - z paczek z zachodu, od znajomych ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Buty - Mohito, wyprzedaż 49.99
Spódnica -  Rascimento
Bluzka - od siostry :D
Torebka - Carry, sprzed kilku sezonów.
Lakier - Bell, Secret Garden
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

45 komentarzy:

  1. Ach... te Twoje nóżeczki, idealnie się nadają do tych bucików.
    Takie nogi, każdym butom dadzą szansę.
    Nie wiele się zmieniłaś przez te lata, ogień w oczach był i jest.
    A gdzie Ty poznałaś to swoje szczęście? :) <3


    ___Tess.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihihi, powiedzmy, że zrudziałam tylko ;))
      Męża przyszłego mego, na zwykłej dyskotece poznałam, ale co ciekawe, przed tymi przyszłymi żołnierzami, ostrzegały nas koleżanki:D
      Nas, bo moja przyjaciółka, na tej ssamej dyskotece, też męża(żołnierza), poznała:))

      Usuń
    2. Jednak.... za mundurem panny sznurem? :)

      ___Tess.

      Usuń
    3. Hihihi, wychodzi na to ;)
      Choć w mundurach wtedy nie byli:D

      Usuń
  2. śłiczniusie :)
    spódniczka też daje radę
    skąd Ty te wszystkie stare fotki wyciągasz? ja to taka paskudnica byłam w bojówkach albo adidasach ...że nie pokazuje światu starszych niż 10 lat zdjęć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mało mam tych fotek i bardzo żałuję!
      Bo im starsza jestem tym częściej lubię sobie do nich wracać:))

      Usuń
  3. Masz nogi stworzone do szpileczek. Bardzo słusznie mu powiedziałaś. Pozdrawiam Cię serdecznie Edytko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Krysiu:* Te szpileczki wyjątkowo pięknie podnoszą atrakcyjność nóg:D
      Buziaki!!!

      Usuń
  4. No Kochana bardzo się cieszę, że się na tych cudny szpileczkach rozkręcasz ☺ Tysiąc razy wolę to od ciasta 😂 super ta kiecka z dna szafy i cudne zdjęcie, miałam bardzo podobną fryzurę!😂 Buziaki 😙

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam taką fryzure😄😄

      Usuń
    2. Hahaha:D Własnie sobie wyobraziłam naszą Trójcę w latach 90-tych w tych fryzurach:D :D :D

      Ola ja tez wolę przebieranki niż pieczenie:D A dzięki Tobie, to następnego powera dostałam:D
      Buziaki!!! Dziękuję:*

      Usuń
  5. Ślicznie i zgrabnie. Bardzo wdzięcznie wyglądasz i tak świeżo, dziewczęco. Super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!!! W tych szpilkach nie da się chyba inaczej:))

      Usuń
  6. Ech zgadzam się z Tobą, butki są cudowne, a Twoje nogi wyglądają w nich boskoooo. Spódniczka nic nie straciła ze swojej atrakcyjności i w połączeniu z czarną bluzką wygląda super. Pozdrawiam i buziaki ślę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo... I jak tu miałam je zostawić:)))
      Dziękuję Beatka!!!!
      Buziole:*

      Usuń
  7. Szpilki zgrabne na zgrabnych nóżkach.
    Taro, Ty chyba sprzedałaś duszę diabłu, upływ czasu w ogóle Cię nie dotyczy, a wręcz przeciwnie coraz bardziej jesteś ponętna :)
    A mężowi to cudnie odpowiedziałaś.
    Wszystkiego dobrego dla Was. :)Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dotyczy, dotyczy Basiu... Tnie mi skórę zmarchami, ale z daleka daję radę:D Hahaha:)) Nogami odwracam uwagę:D
      Dziękuję Basiu:*
      Buziaki!!!

      Usuń
  8. Teraz zdecydowanie lepiej leży, niż 7 kilo wcześniej :D
    jest ponętnie, kobieco- czika na maxa :D

    A ja jutro właśnie mam zamiar upiec ciasto hahahaha starzeję się :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahha:D Żebyś wiedziała, że to właśnie z 7 kilo!:D :D :D

      Hihihi, jak ktoś piecze z radością, to nie ma nic wspólnego ze starzeniem;)
      Buziaki!!!

      Usuń
  9. Uwielbiam motywy kwiatów na ciuchach,zwłaszcza róże😊
    Szpilki piekne i wykladasz w nich cudnie, Taro. Uwielbiam Cie w takim wydaniu. Wygladasz zjawiskowo!!!
    Ja tam myślę, że kokietujesz z tym gotowaniem, wszak wiadomo, ze przez żołądek do serca😂😂😜😜😜
    Buziole Slicznoto😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te są takie nietypowe w tej krateczce:D
      Dziękuję Margot!!! Portki wygodniejsze, więc zwykle w nich biegam, ale czasamilubie sie poczuć kobieco;)
      Hahaha:D Dlatego mam męża żołnierza - wszak żołnierze zjedzą wszystko:D;)))
      Buziaki!!!

      Usuń
  10. Buciki cudo, do Ciebie pasują idealnie. Spódniczka w tym wydaniu jeszcze bardziej mi się podoba.
    Kawał czasu minęło od poznania, Twój mąż to szczęściarz. Pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przekażę mu:D:D:D Niech nie narzeka:D
      Dziękuję Basiu!!!
      Buziole!!!

      Usuń
  11. Szpilki są bajeczne, a spódniczka w kwiatowy wzór jaka ciekawa. Razem tworzą rewelacyjny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne sandałki i stópki :D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Sandałki pierwsza klasa nie dziwię się że je polubiłaś:)))cały zestaw bardzo ładny:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo je polubiłam! Na maxa!
      Dziękować!!!! Buziaki!!!

      Usuń
  14. Powiem Ci, że nic się nie zmieniłaś, nadal zgrabna i seksowna. Uwielbiam Cię w okówkowycg spódnicach.

    OdpowiedzUsuń
  15. Edytko te szpileczki są boskie. Muszę koniecznie zajrzeć do Mohito, może jeszcze takie znajdę :)!!! Miś zrobi dziś dla mnie wszystko :D!!!

    Piękna stylóweczka... i jedna i druga :D!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaa! To już wiem dlaczego nie odmówi:D A było ich sporo par! Leć:)))
      Buziaki!!!

      Usuń
  16. Nie dziwię się, sama bym nie odpuściła takiej okazji, są cuuudne!!! Piękna kiecka, co tu dużo gadać lub pisać, wyglądasz bardzo zgrabnie i mega kobieco. Twoja figura nie zmieniła się - brawo!!! Laseczka z Ciebie była i jest!!! Buziole!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe ;) Ciut masy nabrałam, ale podobno wyszło mi to na dobre;))
      Dziękuję Lila:D
      Buziaki!!!

      Usuń
  17. Bardzo ładna spódniczka i te szpileczki ;) super

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta spódniczka jest super, a butki wyhaczyłaś cudne. Pięknie i bardzo kobieco.

    OdpowiedzUsuń
  19. Edytko nie mogłaś nie kupić,bo są cudne. Spódnczka bardzo ciekawa i jak zawsze pięknie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ślicznie :) Wyglądasz po prostu ślicznie. Twoja figura i teeeee nogi powalają !!! A sandały też śliczne - a w tej cenie to już w ogóle prześliczne !!!! Buziaki zgrabniacho ;) :))))) Margot :)))

    OdpowiedzUsuń
  21. I like your site and content. thanks for sharing the information keep updating, looking forward for more posts. Thanks
    ผลบอล

    OdpowiedzUsuń

Hejka! Miło, że wpadła(e)ś!
Rozgość się, nie zdejmuj butów, zrelaksuj...
Nie musisz wszystkiego chwalić, możesz krytykować elementy stylówki.
Wszak nie wszystko się wszystkim podoba.
Jeśli ja, jako osoba Cię drażnię, to musisz z tym jakoś żyć ;)
Obrażliwe komcie usuwam bezlitośnie :D
Nie przyjmuję zaproszeń do sekt i podlinkowanych reklam :p

Copyright © Zapiski roztrzepane ....... , Blogger