niedziela, 16 lipca 2017

Piaskowa maxi dla... Syreny:))

Morze wyrzuciło na brzeg 
coś na kształt syreny czy też walenia:D
 No dobra...
Niech będzie, że to Syrena;)
Otóż owa Syrena, udziergała sobie z piasku odzienie!
Taka zdolna bestia!
Teraz mogła już spokojnie wygrzewać swe kończyny...;)

 Warto byłoby wypróbować te odnóża...

 Spoko...
Solidne podparcie, godne zawiasy... ;)
 Nadają się do pluskania i pląsania przybrzeżnego:D

 Tradycji stało się zadość!
Syrenie pląsy zostały uczynione;)
Tak wyglądały w maxi w słoneczniki w 2012 KLIK :))
Uff...
Starszawe Syreny szybciej marzną...
 Pora wrócić do wygrzewania się na piasku...

Piaskowa maxi spodobała się Syrenie:))
Pochodzi w niej sobie trochę...
Do morza na razie nie wróci;)
 Może w przyszłym roku:))
Fot. Mąż:))
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Spódnica - Asos,
 powstała z sukienki z allegro:)
Top - Berge
Koszula - Mohito
Okulary - Carry
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

48 komentarzy:

  1. Cudne syrena z Ciebie:))maxi na lato są idealne:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, klimatyczne zdjęcia w tym piaskowym zestawie, takie monochromatyczne, prawie sepia :) Maki latem jest idealne, spódnice z sukienek zawsze najlepsze, a morza zazdroszczę, i z Tobą się smucę gdy powrót :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że nie było cieplej... Druga sprawa, że jakoś nie mam weny na stylówki... Jakoś nie chce mi się kolorów... Chyba mi się przejadły;))
      Też żal mi morza...Pomimo, że zimne było;)
      Buziaki!!!

      Usuń
  3. Ale Ty jesteś piękna :) ta sesja, kolory i nastrój są rewelacyjne. Można tak patrzeć i patrzeć i patrzeć bez końca. Całuski plażowe - Margot :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Margot!
      W takich okolicznościach przyrody, to każda z nas nabiera piękności:))
      Buziaki!!!!

      Usuń
  4. Zdecydowanie syrena ! Piękne zdjęcia, naptrzeć się nie mogę :) ja też chce taką sesje !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się cieszę:)))
      Lato jeszcze trwa! Wyjeżdżaj nad morze!:D

      Usuń
  5. Piękne, letnie zdjęcia. Uwielbiam taki luz wakacyjny :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było ciut zimno, ale chyba nie widać tego:))

      Usuń
  6. Świetna jest ta piaskowa maxi :)!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnie zdjęcie jest doskonałe, to tak technicznie. A co do syrenki w piaskowej kiecy to równie doskonała, nie wiem czy starszawa jest dobrym określeniem, bo jest taka, jak ma teraz być. Urocza i już:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakby mąż mój na jakiś kurs fotograficzny poszedł, to byłby mistrzem:D
      Dziękujemy!!!!
      Buziaki!!!

      Usuń
  8. Śliczna wakacyjna kreacja, piekne fotki i cudna Ty. Pozdrawiam Danka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam, że może za nudno wyjdzie, bo taka nude:D

      Usuń
  9. Pięknie na pierwszym zdjęciu. Tak jakby fale wyrzuciły na brzeg jakąś boginie - cudnie Edi... cudnie.
    Sukienka ma piękny kolor i tak seksownie opina się na T

    OdpowiedzUsuń
  10. Cd:- i tak seksownie opina się na Tobie. (biedny mąż), ha,ha.
    Pozdrawiam Edytko, jesteś cudowna w tej sesji.

    ___Tess.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku! Tess! Dziękuję:))) Aleś mi posłodziła:* Czyli jeszcze nie waleń ze mnie... Bo się przyznam, że przytyłam ostatnio:D

      Lubię takie opływające ciało sukienki...Lepsze niż mini;)
      Mąż mój się postarał, fotek nastrzelał;))

      Dziękuję także w jego imieniu:D
      Buziaki!!!

      Usuń
  11. Cudna sukienka i cudne zdjęcia. Marzy mi się morze, marzy mi się sukienka ;-))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się marzyła biała maxi, ale coś nie wpadła mi w ręce:))

      Usuń
  12. Piękna sesja zdjęciowa. Kocham morze i chętnie oglądam takie zdjęcia. Wyglądasz bardzo romantycznie, szczególnie na ostatnim zdjęciu. Pozdrawiam Cię Edytko serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z naszym morzem nie mogło wyjść inaczej:))
      Było zimno więc trzeba było kombinować coś innego niż plażowanie:D
      Dziękuję Krysiu! Buziaki!!!

      Usuń
  13. Syrena zjawiskowa, sukienka świetna.
    Ale Twój mąż ma talent, przepiękna sesja. :)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy Basiu!!!:*
      A ja go opieprzałam za te zdjęcia;))
      Buziaki!!!

      Usuń
  14. Fantastyczne zdjęcia, morze i cudowne piaskowe kolory. Bardzo mi się podoba. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia nad morzem mają swój urok:))

      Usuń
  15. Ty w beżu??? No, szok! Ale mi się podoba jak nie wiem co, bo uwielbiam takie niebarwy. No i forma sukienkowa też do mnie przemawia ;) :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja! Jakoś tak mnie odrzuciło od żywych kolorów... Tak mi się chce takich niebarw, jak je fajnie nazywasz:D

      Usuń
  16. Śliczne zdjęcia, piękna sesja, cudownie wyłaniasz się Syreno z morza.
    Sukienka piaskowa super...pozdrawiam...buziaki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu!!! Mąż się postarał z tymi fotkami:D

      Usuń
  17. Tara piękne zdjęcia w moim miejscu, wiesz dlaczego moim, kiecka świetna, uwielbiam takie cuda szczególnie latem, buziole

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem Marzenka:D
      Muszę przyznać, że tego lata mam lenia ciuchowego..Nie chce mi się stroić;))

      Usuń
  18. Piękna syrena, za walenia to powinnam Cię walnąć po głowie (sorki) ;))). Śliczna kieca i miejsce, którego zazdroszczę...ech :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, trochę się droczę, ale prawdą też jest, że parę kilo przytyłam ostatnio:D
      Dziękuję:*

      Usuń
  19. Przepiękna z Ciebie syrenka Edytko. Pląsasz z prawdziwą gracją :)!!!
    Jakże ja tęsknię za tym naszym morzem lodowatym.... buuuu....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justynka:)))
      A to morze mogłoby być ciut cieplejsze czasami:D

      Usuń
  20. A gdzie inni turyści? Ustąpili miejsca Syrenie żeby sobie popląsała...fajnie, przynajmniej nie ma gapiów. My teraz nad morzem. Ludzi sporo, bo i pogoda jest:)
    Beże ostatnio bardzo mi się podobają, także ładnie i zwiewne i lekko, super!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powycinałam kogo się dało:D

      Mnie też ostatnio na takie stonowane kolory wzięło:)))

      Usuń
  21. Wystarczy położyć się na cieplutkim piasku i od razu buźka uśmiechnięta- nic więcej do szczęścia nie potrzeba :)
    tak samo było u mnie w tym roku, gdy mąż zabrał mnie nad morze- ależ byłam szczęśliwa i też wygrzewałam się, ale bardziej jak waleń, czy foka, bo do syreny to teraz mi daleko :P hehehe

    P.S. wszystkie się domyślały, a żadna nic nie napisała :P hehehe oj wy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj... Widziałam Twoje fotki... Wyglądasz jak promieniejąca syrena! Pięknie!!!!

      Hahaha, ja nic nie pisałam, bo tak sobie pomyślałam, że może zwyczajnie przytyłaś i bym gafę strzeliła;)))

      Usuń
    2. Zamiast być fit na lato jak 90% spoleczeństwa, to Daria robi masę :P hehehe

      Usuń
    3. Trzeba być oryginalną :D :D :D Hahahha:D

      Usuń
    4. Hmnnnn.... w takim razie czuję się wyjątkowa :) hehe

      Usuń
    5. I powinnaś:D W tym czasie tez się czułam wyjątkowo!:D :D

      Usuń
  22. Zazdroszczę Ci, że masz tak blisko do morza. A syrenka z Ciebie wyjątkowa, zgrabna i wesoła.

    OdpowiedzUsuń