3/15/2017

3/15/2017

Okularnica w ołówkowej-panterkowej:))

Zostałam okularnicą!
 Z tej okazji odpicowałam się, że mucha nie siada!
Przynajmniej tak mi się wydaje:D
 Strzeliłam  nawet mocniejszy makijaż oka!
Pozbawiona jestem ostatnio bogatej oprawy rzęs -
 - nadrabiam więc kredką i cieniem:D
Tutaj klik powód uszczerbku na urodzie.
O dziwo wybór oprawek trwał może z 10 minut!
 Pani na wstępie zaproponowała mi takie "niewidoczne" - tylko drucik i szkiełka.
Ale ja rzekłam, że jak już mam nosić okulary,
 to wyrażne, a nawet oryginalne!
I przymierzyłam turkusowe!
Jednak w kolorze moje oczy zniknęły.
 Gdy założyłam "panterki" - od razu dobrze się poczułam:D
Nareszcie  mogę czytać do woli!
I teraz widzę jak nie widzę:D

Okulary mam na razie do czytania z opcją office.
Wszak przy kompie dużo siedzę:D
Ale uwaga!
Z daleka widzę!
Fajne buty dojrzę zawsze!:D
No i dostałam nową ksywke od męża...
"Pani Profesór" 😜
 A jako, że nauczycielką chciałam kiedyś zostać...
To oto nowa ja!
"Pani Profesór"! :D
 Tempus fugit...
Ale grunt, to podchodzić do tego przemijania z humorem ;)
Może być nawet z czarnym... 
Właśnie!
Muszę powiedzieć mężowi, że jak mnie będzie spalał czyt. kremował,
 to ma mi zdjąć okulary z twarzy, bo mi się wtopią w pyszczydło:D

Jak któraś nie lubi czarnego humoru, to sorki...😉
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Okulary - Vision Express
Bluzka -  chyba Reserved
Spódnica - Mohito
Buty - Jennifer
Teczka - prezent od siostry
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

59 komentarzy:

  1. Do czytania, czyli masz plusy - tej to dobrze, ma ładne oczy i jeszcze jej okulary dali takie oczy powiększające... wcale nie musisz mocnego makijazu, wręcz przeciwnie nawet delikatną kreseczke będzie widać. A ja z moimi minusami to mam oko jak główka szpilki. Małej szpilki.
    Co do oprawek - doskonałe, tez jestem zdania, że jak już, to mają być konkretne, chociaz bywało, że nosiłam mało widoczne. Miłego noszenia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero jak mi mówicie, że one powiększają , to widzę:D
      Miło mi się je nosi! I to bardzo:))

      Usuń
  2. Nie każdy nauczyciel, to profesór. A chyba właściwie mało który :D
    Pasują Ci okularosy! Dobry wybór oprawek ;) Ja tam lubię okulary, chociaż czasem przeszkadzają, zwłaszcza przy robieniu zdjęć, kiedy lampa błyskowa w szkłach się odbija. Mnie się szykują drugie. Bo normalnie to żem ślepa i noszę na co dzień minusy. Ale chyba zaczynam musieć mieć plusy do czytania. Moja pani okulistka mnie ostrzegała, że przyjdzie taka chwila. Cóż.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to najlepiej szkła progresywne...takie cudowne 2 w 1, najlepszy wynalazek z zakresu okularowego:)

      Usuń
    2. Nie każdy;)
      Hehhehe, bałam się, że nie trafię w te oprawki... Ale udało się chyba;)

      Z tymi szkłami, to rzeczywiście jest teraz szał!

      Usuń
  3. Muszę uporządkować myśli w głowi, bo mi naraz kilka przyszło, jak Cie zobaczyłam:)
    Po pierwsze, wyglądasz świetnie w tych okularach, jak na moje oko, dobrane idealnie, kształt, kolor, super!
    Po drugie panterkowa spódnica. Jest cudna i komu w niej będzie lepiej niż Pani Profesor, bo naprawdę możesz śmigać do szkoły, na jakieś zastępstwo może. Czuje, że dałabyś radę:) Rozumiem Cię, bo też kiedyś chciałam zostać nauczycielką i gdyby się tak dało cofnąć czas, to poszłabym do innej szkoły.
    Podoba mi się też teczka i buty, i bluzka, i wszystko masz super!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha:D Dziękuję serdecznie! Aleś mi nakomplemenciła:))

      Usuń
  4. Odstawiłaś się jak ta lala, piękna kieca super podkreśla Twoją figurkę! W okularach Ci do twarzy, bardzo dobrze dobrane oprawki. Też mam do czytania od trzech lat (jakieś jedyneczki) i nawet to lubię, szczególnie jak zamawiam nowe oprawki, a jest w czym wybierać. Teraz mam czerwone. Ale żeś pojechała z tym spalaniem, no nie mogę, czarny humor jak nic ;))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha:D I ma mnie na zamku jakimś rozsypać:D

      Tobie, blondynce w czerwonych pięknie jest!
      Może kiedyś sprawię sobie jakieś odjazdowe:D

      Usuń
  5. Ślicznie Ci w okularach:)))no i wyglądasz bosko:)))super spódnica:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Super masz te okulary, cieszę się, że dołączyłaś, choć z doskoku :) Ja w okularach od urodzenia prawie, nie znam innej sytuacji, i za inną nie tęsknię ;) Super sexi nauczycielka z Ciebie, miałam taką panią z polskiego w podstawówce, i też była ruda, jak się pochylała nad ławką w tych spódniczkach do ciała nie tylko chłopcom hormony buzowały :) Buziaki Kochana :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe ;) U mnie takich nie było Pań:D
      Dzięki wielkie Ola:D

      Usuń
  7. Ślicznie Ci w tych okularach ślicznotko :)) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj kochana, jak Ty cudnie wyglądasz w tych okularach !!! Ale spódniczką też jestem zachwycona, uwielbiam tę długość bo wygląda bardzo kobieco i seksi. Jak byś chciała być "Panią Profesór" to chyba męska płeć wodziłaby za Tobą wzrokiem haha :-) Buziaki !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ma wysoki stan, więc nogi wydłuża:D
      Hihihi ;) Dziękuję Krynia:*

      Usuń
  9. Ja lubie czarny humor:)))
    Sluszna uwaga w zwiazku z tym, prochy powinny byc czyste a nie z odciskami na nosku😜😜
    Okulary świetne, tez lubie takie wyraziste. Czytanie bez okularow bez szans:))) a nawet czasami potrzebuje uzywania ich do jedzenia,szczegolnie ryb z osćmi :D
    No a Pani Profesor wymiata w tej stylizacji!!!!
    Cudna figurka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha:D Ja bardzo:D
      Hihihi, do jedzenia używam przy czytaniu... I już wiem, że zaparowują herbatą:D
      Dziękuję!!!!:*

      Usuń
    2. Noooo:)))) zaparowują!! :D
      buziole!!!

      Usuń
  10. Ja non stop przy kompie , zwłaszcza w pracy i okulary już od jakiś czterech lat... bez nich ani rusz :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ Ci ładnie w okularach! Dobrze oprawki wybrałaś. Takie cienkie na drucikach niby mało widoczne a zazwyczaj szpecą. A tak jest stylowo;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie! Tak sobie pomyślałam!:D
      Dziękuję!!!

      Usuń
  12. Zapomniał mąż dodać "sexy Pani profesor" :D
    kochana bardzo Ci pasują okulary, powiem Ci, że sama bym sobie sprawiła i wlaśnie takie wyraźne, z fajnymi oprawkami, a nie jakieś malo widoczne druciki :P hehe dobrze, że zdecydowalaś się na te- mega są !
    I jak Ty kobieto wyglądasz w tej kiecce- oszałamiająco ! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe ;) Mężowi też się podobają;)
      Koleżanka dzisiaj też mi je chwaliła - w realu:))
      Dzięki!!!
      Buziaki!!!

      Usuń
  13. To juz ?!?! Do szkoły biedactwo musisz iść ?!
    Ładnie ci :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaki świetny look! Są i inspiracje retro i ładnie podkreślona figura, a dzięki okularom całość nabrała wyrazu:)

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja cały czas myślałam, że jesteś nauczycielką ;) . Śliczne okulary i śliczna stylizacja. W tej ołówkowej wyglądasz jak modelka - figura idealna. Całość po prostu nienaganna. Pozdrawiam - buziaczki - Margot :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha:D Z zawodu..położną:D
      Dziękuję Margot:*

      Usuń
  16. Ale ci w nich pięknie! Serio! Jakby zostały stworzone specjalnie dla twojej buzi! Szkoda, że tylko do czytania, bo aż żal nie pokazywać się całemu światu w nich :)
    Czytałam dzisiaj opis książki, którą trzymasz - wydaje się być bardzo interesująca :)
    A zestaw: BOMBA!!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku! Dziękuję! Czyli trafiłam! A bałam się, że nie wybiorę idealnych:))
      Książkę polecam!!!

      Usuń
  17. Witaj w gronie okularnic. Wyglądasz świetnie. Oprawki dobrane do Ciebie idealnie. No i cała stylizacja na medal - absolutnie! Widzisz Ty dopiero zaczynasz przygodę z okularowym światem, a mi tu już zawyrokowano, że czas do moich minusów zaopatrzyć się w plusy do czytania... Ząb czasu człeka nadgryza ;) Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dużo nas jednak:))
      Jakoś musimy z tym zębem czasu się pogodzić...;)
      Buziole!!!

      Usuń
  18. Przepiękne są te oprawki <3 Wyglądasz w nich świetnie. :)

    Witam w gronie okularnic i zapraszam też na mojego bloga, w pierwszym poście rozdanie:
    http://patty-beauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. No no no... jaka elegancka pani profesorrrr.... :)!!!! Ślicznie wyglądasz Edytko w tych okularkach. Kolor oprawek idealnie pasuje do Twych rudych włosów :)!!!! Panterka rządzi :)!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe, spełniłam swoja fantazję:D
      Dzięki wielkie!!!

      Usuń
  20. przepięknie wyglądasz w ołowkowej spódnicy ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak zwykle pełna seksapilu! :) Pięknie Ci w okularach... I ten uśmiech - rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  22. Witaj w klubie piękna okularnico! Widzę, że też okulary z Vision Expres, ja mam od nich trzy pary, dwie do chodzenia i jedne do czytania i jeszcze przeciwsłoneczne, też korekcyjne /to jednak nie trzy tylko cztery/. Granatowe jak się tak dokładnie przyjrzałam to "granatowa panterka" ha!ha!
    Świetna spódnica, niech kto mówi co chce ale ołówkowa to najlepszy fason.
    Pozdrawiam i miłej niedzieli, u mnie dzisiaj zimno ale choć nie pada, zobaczymy czy taki będzie cały dzień, bo o 8 godzinie i 10 minut nawet przedziera się słońce...buziaki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli tez masz panterkowe:))
      To prawda Basiu co do ołówkowej! Żadna jej nie przebije!
      Tylko wciąż zimno i trzeba znowu grubiej się ubierać!
      Gdzie ta wiosna!!!
      Buziaki!!

      Usuń
  23. Czy w okularach, czy bez i tak wyglądasz bardzo ładnie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna pani profesor. W okularach jest Ci ślicznie i ta panterka i cała reszta naprawdę świetnie, buziole.

    OdpowiedzUsuń
  25. Też mam do czytania, ale właśnie takie niewidoczne same szkła i zauszniki. Może następne będą modne, bo te były ale kilka lat temu. Fajne fotki, nadrabiam zaległości w komentarzach. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. I to jaka ładna Ciebie okularnica, a w spódnicy wyglądasz rewelacyjnie, idealnie podkreśla Twoją figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Cała stylizacja naprawdę super a okulary pasują idealnie do twarzy i koloru włosów. Gdzie kupione?> na https://www.twojesoczewki.com/ chyba widziałam podobne, mają największy wybór okularów czy soczewek. Wzór w panterkę jest już kilka sezonów bardzo modny i można zaryzykować z zakupem takich oprawek. Szczególnie że tu wzór jest bardzo dyskretny.

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne okulary, ty też super wyglądasz. Ja to jednak postawiłam na soczewki, w tych o wiele bardziej komfortowo się czuje. Tu klinika https://blikpol.pl/soczewki-kontaktowe-dobor zaoferowała dobór soczwek do mojej wady. Fajna opcja, może też komuś z was też to się przyda.

    OdpowiedzUsuń

Hejka! Miło, że wpadła(e)ś!
Rozgość się, nie zdejmuj butów, zrelaksuj...
Nie musisz wszystkiego chwalić, możesz krytykować elementy stylówki.
Wszak nie wszystko się wszystkim podoba.
Jeśli ja, jako osoba Cię drażnię, to musisz z tym jakoś żyć ;)
Obrażliwe komcie usuwam bezlitośnie :D
Nie przyjmuję zaproszeń do sekt i podlinkowanych reklam :p

Copyright © Zapiski roztrzepane ....... , Blogger