piątek, 3 lutego 2017

Nobliwa Pani...

Ostatnio gdzieś przeczytałam : "Nobliwa Pani ok. 50-tki..."
Kurde... 
Załapałam, że jestem w tej grupie...
Z tej racji... 
Założyłam najbardziej nobliwą kieckę jaką mam - za kolanko;)
I sweter z Kaszpirowskim... Bo pamiętam czasy, gdy był trendy;)
Może nie sweter i lisek ze świdrującym wzrokiem tak nazwany, 
ale ten i ów Kaszpirowski;)
Dla niekumatych KLIK ;))
Cholewcia...
Nie jest dobrze... Nobliwa myli mi się z mobilna...
Nie wiem dlaczego :D
No i z tej przyczyny... 
Ciężko mi się utrzymać w roli nobliwej:D
Chyba nie dam rady!
Doradżcie jak to zrobić!
Być nobliwą!
Spokojną, ogarniętą i stateczną...
Te szelki mnie rozpraszają...
Może zmienić garderobę?
Jeno garsonki?:D
Kaszpirowski też nie pomaga!
Mówi, że chce selfie, bo trendy!
D*pa... 
Chyba się nie uda z tą nobliwością ;)
A tak naprawdę wszytko przez mamę!
Mam, to w genach:D
67 lat i łyżwy?!
I to po raz pierwszy na nogach!:D
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Spódnica- Orsay, prezent od koleżanki:))
Sweter - Medicine
Buty - Deichmann
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

46 komentarzy:

  1. Kiecka jest fajna , weź Ty do niej ubierz biała koszule i krawat , bordowy ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, że mama rządzi!

      A przez Ciebie znowu muszę coś kupić! A póżniej od Rudych Chomików mnie przezywasz:)))

      Usuń
  2. Weź ty nie pitol z tą nobliwą panią około 50... Bo się z rozpaczy zapłaczę:). Kaszpirowski jest boski, ja oryginał niestety tez pamiętam... A mama rządzi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha:D To już nie pitolę:)))
      :*

      Usuń
  3. Takie geny to sama radocha :))))a mnie sie taka nobliwa stylizacja podoba :))))))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No! Żyć nie umierać:)))
      Dzięki!!!

      Usuń
  4. Mama super :) pozdrawiam serdecznie :) . No cóż - ja już słyszałam : taka starsza pani około 40tki ;), więc nie należy się w ogóle takim czymś zajmować i nie nosić garsonek. Spódnica jest świetna - taka niby szkolna, ale ma w sobie swego rodzaju niegrzeczność ;) . Miłego weekendu - Margot

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja słyszę i czytam: stara baba po 40-ce. "Chyba ty!" - sobie myślę w ripoście :D

      Usuń
    2. Nobliwa? Co to znaczy, bo nie wiem o co chodzi? 😃 Jak widać po mamie, geny działają ☺ Obie pięknie wygladacie💞

      Usuń
    3. Hahaha:D Dziewczyny mnie to zwyczajnie takie teksty rozśmieszają:D
      Dzięki Wam wielkie! Nie zmieniajmy się! :D

      Usuń
  5. Uwielbiam Twoje poczucie humoru :) Świetna Mama!

    OdpowiedzUsuń
  6. To nie jest nobliwa spódnica! Na szelkach? Eeee :D Swoją drogą kiecka bardzo fajna, ja lubię taką długość, fason i materiał. Tylko nie do kozaków ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szelki ma też nobliwe;D
      Hehehe, domyślam się do jakich butów;))

      Usuń
  7. Mama wymiata, Tara, no jakbyś się uparła, to może byś i była nobliwa, tylko po co? Fajna spódnica, ma potencjał, pozdrawiam buziole

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha:D Mama zawsze wymiata!!!
      No właśnie po co?:D
      Buziaki!!!

      Usuń
  8. Twoja kieca wcale nie taka nobliwa, długość nie świadczy...jest bardzo seksowna, podkreśla Twoją fajową pupę i nie jeden gościu by się za Tobą obejrzał, a jeszcze jakbyś szpile do niej i np. białą koszule śmignęła do niej - to gwarantowane! Kaszpirowski znany mi, jednak chyba czasy wypominania i przypominania wieku mijają. Ja też w tej grupie i mam to w d...e ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I prawidłowo Lila!!! Na szczęście są inne czasy i jest nam łatwiej:))
      Nobliwe jeszcze długo nie będziemy... Coś czuję, że nigdy:D
      Dzięki!!!

      Usuń
  9. Ta spódnica jest świetna!! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Obie jesteście cudowne. Dodatkowe uściski dla twojej mamy:podziwiam. Edytko z twoimi walorami i tym bĺyskiem w twoch pięknych oczach... to nie wyjdzie:) za atrakcyjna:) za wesoła i pomysłowa i za energetyczna;) Ty to jesteś przy Tobie to smutek znika i zaraz wesoło.buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przekażę jej:)))
      Jolu i ja czasami mam doła i gorsze dni, jak każdy, ale staram się czerpać z tych dobrych chwil:))
      Buziaki!!!

      Usuń
  11. Kochanie, poczekaj do 50-tki, a tak naprawdę do 51-nki i znobliwiejesz jak ja! :))))
    A w okolicy 52-ki to już nawet Białego Misia będziesz słuchać :)))) Buziaki wariatko
    w seksownej spódnicy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Jak tak, to jestem chętna:D
      Przerzucam się powoli Na Białego MIsia:D
      Hehehe:D Buziole!!!!

      Usuń
  12. ...a co z paniami po 60-ce? Czytam często, że to staruszki...załamać się można...
    Masz super spódnicę a bluzka taka wesoła, cała TY...cieplutko pozdrawiam i w spokoju sobie choruję...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, mama też się nie czuje na staruszkę i tez to zawsze powtarza:))
      A Ty się szybciutko kuruj! Wiosna idzie!!!
      Buziole!!!

      Usuń
  13. Musiałam zajrzeć co to znaczy :) ja lubię wytworne babki ;) mam najlepsza !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha:D Ale mama mało wytworna na tych łyżwach:))

      Usuń
  14. Nie zmieniaj się Edytko. Jesteś taka szalona, radosna i pełna energii i na pewno na bardzo długo Ci to wystarczy. Mam dużo więcej lat niż Ty, a też nie mogę jakoś pozbyć się tych cech. I oby jak najdłużej. Buziaki serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I prawidłowo Krysiu! Byle zdrowie nam dopisało, to damy radę!!!
      Buziaki!!!

      Usuń
  15. Edyta, nie zmieniaj się, bo w kim ja się będę kochała?. Wygladasz świetnie , talia osy, zgrabna pupa, no wogóle nie łapiesz się na nobliwą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha:D Dzięki za te pupę:D
      Postaram się tak trzymać ile się da:))):*

      Usuń
  16. Nobliwa, to mi się kojarzy zawsze ze straszą panią, czyt. staruszka, wyglądającą poważnie, dystyngowanie. Tobie to nie grozi:)) Zawsze będziesz pozytywnie zakręconą kobitką, takie geny;)) Szczęściara!
    Spódnica zarąbista i chętnie bym taką u siebie widziała:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe, wszystko przez mamę:D Ale babcia też się buntowała... Wszystkie kobiety we wsi nosiły chustki, a ona nigdy:D

      Usuń
  17. Mamę masz fantastyczną:)))a nobliwą być nie musisz,wszyscy Cię kochają za to jaka jesteś:))wyglądasz pięknie,a spódnica cudo:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu serdecznie za takie przemiłe słowa!!!:D
      Buziaki!!!

      Usuń
  18. W dzisiejszych czasach kobiety koło 50-tki żyją pełną piersią, czego jesteś najlepszym przykładem :). Po Twojej mamie widać, że Ci raczej nie przejdzie :)!!!
    Fajną masz tą spódnicę :)!!! Ale koło nobliwych to ona nie leżała :)!!!
    Serdeczne pozdrowionka :*!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe, to prawda... Lubię cofać się w czasie ciuchowo, ale 100 lat temu miałabym przechlapane;)
      Dzięki!!!! :*

      Usuń
  19. Nie udało Ci się, spróbuj po osiemdziesiątce!

    OdpowiedzUsuń
  20. Chyba padłabym ze śmiechu widząc Cię w garsonce- sorry hehehe :P
    jakoś tak sztywne tudzież nobliwe wdzianka nie pasują mi do Ciebie :P
    Ty jesteś krejzol, więc ja wciąż mam Ciebie w glowie, szaloną, w kolorach i na luzie :) i tak ma zostać :D

    Widzę mama też hardcor aaaaaa mega szacun ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha:D Dla Ciebie kiedyś się w garsonkę odstawię!:)))

      Mama zakończyła jazdę nosem w śniegu, ale nie znięchęciła się:D

      Usuń
  21. Sorry ale mama zdominowała Ci wpis haha. Jak to mówią " niedaleko pada jabłko od jabłoni" Tak trzymajcie :-)

    OdpowiedzUsuń