wtorek, 14 lutego 2017

Księżniczka z pomponami:))

Myślicie, że pompony pasują do Walentynek?
I do księżniczek?:D
Moje są czerwone, więc zdecydowałam, 
że będą idealne na walentynkowy wypad nad morze:))
A, że mąż zabrał mnie do zamku, 
to mus było zostać księżniczką 👸
Zapakowałam więc do torby ciepłe swetry, 
czapy oraz rękawiczki i byłam gotowa na wyprawę:))
Pompony tańczyły na wietrze, 
a ja prawie razem z nimi 💃
 Zamarznięte fale mają swój urok...
Nawet nie myślałam, że morze zimową porą jest takie piękne:))
Po takim spacerze lampka wina być musi 🍷
Zamek Neptun KLIK - Łeba
Morze mieliśmy prawie w pokoju:))
No i jak tu się nie poczuć księżniczką? 😋
🌹 💖 🌹
 Wspaniałych Walentynek Wam życzę !!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Szalik - Carrefour, 5zł:)
Kurtka - Nike (kilkuletnia)
Czapa - Sh
Torebka - Sh, New Look
Rękawiczki - Biedronka
Sweter - Atmosphere (od mamy)
Buty - Emu
Okulary - C&A
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

39 komentarzy:

  1. Jak zawsze pozytywny wpis ;);)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nastawiłam się na pozytywne wpisy:))

      Usuń
  2. Wspaniałe walentynki:)))a szalik jak najbardziej tu pasuje:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, udane jak nigdy były:))

      Usuń
  3. czerwony szal to strzał w 10 przy czarnej stylizacji - świetnie kontrastuje z całością :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę, że świetnie się tu sprawdził:))

      Usuń
  4. Aaa jaki cudowny masz ten szal, no napatrzeć się nie mogę, uwielbiam takie futrzane kulki, czerwień jest boska ! Zdjęcia jak zawsze pełnej pozytywnej energii i uśmiechu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tylko 5 zł!!! Przypadkiem trafiony!

      Usuń
  5. Piękne zdjęcia, szalik fajny, widać, że dobrze się bawiliście i spędziliście wspaniały czas. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było fantastycznie!
      Szalik się przydał:))
      Buziaki!!!

      Usuń
  6. no moja droga jak maz cie takie walentynki zaprosil.....fiu fiu
    toz on w tobie nadal szalenczo zakochany musi byc

    ale jak nie byc
    piekna, szalona, energiczna
    zarazajca smiechem

    zima morze jest boskie
    i nie ma tlumow

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami go wkurzam, ale chyba plusy przeważają minusy i wytrzymuje jakoś ze mną;))

      I właśnie te puste plaże są wspaniałe! Taka cisza i tylko szum morza:))

      Usuń
  7. Wypad super, morze zimą cudne. Widok z okna - no co tu pisać....marzenie...
    Szal i pompony "porywam", bardzo mi się podoba. Pozdrawiam cieplutko...buziole księżniczko...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te pompony za jedyne 5 zł!:)))
      A było pięknie! Widoki niezapomniane!!!
      Buziaki Basiu!!! Dziękuję:*

      Usuń
  8. Morze zimą wydaje się niesamowite, nigdy tam o tej porze roku nie byłam:)Bardzo fajny jest ten czerwony szal, każdą stylizację urozmaici:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zima nabiera nawet kolorów innych! Pięknie było:))

      Usuń
  9. Zrobiliście rewelacyjne zdjęcia - to z różą zasługuje na jakiś konkurs. Masz rację, morze zima jest przepiękne - zamarznięte fale to jakaś magia. Gdy po raz pierwszy to zobaczyłam byłam po prostu zaczarowana :) . W swoich czerwonych pomponach byłaś wspaniałą Walentynką :) . Pozdrawiam serdecznie - Margot :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe, to z różą sama przyznam, że mi się udało:D
      A morze rzeczywiście wyglądało magicznie... Byliśmy tylko 2 dni, a codziennie było inne...
      Pompony przydały się akurat!
      Buziaki!!!

      Usuń
  10. Nie miałam okazji być zimą nad morzem, wygląda to wspaniale !

    OdpowiedzUsuń
  11. Och!!! Za rok zamawiam sobie takie Walentynki :)!!!

    Do Łeby wybieramy się od 10 lat!!! Uch... może w tym roku się uda :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam morze zimą!!! Jest niesamowite! Do tego cisza i spokój:))

      Usuń
  12. Edytko, ale cudowna wyprawa-zazdroszczę:) Piękne zdjęcia i widoki, a twoja radość udziela się, więc dziękuję za takie miejsce, gdzie można się tak wspaniale zrelaksować.Pozdrawiam i zmieniłam adres bloga teraz jest http://wyznania-estetki-poetki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj wiele jest takich miejsc w Polsce Jolu:))
      Zajrzę na nowy adres:*

      Usuń
  13. Piekne mialas te Walentynki, takie romantyczne.... zazdraszczam;)
    A morze kocham zawsze, o kazdej porze roku! Zima tez! Wiec tez zazdraszczam;)
    Buziaki<3<3<3 A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No... Przyznaję nieskromnie, że tak:)))
      Buziaki!!!

      Usuń
  14. Uwielbiam Twoją energię! :D Kocham morze zimą... zdecydowanie bardziej niż latem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo zimą ma inny, zaczarowany klimat:D
      Dziekuję!!!

      Usuń
  15. Edytko, jesteś lekiem na całe zło!!! szkoda, że tak mało jest takich osób jak TY!!! :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To te pompony!!! :D
      Dziękuję Madziu!!! Buziaki!!!

      Usuń
  16. Śliczne pomponiki, piękne miejsce, czar...jakie to radosne

    OdpowiedzUsuń
  17. Pomponiki jak najbardziej pasują :) są śliczne. Pięknie miałaś nad tym morzem, cudne zdjęcia, nie można się napatrzeć :)))) Buziole :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ty nasza cudowna Trzpiotko Maskotko z czerwonymi pomponami :) Wszystkie karmimy się Twoją pozytywną energią, którą tryskasz bez opamiętania na nasze szczęście :))) Pozdrowienia dla męża, który tak pięknie Cię uprowadził walentynkowo :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się tryskać... Gorzej jak tryskam złością, bo i tak bywa:D
      Mąż ma plusa i ode mnie za, to porwanie nad morze:)))

      Usuń
  19. wow ale widoki! nigdy nie byłam jeszcze nad morzem w zimie, pięknie <3

    OdpowiedzUsuń