środa, 18 stycznia 2017

Wielkie coroczne granie!

Wiem, wiem... 
Czekacie na drugą część fotek w czerwonej sukience;)
Mam poślizg! 
Odwiedziła mnie najmłodsza siostra oraz ulubiony szwagier
 i komp poszedł w odstawkę:))
Szwagier, to ten w zielonej kurtce... ;)
 Co roku przyłączamy się do wielkiego grania i pomagania!
Szalałyśmy z całą Polską!
Nie licząc małych wyjątków;)
 Szalałyśmy dosłownie i w przenośni!
Panu za nami, chyba poprawiłyśmy humor:D
 Mężowie przyznali się do nas dopiero, 
gdy się uspokoiłyśmy;)
 Fot. Mąż:))
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Obie mamy kozaki z Deichmanna:))

Siostra 
Czapa - od Oli Lumpoli:))
Reszta nie wiem;)

Ja 
Kapelusz - DIY 
Szal - Carrefour, 5 zł
Torebka - Primark
Rękawiczki - bazar
Kurtka ~- Mohito
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Na weekend będzie druga odsłona czerwonej sukienki:))
A w następnym tygodniu... Finał reklamacji kremu Eveline:D

19 komentarzy:

  1. Szalone siostrunie:):):)
    Czyli i pożytek, i zabawa - a na sukienkę się poczeka....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihihi ;)))
      Jeszcze chwileczkę...;))

      Usuń
  2. Jesteście rewelacyjne! taka energia od Was biję, że aż do Wrocławia dotarła ;) super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy!
      Moc do Wrocka dotarła osobiście, bo siostra tam teraz jest:)))

      Usuń
  3. Jest energia i jest moc!!! :):) Mega pozytywnie! Pierwsze co mi się rzuciło w oczy to to że macie takie same buty, to chyba jakieś zboczenie hihi;)) Jej Ty mnie masz w ulubionych blogach nadal, wzruszłam się. Moc buziaków:***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mogłabym Cie wyrzucić?! :D I proszę! Plantofelek wrócił!:D Hihihi, do teraz nie pamietam tej drugiej ksywki;))

      Usuń
  4. No ... ostatecznie ... no ... powiedzmy ... no ... ewentualnie ... hahaha wybaczam Ci :) . Orkiestrę koniecznie do końca świata i jeden dzień wspierać trzeba :) . Pozdrawiam - Margot :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wybaczenie:))) Buziaki!!!

      Usuń
  5. Ja to chyba w przyszłym roku zostanę wolontariuszką, moja siostra z córkami chodzą od lat, uważam to za szczytny cel, kupę kasy przekazano i kupione niezliczoną ilość sprzętu, a zarzuty, że bierze dla siebie, są głupie. Nie ma fundacji bez zarządu, księgowości itd. Obie z siostrą wyglądacie cudnie, buziole

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę! Wiadomo, że organizacja tego wszystkiego, to kupa roboty!
      Zawsze wspieram!

      Usuń
  6. Wyglądacie super ...kapelusik jest, akcja wiadomo:)buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteście cudownie szalone, aż się człek uśmiecha do minitora :) Na dodatek obie ślicznoty!
    A co do akcji - najlepsza na świecie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak jest okazja, to szalejemy:)))
      Buziaki!!!

      Usuń
  8. Rozpromieniona jak zawsze!^^ Fajne macie te buty. Pozdrawiam ciepło!^^
    Zapraszam do mnie na KONKURS!

    OdpowiedzUsuń
  9. to ze grasz to pamietalam, ale w jakich fajnych butach ;))

    twoja siostra ma nietuzinkowa urode; love

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ja mam zawsze fajne buty!;))

      Siostrę, to kiedyś wyłuskał na ulicy jakiś agent z agencji modelek;)
      Nawet sesję miała jedną... Ale kazali jej schudnąć... A ona nie lubi nakazów;)

      Usuń
  10. Uwielbiam Twoje szaleństwa z rodzinką :)!!!

    OdpowiedzUsuń