czwartek, 17 listopada 2016

Diamenty, niebezpieczne kobiety i wielki księżyc;)

W sobotę odstawiłam się "na bogato" do kina, 
na "Pitbulla - Niebezpieczne kobiety"...
W futro i diamenty:D
Żeby nie wyszło kiczowato, 
dołożyłam do tych bogactw dżinsy:D
Miałam ochotę, pobyć sobie kobietą
 nie tyle niebezpieczną, co luksusową:D
Aczkolwiek może i niebezpieczną...
Wszak my kobiety mamy wiele twarzy...;)
Roztaczamy wokół siebie aurę tajemniczości...
Niczym "wielki księżyc":D
I lubimy czasami pobłyszczeć:D
Nie zawsze nas stać na luksusy, ale radzimy sobie jak możemy;)
Moja nowa idolka - Olka z Pitbulla,
 pokazuje nam jak żyć z pensji policjanta
 i nie rezygnować z drogich kosmetyków:))
Jutro idę na zakupy-
 - moje chłopaki nie będą jeść przez tydzień:D
No dobra, żartowałam ;)
Oprócz tego, że potrafimy być niebezpieczne, lubimy być luksusowe, 
to jesteśmy pomysłowe:D
Bo nawet z letniej sukienki zrobimy balową kreację!
Tutaj więcej 
i też był księżyc:)

A film jak najbardziej polecam-
 - oczywiście wielbicielom tego gatunku ;)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kolia - zabrana siostrze z sukienki;)
Sweter - Sh
Kożuszek - Mohito
Spodnie - Mustang
Buty - Lasocki
Torebka - Atmosphere
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

28 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. W takich diamentach nie mogło być inaczej:D

      Usuń
  2. Kurde, całkiem spoko wygląda taki błyskotliwy naszyjnik do swetra! I fajna całość. Luksus, powiadasz... Chyba odszukam mojego misiora siwego, bo widzę, że już pora na "futra" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihihi, myślałam, że może za dużo tego błysku będzie, ale jednak nie!
      Szukaj koniecznie tego swego misiora! I koliji jakowejś:D

      Usuń
  3. My kobiety jesteśmy jedyne i niepowtarzalne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysłowa i piękna. Super w tym blasku. Sukienka bardzo stylowo wygląda. Piękne zdjęcia. Pozdrówka

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta kolia podoba mi się najbardziej do tej małej czarnej. Do twarzy Ci w błyskotkach. Słyszałam, że film jest dobry, wiec chyba się wybiorę. Pozdrawiam Cię serdecznie.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo do małej czarnej kolia rzeczywiście najlepiej pasuje:))
      Miłego oglądania Krysiu! Pozdrowionka!!!

      Usuń
  6. Od razu widać że prawdziwa z Ciebie dama:)))ślicznie wygladasz:)))film oglądałam ale bez diamentów niestety:))))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiadomo! A diamenty polecam! Od razu kobieta damą się staje;)
      Buziaki!!

      Usuń
  7. Dlaczego ja nie mam tego futerka???? Szmaragdowe? Z mohito? Kiedy to nabyte???? Chcę bardzo.
    Całośc urocza i bardzo w moim stylu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety futerko nie jest z najnowszej kolekcji, a sprzed paru lat, więc nie wiem czy do nabycia:( Szare jeszcze były:))
      Dziękuję!!!

      Usuń
  8. Ooooo !!! Diamenty wyglądają wspaniale !!! , ale czyż nie są naszymi najlepszymi przyjaciółmi ??? ;) I z jeansami i sukienką w stylu wieczorowym wyglądasz super. Zdjęcia księżyca - aałłuuuuuuu - bardzo tajemnicze :) . Pozdrawiam Margot

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahaha:D Diamenty zawsze wyglądają wspaniale:D
      Dzięki wielkie!!!
      Buziole!!!

      Usuń
  9. Błyszczysz z klasą Edytko, a
    futerko masz przefajne. Muszę sobie wreszcie jakieś sprawić :).
    Pitbulla obejrzę pewnie dopiero jak będzie dostępny w internetach. Do kina chodzimy raz na ruski rok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe, ja jeszcze niedawno tylko na bajki chodziłam:D Musiałam czekać aż mi syn wydorośleje, żeby z mężem do kina chodzić:D
      :*

      Usuń
  10. Fantastyczne jest to futerko ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę się wybrać na ten film.
    Każda lubi być luksusową /no prawie każda, jak lubię ha!ha!/.
    Wiem, że masz dużo pomysłów, sukienka z diamentami super.
    Jakoś nie podziwiałam księżyca, lubię takie zjawiska i sama nie wiem dlaczego!
    Może to jesienna depresja. Buziole...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, wiadomo! Jesteśmy luksusowe:D
      Księżyc podziwiałam przy okazji spaceru z pieskiem... Ale deprecha tez mnie dopada...
      Nie dajmy się!
      Buziaki!!!

      Usuń
  12. no to mnie wkręciłaś! lekko przerażona byłam na początku ha! ha! i mówisz, że film fajny? to sie wybiorę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha:D Film polecam! Trochę brutalny i wulgarny, ale naprawdę niezły:)

      Usuń
  13. Kocham futra i futrzane dodatki. Co do filmu to obejrzałam dopiero w niedzielę pierwszą cześć teraz wybieram się do kina na następną . Podobno lepsza od tej poprzedniej. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja pierwszej części nie oglądałam, ale syn mnie zachęcił zwiastunami ;)
      Ostaszewska wymiata jako Olka!:D

      Usuń
  14. Ładnie Ci w tych diamentach. Pasują Ci ! Na Pitbulu nie byłam, scenkę widzę po raz pierwszy ale też ostatnio pozwoliłam sobie na odrobinę luksusu w drogerii. Na chwile poczułam się wyjątkowo. Warto było.
    Buziaki :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Każda kobieta zasługuje na odrobinkę luksusu:)))
    Buziole!!!

    OdpowiedzUsuń