środa, 9 listopada 2016

Bal w stylu flamenco!

Przed nami czas karnawału!
Andrzejki, Sylwester, rozmaite bale! O Studniówkach nie wspomnę...
Zdradzę Wam w sekrecie, że mnie się też impreza szykuje...:D
Niestety nie w stylu flamenco!
 A szkoda!
 Bo widzicie, że jestem na taką gotowa!;)
 Mam piękną, szyfonową suknię w stylu vintage!
Ma czerrrwoną różę!
Mam też czerrrwone szpilki!
 Czerrrwone pazury też są!
Ale wiecie...
Jak już się wczułam w klimat...
To zmieniłam szpilki na t-bary...
Do flamenco bardziej pasują:)))
Tylko kastanietów mi brakuje!
Albo przynajmniej wachlarza:))
Żródło
Dla szyjących koleżanek zbliżenie na wykończenie sukienki, 
bo jest chyba idealne:)
P.S. "Kunsztowne upięcie włosów, 
powstało za sprawą dwóch spinek :D
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sukienka - Kappahl 
Podarowała mi ją koleżanka z czasów liceum Agatka :)) 
Tutaj cudne sandałki od Agatki:))
Róża - chyba H&M
Szpilki - Mohito
T-bary - Prima Moda
Kolczyki - Orsay
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
A tutaj, inna wersja karnawałowej czerwieni z czernią,
czyli coś dla fanek "małej czarnej":))
Fot. Ja Sama:))

37 komentarzy:

  1. Absolutnie zjawiskowo i cudnie, jesteś piękna i stylowa. Może Hiszpanki czy Meksykanki nie są rude, ale co z tego, masz klasę. Powinnaś jeszcze opuścić ramiona sukienki, by utworzył się dekolt typu carmen :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki był zamiar! Opuszczona na ramiona... Ale jak już skończyłam strzelać fotki (samowyzwalacz ma czas 10 sek;)), przebrałam się... Patrzę, a na ani jednym zdjęciu nie mam odkrytych ramion:D
      Dziękuję!!!:*

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. No Kochana, Twój dzisiejszy wpis to uczta dla mojego oka:-), dzięki Ci za te zbliżenia, zarówno jedna jak i druga sukienka - piękne. Ta pierwsza to misterna krawiecka robota, trochę pracy było przy jej szyciu:-), a ta druga...piękna, mała czarna, ma ciekawy dekolt. Rewelacyjnie się wczułaś w ten klimat flamenco:-). Udanej zabawy Ci życzę. Ja jestem tak wytęskniona za jakąś potańcówką, że jak w końcu pójdę, to chyba nie będę schodzić z parkietu:-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie tak sobie pomyślałam, że chciałabyś na pewno zobaczyć takie szczegóły, bo nawet ja - nieszyjąca, zwróciłam na nie uwagę:D
      Hahaha, ja na tańce musiałam czekać aż mi dziecko podrośnie;)
      Mam nadzieję, że Ty jesteś w lepszej sytuacji:D

      Usuń
  4. Flamenco z kwiatem we włosach to jest to :) . T-bary wpasowały się idealnie, ale szpilki też wyglądają świetnie. Kochana - dwie spinki i fryzura gotowa ;) - tylko, jak się ma takie włosy ja Ty, w moim przypadku to jest cała głowa spinek, a gwarancji i tak nie ma :( . Mała czarna - uwielbiam :) . Pięknie - wszystko pięknie :) . Pozdrawiam Margot :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwiat we włosach chyba zawsze dodaje kobiecie urody:))
      A moje włosy cieniutkie z natury, więc wystarczy je na termoloki nakręcić i dwóch spinek użyć;))
      Dziękuję!!
      Buziaki!!!

      Usuń
  5. Piękne obie sukienki, cudownie wyglądasz i wspaniałe zdjęcia, ach ten mąż i wiadomo ach ten kwiat Carmen :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:))
      Tym razem fotki mojego autorstwa, bo niestety mąż, to tylko na wyprawach strzela mi zdjęcia:D

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Aa! Tak się odstrzeliłam znienacka:D
      :*

      Usuń
  7. Wyglądasz zjawiskowo w roli tancerki flamenco. Masz dobry pomysł na Andrzejki lub Sylwestra. Pozdrawiam Cię serdecznie.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję!!!!
      Buziaki!!!

      Usuń
  8. Prawdziwa Hiszpanka z Ciebie. Jak pisałam na Insta jest klimat :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udało mi się stworzyć ten klimat z samego rana:D

      Usuń
  9. Coś tu jest nie tak... Nie tak, jak zwykle. Spięte włosy!!! :D
    W takim wydaniu (takiej kiecce i tańcowych pozach) Ty to najbardziej Ty - tak mi się kojarzysz najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha :D Tańcowe pozy cała ja! Spięte włosy ciut mniej;)))

      Usuń
  10. Po prostu wyglądasz niesamowicie:))))cudownie:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Oglądając te zdjęcia aż słychać te dźwięki flamenco! Wspaniale uchwycony klimat - pasują Ci tej kwiaty we włosach i falbany! Pierwsza sukienka - swietnie wykończona... Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż dziwne, że bez muzyki tak się wygłupiałam:D
      Reksio dziwnie na mnie patrzył jeno;))
      Dzięki Ania!!! :*

      Usuń
  12. Ta pierwsza sukienka (bez urazy dla drugiej) jest absolutnie ZACHWYCAJĄCA!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha :D Druga się nie gniewa!
      Dzięki wielkie!!!

      Usuń
  13. Bardzo pasuje Ci taki klimat i styl. Sukienka absolutnie zachwycająca.

    OdpowiedzUsuń
  14. Taro wyglądasz tak pięknie, że słowa nie oddadzą tego co widzę. Pięknie Ci w obu sukienkach i z tym kwiatem doskonale. Jesteś piękną kobietą i w takich sukienkach to bezkonkurencujna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baaardzo dziękuję Jolu za takie miłe słowa:))
      Hehehe, wiem jak stanąć i z której strony lepiej wyglądam;))
      Buziaki!!

      Usuń
  15. Taro, pięknie stworzyłaś tę stylizację! Uwielbiam flamenco i chętnie potańczyłabym w duecie z Tobą w podobnej stylizacji :-)Kwiat we włosach to jest to !!!! Pozdrawiam Cię cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się bardzo cieszę, że mi choć troszeczkę wyszło!
      Dzięki wielkie!!!
      Buziaczki!!!

      Usuń
  16. Jesteś już przygotowana do balowania. Sukienka cudo i ten czerwony kwiat...super...
    Mała czarna z czerwienia - cudnie, bardzo mi się podoba.
    Tańcz i baluj...buziole posyłam pięknej tancerce...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powoli się szykuję i wymyslam:))
      Dziękuję Basiu!!!
      Buziaki!!!

      Usuń
  17. Ulala......, ale fajna ta sukienka,stylizacja genialna.. :*
    _______________________________
    http://stylowo40.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. KOchana, pasuje do CIebie taki hiszpański styl!!!! Idealnie wyglądasz w wersji flamenco girl :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!!! Jak mi się impreza w tym stylu trafi, to jestem gotowa:D

      Usuń