wtorek, 11 października 2016

Kolorowe szkiełka...

Dopadło mnie coś, co się zwie "Nicmisieniekce" 
i jest często spotykanym zjawiskiem jesienno-przedwiosennym ;)
 "Niekcemisienic" (w wolnym tłumaczeniu "nic mi się nie chce")
robić fot, malować pazurów i kręcić loków...
Dlatego wyszperałam z dyskowych czeluści,
 zapomniane prawie zdjęcia z przygotowań przedzjazdowych:)
Z kwietnia!
Zbliża się czas imprez Andrzejkowych, więc może kogoś zainspiruję.
Ewentualnie na Halloween ;))
 Pamiętacie jak się szykowałam  na zjazd klasowy?
Pierwszą moją myślą była taka stylówka, czyli ćwieki i kolor.
Chciałam trochę nawiązać do szalonych lat 80-tych:))
 Frędzlować musiałam!
To było wiadome od początku:))
 Jednak nie do końca czułam, że to jest TO...
Tutaj KLIK efekt końcowy:)
Nawet z fryzurą kombinowałam;)
 Ale co poradzę!
Całe życie noszę włosy rozpuszczone i w takich jestem po prostu sobą:))
Kolorowe szkiełka mają już ponad 25 lat!
Takie mam cuda w szkatułce:D

Mam też jeszcze w dyskowych czeluściach,
majową wyprawę na zamek Książ i plażową sesję:))
Ale nie chciałam zamęczać Was milionami zdjęć;) 

Jak mi się "odniekce", a może to nastąpić, nawet jutro;)
To pstryknę coś aktualnego.
Nieobfocona jeszcze czerwona ołówkowa i nowe dżinsy!:D

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Spódnica - Orsay, tutaj KLIK w wersji codziennej :)
Bluzka - Auchan
Buty - Jennifer, CCC
Kolczyki - Vintage, z dna szkatułki
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

36 komentarzy:

  1. Witaj w klubie, mnie też się nie kce nic, ale muszę chodzić do pracy i jeszcze tam pracować, nawet po godzinach, ale mi się nie kce, czekam kiedy dostanę powera, na kije też nie chodzę, z wyżej wymienionego powodu. Szkiełka bardzo podobne też leżą na dnie mojej szkatuły, ale chyba starsze, bo tak gdzieś z 84 roku. Fajne ciuszki. Obfoć sukienkę i wrzucaj fotki. Pozdrawiam Marzena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To masz gorzej... Ja w domu siedzę, to jak mi sie coś nie kce, to nie robię;))
      Na kije też nie chodzę i szukam jakiejś motywacji do aktywności, ale na razie kiszka...
      Hihihi, dzisiaj jednak nie chciało mi się focić;))

      Usuń
  2. A komu sie cokolwiek chce... odebrałam pakę książek z paczkomatu, to czytać będe zamiast działać...a kolczyki podobne gdzieś mam, ale jakoś ie noszę. Też swoje lata mają... Spódnica fajna, chciałam nawet nabyć, ale jakoś nie wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe, no własnie... Męczymy się tak co roku i jakoś przeżywamy;)
      Kieckę polecam, bo super się w niej czuję!
      Jutro może do biblioteki polecę, to pobuszuję...;)
      Pozdrowionka:D

      Usuń
  3. Mnie też się czasami nic nie chce. Szczególnie w taką pogodę jak obecnie. Świetna spódnica.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś musimy to przetrzymać...;)

      Usuń
  4. Mnie się nie chce i do tego poszpitalna jestem:)))Twój zestaw bardzo ładny a takie świecidełka uwielbiam:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej... Wokoło dziewczyny chorują... Mam parę koleżanek w szpitalu:(
      Mam nadzieję, ze już dobrze u Ciebie Reniu:)

      Usuń
  5. Jak coś jest ładne, to będzie ładne i za 100-lat.
    Fajne te kolczyki, mam podobne ale nowe, więc Ty już nie musisz kupować.
    Spódnica super a jeszcze do Twoich nóżek..... marzenie.
    Podobają mi się też te buty z ćwiekami i coś "frędzlowatego" - chyba torba.
    No to sobie popaczyłam.

    ___Tess.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Tess:))
      Szkoda jeszcze, że te świecidełka nie są jakimiś rubinami i szmaragdami:D
      Hehehe, to coś frędzlowate, to kawałek spódnicy:D U mnie zawsze nie do końca dokładne zdjęcia:)
      Dziękuję!!!
      Buziole!!!

      Usuń
  6. Oj tak, mnie sie nie kce i wszystko boli
    czemu boli bedzie w nastepnym poscie
    jak sie za kce go zrobic

    tyz piknie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łoj...Co tam Cię dopadło bidulo?:(

      Usuń
    2. pozytywna energiea ;0

      Usuń
    3. Jak pozytywna, to ok;))

      Usuń
  7. Kolczyki są niewiarygodne !!!! Nie do wiary, że się tak biedaczki 'postarzały' - wyglądają jak z najnowszych kolekcji :). Uwielbiam takie kryształki :) . Twoje frędzle są super - w ogóle fajnie to wszystko połączyłaś - idealnie na 'chandrowe' dni ;) :D . Pozdrawiam Margot :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha:D To prawda one starszawe, a my wciaż młode i piękne:D
      Ja to lubię tak czasami na przekór się ubrać... Żeby nie skostnieć jesienią... Nie lubię tej pory roku...
      Buziaki!!!

      Usuń
  8. śliczne kolczyki<3 pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie poty też są fajne, czasami coś ucieka więc warto wspominkowo! :) Świecidełka też lubię, oj lubię!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo często nagromadzi nam się tych zdjęć i nie ma kiedy wrzucić... Albo momentu brak;)
      A my kobiety sroczki jesteśmy, więc coś świecącego, kolorowego zawsze warto pokazać:D

      Usuń
  10. Widać z tą przypadłością nic... nie ty jedna się borykasz :) ja też, też... A stylówka fajna taka Twoja dzwoneczku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marzenka:))) Za dzwoneczka też:D
      Trzymaj się!

      Usuń
  11. Ja tak mam od roku...
    Bardzo mi się podobasz ze spiętymi włosami!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Hehehe, a ja coś się nie czuję... W domu spinam czasami, ale wychodzę zawsze rozczochrana:))

      Usuń
  12. U mnie na dysku pełno wakacyjnych zestawów. Pewnie tez je wystawiać będę choć aura nie ta :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystawiaj Grażynka! Lubię o tej porze roku wakacje wspominać:))

      Usuń
  13. To ja jak zwykle na odwrót. Całe lato nicmisieniekciało, a od wrześnie bach!, kce się :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha:D Ja zwyczajnie kostnieję jesienią;))

      Usuń
  14. tez na to zachorowałam,najchętniej to bym spała i spała ;) i na pewno kogoś zainspirujesz! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja tez spod kołdry bym nie wychodziła:))

      Usuń
  15. Śliczne kolczyki :)

    Zapraszam :*
    Mój blog
    <--- Odwdzięczam się za każdą obserwacje --->
    (Tylko nie zapomnij zostawić linka do swojego bloga
    w komentarzu na moim blogu)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne te szkiełka. Bardzo Ci w nich ładnie. Teraz taki czas, że człowiekowi nie chce sie chcieć. Mnie to też dopada, ale mam tyle pracy, że nie moge się poddawać jesiennemu spowolnieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna stylówka z tą frędzelkowata spódniczką. Takie kolczyki znowu modne i dobrze, bo nie trzeba kupować nowych. Taki czas teraz nastał. Ja też mam już za sobą kilka dni choroby, ale na szczęście szybko odeszła. Pozdrawiam Cię serdecznie.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
  18. Też mi się nic nie chce...pochorowałam się więc...leżę i kuruję się...masakra, jak to wytrzymać...buziole...

    OdpowiedzUsuń
  19. Dzięki dziewczyny:))
    Jakoś musimy dać radę temu czasowi...

    Basiu kuruj się!!!
    Trzymajcie się!
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń