6/17/2016

6/17/2016

Truskawka + szpilki Mohito + bluzka z falbaną:D

Przybywam do Was z truskawką w sandałkach Mohito
 i najbardziej tego lata "trendi"  bluzką ;)
:D
"Trendi" bluzka też jest z Mohito, a jakże!
Wszak Mohito lubię nie od dziś;)
A że też falbany na dekolcie, 
 możecie sprawdzić tutaj klik i tutaj klik ;)
 Falbaniastą kupiłam jeszcze w maju, a sandałki niedawno;)
 Ot...  Pojechałam po balsam do ciała...
Weszłam sobie do galerii, a mąż mój mówi:
"Do Mohito nie wchodzisz?"
A ja na to: "Wolę nie... "
Mąż mój kusi: " No, wejdż sobie!"
No to weszłam...
I wyszłam z sandałkami i sukienką:D
Więc nie wiem o co póżniej te pretensje, że miałam kupić tylko balsam do ciała,
 którego i tak przecież nie kupiłam! ;)
To po co namawiał!;))
To jakby wpuścić lisa do kurnika i kazać mu wyjść z niczym:D
 No jak się miałam im oprzeć?!
Dżinsowe, z paseczkami, z których ma chuda stopa nie wypada,
 na szpileczce delikatnej...
No jak?
I pasują do truskawki!:D
I do falbaniastej!:))
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Truskawka - Carrefour
Spodnie - Orsay
Bluzka - Mohito
Buty - Mohito
Kolczyki - bazar w Łebie
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

50 komentarzy:

  1. skoro kusił to trzeba było skorzystać. Sandałki i bluzka świetna. Wiesz, czego Ci zazdroszczę? talii, ja jestem jak klocek:P Zgrabna laseczka z Ciebie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To i skorzystałam:D
      Ela, na pewno nie jest tak żle jak mówisz:D Jakbyś zaczęła zaznaczać talię, to by wyszła:D
      Ja też czasami założę cos luznego i od razu klocek wychodzi;)
      Dziękuję!!!

      Usuń
  2. Też tak mam z moim mężem :-)) Ja w Mohito oglądałam na tygodniu jeansowe czółenka, też na dłużej wzrok mi sie na nich zawiesił ale nie kupiłam... Torba ekstra :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dżinsowe czółenka! A nie widziałam! Może i dobrze:D

      Usuń
  3. Świetny zestaw. Szczególnie podoba mi się torba i sandałki. Skoro namawiał do wejścia, to nie rozumiem dlaczego potem tego nie rozumiał. Śliczne rude włoski i indiańskie kolczyki:). Buziaki serdeczne.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha:D No właśnie! Ci mężczyżni!:D
      Dziękuję Krysiu za miłe słowa!
      Buziaki!!!

      Usuń
  4. Bravo mąż ! Znaczy że sie droczy ;) a sandałki super są ! Wiesz , uświadomiłaś mnie, że mój to ze mną nie ma problemu , mowi idź sobie kup , a ja mowię , nie chce mi sie ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, to ma szczęście!!! A ja wiesz... Rudy Chomik:D
      Dzięki!!!

      Usuń
  5. Super sandałki, ja też mam ten problem stopowy, że większość butów za szeroka i lecą mi stopy do przodu. Masz piękne stopy, bardzo zadbane i bardzo młode. Bluzka super, a torba bardzo zwariowana, takie lubię. Pozdrawiam Babooshka Marzena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja mam tak samo! Ile się zawsze sandałów namierzę!
      Dziękuję za komplement stóp! Przyznaję, że na lato dbam o nie bardziej;)))
      Buziole Marzenka!!!

      Usuń
  6. Jak y to robisz ??? Co wchodzę, to Ty młodsza jesteś ! Eliksiry jakieś pijesz ? :)
    Już wiem! To miłość! Taki mąż, fiu fiu. Mój jest fajny ale nie namawia mnie, żebym weszła do sklepu, zwłaszcza z ciuchami ! Tak, to znam, idziesz po cukier a wracasz z torebką, np.
    Wyglądasz pięknie !!!!!!
    Buziaki :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha:D Soniu, odrobinka preparatu i jest efekt:D
      Plus kolory... Musisz się kiedyś przełamać i zaskoczyć nas jakimś szalonym:D

      Ja typowa zakupoholiczka!!! Nic nie poradzę:D
      Buziole!!!

      Usuń
  7. Taki mąż to skarb, więc dbaj o Niego kochana, dbaj ,świetnie Ci Edytko we wszystkim ściskam Dusia [ truskawa wymiata]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Dusiu:))
      Dbam, dbam... Za dużo nie krzyczę;)))

      Usuń
  8. Kurczę, to tylko pozazdrościć męża- moj to broni się rękami i nogami, aby nie chodzić ze mną po sklepach, a na samą mysl bialej gorączki dostaje :/ grrrr

    tej bluzki kochana już Ci zazdrościlam jakiś czas temu- i ponowni wzbudzila we mnie mega emocje- piękna jest !!

    ale truskawa dziś wygrywa zawody - bez dwoch zdan ! hihihihi <3

    udanego weekendu :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem więcej... Namówił mnie do zakupu sukienki!:D
      Na tę bluzkę też mnie namawiał;))

      Hahaha, Truskawa przejęła wszystkie komplementa:D
      Dzięki i wzajemnie Daria!!!

      Usuń
  9. Sandałki pierwsza klasa:))bluzeczka śliczna no i ta truskawka......super:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie! :) Jak już wiesz lub się domyślasz ja też bardzo lubię MOHITO :))). Super wygląda ta bluzeczka w zestawieniu ze spodniami, kurcze że nie zauważyłam tych butów??? ;) są fantastyczne! A co do truskawek to myślałam, że będą to prawdziwe truskawy a tu taka fajna niespodzianka, chociaż te jadalne też są ok! :). Wyglądasz kwitnąco! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem wiem Lila:)))
      A wiesz, że miałam ją do białej spódnicy założyć? Ale jak Cię ujrzałam w takim zestawie, to nie chciałam od razu małpować;))
      Hihihi, taka Truskawa też niezła:D
      Dzięki!!!

      Usuń
  11. No nie;)ale ja też nie potrafiłabym wyjść bez niczego i takie sandałki...takie sandałki to tylko do przygarnięcia-super. Falbaniasta tež superowska i tem koszyczek ojjj chciałabym mieć taki sam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Niedobry mąż, oj niedobry - kusi a potem ma pretensje!
    Zestaw z truskawą super, a najbardziej podoba mi się bluzka. Lubię Twoją odwagę w kolorach - ja takiej nie mam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie! :D
      Hehhehe, co do odwagi, to aż takiej chyba nie mam... Ale jak się dobrze w czymś czuję, to zakładam i już:D

      Usuń
  13. A wiesz, że ja też mam te szpileczki ;)) chyba miesiąc temu zakupulam i jeszcze nie miały premiery,ale może jutro, bo przed chwilą zakupiłam sukienkę w Mohito, pasującą do nich ;) śmieszny obcas mają, taki nie na środku pięty, co bym wolała, ale jakoś tak na końcu, zauważyłaś? Dziwna moda ;)
    Ładny zestaw ci wyszedł!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mamy takie same!
      Gosia zauważyłam ten obcas i powiem Ci, że ja nie za bardzo takie lubię... Ale tym szpileczkom nie mogłam się oprzeć:D
      Ciekawam Twojej sukienki... Czy też taka masz jak ja:D

      Usuń
    2. Ja już z takim obcasem nie kupię, chodzi się normalnie, ale ten tradycyjny, na środku pięty wygląda zgrabniej

      Usuń
    3. I masz rację! Tez nie wiem kto wymyślił takie dziwne obcasy ;)

      Usuń
  14. O, widziałam tę bluzkę u jednej z koleżanek-blogerek! Hit sezonu ;)
    Torba mi się podoba. Potrzeba mi takiego typowo letniego koszykopodobnego czegoś, a już w takiej zwariowanej formie zwłaszcza. Omijam Kerfura zawsze, bo tam tłumy w kolejkach do kas, ale...hm, skoro takie truskawy zapodają, to chyba się przełamę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już ją też widziałam:D
      A Truskawę kupiłam parę lat temu, to nie wiem czy jeszcze bywają w Kerfurze;))
      Nie mogłam jej się oprzeć:D

      Usuń
  15. Genialna ta truskawka!! Cały look super ! Kolorki idealnie dobrane, cała jesteś hitem sezonu ;).

    OdpowiedzUsuń
  16. Bluzkę masz w pięknym kolorze. Buciki - no nie można się oprzeć ale czy płeć męska to zrozumie?
    Świetna całość, super...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mężczyżni rzadko nas rozumieją;))
      Dziękuję Basiu:))
      Buziole!!

      Usuń
  17. Co my się mamy z tymi naszymi mężami a oni z nami :-) Mój małżonek już nawet nie dochodzi co i kiedy kupiłam bo nie nadąży za tym wszystkim haha, ale jak idziemy razem na zakupy (co rzadko nam się zdarza)to nic nie mówi, ale jego mina jest dość czytelna....żebym raczej nie szalała :-) Sandałki kupiłaś cudowne, lubię takie bo stopa wygląda bardzo subtelnie, ale ja nie mogę takich nosić bo bardzo wrzynają mi się :-) Taro, wyglądasz jak szesnatka w tym zestawie, po prostu cudnie. Pozdrowionka :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe, dziękuję Krysiu!!! :D
      Mój mąż tez się zawsze obawia mych zakupów... Co oni się z nami mają;))

      Usuń
  18. Ach, świetna bluzka i sandałki. Całość prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie wyglądasz w tej bluzce, kolor pasuje Ci idealnie. Świetna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie wyglądasz w tej bluzce, kolor pasuje Ci idealnie. Świetna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam sama, że nieżle wygladam;))
      Dziękuję!!!

      Usuń
  21. Oj sliczne te buciczki!!! Chyba sie do Mohito wybiore :)!!!
    Truskawkowa torba tez fajna :)!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeceny własnie są!!! Warto polecieć do sklepu!

      Usuń
  22. Ładna ta Twoja falbaniasta bluzka i przyznam to choć nie jestem fanką tego trendu;) U większości osób, które widziałam zbyt wiele ramion wystaje, albo mają je zbyt rozbudowane i po prostu nie nadają się do takich bluzek. U Ciebie ładnie ta falbana się układa, nienachalnie ukazuje ramiona, wygląda kobieco i wdzięcznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze lubiłam takie falbany... Mają tez to do siebie, że można nimi tańczyć po ramionach:)))
      Ale, to prawda, że nie każdemu pasują...
      Dziękuję;)))

      Usuń
  23. Truskawa bardzo na czasie, oprócz bluzki oczywiście. Nie przepadam za tym fasonem, tzn. u siebie słabo to widzę jakoś, ale jak oglądam te hiszpanki na innych dziewczynach, to fajne są, ładne. Twoja jeszcze nie jest tak bardzo falbaniasta i do tego kolor ładny. Sandałki również bardzo fajne. Miałam kiedyś takie dżinsowe koturny, ale się zużyły.

    OdpowiedzUsuń
  24. Truskawa bardzo na czasie, oprócz bluzki oczywiście. Nie przepadam za tym fasonem, tzn. u siebie słabo to widzę jakoś, ale jak oglądam te hiszpanki na innych dziewczynach, to fajne są, ładne. Twoja jeszcze nie jest tak bardzo falbaniasta i do tego kolor ładny. Sandałki również bardzo fajne. Miałam kiedyś takie dżinsowe koturny, ale się zużyły.

    OdpowiedzUsuń
  25. I truskawka i sandałki i falbaniasta - super. :) Pozdrawiam Margot

    OdpowiedzUsuń

Hejka! Miło, że wpadła(e)ś!
Rozgość się, nie zdejmuj butów, zrelaksuj...
Nie musisz wszystkiego chwalić, możesz krytykować elementy stylówki.
Wszak nie wszystko się wszystkim podoba.
Jeśli ja, jako osoba Cię drażnię, to musisz z tym jakoś żyć ;)
Obrażliwe komcie usuwam bezlitośnie :D
Nie przyjmuję zaproszeń do sekt i podlinkowanych reklam :p

Copyright © Zapiski roztrzepane ....... , Blogger