6/06/2016

6/06/2016

Pantera na łonie natury;)

Natury łono...
 To coś co pantery lubią najbardziej...
Szczególnie te maxi:D
 Można się posnuć po trawie...
Zawinąć w kiecę dmuchawce, liście, a nawet mrówki...
I Telimeną zostać na chwilkę;))
Ostromęcko, o którym pisałam już tutaj klik, 
oferuje nam tak rozmaite  okoliczności przyrody i nie tylko, 
że warto je odwiedzić przy okazji:D
Każda pantera będzie zadowolona z takiej wycieczki:D
Można pobuszować po dzikich szuwarach, 
gdzie  ptaki świergolą  jak opętane, a żaby  pie.....lą...
Upss...  Kumają znaczy:D
Można też posnuć się po parkowych alejkach....:))
Są urokliwe wyjątkowo:))
Wszystko aż bucha zielenią...
I półmetrowymi dmuchawcami!:D
Oraz romantyzmem na maxa!:D
 Oj działo się w tym parku, działo...;)
 Pantera skorzystała z okazji
 i naładowała akumulatory pozytywną energią!
Musi mieć zapasy, żeby mieć co rozsyłać:))
Fot. M.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Spódnica - Sh, tutaj klik na wieży w Brodnicy
Top - Amisu
Koszula - Mohito
Buty - Reserved
Torebka - Sinsay
Naszyjnik - od syna:))
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

51 komentarzy:

  1. No, piękna pantera z Ciebie. Zazdroszczę ci najbardziej tej talii...osy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podrasowana tutaj, bo koszulą ściśnięta:D
      Dzięki Ela:)))

      Usuń
  2. Ach, chętnie bym z Tobą pobiegała po tym parku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawa stylizacja, piękne zdjęcia, pozdrawiam serdecznie ❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ ta pantera piękne miejsce wybrała:)))ślicznie wyglądasz,spódnica ekstra:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ptaki swiergola a żaby pie...lą..
    Ja nie wiem ci miałaś na myśli, ale przetłumaczył jak umiałam hihi
    Zazdroszczę fajnej wycieczki,widać masz spokojna głowę, czego mi teraz brakuje
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha :D Wiesz, wiesz... Tak tam dawały, że szok!;))
      A co do głowy, to byś się zdziwiła... Ale damy radę:D

      Usuń
    2. tak,tak...damy radę

      Usuń
    3. Innego wyjścia nie mamy;)

      Usuń
  6. Też tak lubię naładować akumulatory. Tyle u nas pięknych miejsc, trzeba je tylko poszukać.
    Panterę kiedyś miałam w krótszej wersji. Dawno to było, bo jakoś za panterą nie bardzo przepadam ale kto wie - może mi się odmieni /teraz to ja mam fazę na paski ha!ha!/. Piękne zdjęcia i Ty piękna na tle cudownej przyrody.
    Pantera - mrau /jak napisała Ania/...buziole posyłam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, własnie widze u Ciebie, że paski rządzą:D
      Ja też mam różne fazy ciuchowe. Ostatnio panter u mnie przybyło. Ale i paski się pojawiły:D
      Do tego Ostromęcka, to pewnie jeszcze wrócimy, bo bardzo nam się tam spodobało:D
      Buziaki od Pantery:D

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Wszystko się zgadza... Nawet z tą dzikością;)

      Usuń
  8. Wow, jaka fajna spódnica :D <3 I jak fajnie dobrana reszta! Super look :)
    A okolica wydaje się być wręcz idealna na relaksik. Niby tylko zdjęcia ale patrząc na nie czuje się jak tam jest cicho i spokojnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe, trochę mi wyszło z tą stylką:D
      Przyznam, że to chyba moje ulubione... Na luzie:))
      A okolica naprawdę świetna! Mamy ją pod nosem, a dopiero ją odkryliśmy!

      Usuń
  9. Jak zawsze mega sympatycznie, energetycznie i kolorowo i już czuje się wakacje! Spódnica bardzo bardzo fajna!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam panterę maxi, ale sukienkę, podoba mi się w zestawie z jeansówką, plener świetny na ładowanie akumulatorów. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dżins, to chyba do wszystkiego pasuje:))
      Przyznam, że się tam trochę naładowałam...
      Buziaki!!!

      Usuń
  11. Ja uwielbiam takie długie spódnice. Jakoś mam awersję do wszelkiej maści panterek
    i jak nawet widzę coś extra a to coś ma panterkowy wzór, to nie kupię i już.
    Nie wiem - skąd mi się to wzięło? - .....
    Pamiętam, że nie lubiłam zieleni, ale dziś już uwielbiam. Jednak takiej bystrej zieleni nie lubię do dziś.
    Ty w swojej panterze wyglądasz i zgrabnie i powabnie, ale Ty nie możesz wyglądać źle.
    A do drzew się przytulaj.... przytulaj.
    ___Tess.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo panterka, to pod kicz podpada:D
      Ciężki motyw i łatwo z nią przesadzić, ale ja ja lubię. Ale też tak mam, że nie których rzeczy nie trawię;))
      A zieleń polubiłam niedawno! Dokładnie odkąd ruda jestem:D
      Dziękuję Tess!!!
      Buziak wielki!!!

      Usuń
  12. A ja sie zastanawiam juz pol roku, jak ta moja pantere... ugryzc :)!!! Dzieki za inspiracje :)!!! Pieknie wyglafasz na lonie natury :)!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz! Jak na coś nie mam pomysłu...to z dżinsem łączę:D
      Dzięki!!!

      Usuń
  13. Pięknie Rudzielcu! Natura Ci słuzy jako panterze:))
    Swietna romantyczna wycieczka a Twój zestaw idealnie do tego pasuje:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba byłam panterą w poprzednim wcieleniu;))
      Jakimś kotem na pewno, bo leniwa jestem:D
      Buziaki!!!

      Usuń
    2. siostrą mi jesteś!!!,lenistwo mi nie obce :D :D :D

      Usuń
    3. Hahaha :D Jak to mówią "Co masz zrobić dziś - zrób pojutrze! Będziesz mieć dwa dni wolnego!" :D
      Buziole Siostro!:*

      Usuń
  14. O jak pięknie ! Cudowne miejsce, tyle zieleni. Już myślałam, że skorzystałaś z tego łona natury w inny sposób :) Sami byliście, tak ? :) Piękne fotki.
    Buziaki :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha:D Nie wiem co masz na myśli;))
      Buziaki Soniu!!!

      Usuń
  15. Taro z Ciebie to niesamowita dziewczyna. No to znowu wypuściłaś się w piękne miejsce,ale zazdroszcze...miejsce dla relaksu i to w takiej spódnicy.też chce:) a tu blisko to tylko parki i to z mrowiem ludzi przy ładnej pogodzie więc mi się przestało chcieć parków;)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jolu po tym parku też troszeczkę ludzi spacerowało, ale na szczęście były miejsca bardziej odludne:))
      Pozdrawiam Cię cieplutko:))

      Usuń
  16. Pantero, jesteś mega pozytywną osobą :) MOże się kiedyś razem kawy napijemy jak Nas gdzieś w Polskę poniesie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto wie, kto wie... Już miałam kilka takich niespodzianych spotkań!:))

      Usuń
  17. Piękna ta parkowa alejka, sama dumnie bym się taką przechadzała :D

    "a żaby pie.....lą..." hahahahaahah padlam, Ty to jesteś jednak krejzolka hehehehehe :)

    Super wyglądasz! i serio taka czadowa kiecka z lumpa ? aaaaaaaa mega zazdro!

    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bo te żaby nadawały jak najęte;))))

      Kiecka z tych powłóczystych... Do snucia po krzakach i zamkach:D

      Buziole!!!

      Usuń
    2. Taka pantera groźna, więc trzeba bylo wleźć tam między nimi i rozgonić towarzystwo ;) hehehehe

      Usuń
    3. Miały przewagę liczebną;)

      Usuń
  18. Fajna kiecka i miejscówka! Zwłaszcza to oczko(oko) wodne. Ech, przyjemniaście... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miejscówka naprawdę super! Mamy ją pod nosem, a dopiero ją odkryliśmy:))

      Usuń
  19. Wypuszczona na wolność to i buszuje w zieleni, pięknej i soczystej. Fajnie w Ci w tym "dzikim" wydaniu. Cudne zdjęcia i cudna pantra. Aż się człowiek uśmiecha do monitora. Pozdrawiam serdecznie miauuuuuu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pantera nie lubi siedzieć w klatce;D
      Dziękuję!!!!! ;)))

      Usuń
  20. seksowna ta pantera :) i z taka gracja się posuwa po parkowych alejkach! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie się kochana w komponowałaś w te czarujące miejsca a panterka podkreśla Twój zawadiacki charakterek, cudowne zdjęcia, pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  22. panterka i jeans - lubię to polączączenie ;) super wygladasz ;)

    OdpowiedzUsuń

Hejka! Miło, że wpadła(e)ś!
Rozgość się, nie zdejmuj butów, zrelaksuj...
Nie musisz wszystkiego chwalić, możesz krytykować elementy stylówki.
Wszak nie wszystko się wszystkim podoba.
Jeśli ja, jako osoba Cię drażnię, to musisz z tym jakoś żyć ;)
Obrażliwe komcie usuwam bezlitośnie :D
Nie przyjmuję zaproszeń do sekt i podlinkowanych reklam :p

Copyright © Zapiski roztrzepane ....... , Blogger