6/15/2016

6/15/2016

Ognisty rudy - Joanna Naturia Perfect.

Przetestowałam kolejną rudą farbę od Joanny.
Tutaj klik poprzednie rudzielce:)
Farba jest bez amoniaku. Nie zawiera odżywki.
 Producent obiecuje intensywny kolor, 
a przy okazji odżywienie włosów KLIK
 Zdjęcie bez lampy i z lampą.
Kolor rzeczywiście wychodzi taki jak na pudełku!
Jestem z niej bardzo zadowolona !

Po Płomiennej Iskrze, to jest następna moja ulubiona farba Joanny :))

Plusy:
Bardzo tania - ok. 6 zł!
Kolor identyczny jak na obrazku:)
Włosy rzeczywiście są odżywione - miękkie w dotyku i sprężyste.
Nie podrażnia.
Zapach jest delikatny, przyjemny.
Ma idealną konsystencję! Nie spływa i nie jest za gęsta.
Ilość wystarczająca na półdługie włosy.

Minus:
Brak odżywki.
Ale jak na tak tanią farbę,  nie jest to problem.

Nałożyłam odżywkę, która została mi po wcześniejszych farbowaniach.
Zawsze też mogę nałożyć Keratynkę KLIK, 
 która jest u mnie w użytku non stop:)

Uwagi:

Warto  przedłużyć  trzymanie  jej na włosach o 10 minut.
Przy czasie zalecanym przez producenta, 
może nie chwycić ciemniejszych włosów. 

Nie wiem czy pokrywa siwe włosy, bo mam ich kilka;)

Wpis nie jest sponsorowany!
Farbę zakupiłam własnoręcznie:))

31 komentarzy:

  1. piękny kolor , idealnie podkreśla niebieskie oczy :) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!!! To prawda! Niebieskie oczy przy rudościach zyskują:D

      Usuń
  2. Bardzo mi się podoba ten odcień rudego..szkoda,że mnie nie jest ładnie w rudym.kiedyś nosiłam taki odcień czerwony to był ok,ale w taim pièknym jak twój nie było mi ładnie,a miałam zrobione i tylko czekałam aź..
    :)ja miałam prawie wszysykie kolory na włosach z wyjątkiem tych papugowatych...żółty..
    Niebieski i te sprawy;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jolu może Ci ładnie, ale się nie czujesz w rudościach?:))
      Hehehe, tylu kolorów to na głowie nie miałam:D

      Usuń
  3. no rzeczywiście, kolor idealnie jak na pudełku a to rzadkość ;) ale widzę, że rudzielec do rudzielca ciągnie, tak sie do tego pudełka przytuliłaś i to spojrzenie ;D a tej Twojej "keratynki" to nigdzie nie mogę dostać! ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No! Bo ostatnio kupiłam szampon koloryzujący i byłam niemile zaskoczona efektem;)
      A te Keratynki, to w Rossmannie były!

      Usuń
  4. Piękny rudzielec z Ciebie, to Ty powinnaś być na tym opakowaniu. Mnie odżywka Joanny którą polecałaś nie pasuje, za bardzo puszy mi włosy, także farby też nie będę zdradzała, bo wreszcie mam fajny blond. Ale ogólnie Joanna jest niezła i tania, na każdą kieszeń. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihihi, wychwalam Joannę na ich profilu fejsbukowym, to może mnie kiedyś na pudełku umieszczą:D
      Z tymi kosmetykami to tak jest, że nie wszystkim pasują te same. Ja lubię mieć puszyste włosy i mam, dlatego pewnie nawet nie zwróciłam na to uwagi, że mi je puszy:D

      Usuń
  5. I ja używam farb z Joanny i jestem z nich bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla
    Mnie zawsze byłaś ognisty rudy :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że to dla mnie największy komplement!:))
      Aż dziwne, że się ruda nie urodziłam, tak polubiłam ten kolor:)))

      Usuń
  7. "Farbę zakupilam wlasnoręcznie" hehehehehe fajnie to brzmi ;) hehe

    Ja też kilka razy używalam farby z Joanny i mi w sumie kolor rownież odpowiadal, ale moj K. się wkurzal, że jest za gęsta i coś tam mu nie pasowalo, stawiając ultimatum, że jesli jeszcze raz z nią przyjdę dxo domu, to sama sobie będę tego baniaczka farbować, bo on nie ma do niej cierpliwości :P hehehe
    I teraz jestem zmuszona kupywać inną grrrr

    kolor piękny - ognisty aaaaaa <3

    milego dzionka kochana :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, żeby nie było, że wychwalam darmowe:D

      A co ten Twój mężuś się tak na te farby wkurza! Niech nie marudzi! Chyba nie chce mu się farbować:D
      Ja nie lubię za rzadkich farb, bo ściekają mi z włosów i jestem cała upaćkana;))

      Buziole Daria!!!

      Usuń
  8. Włosiska to Ty masz!!! :))). Kolor piękny i widać, że jesteś zadowolona z efektu bo tak się przytulasz do pudełeczka :). Super! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ty no faktycznie, kolor wyszedł Ci zjawiskowy!!!! Mega! Bardzo mi się podoba! Mój styl! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A najważniejsze, że taki jak obiecuje producent! :D

      Usuń
  10. Piękny kolor:)))lubię farby Joanny))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  11. O kurcze, ale efekt!!! Twoje włosy faktycznie wyglądają jak na opakowaniu farby, a nawet... znacznie lepiej. Moim włosom niestety żadna farba nie jest w sanie zmienić koloru, a dekoloryzacji nie zrobię, więc pozostają mi moje naturale, choć wolałabym mieć jaśniejsze...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale Twoje są śliczne! Takie ciemne tez mi się podobają, ale juz się żle zaczęłam w takich czuć...

      Usuń
  12. Piekny jest ten kolor i nastepnym razem sprobuje go dorwac!!! W mojej zapyzialej dziurze nie moge znalezc z Joanny nic innego niz Plomienna iskra :/
    Pozdrawiam serdecznie piekny Rudzielcu :!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ten kolor rzadziej bywa w sklepach, a szkoda...
      Pozdrawiam Cię też gorąco Rudzielcu:D

      Usuń
  13. Rzeczywiście, jak na pudełku! Piękne masz te włosy :)
    Przypomniało mi się, jak kiedyś, mając blond włosy, chciałam mieć takie kasztanowe. Niewiele myśląc kupiłam farbę i ją nałożyłam. Byłam ruda jak marchewka! :)
    A próbowałaś kiedyś naturalne farby albo hennę? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe, ja chciałam mieć kiedyś blond... I pół włosów mi odpadło:D
      Próbowałam te apteczne farby i całkiem niezłe były. Może kiedyś do nich wrócę.
      Hennę tez nakładałam, ale na brązowe swoje włosy... Mam co do niej opór, bo dużo czasu zajmuje farbowanie...;)

      Usuń
  14. Jesteś rudzielcem ślicznym. Tobie ten kolor pasuje idealnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)))
      Powinnam się chyba rudzielcem urodzić:D

      Usuń
  15. Piękny kolor, pasuje do Ciebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny kolor. Wyślij fotkę do Joanny, powinnaś reklamować ten kolor.
    Buziaki :):):)

    OdpowiedzUsuń
  17. Też używam farby Joanny, napiszę o niej ale za jakiś czas, mam już zdjęcia.
    Pozdrawiam, buziole...

    OdpowiedzUsuń

Hejka! Miło, że wpadła(e)ś!
Rozgość się, nie zdejmuj butów, zrelaksuj...
Nie musisz wszystkiego chwalić, możesz krytykować elementy stylówki.
Wszak nie wszystko się wszystkim podoba.
Jeśli ja, jako osoba Cię drażnię, to musisz z tym jakoś żyć ;)
Obrażliwe komcie usuwam bezlitośnie :D
Nie przyjmuję zaproszeń do sekt i podlinkowanych reklam :p

Copyright © Zapiski roztrzepane ....... , Blogger