6/22/2016

6/22/2016

Limonkowa w grochy na wesele!

 Do limonkowej sandałki z limonkowym paseczkiem!
Ale w sukience nie ja!;)
 Przedstawiam Wam moją koleżankę Beatkę,
 która na weselne tańce wybrała szalone grochy:D

A kto Beatce pomagał w wyborze?
Tak - ja! :D
Dodatki wybrałyśmy stonowane - klipsy kulki i kulkową bransoletkę:))
Koralowy manicure  i delikatny makijaż, to dzieło Beatki!
Jeszcze tylko klasyczna torebka i gotowe!
Fotki robione 5 minut przed wyjściem - na szybko!
Jak widać sukienka  do tańca  wyśmienita!
Na dodatek ma kieszenie!:D
Sukienka - Bakko (sklep Dama Bydgoszcz)
 Buty - Ryłko
Beatka jest już po weselu i wiem, że wyszalała się na maxa!
W szpilkach wytrzymała do rana!
Ale co to dla nas...;)
Wszak w szpilach wytańczyłyśmy się już na niejednym balu:))
Tegoroczny - ja kombinezon, Beatka złota kiecka KLIK
Zeszłoroczny - obie frędzlowałyśmy KLIK
:D

41 komentarzy:

  1. No tak - sukienka w grochy i limonka.
    ___Tess.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna sukienka, buty też, modelka jak ta lala, czego chcieć? Tylko dobrze się bawić!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna i bardzo twarzowa sukienka idealnie dobrana do figury. Zmieniłabym tylko buty na takie bez tego paska wokół kostki, bo trochę skrócił nogę. Super, że bawicie się dobrze. Tak trzymać dziewczyny!!!Pozdrawiam serdecznie.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z butami z paseczkiem zawsze jest problem:)) Ale najważniejsze, że dało się w nich tańczyć:D
      Sukienka tez się sprawiła!
      Dziękuję w imieniu Beatki Krysiu:))
      Pozdrawiam Cie serdecznie!

      Usuń
  4. Urocza sukienka, bardzo kobieca, a wręcz dziewczęca!

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka idealna do tańców :-))Świetny kolor i te grochy. Pięknie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. A dlaczego ja ominęłam ten post z kombinezonem??? Pierwsze widzę!!
    Ale laska tam z Ciebie szał ciał!
    Koleżanka super Wygląda, sukienka ma świetny fason i kolorek, ja bym tylko grochy podejmowała ;) buciki też mi się podobają ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NO własnie nie wiem dlaczego?!!! ;)))
      A zaszalałam tam... Pomyslałam, że jak nie teraz, to kiedy?:D
      Beatka super się czuła! Grochy obie lubimy:D
      Dziękujemy:)))

      Usuń
  7. Pięknie wygląda Twoja koleżanka:)))sukienka jest boska:)))Pozdrawiam serdecznie:))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna kiecka, odmładzająca i podkreślająca walory. Super wystylizowałaś koleżankę, biżuteria też fajna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie o to tez chodził! A Beatka ma temperament, więc oddała charakter sukienki doskonale!

      Usuń
  9. w takiej kreacji na pewno nie była niezauważona :)
    robi wrażenie :)
    i na mój bal też by sie nadawała

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie była na pewno!:D
      Ania, to tym bardziej komplement! Taki bal!
      Beatce będzie miło, bo potczytuje bloga oczywiście:)))

      Usuń
  10. Taro dobrze być twoją koleżanką,bo stylizacja super. W Tej sukience koleżanka super wygląda. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej sobie mnie chwalą jako koleżankę;))
      Dziękuję Jolu:))

      Usuń
  11. Piękna sukienka- już na FB się zachwycalam! grochy uwielbiam pod każdą postacią, więc i ja dumnie cale weselicho bym w takiej przetancowala :D
    Swoją drogą na swoim weselu, calą noc w spilkach przetanczylam, ale na poprawinach już mialam tak spuchnięte stopy, że na boso już tanczylam hehehe

    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, ja tez jestem wielbicielka grochów:D
      Młoda, to tańczy najwydajniej na weselu, więc się nie dziwię, że nogi Ci padły:D

      Buziole!!!

      Usuń
  12. OSEA, QUE PEX CON ESE PELUCHE COLORAO... PASARÉ SEGUIDO. TE INVITO A HACER LO MISMO POR EL MÍO:

    www.visiondearlequin.blogspot.com

    SALUDOS DESDE ALGÚN LUGAR DE MÉXICO

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny:) Niestety nic, a nic nie rozumiem ;)

      Usuń
  13. Dobra z Ciebie stylistka! Ja może z a grochami w rozmiarze XL nie przepadam, ale całość ładnie zgrana, a te buty... Cóż, w tej marce można tańczyć całą noc i nie ma mowy o obtarciach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe, daleko mi do stylistki, ale pomogłam jak umiałam:D

      Usuń
  14. Obok takiej sukienki nie można przejść obojętnie! :)
    www.evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. No ja tu widzę, że nowa stylistka nam się tu ujawnia :) jak zdarta płyta powtarzam wszem i wobec, że uwielbiam groszki, dlatego tej sukience, jak i całej stylizacji mówię zdecydowane TAK! Pieknie jest i basta! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, ja też groszki wielbię:)))
      Hehehe, Beatka już miała upatrzoną tę sukienkę... Ja tylko utwierdziłam ją w wyborze i pomogłam dobrac dodatki;))
      Ale przyznaję, że wyszło nam pięknie!!!

      Usuń
  16. Koleżanka seper kobietka i wyglądała wspaniale, buty powaliły mnie na kolana, pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buty nie dość, że wyglądają, to do tego wygodne!
      A Beatka jest super! Każdej życze takiej koleżanki:))

      Usuń
  17. Modelka super i w ładnej sukience, plus dodatkowy za te kieszenie:)
    No i oczywiście sandały, sandały są boskie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiekna sukienka!!! Butki pasuja do niej idealnie :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. No i pięknie wyszło! Grochy i dodatki fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Suknia piękna tak jak jej właścicielka...pozdrawiam Was dziewczyny...

    OdpowiedzUsuń

Hejka! Miło, że wpadła(e)ś!
Rozgość się, nie zdejmuj butów, zrelaksuj...
Nie musisz wszystkiego chwalić, możesz krytykować elementy stylówki.
Wszak nie wszystko się wszystkim podoba.
Jeśli ja, jako osoba Cię drażnię, to musisz z tym jakoś żyć ;)
Obrażliwe komcie usuwam bezlitośnie :D
Nie przyjmuję zaproszeń do sekt i podlinkowanych reklam :p

Copyright © Zapiski roztrzepane ....... , Blogger