sobota, 5 marca 2016

Prawie jak Mary Poppins ;)

Tak sobie myślę, że gdy czasami do mnie zaglądacie, 
to reakcja jest jedna: " Bosze... Co ona znowu wymyśliła?!" :D
 No, ale jak ma mnie nie najść nastrój retro,
 gdy wyciągam z pudełka zapomniany kapelusz,
 kupiony z rok temu na allegro i okazuje się, 
że pasuje on doskonale do etoli i torebki,
 które dostałam od sióstr mych kochanych:)))
 Jeno parasolki mi brakuje i Mary Poppins jak się patrzy ;)
Ewentualnie mogłabym spokojnie wylądować w latach 30-stych;))
Pod kurteczką też nastrojowo:))
 Sweter z kokardką (od siostry oczywiście), spódnica z falbaną...
 Pełen romantyzm:))
Paryż za plecami... 
Czego chcieć więcej?:D
No chyba, że nowej torebki ;) 
 I kapelutka:))

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kapelusz - H&M
Etola - New Look
Torebka - Jobbeny
Płaszcz - Mohito
Spódnica - Mohito
Sweter - nn
Naszyjnik - z gazety ;)
Buty - Deichmann
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

45 komentarzy:

  1. Uwielbiam Cię Taro! :)))
    Twoje kapelusze,etole,torebki i niesamowite poczucie humoru!
    Powinnaś spacerować ulicami Paryża:)
    buziole !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś pospaceruję:)))
      Hahaha:D Co ja zrobię, że mnie tak cofa w czasie... Jakby bezwolnie;))
      Buziaki Margo!!!

      Usuń
  2. Retro w 100% :)
    Ale chowamy już kapelusze, i etole i inne zimowe akcesoria do szafy! Nie straszymy wiosny, która nieśmiało puka do drzwi!
    Życzę sobie, aby następny post był w zupełnie innym wydaniu :)))
    Gosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli udało mi się :)))
      Ja ostatnio kusiłam wiosnę wyletniona i nie przychodzi, więc na przekór wyjęłam futro:D
      Ale następny post będzie na pewno letni:)))

      Usuń
  3. Kocham Twoje retro zestawy:)))ten jest cudny:)))w kapeluszu wyglądasz ślicznie:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Edytka , miałaś tego nie pisać ! Teraz już zawsze będziesz dla mnie Mary Poppins !
    Piekne zielenie i piękny kapelutek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, ja jak nie Ania z Zielonego Wzgórza, to Mary Poppins:)))
      Ten kapelutek mi się udał!

      Usuń
  5. Mnie się Mary kojarzy jeszcze z parasolem - nie wiem czy słusznie, czy coś mi się znów przyśniło :))
    W każdym bądź razie fajnie żeś się w czasie przeniosła. Mam taki podobny kapelutek i jakbyś gdzieś blisko mieszkała, to chyba bym wpadła na jakąś przebierankową wspólną sesję retro :D Szalone wariatki to ja uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha:D No szkoda, żeś tak daleko!!!:D
      A Mary dobrze Ci się kojarzy:)))

      Usuń
  6. Jesteś niezastąpiona! Raz, że styl, dwa, że poczucie humoru, a trzy, że masz w tym ogromną wyobraźnię. I jak Cię tu nie kochać? Cieszę się, że mogę chociaż troszeczkę uczestniczyć w tym Twoim pozytywnym "szaleństwie". Buziole ogromne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, bo mnie tak nachodzi;)))
      Hahaha, cieszę się, że ktoś mnie za to lubi:)))
      Dziękuję Ci Joasiu, że wracasz:*

      Usuń
  7. Pięknie.
    Ale dla mnie zawsze pozostaniesz Scarlet.
    Chciała bym u Ciebie zobaczyć czarne włosy, jakie ona miała.
    W Tarze, czuła byś się jak ryba w wodzie.
    ___Tess.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tess, chyba kiedyś dla Ciebie cofnę się w czasie... do Scarlett:)))
      W takich sukniach też się dobrze czuję! Miałam przyjemność mieć na sobie krynolinę:)))
      Buziole!!!

      Usuń
  8. Nie rozumie dlaczego kapelusik przeleżał tyle czasu i Ty o nim zapomniałaś! Ha!ha! -rozumie, bo mój kapelusik retro też w tym roku poszedł w zapomnienie. Po co Ci nowe torebka? Ta jest świetna, ja jej jeszcze nie widziałam. Paryż - chcę mieć nie tylko "za plecami". Powiem jednak, Ty to masz pomysły, Ty to wymyśliłaś! Buziole , miłej niedzieli...
    P.S. U mnie będzie post o ubraniach jako o "drugiej skórze", to RETRO to właśnie TWOJA DRUGA SKÓRA.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba tak Basiu:)) Czuję, to retro...
      Kapelusz do niczego mi nie pasował, jakoś nie było na niego momentu... Nic na siłę;))

      Hahhaha, chciałabym kiedyś zwiedzić Paryż;) Na razie wystarczy mi ten za plecami:))

      Buziole!!!

      Usuń
  9. Retro w Twoim wykonaniu prezentuje się jak najbardziej na czasie ;) jak zwykle pięknie a kapelusik uroczy i te buty!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna torebeczka w stylu retro,mnie urzekły buty. Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buty juz kilka lat mają. ale świetnie się trzymają:D

      Usuń
  11. Przepiękne retro, kapelusz i etolę porywam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie oddam! ;)))
      Dziękuję Jolu:))

      Usuń
  12. EEeee tam, ja akurat z czystą radością i ciekawością zawsze do Ciebie zaglądam, bo wiem, że tu nigdy nie jest nudno, a wręcz przeciwnie- zawsze jets ciekawie- bo Ty mega kreatywną osóbką jesteś- a to się ceni :)
    Jak dla mnie z całą pewnością wyróżniasz się z tłumu- a w dzisiejszych czasu niestety z tym ciężko....

    super bucisze <3
    i świetnie kochana wyglądasz w zielonym kapelutku <3

    dzięki, że wpadlaś w odwiedzinki :*
    ja tak w tym tygodniu zalatana jestem, sprawami związanymi ze ślubem, że dopiero teraz nadrabiam zaległości na Waszych blogach :(

    Buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się cieszę!:D Szczególnie, że jesteś teraz zaganiana, a zajrzysz na chwilkę. Tym bardziej doceniam:)))

      Hehehe, no troszeczkę się wyróżniam... Taki typ ze mnie;))

      Trzymam kciuki, żeby wszystko Ci jak po maśle poszło z tym załatwianiem:D
      Buziole!!!

      Usuń
    2. Noo teraz najbardziej zalatany czas, bo rozwozimy zaproszenia, a wiadomo nikt nie wypuści Cię bez kawy, czy herbaty i tak u każdego conajmniej z godzinę trzeba posiedzieć... i tak wlaśnie w sobotę, rozwoziliśmy caly dzień zaproszenia, a byliśmy tylko u 4 osob :O szok ! aż się boję, że czaasu mi do wesela nie wystarczy :P hehehe

      I dobrze- trzeba się wyróżniać, wlasnie po to tu jesteśmy, by wychodzić przed szereg szaroburych ludzi :)

      Usuń
    3. No, to Wam trochę zejdzie;))
      Musicie je chyba zacząć rozsyłać pocztą:D

      Przeciętne, to my chyba nie jesteśmy i prawidłowo;))

      Usuń
  13. Etola jest piękna. W ogóle jesteś stworzona do tamtego okresu, to widać na pierwszy rzut oka:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj dałabyś radę w tych latach trzydziestych i to spokojnie. Mam wrażenie, że żadne lata nie byłyby Ci straszne. Pięknie Ci w tym kapelutku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba bym dała:))
      Szybko się dostosowuję:))

      Usuń
  15. oj tak! w takim kapeluszu jest Ci ślicznie! torebka rewelacja i ślicznie Ci w tej romantycznej bluzeczce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bluzeczka myślałam, że nie w moim stylu... A założyłam i proszę:)))

      Usuń
  16. Ech tam, nie wazne co ludziska sobie mysla, wazne, ze wygladasz wspaniale!!! Kapelutek, etola (ktorej szczerze Ci zazdroszcze) robia niesamowite wrazenie!!!
    Mam sentyment do stylu retro :)!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihihi, niech sobie myślą;) Jakby nie było zawsze w jakiś sposób poprawię komuś humor;))
      Etolę siostry mi sprawiły, bo to rzecz, której jeszcze nie miałam w szafie:D

      Usuń
  17. A gdzie parasolka?? Mary miala przy sobie parasolke! Ale Ty jestes krejzolka kochana!! Sliczny kapelutek, ladnie Ci w takiej butelkow morskiej zieleni:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miała, wiem! Hehhee, dopiero jak zdjęcia obejrzałam, to się z Mary skojarzyłam:D
      Dziękuję:*

      Usuń
  18. I cóż poradzę, ze uwielbiam te Twoje szalone pomysły. Jesteś niepowtarzalna - z parasolką czy bez! Sweterek z niespodzianką bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mnie nachodzi czasami... To nieuleczalne ;))

      Usuń
  19. Stylizacja fantastyczna, retro ale nowoczesne:) Kapelusz + etola rewelacyjnie razem wyglądają:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwsze zdjęcie jest niesamowite. Jak z innej epoki. Przeniosłaś się w czasie ? :) Pięknie !
    Buziaczki :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli udało mi się:)))
      Jak je w sepii zrobiłam, to takiego klimatu nabrało:D

      Usuń
  21. No retro jak nic!!! (no na początku zdania...hm...)Kapelusik i cała reszta szalona, zwariowana - suuuuper!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny tytuł posta. Pasiak mi siępodoba

    OdpowiedzUsuń
  23. Swietne skojarzenie z Mary!!! Retro pasuje do Ciebie idealnie - a w tym kapelutku jest Ci bardzo do twarzy!!! Poza nim genialnie dobrane inne dodatki, torebeczka, butki...,ktore tworza ten niepowtarzalny klimat:) Jestes tak pozytywnie zakrecona, ze nie sposob nie usmiechac sie ogladajac Twoje zdjecia i czytajac teksty:):)
    Pozdrawiam Cie serdecznie<3 A

    OdpowiedzUsuń