czwartek, 18 lutego 2016

Zima wciąż walczy...

O poranku jeszcze pokazuje pazury...
 Skuwa ziemię mrozem...
Ale słońce jest już coraz silniejsze...
Topi wszystko błyskawicznie:))
Jednak jeszcze słabo grzeje, więc ubrać trzeba się ciepło:)
Reksio taki sam zmarzluch jak i ja, 
więc  na mrożne spacery ma ubranie.
Jak mu gorąco, to kurtkę sobie rozpina:D
Myślę, że na przyszłą zimę zrobię mu różowy szalik:)))
Będziemy już całkiem do siebie podobni!
Na razie macie dwa rudzielce w zieleni:D
Z tym szalikiem, to żartowałam...
Jeszcze by się z niego kumple na spacerach śmiali i pytali: 
-"Co... Męskich kolorów nie było?":D
Wszak róż nie każdy facet toleruje;))
Rudy, to poważne psisko:D
Czapy z pomponami, też by nie założył;))
A jak go wkurzyłam, bo cały spacer latałam za nim z aparatem, 
to odwrócił się do mnie dupskiem i na dodatek olał  "plan zdjęciowy":D
A ja zmarzłam w łapy jak pies!
Bo oczywiście fotki robiłam sobie sama;)
Statyw -  jak zawsze gałęzie drzew:D
Co! Ja, aparatu nie zawieszę?!;))
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kurtka - Mohito
Czapka - Mohito
Spodnie - Mohito (fanka Mohito, to ja;))
Szalik - Camaieu (chyba)
Rękawice - Decathlon
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

39 komentarzy:

  1. Reksio wygląda zabójczo przystojnie w tym kubraczku :) Myślę, że kaptur mu wystarczy, nie dołuj go różowym szaliczkiem :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha:D No, chyba mu daruję ten szalik;))

      Usuń
  2. Zima Ci nie straszna:)))Reksio ma świetną kurteczkę:)))Pozdrawiam serdecznie:))):))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubimy ciepło się ubierać:)))
      Pozdrowionka Reniu:D

      Usuń
  3. Reksio elegant ;) Pani Reksia jak promyk wiosny a ta tęcza to taka perełka, jak zwykle pięknie, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tęcza aż się prosiła żeby ją uwiecznić..i Reksio:D

      Usuń
  4. Świetna czapa, taka mocno cieplutka. Pieskowa kurteczka też super. Obydwoje jesteście bardzo stylowi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czapa ciepła bardzo!
      Dziękujemy;)))

      Usuń
  5. Jaki śliczny piesek !
    Uroczo wygląda w tym ubranku :D
    Świetna stylizacja


    Co powiesz na wspólną obserwację? - zacznij a ja się zrewanżuję
    Zapraszam również do konkursu na moim blogu, można wygrać np. perfumy z playboya, pomadkę do ust... a więcej zobaczysz na moim blogu :P

    http://magicworldprincesscarmen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylówka Reksia zabójcza. Myślę, że w różowym szaliku byłoby mu doskonale. Podziwiam Cię za te zdjęcia, bo to niełatwe. Pozdrawiam serdecznie.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo! Reksio gość;)) I w różowym dałby radę:D
      Oj naprawdę trudno zrobić sobie zdjęcia... Jeszcze na zimnicy..Co się naganiałam i nałapałam aparatu, to moje;))
      Pozdrowionka Krysiu:))

      Usuń
  7. Ale Reksio ma ubranko fajne. :) U nas na szczęście nie jest bardzo zimno, ale tak trochę szaro i buro.. Także czekam na wiosnę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słońce było króciutko! Udało mi się je złapać:))
      Reksio dziękuję;))

      Usuń
  8. Jak zobaczylam tą sesję, to od razu mialam pytać, czy znowu aparat na gałęzi powiesiłaś hahahaha a tu proszę, na końcu to ujęłaś heheheheheh Ty to jesteś jednak szalona ruda !
    ale trzeba przyznać, że zdjęcia wyszly dosyć naturalnie i swobodnie :)

    i piesio jaki stylowy :D no, no :D hehehe

    super wyglądasz kochana!

    buziaki Ty "żyleto" moja hehehe :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe! co! ja nie powieszę?!:D
      a zimno mi było! a tu jeszcze ta szuja na jedynym dobrym ujęciu, siku se strzelił:D
      Buziole! Żyleto;)))

      Usuń
  9. Bardzo ładnie wyglądasz , fajne zdjęcia :)
    Xthy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. LO to prawda , ze znowu przymroziło ;)
    Kubraczki to oboje macie w fajowym kolorze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dzisiaj pada śnieg...;)
      Znowu musimy kubraczki założyć:D

      Usuń
  11. Fajny pomysł na Reksia też nie zmarznie. Widać, ze spacer sie udał , masz świetną czapę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze buty by mu się przydały, bo w łapy tez marznie;))

      Usuń
  12. Reksio ma przeswietny ten kubraczek!!! Powinien sie juz przyzwyczaic do spacerowych sesji i dumnie pozowac do zdjec ;).
    Fajnie wygladasz fanko Mohito :)!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie lubi pozowania:))
      Dziękujemy:)))

      Usuń
  13. Wyglądacie z Reksiem super. Zimno jeszcze, po ładnym weekendzie cały tydzień brzydki, dzisiaj od rana deszcz brr!!!Byle do wiosny. Pozdrawiam, buziole...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No... Dzisiaj wygrała zima..;)
      Oby do wiosny Basiu:*

      Usuń
  14. Haha też zdarzało mi się korzystać z takich statywów:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez nich ani rusz, jak fotografa ni ma;))

      Usuń
  15. Świetna czapa! Zazdroszczę ci takich plenerów :)
    buźka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Plenery najbardziej Reksiowi odpowiadają;)))

      Usuń
  16. Kurtka Reksia zajebista, też bym w takiej mogła hasać :D :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja już nawet przydybałam na gorącym uczynku kwitnięcia, pierwsze wiosenne kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie może być?! Naprawdę! Bo ja nie mogę na takie ślady natrafić:D

      Usuń
  18. Kochana my już na wiosnę czekamy,ale co by nie mówić plener świetny i super duet ha ha pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak Wy słodko wyglądacie razem w tych kurteczkach,miodzio !!

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow! Jak to wszystko pięknie zestawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń