poniedziałek, 1 lutego 2016

Zaczarowana kareta :)))

Zgadnijcie co sobie wyczarowałam na bydgoskim rynku?
:D
 A kolejne niesamowite spotkanie :)))
Ta kareta czyni cuda!
Weszłam sobie do niej, usiadłam... 
Pomyślałam o Rusałce ...
I nagle jest!
Razem z małżem swym;)
 Spadli mi jak z nieba, więc na pewno jakieś 
wróżki, elfy czy rusałki,  musiały maczać w tym paluszki;))
 No co mam powiedzieć... 
Lubimy się bardzo:)))
I tak żeśmy się zagadały, że na zdjęcia prawie czasu zabrakło:D

Buziole dla Was:)))
Zaczarowane!!!

Tutaj  lookofmermaid.blogspot.com 
niebawem zacznie się coś dziać...
Już w tym tygodniu może...
Warto zaglądać;))

Fot.M. i M.

32 komentarze:

  1. Śliczne zdjęcia w karecie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. No dobra wyrobiłam się:) Jest już blog, można zaglądać! Dzięki Słońce za reklamę:**
    A tak wogóle to to było tak niesamowicie pozytywne spotkanie...nawet nie wiesz jak żałuję że mieszkam tak straaasznie daleko, mogłybyśmy się częściej spotykać. Co do zdjęć to ta karoca jest prześliczna i naprawdę jak wyczarowana <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu!!! :D
      Ja też żałuję!!! Ale gdyby nie blog, to w ogóle bysmy się nie poznały!
      Hehehe, jeszcze się na pewno spotkamy:*

      Usuń
  3. No proszę rusałki spotkały się :)) Ślicznie wyglądacie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i latem się uda, to będą rusałkowe fotki;))

      Usuń
  4. Magiczna kareta, oj magiczna! Cudnie, że się spotkałyście <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magia! Może i my kiedyś się tak spotkamy:))

      Usuń
  5. Wyglądacie w tej karecie jak dwie księżniczki z bajki!!!
    Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. No księżniczki obie wyglądacie świetnie i widać, że dobrze się bawiłyście :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać, że dobrze się bawiłyście!

    OdpowiedzUsuń
  8. W takiej karecie wszystkie marzenia się spełniają:)))widać udane spotkanie:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudownie wyglądacie. Tak, dla takich spotkań warto prowadzic bloga.
    Buziaczki :):):)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne fotki, ślicznie obie wyglądacie!! Zazdroszczę Ci takiej zaczarowanej karety ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś Ciebie Anula wyczaruje:)))

      Usuń
  11. Taro, Ty jesteś niezła czarodziejka, brawo !!! Bardzo Wam pasuje ta kareta, cudne dziewczyny i świetne fotki :-) Pozdrawiam cieplutko :-)
    http://krynka.pyn.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jestem! Nie przeczę:))
      Buziole Krysiu!!!

      Usuń
  12. O jeju, bo juz sie martwic zaczelam, co z Asia sie dzieje. Tak nagle zniknela z blogosfery przed swietami!!!
    Ciesze sie bardzo, ze Asia wraca. Zdaje mi sie, ze nawet komentarze mi jakies wysmarowala, ale ja strasznie do tylu ostatnio jestem i nie sprawdzilam kto tp!!!
    Fajnie, ze moglyscie sie spotkac. O rany tez bym chciala teleportowac sie do bydgoskiej karety :)!!!
    Nic, pedze zobaczyc co u Asi w trawie piszczy :)!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście znowu jest:)))
      Ta kareta czyni cuda... Kto wie... Może kiedyś i Ty się w niej pojawisz:)))

      Usuń
  13. Ale fajne spotkanie!!! Magiczne... Az wam zadroscze dziewczyny.... Buziaki dla Ciebie i Asi <3<3 Pozdrawiam. A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy!!!!
      Buziole dla Ciebie Ania!

      Usuń
  14. O! dwa Kopciuszki w karecie! ;D a gdzie te balowe kiecki??? no dobra, jedna ma kwiatka, druga futerko, może być zaliczone:D to teraz prosimy relacje z balu! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Relacja z balu jeszcze będzie;))

      Usuń
  15. Jak pięknie razem wygladacie kochane, zaczarowane normalnie :) buziolki

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne - buziaki Wam posyłam...

    OdpowiedzUsuń