środa, 3 lutego 2016

Muszkietery i szczypta pantery;)

 Muszkietery pojawiły się u mnie wczoraj!
Mała Syrenka klik  mi je przysłała... 
Podobno na płetwę  jej nie pasują czy cuś... ;)
Jam chytra na buty... Nigdy nie odmawiam:D
 Co ciekawsze, reszta ciuchów też spadła mi z nieba:D
Sukienka od siostry oczywiście, 
a panterkowa bluzka od koleżanki z wymianki ciuchowej;))
Torebka już moja własna:D
Muszkietery mają solidną długość... Bez mini ani rusz;)
I fajną właściwość - można z nimi kombinować!
Opuszczać, rolować, wywijać! To lubię:))
 Do tego obcasy mają nietypowe.
Latami 70-tymi mi trącą;)
To też lubię:D
 Sukienka także nie taka zwyczajna, bo z tyłu ma zamek.
Nie ma rękawów, więc  niezła z niej podkładka 
do ciuchowych kombinacji:D
 Od siostry mam jeszcze jedną szarzyznę - golf!
I też mi do muszkieterów pasuje! Ale już z legginsami.
Czyli mamy wersję seksi,  na wypad po bułki do Biedronki:D
Rusałko, jak jakiś Pan sprzedawca z Biedry rozbije nos o półki, 
zagapiwszy się na te odjazdowe bucisze, to Twoja wina!

Dziękuję jeszcze raz!!!:)))

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Buty - Atmosphere
Golf - X&J
Legginsy - H&M
Sukienka - Katsumi
Bluzka - NN
Torebka - Reserved
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

36 komentarzy:

  1. Super buty, masz Tara szczęście, buty - Rusałka, sukienka, golf- siostra...szczęściara...
    Świetna zabawa z butami, do góry i na dół...ha!ha! Wyglądasz odlotowo....buziole...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba mnie lubią... i siostry i Rusałka:)))
      Dzięki Basiu!!! Buziaczki:*

      Usuń
    2. Chyba nie chyba, bardzo lubią...

      Usuń
  2. Taro fantastycznie wyglądasz,buty superowskie i fajnie,że można z nimi kombinować.pozdrawiam http://gray50plus50dresses.bl9gspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cud malina "Buciki", że to ja nie mam siostry w moim rozmiarze, sukieneczka, golf świetne, pozdrawiam Dusia [ zastanów się, może nie kuś losu i omijaj Biedronki] hi hi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje siostry tylko stopy mają większe...A szkoda, bo i buty miałabym po nich:D
      Ale i tak mi spadły z nieba dzięki Asi:))

      Hehhee, te Biedronki będę chyba omijać;))

      Usuń
  4. OOoo tak, muszkieterki to mega sexowne buciska :D i pomimo tego, że nie mają szpilki, tylko gruby obcas, to wcale nie odejmuje im sexapilu :) też mam takie i czarne i szare i uwielbiam je nosić :D
    masz rację, bez mini ani rusz ! nóżynki trzeba pokazywać, bo jak nie teraz to kiedy :D hihihi
    kochana, Ty to masz szczęście- ciuchy z każde strony do Ciebie spadają "z nieba" aaaaaa szkoda, że ja nie mam takioch życzliwych duszek :P hehe

    super wyglądasz ! :)

    Buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szpilce byłyby ekstra seksi;))
      W takich czuję się lepiej, bardzie moje klimaty:D

      No...Szczęściara ze mnie:)))
      Dzięki Daria! Buziole!!!

      Usuń
    2. Nie wiem, czy na szpilce nie bylyby zbyt wulgarne i wyrafinowane :P hehehehe trochę źle mi się kojarzą takie buty :P

      Buziaki szczęściaro :)

      odpowiedzialam u mnie pod postem :)

      Usuń
    3. Hehehe, to właśnie, to "ekstra seksi" łagodne określenie;)
      Łatwo tę granicę przekroczyć;)

      Buziaki!!!

      Usuń
  5. O no prosze widze ze bucisze poszly w ruch i jakie maja superowe towarzystwo!Fajne szarosci, zwlaszcza kiecka! Jesli chodzi o potencjalne wypadeczki to nie bedzie bynajmniej moja wina raczej Twoja i Twojego uroku:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, Twoja, Twoja... Juz mi się tu nie wypieraj:D

      Usuń
  6. No... Muszkieterki mnie tu przywołały! Absolutnie wymiatają! I fajnie, ze mozna kombinować z długością:)
    I masz racje bez mini ani rusz😜

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna sukienka, a muszkieterki świetnie się prezentują na Twoich zgrabnych nogach!

    OdpowiedzUsuń
  8. No kochana nie pogada, już widzę reakcje panów z Biedronki;)
    Buty rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  9. No kochana nie pogada, już widzę reakcje panów z Biedronki;)
    Buty rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  10. Buty super! Moje serce skradła jednak ta cudowna sukienka !! Ale ma potencjał ;) Super laska jesteś w tym zestawie ;) Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No... Pierwszy raz ją założyłam i naprawdę jest fajna:))
      Dzięki Anula:))

      Usuń
  11. Rzeczywiście Ci Panowie z Biedronki są zagrożeni. Piszesz tak zabawnie, ze czasem pękam ze śmiechu. Pozdrawiam Cię serdecznie.
    balakier-style.p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha:D Śmiech, to zdrowie, więc zawsze korzystam z okazji do zabawy:D
      Buziaki!!!

      Usuń
  12. Świetne buty! :)


    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne buty, u nas, takich rolujących nie ma, masz farta szczęściaro,wszystko mi się podoba. Lubię szarości, a szary świetnie pasuje do pomarańczu i podkręca Twoje rude włosy. Super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie, to rolowanie mi się w nich podoba:D
      Dzięki !!!

      Usuń
  14. Sama takimi bucikami bym nie pogardziła :) Niezła z Ciebie drapieżna bestyjka!

    buźka

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie Ci w tych szarościach:)))buty też fantastyczne:)))fajna dziewczyna z Ciebie:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Kupilam sobie identyczne muszkieterki, z tym ze na plaskim obcasie. Czasem nie da sie oprzec modowym trendom ;)!!!
    Sukienka i golfik sa tez swietne. Z szarymi ciuchami mozna kombimowac do woli :)!!! Uwielbiam dostawac takie ciuchowe prezenty :)!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe, trendy czasami trza być:)))
      A prezenty każda z nas lubi:D

      Usuń
  17. Świetny zestaw! Wyglądasz pięknie i baaardzo elegancko :)

    OdpowiedzUsuń