poniedziałek, 28 grudnia 2015

Zwierzęce retro ;)

 Leosia (przed odkryciem swej właściwej płci zwana Leonardem;)), 
bardzo chciała jechać z nami na świąteczny spacer...
Wyobrażacie sobie, jak idę z żółwiem na smyczy?
Bo ja tak:D
 Nie wiem jakby to zniósł mój mąż, który ledwie wytrzymuje męki fotografa,
 gdy wokoło pełno ludzi;))
Ale stara się jak może i nawet niewiele muszę wycinać ;)
 Za to ciężko mi na nim wymusić, jakiś zmysł artystyczny podczas strzelania fotek;)
Gdy mówię: "Poczekaj, zrób mi tutaj zdjęcia, może fajnie wyjdzie pod światło".
To słyszę: "A po co?"
Litości !!!:D
 Ale zajarzył, że zielone okiennice będą pasowały do kurtki :D
 Coś już kuma po tych paru latach...
Ale może na jakiś kurs go wyślę, czy cuś... ;)
 Taki właśnie retro spacer, połączony z opierniczaniem fotografa, 
odbyłam w święta po Toruniu;))
Muszę go jeszcze nauczyć obsługi nowego aparatu... tego fotografa:D
 Leosia trochę mi zazdrościła kolczyków, ale uszu nie ma,
więc gdzie by je sobie wetknęła:D
Leosia z brudną buzią, po zjedzeniu pomidora:D
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sweter - od siostry
Kurtka - Mohito
Torebka - Awear
Szal - Vintage, z dna szafy
Okulary - Carry
Kolczyki - Rossmann
Spódnica - Mohito 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

56 komentarzy:

  1. Piękny spacer, a Leosia pozuje jak prawdziwa gwiazda!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale Ty jesteś szczuplutki lachonik!!!
    Super wyglądasz w tej ołówkowej, brzuszka nie ma w ogóle.
    Kolczyki wyglądają na bardzo drogie.
    Z tym kursem to zbastuj, bo może się obrazić i będziesz nosiła statyw za sobą.
    Tak się zastanawiałam, czy Reksio nie próbował zjeść żółwika?
    A Ty uważaj, abyś go nie przydeptała szpilkami.
    I jeszcze jedno, czy Ty daleko mieszkasz od Torunia?
    Ale strzeliłam komentarz..... z samymi pytaniami.
    Buziaki Ślicznoto____Tess.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już nie aż taki - od 3 lat;))
      Ta ołówkowa ma podwyższony stan więc świetnie maskuje brzuch;) No i jak widać jestem cwana i wyłożyłam sweterek na wierzch:D

      Kolczyki wiele nie kosztowały, ale to prezent od mamy, więc traktuję je jak rodzinny klejnot:D

      Hahhaha, fotograf na szczęście nie taki obrażalski;)

      Reksio często szuka Leo po mieszkaniu, gdy ten się gdzieś schowa - tolerują się:D

      Hahaha, a do Torunia mam niecałą godzinkę samochodem:D

      Możesz jeszcze o coś zapytać:*

      Usuń
  3. Masz świetną żółwice i lamparcice-piękny duet.pozdrawiam http://gray50plus50dresses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Twój fotograf jest trochę w typie mojego. Jak się go pytam czy dobrze stoję, czy się może przesunąć, żeby była jakaś perspektywa, czy odpowiednie tło, to mówi - ja tylko robię zdjęcia a na reszcie się nie znam. ;) Ale czasem na coś zwróci uwagę, jak mi się szal rozmota lub wystaje coś, co nie powinno. ;) :)

    pozdrowienia dla Ciebie i Fotografa oczywiście.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli mamy ten sam problem:D
      Dla Twego fotografa tez pozdrowienia przesyłam:))

      Usuń
  5. Ty się ciesz, że w ogóle masz fotografa, bo mój starszy chwilowo nieodstępny, a młodszy się zbuntował i pozostałam bez :)A co tam światło czy tło, jak modelka sama się broni. Patrząc na Twoje zdjęcia tęsknię za Toruniem i Bydgoszczą, bo jakoś mnie mało ostatnio w tych stronach. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe, to się cieszę:D
      Toruń bardzo lubię... Ma klimat:))

      Usuń
  6. Piękny makijaż - uwielbiam czytać Pani komentarze :) Pozdrawiam Margot www.iameverywoman.eu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, taki codzienny, ale dziękuję:D

      Usuń
  7. bardzo podobaja mi sie buty i podoba mi sie ich polaczenie z motywem panterki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buty z Deichmanna! Zapomniałam napisać:D

      Usuń
  8. Ładna kurteczka. Chyba lubisz to Mohito:-? Ja zresztą też :-)
    Żółw na smyczy? no coż...:-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mohito chyba najbardziej:D Jakoś mi tak leży;))

      Usuń
  9. Czekałam na tego żółwia na smyczy, ale go nigdzie nie dostrzegłam na fotografiach :)
    Czyżby fotograf go przeoczył :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak to jest z naszymi fotografami, ale zdjęcia ładne. Toruń to piękne miasto:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak to jest z naszymi fotografami, ale zdjęcia ładne. Toruń to piękne miasto:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Toruń podoba mi się bardzo!
      Pozdrowionka:)

      Usuń
  12. Drapieżnie ;) Mam podobne problemy z moim fotografem, ale daje radę ;) Super pomysł na zwiedzanie. Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Żółw na smyczy? może być ciekawie.
    Kurtka ma ładny kolor, pięknie wygladasz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś może wypróbuję ;))
      Butelkowa, ciemna zieleń... Tak jak te portki a`la skóra;)

      Usuń
  14. Nie narzekaj na fotografa bo robi całkiem fajne zdjęcia. Miałam kiedyś takiego żółwika. Masz fajna figurkę. Pozdrawiam Cię serdecznie.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak bardzo nie narzekam... Tylko ciut;))
      Dziękuję Krysiu!!!

      Usuń
  15. Zolwik bardzo fotogeniczny, Ty zreszta tez, wiec Fotograf i tak ma ulatwione zadanie:) I calkiem niezle zdjecia pstryka:)))
    Fajna kurtalka - wogole bardzo udany ten zestaw spacerowy po Toruniu...
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się odpowiednio ustawić ;))
      Kurtka tez z Mohito;))
      Pozdrowionka Ania!!!

      Usuń
  16. Tara ja tez mam tak z Miskiem przy kazdej sesyjce!!! Miejsce musi byc absolutnie odludne (bo jeszcze go ktos znajomy zobaczy)!!! Uch!!!
    Piekne mielismy swieta w tym roku :)!!! Pogoda idealna na dlugie spacery!!!
    Pieknie wygladasz, a zolwiczka jest przeurocza :)!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli nie ja jedna mam problemy fotograficzne;))
      Święta, szkoda że bezśnieżne, ale co zrobić;))

      Usuń
  17. Żółw na smyczy? To ile trwałby ten spacer? :))) Ja nie zapomnę, jak nam dwa razy żółw żyjący na wolności "przebiegł" drogę w Albanii - to było przeżycie!
    Fotograf - cóż, dobrze, że w ogóle działa. Ale trzeba się nad nim napracować, to prawda. :D
    Kiecka fajna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to już wiesz, jak one potrafią zasuwać! Wcale nie są takie wolne:D

      Usuń
  18. Leosia z pyszczkiem po pomidorku jest boska,co za slodziak :))
    Fotografem się nie martw,te typy tak maja,jeszcze dojdzie do wprawy haha
    Mój R też zawsze uważał sie za dobrego w robieniu zdjęc,a ja i tak musiałam wymuszać na nim wszystko,bo jakoś nie kumał tej bazy haha
    Fajna kiecka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że lubi te najbardziej naturalne. Zimą, jak zajeżdząją chemią - nie tknie;)
      Hehehe, mój tez słabo kuma;)
      Co do kiecki, to mam jeszcze jedną panterę;))

      Usuń
  19. Piękna kobieta zawsze pieknie wygląda :) w lampartach czy bez;) żartuję wiesz, że Cie lubię :)) ja z fotografem mam inny problem to on mnie sztorcuje kiedym nieposłuszna mu hehe, a to zrób to a to tamto itp ...Lubie Toruń mam miłe wspomnienia o nim :) samych radości w Nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe, a nawet bez;))
      Toruń też lubię, nawet mogłabym tam zamieszkać...
      Pozdrówka dla fotografa:D

      Usuń
  20. Zaraz zaraz, to po ilu latach odkryłaś płeć własnego żółwia? Musisz mieć bardzo ciepło w mieszkaniu, skoro Leosia nie zasnęła na zimę.
    I ja dlatego nie proszę męża o zdjęcia, mój najmłodszy brat ma za to instynkt artysty, tylko czasu mało.
    Byłam w poniedziałek w Mohito, mnóstwo rzeczy wyłożonych na wieszakach, ale jakie kolejki do przymierzalni! Spasowałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leo ma już ponad 13 lat, a płeć okryłam ze 3 lata temu ;)
      Wcześniej mniej więcej wiedziałam jak sprawdzić ;)
      Żółwia do snu zimowego trzeba odpowiednio przygotować. I może się zdarzyć, żę się nie obudzi, więc nasz nie zasypia.
      Przeważnie siedzi w terrarium, ale od czasu do czasu bierze go na wędrówki, więc go wypuszczam i śpi pod kaloryferem:D

      Szkoda, że w tym Mohito nic nie kupiłaś, ale nie dziwię Ci się. Jak jest tyle ludzie, to tez nie lubię.
      Spróbuj on-line;)

      Usuń
  21. TY kochana na fotografa nie narzekaj / choć ja też narzekam ha!ha!/. Spódniczka super podkreśla figurę.
    W Toruniu nie byłam ale ostatnio moje chłopaki byli na wycieczce i chwalili, że ładnie.
    Zaglądam do Mihito. Lubię.
    Pozdrawiam serdecznie...buziole...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...miało być Mohito...

      Usuń
    2. Pewnie, że ładnie w Toruniu! Przy okazji odwiedż go koniecznie Basiu!
      Takie spódnice podkreślą każdą figurę !Bardzo je lubię:))
      Buziole Basiu!!!

      Usuń
  22. Śliczna spódnica i bardzo ładne kolczyki:)))jak zwykle wyglądasz świetnie i radośnie:)))Pozdrawiam serdecznie i Udanego Nowego Roku życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu!!! Wzajemnie!!!

      Usuń
  23. oj ciężkie jest nasze życie, życie blogera! starsza się, wymyślasz a i tak wszystko zależy od fotografa! ;D może rzeczywiście warto pomyśleć o jakimś kursie? ale powiem, że ma chłopak potencjał, warto to rozwijać ;D
    a spacer bardzo udany :)

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihihi, no ciężkie... Najchętniej sama bym sobie zdjęcia robiła;))
      Pozdrowionka Madziu:))

      Usuń
  24. Moja Droga nie czepiaj się męża - całkiem dobre mu te zdjęcia wychodzą :)
    a kolczyków i spódniczki zazdroszczę.
    Szampańskiej zabawy i wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż tak się nie czepiam... ;)
      Dziękuję Kasiu!!!

      Usuń
  25. Łooo matko, nareszcie się dotoczyłam do Ciebie po tych świątecznym obżarstwie :O

    Skąd ja to znam : Poczekaj, zrób mi tutaj zdjęcia, może fajnie wyjdzie pod światło".
    To słyszę: "A po co?"
    Litości !!!:D - u nas jest identycznie ! faceci nigdy nas nie zrozumieją :O grrrr

    To ta spódnica, którą dostałaś na gwiazdkę ? a którą nam pokazywałaś i pisalam, że nie mogę się doczekać z nią stylówki w roli głównej ? :D super jest ! panterrrra :D

    świetnie wyglądasz kochana!

    A jak tam plany sylwestrowe ? gdzie się wybieracie ? :)

    Buziaki :*
    DAria

    Bawta się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe, trafiłyśmy na takich bez zmysłu artystycznego;))

      Na gwiazdję dostałam sukienkę, ta kiecka jest z wyprzedaży:D

      Sylwester marnie mi wypadł niestety, ale nie tak tez najgorzej;))
      Mam nadzieję, że Ty się wyszalałaś:))
      Buziole!

      Usuń
  26. Kochana Taro, intensywny czas u mnie, więc dopiero dzisiaj nadrabiam zaległości.
    Kiecka fajna, lubię takie wydanie panterki. Już nie piszę, żeś zgrabna, bo baaardzo! :)
    A co do fotografa, to ja mam podobnie. Ale cieszmy się, że są. Prawda?
    A w tym roku na mojej liście miast do odwiedzenia jest Toruń. Ja byłam 2 razy, ale dawno temu. A mój M. nie...
    Moc buziaków!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. I oczywiście DO SIEGO ROKU!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może jakiś wspólny spacerek po Toruniu? Ale byłoby fajnie:))
      Paparazzi by sobie pogadali i "naszczelali" nam fotek:D
      Dziękuję Basiu!!!
      Tak myślałam, że u Ciebie się dzieje... Byle samo co dobre:)))
      Buziole!!! Do Siego!!!

      Usuń
  28. Taro, spodnica fajowa i z kurtką jest super ! Co do naszych mężów fotografów to chyba wszystkie jesteśmy zbyt wymagające bo wiemy, że zawsze można bardziej się postarać i fotki będą ciekawsze. Co ja ze swiom fotografem się mam to lepiej już nie mówić, zupełnie inaczej widzimy świat w tym samym obiektywie hihi Pozdrawiam Cię serdecznie.
    https://krynka.pyn.com

    OdpowiedzUsuń