wtorek, 15 grudnia 2015

Do czego mogą służyć czerwone szpilki...?

Co tu dużo gadać...
 Na pewno do wyglądania!:))
Z tyłu, z boku...
 Z każdej strony prezentują się super;)
Takie butki mogą też służyć do obrony...lub  zemsty...
 10 centymetrowa szpila w dupsku, to nie byle co;)
Aby nieco odwrócić od nich uwagę, zamotałam coś na szyi...
Krawat:D
Można nosić wedle uznania i humoru...
Przód do tyłu lub do przodu;)
Aaa!
Jeszcze jedno do czego mogą służyć szpilki... nie tylko czerwone!
Do sprzątania!:D
Nie trzeba używać krzesła, aby zetrzeć kurz z góry drzwi;)
Można też z wdziękiem, wykonać resztę
 porządków przedświątecznych i nie tylko;)
Oczywiście manicure czerrwony też być musi!
Każda elegancka kura domowa o tym wie;)
Do szpilek miałam założyć jakąś kieckę, ale w Mohito była wyprzedaż...
 No i mam nowe portki!
Nie wiem jak widzicie ich kolor na monitorach, 
ale są bardzo ciemnozielone.

Do czerwonych szpilek pasują chyba nieżle;)
Mam  jeszcze panterkową-ołówkową po tych wyprzedażach:))
Mohito rządzi;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Buty - Mohito
Spodnie - Mohito
Bluzka - Berschka (od siostry;))
Krawat - syna;)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

49 komentarzy:

  1. Piękne szpileczki i do spodni i do sukienki i nawet do robienia porządków domowych idealne. ;):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takich szpilek szukałam od paru lat:D

      Usuń
  2. Bardzo mi sie podoba, czerwone szpile , skóra jest seksownie i z pazurem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj,kochana...to Ty nie jesteś kura domowa,Ty jesteś Pani Domu pełną gębą !Coś czuję ,ze TVN się o Ciebie upomni,Pani Majdanowa przy Tobie to uboga sprzątaczka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahhaha:D Ja, to taka antyperfekcyjna:D

      Usuń
  4. Czerwone szpilki to jak Mala czarna, powinna byc w każdej szafie:)
    Te portki genialne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że tak!
      Portki sporo przecenione, więc opłaciły się:D

      Usuń
  5. Wow ależ żeś zapodała :)) Piękne są szpilki !!! nawet mnie się podobają :)) Twój mąż to ma piękność w domu, skarba i laskę :)) Super wyglądasz w portkach, do tego pomysłowo krawat założony, coś mi się zdaje, że nie jedna podejrzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No!:D
      Samej mi się podoba:D Na razie po domu tak śmigałam, ale mam pomysł, jakby jakieś wyjście się szykowało;)
      Mężowi memu tez się chyba spodobało - sam mnie na te portki namówił! Na szpile też;)

      Usuń
  6. Wygladasz pieknie Taro!
    Jaki rozmiar tych spodni???? He??
    34???:))
    Szpila rewelacyjnie wyglada do tych spodni.
    No zgrabnaś kochana przeokrutnie!!
    Wyzdrowiałas juz calkiem?
    Buziole

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe, a 36:D Niestety w 34 już nie wchodzę... od dwóch lat, tak się zapasłam:D
      Dziękuję Margo!!!:*

      Już zdrowa jestem na szczęście:D

      Usuń
  7. No no no, cudne te szpile, masz rację, a gdzie jest powiedziane, że nie można w szpilkach sprzątać, w stanach organizują bieg panien młodych na szpilkach, życie jest piękne. Super portki i całość bardzo w moim stylu, dodam tylko, że jesteś bardzo zgrabna, pozdrawiam Babooshka Marzena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko w szpilkach można, a co!;)
      Dziękuję! Po mamusi mam figurę:D

      Usuń
  8. Jak dla mnie szpile najzajebiściej wyglądają do portek, bo tak nieoczywiście. Sukienka plus szpilki to banalka :D Twoje gacie są mega sexi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe, pewnie myślałaś, że do ołówkowej je założę?;))
      Jak te portki mi w oko wpadły, to wiedziałam, że pierwsza stylka musi być z nimi:D

      Usuń
  9. Jest seksownie, co tu duzo gadać. Spodnie u mnie prawie czarne ale widziałam je na żywo w sklepie. Sa świetne :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne szpileczki. Założyłabym je do mniej błyszczących spodni, jako akcent np. czarnego zestawu lub małej czarnej. Pozdrawiam Cie serdecznie.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę przedobrzyłam z tym błyszczeniem :))
      Z małą czarną jeszcze będą, bo coś czuję, że pasują do wszystkiego!
      Pozdrowionka!!!

      Usuń
  11. Szpilki, to przebój tygodnia!!! Do spodni, zwłaszcza zielonych, to już w kolorach Świąt :-) Masz rację Edytko, że w szpilkach można wykonywać wiele codziennych czynności. Kocham takie obuwie i jak zauważyłaś na moich fotkach to i na skałki się wdrapuję w takich, że już nie wspomnę o całonocnych tańcach :-)Prezentujesz się sexii tak trzymaj :-) Pozdrawiam Cię serdecznie.
    http://krynka.pyn.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu, ja to Ciebie podziwiam za te wyprawy w szpilach! Nie dałabym rady tak ganiać!
      Dzięki wielkie!
      Buziaki!!!

      Usuń
  12. Te szpilki są piękne a z tymi spodniami wyglądają fantastycznie:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyglądasz Edytko!
    Z tym TVN-em to ktoś tu miał rację. Taka piękność i jeszcze pomysły, jak z Dobromira.
    Super są te szpilki, spodnie też, i jeszcze mój kolor spodni.... ech.
    Trzymaj tak dalej.
    __Tess.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe, aż takich pomysłów jak Dobromir, to nie mam.. Bardziej jestem jak ta jego sroczka - coś tam mi się czasami zajarzy;))
      Dziękuję!!!
      Buziole!!!:*

      Usuń
  14. Ale Ty jesteś pozytywnie zakręcona,na dodatek zgrabna i ładna dziewucha. A szpilki i ciemnozielone spodnie, bo tak je widzę właśnie, są śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:)))
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  15. OOOo proszę- są i one ! mmrrrrrrr :D czekalam czekalam i się doczekalam :D
    lepiej ich zestawić kochana nie mogłaś- na prawdę bardzo trafilas tym zestawem w mój gust !
    skorzane portaski uwielbiam- a do tego te czerrrwone szpile- pelen sex !! super wyglądasz w takim rockowym wydaniu - noś się tak częściej !! :)

    "10 centymetrowa szpila w dupsku, to nie byle co " hahahahahahaha padłam na plecy hahahahahaha :P
    żaden by nie podskoczył :P hehehe

    a to, że portaski są zielone, to w zyciu bym niw powiedziala, dalabym sobie rękę uciać, że czarne i teraz zostalabym bez reki :P hehe

    Buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I się doczekałaś!:D Hehehe, do Biedry tak nie wyskoczę, ale może gdzieś się uda;)
      Te portki naprawdę są zielone! Ale ja tez je widzę prawie czarne na monitorze! Ta zieleń jest świetna:D
      Szpile od szpilek też:D
      Buziak wielki!!!

      Usuń
    2. Do biedry trzeba na luzaka hassać, ja zawsze w dresach i adidasach, żeby bylo wygodnie, bo zawsze wracam stamad obładowana reklamówkami jak beduin :P hahahahah więc szpilki raczej by tu się nie sprawdzily, no chybaże mialabym przy sobie tragaża, który tacha mi zakupy, a ja tylko dumnie bym obok niego w nich paradowała :D hihihihi hehe

      Usuń
    3. Dokładnie ;) Z tragarzem, to można iść i w szpilach:D

      Usuń
  16. Czerwone szipli to sexapil, nawet jak ścierasz kurze czy też inne porządki świąteczne urządzasz. I możesz w portasach i bez portasów. Chociaż akurat te to mega są, trafiłaś idealnie :) Tekst o szpilkach w tyłku... muszę zapamiętać i nie zawaham się użyć ;) Wszystkiego dobrego kochana na święta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, można wbić szpilę też w stopę;))
      A seksowne, to one są... Sama przyznaję:D
      Buziaki Joasiu:*

      Usuń
  17. Czerwone szpilki...kiedys podstawa w mojej garderobie gdy jeszcze imprezowalam...teraz szkoda gadac, dlatego inwestuje w sportowe buty. Ale Ty super sie prezentujesz:) Spodnie tez masz ekstra!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to powiedziałaś, jakbyś była starsza ode mnie:D Na imprezę mi tu czym prędzej wysuwaj!;))
      Dzięki:*

      Usuń
  18. Piękne szpile, piękna Ty! Oj jak cudnie do Ciebie zajrzeć, Twój usmiech jest najlepszym lekartswem. :)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu za odwiedziny i te słowa:)))
      Buziole!!!

      Usuń
  19. szpilki cudne! każda kobieta powinna mieć czerwone szpilki! ;) oczywiście, że do małej czarnej będą pasować ale to banał, do małej czarnej to wszystko pasuje ;) ale z ciemnią zielenią będą tworzyć fantastyczny zestaw! na zdjęciu to spodnie jeszcze bardziej sie błyszczą niż w realu, ale takie buty powinny być na pierwszym miejscu, dla tego maty będą bardziej trafione!:)

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że tak! Ja w końcu trafiłam na te idealne dla siebie:))
      Z tymi matami masz rację. Trochę mi się tutaj zbyt wiele świeci - dlatego nie wstawiłam fotki z pupą;))

      Usuń
  20. Piękne szpilkii świetnie w nich wyglądasz.spodnie w tym kolorze bardzo pasują do twoich szpileczek pozdrawiam http://gray50plus50dresses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Nonono.... wygladasz mega!!!Tak szpile, jak i spodenki podobaja mi sie baaaaardzo!!! Idealna Pani Domu :)!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co! My kobiety domowe, tez lubimy sobie powyglądać ;)
      :*

      Usuń
  22. Jeny Taro wyglądasz nieziemsko!!! Kobieco ale z charakterem. Te czerwone szpile mąca zmysły. Wielkie wow!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O rany! Dzięki wielkie Kasia ! :)))

      Usuń
  23. No proszę, jakie mają różnorodne zastosowanie...Ty to masz pomysły...
    Są cudne i to jest najważniejsze...super wyglądasz...buziole...

    OdpowiedzUsuń
  24. ależ jesteś sympatyczna babka :D
    szpilki do obrony.. fiu fiu, lepiej nie wchodzić ci w drogę ;D

    OdpowiedzUsuń