poniedziałek, 23 listopada 2015

Groch... z paskami;)

 Nudna jestem ostatnio...
Czarno u mnie jakoś, bez kolorów, wciąż te same ciuchy;)
Nawet rudy mi wypłowiał;))
 Ale co poradzę, że jak już mnie na coś najdzie... noszę, to na okrągło;)
Jak na przykład moje nowe muszkietery:D
 A grochowa z paskami już kiedyś była na wyjściu,
 niestety nie było czasu zrobić fotek.
Więc tym razem została obfocona!
Na szybko! 
Bo za 20 minut miałam być pod klatką ;))
 Torebka babci dawno nie spacerowała,
więc trzeba jej było zrobić przyjemność.
Na nostalgiczne "Listy do M2", nadała się w sam raz:))
 Bilety już miałyśmy zaklepane, nieważne, że w dwóch kinach naraz;)
Tak, to jest jak na mnie spadnie ta ważna czynność...
Dopiero po zrobieniu rezerwacji, zajarzyłam, że nie w tym kinie;))
Film nam się podobał!
Ma rozmaite opinie - nie wszystkim podpasował.
Jest rzeczywiście bardziej nostalgiczny niż śmieszny... 
Ale śmiałyśmy się często, trochę zamyślałyśmy...
 Pani obok nawet się popłakała...
Wart obejrzenia:)
 Po filmie oczywiście obżarstwo - takie jak tutaj klik;)
 Koleżanki nie są zbyt komputerowo-fejsowo-instagramowe,
 więc oszczędzam im zdjęć.
Może kiedyś dadzą się namówić;))
Lakier Eveline z Biedronki:))
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Płaszcz - Mohito
Sukienka - Mohito
Bluzka - Cubus
Buty - CCC
Torebka - Vintage, po babci:))
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

29 komentarzy:

  1. To nie spódniczka? dopiero w opisie zobaczyłam, że bluzka ubrana na sukienkę. Super :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Więc jak Ci się znudzi spódnico - sukienka ja zapisuje się na wyprzedaż , jest odjazdowa , a pazurki zachwycające ,pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dusiu nie oddam! Chyba, że przytyję i się w nią nie zmieszczę:D
      Buziaki!!!

      Usuń
  3. Ślicznie wyglądają paski z kropkami:)))torebki babuni uwielbiam:)))i widzę jeszcze piękny szal:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Na filmie nie byłam, siostra była i jest zadowolona.
    Fajnie to połączyłaś, wcale nie jest smutno. B&W to dobre połączenie.
    Buty super, szkoda, że ja takich nie lubię.
    Ciuchy mogą być te same a jednak za każdym razem można wyglądać inaczej i na tym to polega.
    Pozdrawiam Cieplutko...buziole laseczko...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze powtarzam, że gdyby wszystkim nam się, to samo podobało, to byłoby nudno;)))
      Dokładnie Basiu! Grunt, to umiejętnie kombinować z ciuchami:))
      Buziole!!!

      Usuń
  5. No widzisz ,dobrze,że nie sugerowałas się moją opinią i poszłas na film i że podobał się Wam ! Dla mnie kicha,ale ile osób tyle recenzji.
    Widzę,że nowy,śliczny aparacik robi śliczne zdjęcia ! nawet linie na dłoni widać :)
    Uwielbiam połączenie kropek i pasków!
    p.s
    masz koloratkę ? nie spodziewałam się :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahaha:D Koloratka, a na głowie rogi:D

      U mnie jedna koleżanka też nie bardzo była zadowolona z tego filmu... Więc naprawdę ma rozmaite opinie:))
      Czasami tak jest;)
      Hihihi, fotka dłoni akurat telefonem robiona;) Ale wczoraj zrobiłam super zdjęcia księżyca! Wrzucę jutro;)

      Usuń
  6. Trudno nie nosić ciągle takich fajnych butów!
    A czerń ostatnio bardzo mi odpowiada, więc podoba mi się Twój zestaw.
    Pierwsza część Listów była jak dla mnie kiepska, pewnie dlatego, że gustuję w czymś innym, np. na Czerwonego Pająka bym poszła, ale na babski wypad taki film w sam raz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie! Nie dość,że fajne, to wygodne;)

      Pająka nie znam...najwyżej sama obejrzę;) Jak kilka bab idzie, to musimy trochę iść na kompromis - wszystkim musi się w miarę film podobać;))

      Usuń
  7. A ja myślałam, że to spódniczka i bluzeczka:-). Moja Droga, nudy to ja u Ciebie nigdy nie zaznałam:-). Zakochałam się w Twoich butach (poszukuję podobnych) i w torebce, taka w klimacie vintage. No i te paznokcie...już do nich tutaj wzdychałam kiedyś:-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe, to się cieszę, że Ci u mnie nie nudno:D
      A buty w CCC kupiłam! Chyba w Focusie;)
      Pazury mi ostatnio obrodziły, więc się chwalę póki jakiś nie trzaśnie;)

      Usuń
  8. Ale super!! Rewelacyjnie wyglądasz!! Moje ulubione połączenie kolorów ;) A pazurki - zazdroszczę ;) ja jakoś nie mogę dochować się tak pięknych długich ;) za dużo chyba myje i sprzątam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio mam fazę biało-czarną;))
      Hehehe, ja chyba za mało sprzątam;)

      Usuń
  9. Ja myślałam że to spódniczka!! Super to wygląda, jak ja lubię takie zamieszanie ciuchowe:) A i jeszcze szal koronkowy cudny!! Nosiłabym :)
    Pierwsza część listów bardzo mi się podobała i dwójkę też bym zobaczyła...z tą pizzą było zabawnie bo w tym samym czasie też się z Michem pizzą zażeraliśmy i później na insta widziałam że się chyba zmówiliśmy;)) Buziaki:**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, koleżanka w realu tez tak myślała:D
      "Antycypujemy" chyba! Hahaha:))) Moja hawajska była;)))

      Szal ma ponad 20 lat!!!:D

      Usuń
  10. O, akurat masz tu wiele rzeczy, ktore bardzo lubie: paski, b&w i odwazne polaczenie wzorow;) Wygladasz genialnie - jak na tak szybkie tempo przygotowan - naprawde efekt jest rewelacjyny!
    Pozdrawiam! Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero jak to wrzuciłam, to zajarzyłam, że kiedyś był już groch z paskami na blogu;) Ale co tam;))

      Usuń
  11. ale masz piękne pazury!!! słyszałam, że film bije rekordy; jeszcze mam zaległą pierwszą część ;) ale spoko, nadrobię :) groch z paskami uwielbiam, właśnie wyciągnęłam swoje "towary" (czyli materiały) i coś kombinuje na wiosnę ;)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są w szczytowej formie;))
      film naprawdę fajny! w kinie były tłumy!

      ciekawam co tam kombinujesz...;)

      Usuń
  12. Paskowo - groszkowo dziewczyno, pomysłowa jesteś. Szalik - piękny!
    Wracam tak padnięta, że nie mam na razie sił dzwonić, ale posyłam Ci moc buziaków!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak mnie jakoś naszło:D
      Basiu, jak mówię, nic na siłę;)))
      Odpoczywaj! Buziole!!!

      Usuń
  13. Grochu nie lubię, wolę ciecierzycę. To połączenie to już powoli klasyk jest chyba :) :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I już nawet je stosowałam:)))
      Ciecierzycy chyba nigdy nie jadłam;))

      Usuń
  14. Paski z grochami po prostu uwielbiam. Tak więc bardzo podoba mi się ten zestaw. Lubię też Taro Twój wspaniały uśmiech, jest najlepszym dodatkiem do całości. Pozdrawiam Cię cieplutko.
    http://krynka.pyn.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Jezu!!! Mi to by się jakaś koleżanka przydała, co by do kina ze mną pójść chciała!!!
    Śliczna spódniczka :D!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ty nawet czarno - biala jestes kolorowa:)

    OdpowiedzUsuń