10/06/2015

10/06/2015

Stworki w Białej;)

Pamiętacie mnie?
Jestem STworek i pojawiłem się u mojej Pani w tamtym roku:))
Urodziłem się u Sivki :D
Tutaj klik możecie się poczytać o mojej ostatniej wyprawie:))
Pani obiecała, że zabierze mnie na wakacje i zabrała!
Nawet sprawiła mi kolegę!
Hehehe, powiedziała, że ten frędzelkowiec, 
to taki fajny potworek i będziemy do siebie pasować,
 choć on czarno-biały, a ja kolorowy:)))
Pani kupiła go w Anglii w takim sklepie za, którym podobno dużo blogerek
 (czyli jak już wiem, koleżanek Pani mojej;)) - szaleje:D
W Primarku!
Do tej Anglii, to miałem też pojechać, 
ale moja Pani jest troszeczkę roztrzepana i zapomniała mnie zabrać...
Już jej to wybaczyłem:D
 A w tej Białej Podlaskiej bardzo mi się Pałac Radziwiłłów spodobał!
Cały biały!
Najbardziej kolorowy, to byłem ja!
Poczułem się bardzo wyróżniony:D
Sierpień 2015
 Pani jeżdzi do Białej co roku... Podobno musi - do teściowej;)
Coś tam o tych teściowych słyszałem, 
ale ta mojej Pani nie jest chyba taka zła - te fajoskie, białe okulary są od niej!;)
 Spacerując po tym parku, Pani podziwiała zmiany jakie w nim zaszły!
Nawet części pałacu z ziemi wykopali!
No, no...
 Sie narobili ludziska...
Ciekawym co tam jeszcze znależli;)
 Pani opowiadała, że parę lat temu, 
park wyglądał jak lasek parobka, a nie jak pałacowe włości.
Tutaj klik  można sobie ciut porównać:))
Radziwiłłowie już się w grobie nie przewracają;)
Jest co podziwiać.
 To nara!
Spadam do swojego domku:))
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Bluzka - Primark
Spódnica - Atmosphere (allegro)
Sandały - CCC
Okulary - od teściowej;)
Torebka - STworek od Sivki:)))
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

29 komentarzy:

  1. Ha,ha,,,a dałaś chociaż pić i jeść swojemu potworkowi na tej wycieczce? no i ,że go do Anglii nie zabrałaś...skandal !
    Fajny biało-czary komplecik Ci wyszedł :)
    Takie ogrody i roślinki to ja uwielbiam oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam się, że zaniedbałam go troszeczkę... Wysechł mi na upale;)))

      Te ogrody dopiero posadzone, więc teraz co roku będę je obserwować. Jak o nie zadbają, to mogą był całkiem, całkiem:D

      Usuń
  2. Szkoda Ruda ze ten wschód Pl nie ma jakiejś sensownej autostrady miedzy ta Biała Podlaska aBilgorajem ... Pograndzily byśmy obie po tych pałacach ... Biały pałac Radziwiłłów urzeka ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No.... Żałuję bardzo... Może coś wybudują;)
      A ten pałać po remoncie robi wrażenie! Wcześniej taki obdrapaniec stał...;)

      Może w wakacje będzie okazja się spiknąć:D

      Usuń
  3. Oj potworku, potworku, nawet dobrze, żeś do tej Anglii nie pojechał kiedy na naszej polskiej ziemi tyle cudów do zwiedzania i podziwiania. Normalnie żeś arystokratą pobył przez chwilę ;) Pięknyś ty w majestacie prawa ;)
    Ogrody cudowna sprawa, teraz co roku relację proszę :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tym, to nie pomyślałem... Żem arystokratą!;)))

      Na pewno relacja będzie teraz coroczna!

      Usuń
  4. Ej, świetny zestaw ciuchowy!!! I proszę, tło pod koloryt :D Pozdrowienia dla stworka ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Siwka robi fajne stworki:))śliczna bluzka:)))i uroczy spacer:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  6. W taki zimny wieczór przyjemnie ogląda się zdjęcia pełne słońca.

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawa jestem czy to zamek tych złych Radziwiłów czy tych dobrych? mój tata przyjaźnił się z Radziwiłłami, często nas odwiedzali, na prawdę byli niezwykli, klasa na najwyższym poziomie, teraz jeszcze tata utrzymuje kontakt z wnukami:)
    ślicznie wyglądasz, pasujesz do otoczenia ;)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A... to nawet nie wiem... Zabiłaś mi ćwieka... Trzeba się będzie dowiedzieć!:))

      No..znajomość z taka arystokracją, to ciekawa sprawa. Szczególnie w tych czasach. Madziu, a Ty czasami nie jesteś szlachcianką z dziada pradziada?:D Bo oni się chyba z byle kim nie zadawali:D

      Usuń
  8. Moją uwagę dzisiaj najbardziej przykuwa bluzka. Świetnie łączy się ze spódnicą :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No! W sumie razem wyglądają jak kupione w zestawie:))

      Usuń
  9. CZadowa torebka- absulutnie wyróżnia się na tle innych hehehe :)
    pasuje Ci, Ty mega pozytywna i szalona i torebka również- duet idealny :) :)

    Fajnie Cię kochana widzieć w takim letnich zestawach jeszcze- u mnie o dzisiaj za oknem chlapa, ciapa, a tak zachwalałam, że wciąż piękne lato i słońce, że w końcu zachwaliłam :(

    Do teściowej tylko co roku..... fajnie Ci :D hihihihhi

    Buziaki kochana :*
    Daria

    P.S. czy rozmowa poszła dobrze- okaże się za jakiś czas, teraz oczekuję, ale właśnie to oczekiwanie jest najgorsze :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na taka torebkę, to trzeba mieć odpowiedni nastrój:D

      Hehehe, dlatego fajna teściowa... bo daleko;))) Polecam taki układ:D

      Buziole!!! I trzymam kciuki!!!

      Usuń
  10. Bluzka super, też mi wpadła w oko a widoki urocze, świetna wycieczka...pozdrawiam Ciebie i stworka...buziole...

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna bluzka! :) Zapraszam , melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. No tak Stworku nie zabrała, gdyby zabrała to byś poszedł z nami do parku i musiał się bać jak my okropnej dziewczyny z kubkiem co na nas krzyczała ale tak przynajmniej nie musiałeś się bać ;) No i ładna wycieczka i masz fajnego kolegę z Primarka więc chyba Pani jednak o Ciebie dba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie! Jeszcze jakąś krzywdę by mu zrobiła!
      Dba Pani o niego, dba... ;))

      Usuń
  13. Zestaw 1 klasa, a stworek cudnie pasuje. Piękna opowieść, uśmiałam się. Pałac też cudnej urody.
    Taro napisz mi, na jaki adres mogę do Ciebie napisać maila.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, możesz pisać na ten turkusowykwiat@o2.pl :)))

      Usuń
  14. Fajnie to wszystko połączyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie!!!! Dzięki za przypomnienie. Wiesz co? Pasujesz tam 😆

    OdpowiedzUsuń

Hejka! Miło, że wpadła(e)ś!
Rozgość się, nie zdejmuj butów, zrelaksuj...
Nie musisz wszystkiego chwalić, możesz krytykować elementy stylówki.
Wszak nie wszystko się wszystkim podoba.
Jeśli ja, jako osoba Cię drażnię, to musisz z tym jakoś żyć ;)
Obrażliwe komcie usuwam bezlitośnie :D
Nie przyjmuję zaproszeń do sekt i podlinkowanych reklam :p

Copyright © Zapiski roztrzepane ....... , Blogger