piątek, 9 października 2015

Bordo z dżinsem... bez szału;)

Odkąd zrobiłam się na rudo, to uważam, że w każdym kolorze mi dobrze.
Jednak okazuje się, że nie do końca...
Taki bordowy jakoś nie bardzo z rudym się lubi;)
Sweterek pochodzi jeszcze z czasów, 
gdy byłam szatynką i było mi w nim całkiem do twarzy.
Bardzo go lubię za ten ażur i jest jednym z ciuchów,
 który przeżywa każde wietrzenie szafy;)
Apaszka też ma swoje lata i też zawsze szkoda mi ją wyrzucić.
I jak widać na wszystko przychodzi pora!
Taki kawałek szmatki przy twarzy potrafi wiele.
Przełamał, to bordo:)
A Wasze bystre oczy na pewno  dojrzały, 
iż pod swetrem mam bluzkę w odcieniu dżinsu.
Taka jestem sprytna w oswajaniu tego "borda";)
 Oczywiście, okazją do wygrzebania z dna szafek tegoż sweterka,
 jest fakt, iż bordo, to hit tego sezonu!
Jako szafiarka z wieloletnim stażem, nie mogłam pominąć tego milczeniem;)
 Mam też frędzelki, które wielu już bokiem wychodzą;)
Ale słabo je widać, więc przeżyjecie;)
 Niestety nastał dla mnie ciężki czas...
Czas zimna... ;)
Pierwsze tygodnie ciężko mi się ogarnąć, bo chodzę wiecznie zmarznięta.
Chyba powinnam od rana grzańca jakiegoś popijać, żeby to przeżyć.
Albo zapaść w sen zimowy;)
 Ratuję się czym mogę...
Kożuszkami, skarpetami... i oczywiście czapami:))
Dzisiaj rozpoczęłam poszukiwania kapelutka z turkusowym kwiatem!
Jakimś cudem zapodział mi się po ostatnich porządkach!
Morał z tego taki, że sprzątanie szkodzi! 
Gdy na wiosnę rozmroziłam lodówkę, to  się zepsuła!
Czyli coś w tym jest;)
 Z tego zimna, to nawet ubierać mi się nie chce...
Dlatego tak bez szału jest... Na spokojnie...
Ale druga sprawa, że jest czas na "szały"  i jest czas spokoju;)
A na koniec przykład czym się różni bordo od burgunda.
Bo sama w pewnym momencie zgłupiałam.
I już wiem, że w burgund z rudym lepiej by się polubił:))
Żródło
 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sweter - Sh (baaardzo stary, ze 16 lat może mieć;)
Kurtka - Bershka (z wyprzedaży sprzed kilku lat)
Spodnie - Reserved (wyprzedaż zeszłoroczna 49zł)
Apaszka - butik (bardzo stara;))
Torebka - Sh
Kozaki - Camaieu (stara wyprzedaż)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

40 komentarzy:

  1. To ciekawe, jak ja byłam ruda(daaawno temu) to mi się wydawało, że w ogóle mi nie pasują moje ulubione kolory(błękity, szarości). W sumie dalej tak uważam :D Bordo modne? No, to będę modna w tym sezonie, bo bordowe spodenki które se zrobiłam :D :D Bordo dla rudzielca...hm... chyba chodzi o to, że rudy kolor włosów przy tym bordzie wydaje się wypłowiały. Ale nie wiem, nie znam się, ja wszystko widzę inaczej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo, to chyba kwestia tego "czucia się"... Jak coś Ci nie leży, to wszyscy wokoło mogą Ci mówić, że pasuje, a Ty i tak wiesz swoje;))
      A z tym wypłowieniem, to masz rację... Tak się ciut w tym bordo czuję;)))

      Usuń
  2. uwazam ze jest dobrze i z ta apaszka to super pomysl,bo faktycznieladnie oddzielony jest od twarzy, Buzka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę Izuniu:)))
      Dzięki za odwiedzinki!:*

      Usuń
  3. A to popatrz ,bordo na topie,nie wiedziałam nawet :)) aczkolwiek i tak nic mi po takiej wiedzy ,bo ja lubię wszystkie kolory i nie zawaham się ich użyć :))
    sweterek śliczny,tez lubię ażurki i tez mam ciuchy ,które przeżywają wszystkie wietrzenia :)
    a czy on nie pasuje do włosów?? nie znam się,ale chyba pasuje :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe, siedzę ostatnio na portalu modowo-kosmetycznym (tym od konkursów), a tam trąbią o tym od września! Stąd jestem taka zorientowana co "trzeba" nosić;)))

      Usuń
  4. A ja jestem zdania, że w tym wydaniu i w bordo w dodatku wyglądasz bardzo korzystnie, apaszka i bluzka koloru jeansów robią swoje. Spodnie za to genialnie podkreślają Twoją figurę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te spodnie, to w ogóle są genialne! Leciutki dżins, fajnie się układa na figurze, a do tego dorwane za 49 zł ;))
      Dzięki Joasiu!!!

      Usuń
  5. Taro no wlasnie jiedys tez wyszukiwalan roznice bordo burgund:) tajemnica tkwi w temperaturze tych barw jedna hest cieplejsza druga chlodniejsza.orzy rudych wkosach bordo podjreska cieply kolor , a burgund jest chlodniejszy dlatego vwdzie kepiej, ale ty bardzo dobrze orzelanalas to apaszka w ktorej jest ci bardzo dobrze.pieknie taro wygladasz pozdrawiam http://gray50plus50dresses.blogspot.con

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie dlatego, gdy byłam "zimną szatynką", to bordo lepiej mi pasowało:)
      Serdecznie dziękuję za komentarz i pozdrawiam Jolu:))

      Usuń
  6. Moim zdaniem nie jest wcale le rudzielcowi w takim bordo. Teraz to się właściwie mówi marsala;-)
    Portki są fajne, dzwonkowate trochę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaa! Marsala! Znowu czegoś nowego się dowiedziałam!:D

      Portki jak najbardziej dzwonkowe:)))

      Usuń
  7. Taro a mi się wydaje, że w każdym kolorze Ci ładnie, bo każdy kolor rozbrajasz pięknym uśmiechem.
    Sweterek cudny. Lubię takie.
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu:)))
      Ten kolor jednak nie do końca mi leży;) A, że też ten sweterek lubię, to jakos staram się go ułaskawić:))

      Usuń
  8. W końcu wiem jaka różnica między burgund a bordo! Kiedyś Was pytałam w jednym poście, ale nikt nie raczył mi odpowiedzieć.
    Ja tam uważam, że Twoja ruda strzecha dobrze wygląda z bordo. Może dlatego, że jest to mój ulubiony kolor i nie ważne czy modny, noszę często.
    A te portki to drogie były? Bym sobie sprawiła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja własnie tez nie wiedziałam! I w końcu postanowiłam, to sprawdzić! I proszę! Już wiemy:)))
      A portki 49 zł kosztowały! Ale, to na wyprzedaży i na dodatek zeszłorocznej chyba;))

      Usuń
  9. no właśnie na tym to polega: jak coś nie pasuje do włosów albo karnacji to oddzielamy innym kolorem w postaci apaszki, komina, kołnierzyka, golfa itp. :) dzisiaj wyglądasz doskonale, ładnie tez będzie po prostu z biała bluzka to tak rozjaśni przy twarzy :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak sobie właśnie pomyślałam, że coś przy twarzy w innym kolorze będzie ok:)))
      Mało mam białych bluzek, bo jako szatynka nie bardzo się w bieli czułam.. Mam zimny odcień skóry i za blada byłam;)

      Usuń
  10. Spróbuj białą apaszkę lub ecru ;) włosy są piękne, absolutnie NIC bym w nich nie zmieniała! :)))

    zapraszam na bloga córci: www.tinyteaspoon.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. We włosach na pewno nic nie zmienię:))

      Usuń
  11. Genialnie oswoilas to bordo:) Bez apaszki sweterek zlewa sie z wlosami, a z tymi granatowymi akcentami jest naprawde fajnie!
    Pozdrawiam! Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie zlewa się i wtedy nieciekawie wygląda... Ale dałam radę:D

      Usuń
  12. Sama ostatnio mierzyłam bordowy sweter i też miałam wrażenie, że średnio mi pasuje. Szukam teraz czegoś w odcieniu śliwki i głębokiego fioletu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grażynka tez myślę, że rudym lepiej we fiolecie i śliwce! Też bym chętnie coś w tych odcieniach nabyła:D

      Usuń
  13. Bordo z jeansem wg mnie idealnie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez mi się wydaje, że fajnie wygląda:))

      Usuń
  14. Mnie się bardzo podoba:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie się podoba choć ja lubię przy twarzy jaśniej, najlepiej biel.
    W spodniach Tara super.
    Dzisiaj przeraziłam się, zimno brr!!!
    Deszcze ze śniegiem, ciepła kurtka była potrzebna.
    Zaczyna się...na cebulkę...buziole i cieplutko pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te portki bardzo polubiłam! Ale chyba na zimę pójdą w odstawkę, bo nogawki maja długie i bym wszystko nimi zamiatała;))
      U mnie dzisiaj zaczęło lać i tylko patrzeć jak się ten deszcz w śnieg zamieni... Zimnica!!!
      Buziaczki Basiu!!!

      Usuń
  16. Połączenie bordowego z granatowym to jeden z hitów w tego sezonu. Fajne połączenie, bardzo twarzowe, ale niektórzy styliści twierdzą, że bordowy przy twarzy postarza. Ty wyglądasz dobrze, może dlatego, że przy twarzy masz granatową apaszkę. Pozdrawiam Edytka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A, to nawet nie wiedziałam, że takie połączenie jest hitem:)))
      Ten bordowy, to jednak ryzykowny kolor. Myślę, że jeśli juz bym miała sobie coś w tym odcieniu kupić, to jednak postawiłabym na burgund.
      Pozdrowionka Jolu!!!

      Usuń
  17. Jak zerknęłam na te zdjęcia to od razu pomyślałam sobie, że rewelacyjnie wyglądałabyś w stylizacji pin up girl! Apaszka na włosy, włosy do góry, jeansowa koszula...i nie nie piłam grzańca na śniadanie :P czasem i na trzeźwo mam wizje ;) Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magda, ja tez mam często takie wizje, stąd w moich Etykietach stylizacje retro:)))
      A mam halkę w stylu lat 50-tych więc jak mnie coś najdzie, to sobie strzelę sesję;)

      Usuń
    2. Czekam zatem na taką sesję, jestem pewna, że będzie super!

      Usuń
  18. Może to ta apaszka, może ta koszula pod spodem, w każdym razie powiem Ci, że wymyślasz! Jest naprawdę super! Szafiarka z wieloletnim stażem, ładnie napisane :) Ja też zimna nie lubię. Teraz znowu raptownie się ochłodziło, więc ja wskoczyłam od razu w zimową kurtkę. Organizm musi się przyzwyczaić do zmiany. Zawsze to ignorowałam, ubierałam się za lekko i przeziębienie gotowe. Mam jednak nadzieję, że jeszcze będzie ładnie.
    Buziaczki :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już nawet zimową kurtkę wyciągnęłam! Bo marznę okrutnie;)

      Hehehe, ja to się śmieję, że na blogu mam wciąż te same ciuchy...od lat ;) Nie sztuka wciąz nowe kupować, ale kombinować;)
      Zresztą, my dziewczyny PRL-u, mamy to we krwi:)))

      Usuń
  19. Hm czyli, że bordo to taka ciemna czerwień, a burgund to ciemna fuksja, dobrze sobie to wytłumaczyłam? :)
    Bo jak tak, to wyszło na to, że w wielu moich postach popełniłam mnóstwo gaf :D Ale co tam, nikt nie zauważył :)
    Tak sobie myślę, że takie bordo fajnie by może pasowało do twojej nowej spódnicy od Plantofelka? Ostatnio wyczytałam, że hitem tego sezonu jest połączenie bordowego z granatem i takim koniakiem/beżem. Ale to pewnie już też wiesz :]

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię takie sweterki!!! Połączenie bordo z granatem i dżinsem jest idealne :)!!!

    OdpowiedzUsuń