wtorek, 6 stycznia 2015

W pokoju mojego syna, zamieszkał jakiś facet...

To chyba niemożliwe... 
Jeszcze niedawno jego całym życiem  byli rycerze i piraci...
Walczył ze światem jako Rzymianin i Żółw Ninja! 
Budował z Bobem Budowniczym i gasił pożary ze Strażakiem Samem...
Śledził przygody Kubusia Puchatka i Franklina... 
Jeszcze chwilkę temu czytałam mu do snu bajki... I tuliłam..
I mówiłam, że go kocham najbardziej na świecie!!!
A on mnie w końcu przebił, bo powiedział, że kocha mnie bardziej! 
Bo kochał mnie,  "gdy tylko się u mnie w brzuszku zagnieżdził,
 a ja jeszcze o nim nie wiedziałam":))
Miał wtedy ze 4 latka...  Tych słów nie zapomnę nigdy!

Nie wiadomo kiedy...  mój synek zamienił się w faceta...
 16 lat, a jak jedna chwilka....
I wiecie co?
 Fajny facet zajął  pokój mego synka:)))))

Wczoraj miał urodziny:D
16 lat temu,  przewrócił nasz uporządkowany świat do góry nogami:D
I tak jest do dziś...
Mały  przykład...
Tort po przejściu tsunami, czyli zdmuchnięciu świeczek przez Macieja:D
Czekolada była wszędzie! Reksio miał co sprzątać pod stołem... ja też:D

I to taka  historia z mojej codzienności, która doskonale pasuje do nominacji, 
którą przyznała mi Marysia.
Nominacją Pozytywnych Myśli,
 czyli podzieleniem się z innymi jakąś optymistyczną historią ze swego życia
 oznaczam Was wszystkie!
Bo pozytywnej energii nigdy dosyć:)))
..

69 komentarzy:

  1. Ha !!! Pierwsza składam życzenie Twojemu jakże przystojnemu Synowi!!! No!! ciacho Ci wyrosło Tara rewelacyjne! :))
    Szczęścia wielkiego dla Macieja oraz Jego pięknej ,pełnej pozytywnej energii Mamusi!!
    Ściski kochana za dobrą robotę!! :DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Margo!!!!!!!:D
      No ciacho mi wyrosło! Przyznaję nieskromnie:D
      W mózgownicy, pomimo wszystko, też się układa;))
      Buziole!!!!:***

      Usuń
  2. Oj czas leci, leci i to bardzo szybko ;)
    A Ty w ogóle nie wyglądasz jakbyś miała 16 letniego syna- wiecznie młoda :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za szybko leci!!!
      W lustrze wyglądam, ale ważne, że w duchu nie:D

      Usuń
  3. Piękna matczyna historia :)
    U mojej małej córeczki tez inna kobietka zamieszkała ,bardzo dobrze to ujęłaś :)
    Cieszmy się i tulmy póki nam jeszcze na to pozwalają :)
    ________________________________
    www.stylowo40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każda z nas taka ma:D
      Mój już się nie tuli... Troszeczkę mi tego żal, ale pępowinę trzeba odcinać..
      Najważniejsze, że maminsynkiem nie jest:D

      Usuń
  4. oooo,jejku,ale super ten dzisiejszy wpis :) słodko się zrobiło !
    Najlepszego dla synusia,sukcesów w sporcie ,no i jakiejś miłości na horyzoncie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo Gosia.. ja im starsza, tym sentymentalniejsza się robię:D
      Hehehe, dzięki w imieniu synusia:D

      Usuń
    2. a,no to taka fizjologia ,że im człowiek starszy tym bardziej sentymentalny :))

      Usuń
    3. No... hormony mi walą...ale to chyba nie menopauza;) Jeszcze... ;)

      Usuń
  5. No .... Nie da sie ukryć facet :):)
    Łysz mu Lack ;);)

    Nominacje otrzymuje , ale nie zgapię tematu :):) mam własną koncepcje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Temat oczywiście jest dowolny!:D

      Mnie tak naturalnie przyszedł do głowy mój syn-facet z powodu urodzin..:))

      Usuń
    2. Moje dziewczyny są majowo - czerwcowe , więc coś innego przyszło mi do głowy :):)

      Usuń
    3. Związanego ze styczniem :):)

      Usuń
    4. To będę czekać na Twoją historię:)))

      Usuń
  6. Ale super wpis!!! Kochana życzenia dla faceta żeby był zdrowy i silny i szczęśliwy!!!!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ujęłaś wszystko co najważniejsze!
      Dziękuję w jego imieniu!:)))

      Usuń
  7. Świetnie to wszystko opisałaś i pokazałaś na zdjęciach. Wszystkiego najlepszego dla tego Twojego faceta!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu Maćka!!!:))

      Usuń
  8. Takich słów, które powiedział Ci niegdyś Twój 4letni synek się nie zapomina... bardzo się wzruszyłam czytając je... :)
    Ja jeszcze nie mam dzieci, ale domyślam się, że zawsze będzie on dla Ciebie małym, 4letnim synkiem :) hehe
    Szczęśliwego Nowego Roku kochana :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo taki maluch potrafi być bardzo mądry:)))
      I masz rację...ja w nim tego 4-latka zawsze będę widziała... Nie da się inaczej:)))
      Dziękuję!!!

      Usuń
  9. Bardzo wzruszający tekst i masz rację dzieci tak szybko dorastają... Ja pamiętam poród,a to już 6 lat minęło :)
    Wszystkie najlepszego dla Twojego Faceta :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja poród pamiętam do dziś:D Hehehe, nie tylko te miłe chwile;)
      Dziękujemy!!!!

      Usuń
  10. NO tak .....ale zapomniałaś dodac najważniejszego, że już wtedy gdy te zamki i rycerze itd. był przystojnym młodzieńcem i te błękitne oczy a w nich taki błysk, wiadomo było że przystojniak będzie z niego, no i wyrósł na chwał WAM syn jak malowany, hi mój już też taki, a my do dołu się chylimy :)
    Za to mamy coś czego nikt nam nie odbierze, wspomnienia,które jeśli chodzi o dzieci są zawsze żywe i wydaje się jakbyśmy nasze maleństwo wczoraj do domu przywiezli, że to tak niedawno .....tylko 16 lat temu :)

    Jeszcze raz Najlepszego Maciek !!!! :)

    Uściski E<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się urodził, to nie był taki śliczny:D Był śmieszny! Ze sterczącą RUDĄ czuprynką!:D
      Teraz sobie własnie można powspominać.. A jak juz się całkiem pochylimy, to już w ogóle będziemy snuć wspominki:)))

      Dziękujęmy!!!!!!!!!!!
      Buziole Beatka!!!!! <3

      Usuń
  11. Te oczyska! W nich można utonąć!! Przystojniaka masz za syna, Taro :-))) Sto lat i wszystkiego, co najlepsze - niech rośnie zdrowo i spełnia marzenia <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oboje z mężem mamy niebieskie oczy, a jego są takie najniebieściejsze!:D Taka fajna mieszanka wyszła:D
      Dziękuję!!!!:*

      Usuń
  12. Wzruszyłam się i...lekko przeraziłam ;)!!!! Jak ten czas leci!!! Po dzieciach widać to najbardziej!!! Mój kuzyn dowcipniś powiedział kiedyś ,,No popatrz Justyna, jak te nasze dzieci się starzeją" ;). Moje Myszki są takie malutkie, ale czas pędzi mi z nimi jak szalony!!!

    Wszystkiego najlepszego dla Maćka :D
    P.S. Ależ wyrósł z niego przystojniak :D!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, ja też zawsze mówię, że mi się syn starzeje:D
      A jeszcze niedawni nosiłam go na rękach! A teraz on mnie by uniósł!

      Przyznaję, że udał mi się syn:D
      Buziole i dziękuję!!!

      Usuń
  13. Wszystkiego Dobrego dla syna!!!:):)
    Rosną dzieci rosną..tak mało wciąż , tak wciąz za mało czasu mamy dla nich....gdy mój syn wyszedł już z domu cieszyląm się "wolnością" ale przez moment:) Teraz jest dalekoooooooooooooo a a ja wiem, że bym Go chętnie w domu zatrzymała:) Nie da się. Jest dorosły. Z małego brzdąca stał się mężczyzną. Poszedł na swoje . Wcześnie się usamodzielnił. Kocham Go .
    Taro Wszystkiego Dobrego dla Was.. i jak najwięcej czasu na wspólne przebywanie...To cenne chwile , które zostaną w Was na zawsze!!!!!Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się trochę tego boję.. że mam go jednego i mi zniknie gdzieś w świecie.. Ale co zrobić... Musimy ich w ten świat wypuścić..:)
      Dziękuję za piękne życzenia!!!!:)))

      Usuń
  14. Pieknie ujelas swoja milosc w slowa... pokazalas nieublagany uplyw czasu... Tez to zauwazam, moje dzieciaki rosna, ani sie obejrze a beda juz dorosle... Jak Twoj Syn! Swietny chlopak, przystojniak z Niego:) A Ty masz szczescie, bo on dorosleje - a Ty wygladasz ciagle tak mlodo!!!
    Dla Macka zyczenia zdrowia i spelniania marzen, a dla Ciebie buziaki;) <3 Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe, staram się mu za szybko nie zestarzeć, bo na 30-stkę go urodziłam, czyli nie pierwszej młodości juz byłam;):D
      Dziękujemy Aniu!!!!:*

      Usuń
  15. Kochana smutno mi się zrobiło jak sobie uzmysłowiłam, że mnie też to czeka....
    Wszystkiego dobrego dla kawalera :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to i smutno, i zarazem nie:)))
      Damy radę!!!
      Dziękujemy!!!

      Usuń
  16. Pięknie napisane. Pewne rzeczy są nieuniknione :-) Pozostaje nam cieszyć się i doceniać nasze " dzieci" bo zawsze dla nas takimi pozostaną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No... My dla naszych mam też wciąż dziećmi jesteśmy:D

      Usuń
  17. Wzruszyłam się, aż mi się łezka zakręciła.
    100 lat dla solenizanta, niech się mu dobrze dzieje, spełniają marzenia i oby wszystkie przeszkody brał lekko, nie poddawał niczemu i nikomu :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jakaś rozmemłana w tych dniach jestem... starość ;)
      Mam nadzieję, że mu wszystko się w życiu uda.. tak jak mu życzysz:)))
      Twardy jest nie miękki, więc da radę...choć przeszkody co trochę jakieś są:)

      Usuń
  18. taka kolej rzeczy dzieci dorosleja my mlodniemy,,, buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to, to! My młodniejemy!:D
      Buziole!!!

      Usuń
  19. Co tu dużo mówić? Rosną te dzieci za szybko...sto lat dla dostojnego Jubilata...buziole...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie Basiu...:))
      Dziękuję w jego imieniu!!!!

      Usuń
  20. Taro przede wszystkim nieustannego zdrowia dla Twego jakże przystojnego i mądrego syna, wszelkiej pomyślności, mądrych przyjaciół i mądrych wyborów... Specjalnie podkreślam słowo mądrość, bo to skarb mieć takiego syna.
    A Ty kochana wyglądasz jak Jego starsza siostra... To na pewno Twój syn?
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mu zawsze powtarzam żeby był mądry... A co on z tym zrobi, to zobaczymy... Wszystko przed nim:))

      Hehehe, z bliska widać żem matka:D
      :*

      Usuń
  21. Wszystkiego najlepszego dla Twojego syna:)))przystojny facet:)))niestety tak szybko mija czas,że ani się obejrzysz wyfrunie z domu jak mój:)))))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem Reniu... co zrobić... Damy radę:)))
      Dziękuję i pozdrawiam!!!

      Usuń
  22. Ciacho! Oj bardzo! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne wspomnienia, miło się czytało. I się trochę wzruszyłam. Mam prawie 2,5- letniego Synka i już teraz widzę że ten czas płynie bardzo szybko. Mój Synuś rośnie, mówi coraz więcej a jeszcze niedawno gaworzył i raczkował. Wszystkiego Najlepszego dla Twojego Syna:-). Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejciu... taki maluch, to jest najfajniejszy!!! Zobaczysz jak kiedyś będziesz wspominać! Tak jak ja!:D
      Dziękuję i pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  24. Edytko jak ten czas szybko leci....eh. Życzę Tobie aby wyrósł na porządnego człowieka i był taki jak Ty!!!!
    Najlepszego dla solenizanta i żeby spełniły się Jego najskrytsze marzenia.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za szybko!
      Mam nadzieję, że na takiego wyrośnie! I oby był szczęśliwy!
      Dziękujemy!!!:*

      Usuń
  25. Nożesz... ;)
    Jest fantastycznym facetem!
    Wyglądasz przy nim jak kruszynka ;)
    100 lat jeszcze raz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe, przyznaję... fajny jest:D
      A on jeszcze zmężnieje... dopiero jak kruszynka będę;)

      Dzięki Ola!!!

      Usuń
  26. Super przystojniak wyrósł z niego a Ty nic się nie zmienilas. Ta sama dziewczyna jak sprzed lat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciut się zmieniłam... ale czuję się jak dawniej ;)

      Usuń
  27. Oj nigdzie nie znajduję tyle pozytywnych myśli, zdjęć i tekstów jak na Twoim blogu :) Dla mnie jesteś królową pozytywnych myśli!

    Kurcze.. taki szkrab a teraz facet dwa razy wyższy od ciebie. Ale ten tekst z kochaniem jest po prostu niesamowity. Chyba każdą mamę by zatkało :) Fajnie widzieć jak jesteście ze sobą szczęśliwi i jak miło o nim mówisz. Za niedługo będziesz prasowała mu ślubny garnitur i pomagała w urządzaniu mieszkania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Asiu:D

      To jest własnie niesamowite jak dziecko potrafi się zmienić.. I jakie potrafi być mądre..

      Urządzać mieszkania sobie nie pozwoli, a ja bym się nawet mu nie wtrącała;))

      Usuń
  28. Przystojniak z tego faceta:).

    Ty wiesz, właśnie pomyślałam o swoich synkach...starszy będzie miał w tym roku 10 lat, a już ma stopę większą od mojej;)
    Na razie cieszę się, że są jeszcze mali:)
    Tort wygląda(ł) smakowicie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ważniejsze, żeby miał w głowie poukładane, ale że mi się udał, to się bardzo cieszę:D

      Jak ma taką dużą stopę, to powinien byc wysoki! Maciek ma nr 46:D
      Ciesz się tą ich małością..szybko mija...
      A tort był pyszny:D

      Usuń
  29. Pamiętam jak kilka lat temu trafiłam na Twój blog i go od razu wrzuciłam do czytnika. Nie za szafiarstwo, ale za optymism i ciepło, jakie z niego biło. Twój syn się czasem pojawiał jako ktoś mniej więcej Twego wzrostu. Też jestem w szoku, ale jak to, przecież to był chłopczyk! A swoją drogą przystojniacha z niego wyrósł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wyobraż sobie moje zdziwienie... Wciąż jestem zaskoczona, że już nie jest taki mały;)
      Dziękuję za takie miłe i serdeczne słowa Lawinko:)))

      Usuń
  30. Przekaż najlepsze życzenia synowi:) 16 lat tol jeszcze młody chłopak. Jak teraz wspominam siebie jako szesnastolatke to myślę, że wtedy jeszcze na pewno nie byłam dorosła osobą:)

    Dziękuję, że podjelaś się zadania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dziwo, ja tez siebie pamiętam z tego czasu i wiem jaki bałagan w głowie ma człowiek w tym wieku... Ciężkie jest życie nastolatka;))
      Przekażę życzenia! Dziękuję!!!!

      Jakże mogłabym się nie podjąć! Zadanie jak dla mnie wymyślone:)))

      Usuń
  31. Super post! Tort wygląda smakowicie, a Twój współlokator bardzo przystojny! Wszystkiego najlepszego dla jubilata :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo serdecznie dziękuję!!!:)))

      Usuń