wtorek, 23 grudnia 2014

Dlaczego jestem kasztanem i kim jest Stefan...?


 Oto Stefan:))
Mieszkał w OBI;)
 Spotkałam go tam podczas szukania bombek.
Pogadaliśmy chwilkę i stwierdziliśmy, że pasujemy do siebie:D
Mąż nie protestował, więc Stefan zamieszkał z nami;))

A kasztanem jestem dzięki numerowi farby 7C...
Hm... chyba wolę  nr 8C...klik
Jednak eksperyment z kasztanem ma swój plus!
Mąż mój w końcu przyznał, że woli mnie bardziej rudą:D
Czyli wiewiórka tak - kasztanek nie;)

Stefan na moje włosy nie zwraca uwagi.
 Zajęty jest buszowaniem po nowym mieszkaniu;)
Znalazł jednak chwilkę, aby wraz ze mną, złożyć Wam życzenia:))

Zdrowia, spokoju i pogody ducha dziewczyny!
Świętujcie jak Wam pasuje i cieszcie się chwilą:))


Mój kasztan pasuje do jesiennej zimy;))

Uwieczniłam taki krajobraz, bo może za rok będzie biało.
Dzisiaj lało cały dzień... Oby w przyszłym roku był śnieg;)

28 komentarzy:

  1. Droga Taro, i dla Ciebie i rodziny wszystkiego co najlepsze w te święta. Niech Gwiazdory i Stefany będą z Wami i wspólnie się radują. Smaczności, dobroci, i zdrowia niech nie zbraknie.
    A w kasztanie mi się podobasz. No ale to tylko moja skromna opinia.
    Uściski :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rudzia dziękuję!!!!
      Nawzajem!!! Mam nadzieję, że miałaś fajne święta:)))

      A ten kasztan zły nie jest..Już jednak za rudym tęsknię;)
      :*

      Usuń
  2. Wiesz ładnej kobiecie jest w każdym kolorze ładnie , Magi Świąt kochana [ u Ciebie już działa] ha ha ściskam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Dusiu:)))
      Wzajemnie!!! Wszystkiego dobrego:))

      Usuń
  3. Spotkajmy się przy stole, Podzielmy się sercami, Z tymi, którzy są teraz I co byli z nami. Bo Bóg rozdaje miłość, Wszystkim, bez wyjątku, Zesłaną na ziemię w małym Dzieciątku.
    Spokojnych świat życzy Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne życzenia...Wzajemnie:)))

      Usuń
  4. Taro, Stefan wymiata:)) Dobrze,ze Małżonek taki tolerancyjny:)))
    Kolor fajny ale rudzielec jesteś fajniejszy:)
    U mnie też leje,jesień pełną gębą :PP
    Radosnego pełnego miłości i radości świątecznego czasu kochana:****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe, pogodził się z tym jakoś;)))
      No i przyznał w końcu, że woli mnie rudą:D
      Buziole Margo!!!!
      Mam nadzieję, że Święta miałaś udane:)))

      Usuń
  5. Stefan jest uroczy i na pewno będzie Mu u Was dobrze.
    W kasztanowych włoskach też Ci pięknie...
    Taro życzę Ci wspaniałego świątecznego czasu wśród kochanych osób. Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I taki był:D
      Dziękuję Basiu i wzajemnie:)))

      Usuń
  6. Wesołych Świąt zyczę Ci kochana!
    A kasztan wcale nie taki zły ;)
    No i Stefan uroczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale marchewka lepsza;))
      Wzajemnie Olu!!!!:*

      Usuń
  7. Stefan uroczy a kolor włosów piękny.
    Widzę, że już u Ciebie świątecznie, choinka ubrana...
    Ja też farbowałam włosy ale mój kolor spokojny ha!ha!
    Życzę Ci zdrowych, pogodnych i radosnych świąt.
    Pozdrawiam, buziaki i śniegu u mnie też nie widać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten mój teraz też spokojny... nie mogę się przyzwyczaić;))

      Buziole Basiu i spokojnej koncówki Świąt:D

      Usuń
  8. Moja kochana Ruda , jestes Ruda inaczej teraz :) grunt ze humor dopisuje niezależnie od tego co na głowie , tylko od tego co w głowie :)
    Zycze białych swiat , byle nie wielkanocnych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okazały się częściowo białe:D
      Włosy, to tylko włosy, więc nie robię z nich wielkiego problemu:D
      Buziole!!!

      Usuń
  9. Kochana, w tej rudości Ci pięknie!
    Życzę Ci rodzinnych świąt z nowym członkiem rodziny - Stefanem:)
    Wszystkiego dobrego!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stefana polubili wszyscy:D
      Nawzajem! Pogodnych Świąt!!!!

      Usuń
  10. A jednak zdecydowałaś się na zmianę koloru... a co było powodem? :P
    Kochana również życzę spokojnych Świąt spędzonych w grobie najbliższych osób :)
    Pozdrowionka :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brak poprzedniego nr farby:D
      Wrócę do marchewki na pewno!
      Nawzajem Daria!!! Spokojnej końcówki Świąt!

      Usuń
  11. Wesołych, radosnych i spędzonych w rodzinnym gronie Świąt:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Stefan pełen uroku, więc w pełni rozumiem zachwyt na tym jegomościem ;) sama bym go chyba zaprosiła do siebie ;)
    droga Taro dla Cieie i Twpjej rodzinki życzę samych wspaniałoci, radości i miłości na ten świąteczny czas!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miał kolegów, więc może jeszcze kilku w OBI mieszka;)
      Dziękuję!!! Nawzajem:)))

      Usuń
  13. Wesołych Świąt kochana Taro, wszystkiego co najlepsze Wam życzę! I Stefanowi również :D Przeuroczy jest :-))))

    OdpowiedzUsuń