wtorek, 30 grudnia 2014

Choinka zielona ;)

 Bo czyż jak choinka nie wyglądam? :D
Może zbyt uboga w ozdoby, ale za to cała zielona!
Nawet mam kawałek gwiazdy na głowie;)

 Wszyscy byli grzeczni w tym roku i na każdego czekał prezent:))
 Najbardziej zainteresowany był Reksio:D
Aż mu się oczy żarzyły!
Zaczęło się wspólne buszowanie:D
Syn mój w tym roku odmówił pozowania z matką...
Może w przyszłym będzie fotka;)
 Są prezenty!!!
W tym roku dostałam małe paczuszki... ale konkretne;)
Cieszyłam się bardziej od Reksia!
Telefonik - czerwony! Będę mogła na bloga zaglądac wszędzie;)
Super czapa i kolczyki od synka:D
 Zielono mi było i bardzo miło:D

Sylwestra spędzam na "białej sali", więc nie wiem czy będzie mi się chciało ubierać.
Może wrzucę fotę kapci;))
A jak mnie najdzie, to się odstawię:D

Wytańczcie się za mnie!

W Nowym Roku życzę Wam moc szczęścia i zdrowia!!!
I pogody ducha, bo bez tego ani rusz:D

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Bluzka - Mohito
Spodnie - Orsay
Naszyjnik - Medicine 
Buty - Mohito
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

58 komentarzy:

  1. Ja taki telefonik,żeby Cię oglądać w każdym położeniu geograficznym już mam,a w tym roku dostałam matę do masażu.Masuję się i odmładzam,niedługo nikt mnie nie pozna :)
    Fajny zielony zestawik masz ,bardzo pozytywny i bardzo świąteczny :)I nawet nie wystąpiłaś w kapciach tylko elegancki bucik,no,no :)
    Reksio jest boski !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, ja się mikrodermabrazjuję, a Ty masujesz! Ale będziemy piękne;)))

      Bucik musiał być! Nie mogłam takie stylki zepsuć;) Tylko omal w nim barszczu na siebie nie wylałam, hihihi...poślizgnęłam się nieco:D
      A Reksio był ciut zawiedziony... Na zabawkę liczył, a tu tylko przysmaki;)

      Usuń
  2. kochana, śliczna z Ciebie choineczka, taka wysmakowana :) wygladasz świetnie, to Twoja najlepsza stylizacja! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/2014/12/marokanska-spodniczka.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, bo mało przypraw tym razem:D
      Dziękuję Madziu:*

      Usuń
  3. Taka zgrabna choineczka jesteś :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak jakoś wyszło... niezamierzenie oczywiście;)))

      Usuń
  4. Uuuuu jaka wysOka i szczupła ta choinka :):) podobasz mi sie na zielono :):)
    A wiesz co mi sie w Twojej chałupce podoba ... To ze z każdego kąta wygldają książki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, no! W tych butach, to z 164 mam!:D
      Książek miałabym więcej, ale są najcięższe podczas przeprowadzek.. Dlatego z bólem serca się ograniczam, za to jestem stałym bywalcem biblioteki:D

      Usuń
  5. Też wszystkiego dobrego na Nowy Rok!:D
    Ładny strój choinkowy:)
    A z tym sprzątaniem to coś w tym musi być, ufff całe szczęście wszystko wciąż w miarę ogarnięte przed nadejściem Nowego Roku więc można liczyć na to, że w środku też poukładane;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja, to nie do końca mam poukładane, ale to jak zawsze... Roztrzepanie już zostanie ze mną do końca;))
      Pięknych włosów w Nowym Roku Tobie i sobie życzę!;)

      Usuń
  6. Ale Ci zgrabnie w tym choinkowym przebraniu!! Wyglądasz olśniewająco i życzę Ci zębys w takim nastroju i tak ładnie weszła w rok 2015!!
    I zębys miała duzo życzliwych ludzi obok! Szczęścia! Duzo szczęścia!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej!!! Dziękować!!!
      Mam nadzieję, że nastrój mi dopisze i wzajemnie!!!!
      Szczęście i zdrowie najważniejsze, więc Tobie życzę tego samego:)))

      Usuń
  7. O!otrzymałam podobny telefon ,Samsung Galaxy S4?Kochana,mama wraz ze mną podziwia Twą urodę!Pozdrawiam"))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój S 3 mini:D Tez masz czerwony?:D

      Podziękuj mamie i pozdrów ją serdecznie! Dziękuję Wam obu:*

      Usuń
    2. Czerwony uwielbiam!Pozdrawiam!!!Szczęśliwego Nowego Roku Kochana!!!

      Usuń
    3. hehehe, to mamy podobne:D
      Najlepszego!!!!:)))

      Usuń
  8. Choineczka bardzo zgrabna:)))Pozdrawiam serdecznie i Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:D
      Reniu moc zdrówka i radości!!! Pociechy z dzieci!!!:)))

      Usuń
  9. podoba mi się taka zieleń. Taki świąteczny wygląd. Ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mnie na zieleń wzięło i chyba się sprawdziło:))

      Usuń
  10. Piękna choineczka z Ciebie ! I jaka zgrabna ! Oj grzeczna byłaś:) Reksio buszujący w poszukiwaniu prezentu jest boski.
    Też nie wybieram się na "sylwka' . Mam do wyboru: Białą Salę i NOT ( nocne oglądanie tv).
    Życzę Ci Kochana Szczęścia i Zdrowia w Nowym Roku !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Soniu:))
      Reksio wymiata!!! Szuka jak szalony swojej paczki!

      Ja chyba NOT będę miała:D
      Wzajemnie Soniu!!!

      Usuń
  11. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku.
    Bardzo ładna choinka i ogólnie podoba mi się klimat w Twoim domu - wydaje się taki przytulny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mógłby być przytulniejszy, ale nie jest na stałe, więc się za bardzo nie staram;)
      Wzajemnie Lila!!! Zdrówka przede wszystkim:D

      Usuń
  12. Tańcz mała tańcz! Cudne zdjęcia, takie rodzinne.
    Wszystkiego najpiękniejszego życzę Ci w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj potańczyłabym... ;)
      Tess wzajemnie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D

      Usuń
  13. Widzę jak się cieszysz z prezentu, fajnie tak, dostawać takie rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potańczyłabym... Ale rzadko mi się ta przyjemność trafia;)
      Prezent przydatny, bo poprzedni telefonik był w rozwałce:D

      Najlepszego Tess!!!!:D

      Usuń
  14. A wiesz, jak zobaczyłam bluzkę, pomyślałam - musi być Mohito! Zdawało mi się bowiem,. że widziałam ją w sklepie internetowym.
    Łączę się z Tobą w sposobie spędzania Sylwestra - jak co roku! I z pewnością nie wierzę, że cały nowy rok taki jak ostatni dzień poprzedniego - co to to nie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, jedne są fankami Zary inne Mohito:D
      Bo znowu mam coś z tego sklepu.. nowego:D

      Co do takich wróżb, tez nie wierzę... choć kurde... chyba tak mam;)))

      Usuń
  15. Ślicznie wyglądasz jako choinka, nie potrzebujesz ozdób :) Widać po Twojej minie, że Mikołaj się spisał na medal. Pozdrawiam serdecznie i życzę Ci wszystkiego najlepszego w Nowym Roku.
    Aha, zapomniałabym na jutro planuję wpis z odpowiedziami LA, mam nadzieję, że się wyrobię jeszcze w tym roku. Miał być w tym roku jeszcze post w czym Ania T. mnie zainspirowała, ale ten muszę przełożyć na przyszły, bo wymaga zdjęć, których nie zdążyłam zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spisał się, spisał!:D
      Wpadnę zaraz do Ciebie;)

      Usuń
  16. Bardzo ładnie nam rudzielcom w zieleniach :) Naszyjnik mnie urzekł-uwielbiam takie błyskotki :)
    Ja na sylwestra mam trzy propozycje..... TVP1, TVP2 oraz Polsat :D także też może wrzucę zdjęcia kapci :P hahaha
    buziaki kochana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się! Kiedyś zieleni nie lubiłam;)
      Propozycje mam takie same, hehehe;)
      :*

      Usuń
  17. Kochana wyglądasz fantastycznie!
    Zgrabna jestes, gdzie Ty masz jakieś/coś więcej ?
    No syn Twój jest przekochany, tak samo psinka ;))
    Baw się dobrze jutro, ja będę miała podobnie w kapciach ( chyba, bo moze wszystko się wydarzyć i sąsiedzi np przyjda ))
    Bądź szczęśliwa w Nowym ROku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam, mam... pod falbanka chowam ;)
      Synuś jest kochany choć niezbyt grzeczny, ale prezent dostał:D

      Ola szkoda, że nie możemy do siebie wpaść:D
      Tobie też życzę moc szczęścia!!!!!!!!!!

      Usuń
  18. Bardzo fajny, ciepły i taki magiczny post. Co do prezentów - cieszą każde. A twoja figura ho ho pozazdrościć, pięknie ci w tych szmaragdowo-turkusowych odcieniach. Wszystkiego wspaniałego w Nowym Roku, pozdrawiam Babooshka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to magiczny czas:)))
      Dziękuję Marzenka!!!! I wzajemnie!!!

      Usuń
  19. kiedy bylam mloda kazdy Sylwester byl przetanczany a z do godzn wzesno rannych z wiekiem sie uspokoilam, Dosiego kochanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym tak chciała...dla mnie te nieprzetańczone są stracone;)
      Najlepszego Izunia:))

      Usuń
  20. Ja też w tym roku zaliczam sylwestra w domu, we dwoje :-D.
    Wszystkiego najlepszego Nowym Roku !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na koniec wyszło nam we troje;) Ale było bardzo miło:)))
      Wzajemnie Grażynka!!!

      Usuń
  21. śliczne choineczki. Obie. :D
    Wszystkiego dobrego w nowym roku, zdrowia i radości i niech Twój optymizm nigdy Cię nie opuszcza!
    Buziaki i mizioły dla Reksia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe;)))
      Rudzia staram się aby mnie nie opuszczał, bo bez tego kiszka...
      Też Ci życzę moc szczęścia i zdrowia w tym roku...i optymizmu:)))
      Reksio dziękuje:D

      Usuń
  22. Ślicznie wyglądasz w tym kolorze, bluzka bardzo ładna:) Szczęśliwego Nowego roku!

    Wyznaczyłam Cię do Nominacji pozytywnych myśli. Chodzi o to, aby podzielić się pewną optymistyczną historią ze swojego życia i wybrać kolejne osoby do tego zadania.
    http://maria-tamara-moda-i-szycie.blogspot.com/2014/12/o-blogu-o-szyciu-i-o-zyciu-czyli-sowo.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! To cos dla mnie! Bardzo dziękuję!!!!
      I wzajemnie!!!

      Usuń
  23. Pięknie w zieleni, baw się szampańsko do białego rana...buziole...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bawiłam się jak się dało:D
      :*

      Usuń
  24. Jaka ładna choineczka, a jaka zgrabna i jaką ma ładną bluzeczkę!!!:) Ja sylwestra spędzam w domku przy szampana butelczynie, nie dla mnie bale i dyskotekowe pląsy;) Szczęścia w Nowym Roczku!!!***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ta choinka lubi takie bluzeczki;)))
      Jak to nie dla Ciebie pląsy i bale! Korzystaj z uroków młodości!!!!:D
      Buziole kochana!!!! Wzajemnie!!!!:*

      Usuń
  25. Napisałam długi komentarz i Internet mi padł... :(
    Wiec jeszcze raz: Jako choineczka zakasowałaś tę prawdziwą. Bluzka ślicznie podkreśla Twoje zgrabności.
    My też w domu spędziliśmy Sylwka. Owszem lubimy sobie potańczyć, ale czasem tak właśnie trzeba...
    Taro kochano, jeszcze raz wszystkiego najlepszego w Nowym Roku, niech Wam się darzą same dobre rzeczy i Reksiowi oczywiście też!
    Moc buziaków!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu bardzo serdecznie dziękuję za życzenia!!!!
      Wzajemnie! Samych dobrych rzeczy i moc zdrowia!!!!

      Choinkę niełatwo zakasować, ale starałam się;)))

      Usuń
  26. You look stunning, dear Tara !! I wish you Happy New Year and much happiness

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Very much, thank you very much!!!!
      Mutually Rosy Happy New Year!!!!!!!!!

      Usuń
  27. Choineczka jak ta lala i jaka grzeczna być musiała przez rok cały :D
    Pozdrawiam gorąco :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Stanowisz bardzo poważną konkurencję choince, tak się nie robi! To jak przyjście na biało na nie swój ślub :p
    Ale i tak wyglądałaś zjawiskowo. Telefon super!!!! Mój jest czarny :( Ale kupiłam mu czerwoną obudowę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czerwień rządzi:D

      Hehehe, ubiorę się kiedyś komuś na biało;)

      Usuń