wtorek, 25 listopada 2014

Wygrałam w konkursie urządzenie Philips VisaCare !!!!



 Retromoderna przyniosła mi szczęście!
Zawsze mam pecha w konkursach, a u niej udało mi się wygrać fajny upominek.
Zachęcona takim szczęściem, weszłam na Wizaż
i rzucił mi się w oczy konkurs.
Od razu pomyślałam, że takie urządzonko by mi się przydało...
Człowiek się starzeje...
 Za dwa miesiące mam znowu urodziny! Kurde! Czemu one są tak często!;)


 W ostatni dzień puściłam e-maila z odpowiedziami...
Jeszcze chora, z zatkanymi uszami i zmarnowana... Chciałam się czymś pocieszyć;)
Za parę dni wchodzę na pocztę, a tam wiadomość! Jestem jedną z trzech laureatek!
No nie wierzę!!!!
Myślałam, że z gorączki mi się przed oczami mieni;)
 

 A dzisiaj był kurier i wręczył mi paczkę!!!
Nadal nie wierzę, że to mam!!!
Super urządzenie do domowej mikrodermabrazji!!!




Na razie zostało naładowane:))
Jutro zacznę się upiększać:D

Oczywiście zdam relację!

Miałam swojej fotki nie wrzucać, bo nie zdołałam dotrzeć do fryzjera:))
Ale co tam!
Trochę mniej ruda jestem po ostatniej farbie.
W czwartek już jestem umówiona na podstrzyżyny:D

Jeszcze jak się podrasuję tym cudem,
 to na 46 urodzinki w styczniu będę jak trzydziestka!;))

53 komentarze:

  1. Masz rację, za często, u mnie też styczeń urodzinowy:(
    Słyszałam o tym urządzeniu, ciekawa jestem jak się u Ciebie sprawdzi, dawaj znaki:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To my styczniowe :( Damy radę tym częstym urodzinom;))
      Relację zdam na pewno! :))

      Usuń
    2. No własnie sobie przypomniałam!:D

      Usuń
  2. hoho gratulacje wielkie!!
    Fajnie jest wygrywać taaakie nagrody :D
    To przyjemności w użytkowaniu hehe :)
    A włosy masz bardzo ładne, ach aż zatęskniłam za rudymi!
    Buziaki i uściski!:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rudzia! Zalogowałam się tam w końcu udanie i patrz! Wygrałam!:D
      Włosów niestety połowy nie mam...Ale odrastają, bo puszą mi się przy głowie:))
      Na wiosnę bardziej przyrudzieję! Może Ty też znowu:)))

      Buziole!!!!
      I nie daj się!!!!

      Usuń
  3. Ja tez ze styczynia :) z 1 -go

    Trochę tak wyglada jak wibrator ;);)
    Swietnie , mówisz prawo serii ;);)
    Ja wygrałam u Meg , moze i moja zła passa sie odwróci , nie muszę konkursów wygrywać ... A właściwie muszę , konkurs CV i mapping day i takie tam zawodowe zakrety :):)

    Za ciebie sie cieszę :)) i wracaj piękna , z odrobiną skory na twarzy !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo widzę że więcej Nas :)) Super !

      Usuń
    2. Hahaha, a jakże że więcej! Ufff... juz myślałam, że tylko ja mam takie skojarzenie:D

      O matko...teraz skojarzyłam z kolei, że Ty Beatka o urodzinach myslałaś:D:D:D

      Ania, będę oszczędzać skórę! A w styczniu jakąś wspólną imprę trza urządzić:D
      Za zakręty trzymam kciuki:))))

      Usuń
  4. Gratuluję Edytko i zarazem szczerze zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wciąż nie mogę uwierzyć, że to mam:)))
      Dziękuję:))

      Usuń
  5. Wow gratulacje, ciekawam jestem efektów, będę czekać na relację z cierpliwą niecierpliwością ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Relacja za ok. miesiąc! Trza, to solidnie przetestować:))

      Usuń
  6. Kochana GRATKI WIELKIE !!!
    NO to teraz będziesz świecic licem jeszcze bardziej :))) Jak dla mnie nie potrzebujesz tej zabawki, ale jak już masz to oczywiście korzystaj :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No będę! Wręcz muszę!!!;))
      Beatka:*

      Usuń
  7. Gratulacje !!!
    Ale Ci zazdroszczę,normalnie z całych sił !!
    ja na mikrodermabrazję wybrałam się parę razy do kosmetyczki,uwielbiam ten zabieg,dawno nie byłam,przypomina odkurzanie twarzy :))
    A wiesz,ze ja tez idę w czwartek do fryzjera na odrost? po pracy,także będę myslała o Tobie :)) cały czas biję się z myslami,czy powiedziec mojej fryzjerce ,że pierwszy raz w życiu spieprzyła mi fryzurę,jeden bok dłuższy i ogólna beznadzieja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sobie też!!!:D
      Na mikrodermabrazji tez byłam parę razy i miałam nawet z okazji urodzin sobie zafundować, a tu proszę - nie muszę!

      To ja będę myślała o Tobie:D Może jej powiedz delikatnie...że coś Ci nie pasuje.
      Ze mną maja dobrze, bo na moich roztrzepańcach nic nie widać jak wyjdzie nierówno;)

      Usuń
    2. Gratulacje! I czekamy na opinię. A zwłaszcza interesują mnie efekty w porównaniu z mikro robioną w gabinecie.

      Usuń
    3. W gabinecie robiłam raz, czy dwa, więc nie wiem czy dam radę ocenić, która lepsza:)

      Usuń
  8. A ja mam urodziny w grudniu :) Gratuluję wygranej! Ciekawa jestem tego urządzenia. Czekam więc na relację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! To już za chwilę;))
      Sama jestem go ciekawa. Relacja będzie za ok. miesiąc, bo trzeba go uczciwie przetestować:)

      Usuń
  9. Oo... Ale super!! Czekam na opinie. Niecierpliwością!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekam na relację :)i gratuluję!!! :) ja wieki temu wygrałam szminkę:) a potem nic....,ale żeby wygrać trzeba grać :)
    Uściski mocne :)
    ___________________________________
    www.stylowo40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie! Czasami trzeba dać szczęściu szansę:))

      Usuń
  11. Fantastyczna wygrana, ciesz się kobieto ciesz i upiększaj :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się strasznie!!!! Mam nadzieję, że mnie upiększy;)

      Usuń
  12. O, wibrator :D


    Gratulacje! Trzeba dbać o siebie, a co!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha, kolejna z kosmatymi myślami:D

      Usuń
  13. O kurcze ale wygrana!!! Super prezent sobie sprawiłaś:) Jestem ciekawa tego ścierania, daj znać jak kuracja/zabieg i foty wstawiaj pofryzjerowe;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No!!! Akurat mam na Mikołaja!:D
      Foty powstawiam i od fryzjera, i po ścierce!;))

      Usuń
  14. wow, gratuluje kochana!!!
    czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Taro, gratulacje! W życiu niczego nie wygrałam :(
    W kobalcie wyglądasz promiennie. Zaproszenie ciągle aktualne :) Pozdrawiam Cię ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też Basiu! Odważyłam się po wygranej u Lili i proszę - udało się!
      Basiu dziękuję...kto wie może kiedyś się spotkamy na kawce:)))

      Usuń
  16. Gratki, gratki! Czyli sprawdza się powiedzenie, że dobrym ludziom szczęście dopisuje :-))) Buziaki Tara! Niech się maleństwo dobrze sprawuje :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe, w takich konkursach, to nigdy szczęścia nie miałam;)
      może jednak przyszła moja pora:D

      Usuń
  17. Gratuluję wygranej i czekam na relacje:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawa jestem efektów....buziole...

    OdpowiedzUsuń
  19. Początkowo wyglądało to na coś innego, ale domyślam się, że wtedy chyba byś się nie chwaliła :D
    W każdym razie gratulację, należy Ci się! A jak! :))))) I ja też bym takie chciała :) Czekam na relacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolejna z kosmatymi myślami:D
      Właśnie pierwsza dermabrazja była;)

      Usuń
  20. Zazdraszam urządzenia, a włosy są super, bardzo ładnie ci w krótszych, mega kolor 2 lata temu też miałam takie ogniste rude, bardzo ci pasuje ten kolor i ta długość. Pozdrawiam Babooshka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Widziałam Cię w rudych na fejsie - super wyglądałaś!

      Usuń
  21. Ale fajnie:) Ciekawa jestem działania:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wierzyć mi się nie chce, że to 46 urodziny będą! Widziałam, że syn duży jakby ;), ale dawałam Ci 10 lat mniej! To urządzenie jest Ci zupełnie zbędne.

    OdpowiedzUsuń
  23. no tylko pozazdrościć takiej nagrody, proszę koniecznie napisać post o efektach stosowania...a ja zapraszam an konkurs do mnie który kończy się dziś wieczór i pzdr http://radissonblue.blogspot.co.uk/2014/11/yes-they-real-by-revitalash.html

    OdpowiedzUsuń