9/12/2014

9/12/2014

Z pieskiem na spacerze.. na "Skajtałerze" ;)

To był mój najkrótszy wakacyjny pobyt we Wrocławiu od lat...
3 dni!
Mąż miał urlop prawie od połowy sierpnia i trzeba było wszystkie wyjazdy zmieścić do września - rodzinne i wczasy...
Biała Podlaska, to była moja teściowa - Wrocław męża mego;))


Dlatego z Wrocka tym razem tylko jedna, króciusieńka wycieczka.
Na 49 piętro Sky Tower !
Piesio poczuł się na tej wysokości doskonale:D


Machał ogonkiem i podziwiał:D



A było co!
Na szczęście się rozpogodziło i widoki były fantastyczne!




Powiedziałam mężowi, że chciałabym odwiedzić Sky Tower jeszcze raz!
Wieczorem!
Wtedy musi być pięknie!
Niestety oznajmił, że na razie ma dosyć wysokości i za żadne skarby
 nie stanie przy tej szybie drugi raz;)
Zresztą zbyt blisko jej nie stał, a na mnie ciągle mamrotał,
 żebym trzymała się od niej z daleka:D
Wciąż nie rozumiem, jak człowiek, który skakał ze spadochronem, 
może mieć lęk wysokości....
Ale widać może, skoro ma:D


 Dlatego fotek po zmroku brak;)




Spodnie - Orsay
Koszulka - Sh
Sweterek - Sh
Okulary - bazar
Torebka - Primark
Kolczyki - z dna szkatułki
Buty - Lasocki

Pogoda nie dopisywała w sierpniu.
 Wszystkie kiecki, które zabrałam do Białej i Wrocka, przeleżały nietknięte.
 Dobrze, że podczas pakowania dorzuciłam spodnie, bo byłoby kiepsko.
Aczkolwiek, wpadłam na moment do swych ulubionych galerii 
i dwie pary portek nabyłam:D


Dziękuję Marii Tamarze za wyróżnienie:)))

Z przyjemnością odpowiem na  pytania:))

1. Mój ulubiony projektant mody to...
I, tu może zaskoczenie, bo nie mam takowego..
Owszem, kojarzę tego i owego, ale żaden mym guru nie został;)

2. Ulubiony butik to...
Gdy jestem w galerii, to nigdy nie ominę Mohito, Zary, Stradivariusa, Orsay, H&M, Berschki, Reserved i Medicine..:D
3. Ulubiona fryzura to...
Czesana wiatrem:D

4. Paznokcie u rąk: krótkie czy długie?
Długie!

5. Czy oglądasz fashion tv?
Nie.
Kolejny mój grzech, po ulubionym projektancie;)
6. Makijaż: wyrazisty czy subtelny?
Subtelny!
Odejmuje lat i za młodu, i teraz;)
7. Torba: duża czy mała?
Malutka!
Mała kobietka= mała torebka;)
8. Gdzie spędziłaś wakacje?
W rozjazdach:D
9. Bikini czy kostium jednoczęściowy?
Zależy od kroju i wzoru.
I figury na ten moment;)
10. Buty: wysoki czy niski obcas?
Każdy:D

11. Czy często nosisz biżuterię?
Całą dobę!
Obrączkę;)

Teraz moje nominacje!
A ponieważ wiem już, kto takich zabaw nie lubi, to go nie wyróżnię;)
Nominuję dziewczyny, które znam najkrócej.
Ich blogi znalazły się w mych ulubionych,
 czasami już po pierwszym wejściu:)) 

A teraz pytanka! 
Według zasad ma ich być 11-ście :D
1.  Jaką masz zwierzynę w domu?
 Mąż i chłopak się nie liczą;)
2. Naturalny kolor włosów?:D
3. Ile masz wzrostu?
 O wagę już nie będę pytać;)
4. Ile masz par butów?:D
5. W jakim gatunku filmowym gustujesz: komedia, dramat,
 thriller, horror czy raczej coś ambitnego?
Można podać ulubiony tytuł.
6. Czytasz przy jedzeniu?
Bo ja tak!;)
7. Czego nigdy w życiu nie założyłaś i nie założysz?!
8. Ile razy zdawałaś egzamin na prawo jazdy?;)
9. Leniwiec czy pracuś?;)
10. Sowa czy skowronek?
11. Perfekcjonistka czy roztrzepaniec?:D

Uwaga!
Zabawa jest nieobowiązkowa!;)


50 komentarzy:

  1. W moim poświęceń wieża , tylko starsza i nie upgrejdowana windą ;) na dodatek nie zaliczana , bo .. Po 19 nie wpuszczali .... :(:(:(
    Cieszę sie ze w tych kieckach nie biegałaś skoro zimno było :) wiesz ze od czerwonych portek zaczęła sie moja przygoda z Teoim blogaskiem ??!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łeeee, to musisz wrócić i ją zaliczyć!;)
      A nie wiem, że me portki Cie przy mnie zatrzymały! Ty bardziej się cieszę, że je kupiłam:D:D:D

      Usuń
    2. Czerwonw portki do żółtego swetra ;) był ogień !

      Usuń
    3. Jak szaleć, to szaleć!;))

      Usuń
  2. Jest mi nie dobrze jak patrzę na te fotki ,a co mówić żeby być tam na górze - ale widoki miałaś super zazdroszczę takich możliwości , dzięki za nominację , pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szyba gruba, więc czułam się bezpiecznie:D
      Pozdrawiam Dusiu:)

      Usuń
  3. Podobają mi się Twoje...grzechy ;) Niezależnie od tego gdzie jadę na wczasy zawsze zabieram ze sobą oprócz letnich ubrań coś cieplejszego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe, jak na szafiarkę, to dla niektórych ciężkie;)

      Usuń
  4. Po tytule postu wywnioskowałam, że zabrałaś na Sky swojego Reksia!
    Chociaż często bywam u cioci, która mieszka bardzo blisko tego budynku, to jeszcze tam na górze nie byłam. Nie wiem, czy podeszłabym do szyby tak blisko...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety dla żywych piesków, wstęp wzbroniony;)
      Wrażenia na górze są naprawdę niesamowite!!! Spróbuj:D

      Usuń
  5. Dziękuję Ci słoneczko :) Ja też nie biorę udziału w tych zabawach :( Ale dziękuję jeszcze raz. Co do zdjęć to Ty absolutnie przezentujesz się ślicznie ! I na tower bym wlazła oj bardzo chętnie :):*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam! Winda jest;))
      Musu nie ma do zabawy;)
      Buziole!!!

      Usuń
  6. Dobra jesteś !
    ja rozumiem Twojego męża,ja bym nawet nie podeszła do takiego budynku,odpuszczam takie atrakcje hihi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe, stąd ta moja poza na pierwszej fotce, bo chciałam się oprzeć, a on krzyczał : Tylko się nie opieraj o szybę!!!:D

      Usuń
    2. hahaha
      no ja nie wytrzymam,że ty jeszcze opierać o szybę się chciałaś !
      Tam chyba z góry widać Kędzierzyn-Koźle,bo to tylko 1,5 h drogi :))

      Usuń
    3. Kurde! To rzeczywiście do Ciebie blisko!
      Musimy się kiedyś w tym Opolu zjechać!:D

      Usuń
  7. Taka wieża to coś dla mnie, lubię czerwone portki ) sama takowe posiadam iii dziękuję za wyróżnienie, jak będę miała spokojniejszy czas odpowiem :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne spodnie i widoki - chętnie bym sobie popatrzyła i zdjęcia porobiła.Dziękuję za wyróżnienie. Fajne pytania :) Z przyjemnością na nie odpowiem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję bardzo za nominację, to już trzecia :) Może tym razem i ja kogoś nominuję, w końcu do trzech razy sztuka :))
    Dla takich widoków warto się poświęcić i stanąć blisko szyby. Twoja bluzeczka fajnie się skomponowała z szarością ram okiennych.
    A tak poza tym to super wyglądałaś, ja też lubię czerwone spodnie, przypomniałaś mi, że gdzieś mam czerwone dzwony tylko pozostaje pytanie: gdzie ???
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No! Czerwone dzwony, to jest coś! Szukaj ich czym prędzej! :D
      I jak już jesteś trzeci raz nominowana, to coś w tym jest...Nie masz wyjścia - musisz wziąć udział;))
      Dziękuję i pozdrówka!

      Usuń
  10. Odważna jesteś. A ja tam jeszcze nie byłam. Muszę się koniecznie wybrać. Pozdrawiam serdecznie.
    balakier-style.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia mogą wyjść tam niesamowite! Kilka młodych blogerek strzelało sobie fotki! ;)

      Usuń
  11. No, no, gdzie Ty tam się wdrapałaś? Widoki cudne, dawno już nie byłam we Wrocławiu...
    Pozdrawiam i miłej niedzieli Ci życzę....

    OdpowiedzUsuń
  12. To tej Sakjtałer od męża Pieńkowskiej chyba... Normalnie Nowy Jork :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe, taki trochę samotny, bo obok same malizny;)

      Usuń
  13. Niezłe widoczki!! Budyneczek także niczego sobie ;-). Psina nie ma lęku wysokości :-)?? Genialne masz te spodnie!! Miłego popołudnia!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ohoho! To dopiero widoki! Świetna sprawa! Szkoda, że nie wróciliście wieczorem, podświetlony nocą Wrocław na pewno wygląda przepięknie... A Ty Taro w tych czerwonych spodniach, jak to mówią, "rozwalasz system"! <3

    Dziękuję za nominację :* Mogę napisać odpowiedzi tutaj? :D

    1. Nie mam zwierzaka :-( Ale marzę o kocie! Albo żółwiu. Albo chociaż rybkach... ;-)
    2. Naturalny mam taki, jak na zdjęciach, nie licząc blond i różowych pasemek :D Ale dziwny jest, bo raz jaśnieje, raz ciemnieje... takie niewiadomoco :D
    3. A na ile wyglądam? :D (zawsze tak odpowiadam, bo w necie często trudno się połapać i bardzo mnie ciekawi, na ile cm wyglądam na fotkach :D)
    4. Coś koło 20, ale chodzę w 4, bo z reszty wyrosłam :-(
    5. Komedia!
    6. Przy jedzeniu oglądam Youtube :D ale za to przy szorowaniu zębów czytam kawały na telefonie :D
    7. Naturalnego futra, bo skręca mnie od jego zapachu :-(
    8. Ani razu, zrobiłam cały kurs i nie poszłam na egzamin :D
    9. Pracuś ze skłonnością do leniuchowania ;-)
    10. Sowa! Ale od pewnego czasu próbuję przymusić się do skowronkowania, średnio mi idzie :-(
    11. Bardzo roztrzepana perfekcjonistka :D

    Buziaki ogromne ślę!! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej możesz:D
      Ja mam oprócz psa, jeszcze żółwia, rybki i chomika...Niby, to zwierzyna syna, ale ja ją karmię;)
      Hehehe, wyglądasz na wysoką..z 170?! Dla mnie, to dużo, bo ja mam 158;)
      O czytaniu kawałów przy myciu zębów jeszcze nie słyszałam!:D
      Hehehe, trzy razy oblałam...i już nie poszłam;)
      I nie wiedziałam, że można być roztrzepaną perfekcjonistką?!!!:D
      Aparatko!!!!
      Buziole!!!

      Usuń
    2. Pies! Żółw! Rybki! Chomik!!! Zazdroszczęęę! Tyle szczęścia <3!
      Ha, czyli jednak Internet deformuje wzrostowe kwestie :D Mam niecałe 6cm więcej niż Ty, jak się nie przygarbię ;-)))
      Czytanie kawałów przy myciu zębów jest ryzykowne, bo można się zakrztusić pastą, już mi się zdarzyło :D Ale obczaiłam, że to dla mnie dobry sposób, żeby myć dłużej zęby, a nie tylko szuru-buru i po robocie :D
      :D

      Buziakiiiiiii! :D

      Usuń
  15. Dziwna rzecz z tym lekiem wysokosci. Ciesze sie, ze nominowalas Jole, bo przynajmniej do Ciebie trafilam i na pewno bede wracac by poczytac i poogladac. Pozdrawiam serdecznie Beata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja się cieszę, że Ci się u mnie spodobało:)))
      Zapraszam kiedy masz ochotę!

      Usuń
  16. Ja bym też nie stanęła przy tej szybie, serio. Ostatnio mam jakieś lęki pod tym względem i tak jak Twój mąż, się zachowuję ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, to widzę, że dużo tu Was dziewczyny z lękiem wysokości:D
      Ola, szyba była mocna;))

      Usuń
  17. Przepiękne zdjęcia!!!,widoki!!!:),ale w głowie mi się zakręciło,od lat mam lęk wysokości :)
    Pozdrawiam ciepło :)
    _________________________________
    www.stylowo40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja za wysokościam nie przepadam. Już mi się spociły ręce tylko gdy pomyslałam, że mogłabym tam stać. Nie powiem widoki cudne ale wole je oglądac na monitorze :-))

    OdpowiedzUsuń
  19. widok piękny, ale wejście, jak na taśmociągu:-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Hi, hi ..mój mąż też ma lęk wysokości:))
    Świetne fotki.
    Na pytania odpowiem bardzo chętnie
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak zawsze fajne fotki! Ty to potrafisz zwiedzać i masz fajną zajawkę z tymi wieżami;)) Dzięki za nominację, odpowiem w następnym poście :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuje za nominacje, przy najbliżej okazji z chęcią odpowiem na pytania:)

    uwierzysz ze nie byłam jeszcze na wieży, ale zakupy w skytower robię często...

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam takie zaległości na blogach, że byłam pewna, że pisałam komentarz...
    Świetne fotki, też mam lęk wysokości a mimo to prawie wszędzie się wspinam i włażę...
    Z pieskiem Ci do twarzy. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziękuję dziewczyny za odwiedziny:))))

    OdpowiedzUsuń
  25. Parę metrów od Skajtałera jest blok, w którym mieszkałam :) Nawet go widać :))))
    Super wyglądasz :) Koszulka jest bombowa!!!!

    OdpowiedzUsuń

Hejka! Miło, że wpadła(e)ś!
Rozgość się, nie zdejmuj butów, zrelaksuj...
Nie musisz wszystkiego chwalić, możesz krytykować elementy stylówki.
Wszak nie wszystko się wszystkim podoba.
Jeśli ja, jako osoba Cię drażnię, to musisz z tym jakoś żyć ;)
Obrażliwe komcie usuwam bezlitośnie :D
Nie przyjmuję zaproszeń do sekt i podlinkowanych reklam :p

Copyright © Zapiski roztrzepane ....... , Blogger