piątek, 15 sierpnia 2014

Zapiski roztrzepane....

Tak właśnie piszę posta....


Żartowałam:D

Siostra mnie odwiedziła i zrobiliśmy jej krótką wycieczkę!


 Przeciągnęliśmy ją oczywiście po zamczysku!



 Nastraszyliśmy solidnie!





Oczywiście musiała być fotka z Kopernikiem!
I wejście na basztę!;)



 Ja byłam zachwycona!
Siostrzyczka ma może mniej, ale też jej się podobało:D


Spódniczki dały radę!
Może ciut przykrótkie, ale przynajmniej szpilek nie miałyśmy;)




 Na górze było co podziwiać!



 Wysoko!!!!




Jeszcze krzywa fotka z Krzywą Wieżą, nad Wisłą... i w drogę!



 Tężnie w Inowrocławiu!

I znowu "sesja":D

Przed tężniami....


 Pomiędzy tężniami....


Na tężniach....





Uff...
Na koniec kubek zdrowej wody - Inowrocławianki:)))


Wycieczka była szybka, roztrzepana...

Post miał wejść z automatu, ale nie wszedł - też mi się coś potrzepało...

Ale najgorsze nastąpi teraz..... PADŁ MI LAPTOP !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nagle wywaliło korki i lapek już się nie włączył....
Pan w serwisie powiedział, że karta graficzna i jeszcze jakiś jeden ważny element (zapomniałam jaki) odmówiły posłuszeństwa....
Naprawa ciut potrwa....
Syn łaskawie pozwolił mi skorzystać ze swego lapka....
Nie zapominajcie o mnie....
Buziole!!!!
Ja tu jeszcze wrócę!!!!! :D

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ja 
Spódniczka - Zara (stara...nie zeszła na allegro;))
Top- Camaieu
Sandałki - Lasocki
Torebka - Sisley

Siostra 
Spódniczka, top - Bershka
Sandałki, Torebka - Primark
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

34 komentarze:

  1. Ok , wizyta siostry tłumaczy czemu zaniedbujesz blogi ;);) wpadnij u mnie do Zamościa , to "nasze" klimaty :):)
    Swietnie dziewczyny wygladacie !!! A właściwie rewelacyjnie !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie uwierzysz... Byłam w Zamościu!:D

      Usuń
  2. Ach te laptopy, muszą się tak bezczelnie psuć i utrudniać normalne funkcjonowanie! :D Wyglądacie super w spódniczkach i reszcie(bez na pewno też :D) Wysyłaj syna na zakupy w tym czasie hop siup do jego sprzętu i nadawaj! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Syn mi sprzętu nie chce udostępniać:(

      Usuń
  3. O nie.....naprawiaj szybko tego laptopa !!
    Fajna wycieczka,Twoje klimaty ,wiadomo i tak trzymaj !!
    Siostrzyczka jest bardzo smutna,albo coś ją trapi albo taka jej uroda,mam nadzieję,że wszytko Ok
    A Twój uśmiech za to na okrągło haha, i dobrze :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę, to trwało...:(
      A siostrzyczka zawsze była taka poważna... ale nie do końca;)

      Usuń
  4. Figury macie prawie identyczne jak i ubrania ( spódniczki mini i podkoszulka). Zgrany z Was duet :-) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteście z siostrą bardzo podobne. Mam nadzieję, że naprawisz szybko laptopa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie obie się prezentowałyście:) Przy okazji też humor dopisywal, co gwarantuje taki optymistyczny wpis:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach te sprzęty,ciągle nam coś się psuje:)))ślicznie wyglądacie:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ty mi o sprzęcie?? własnie syn poinformował mnie, że padła w kuchni w domu Pl zmywarka i płyta z piekarnikiem !!!! załamka...Wy to jesteście siostrzane laski, jota w jotę podobne i zgrabne :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj... zmywarka, to mój drugi ulubiony sprzęt...po lapku;)

      Usuń
  9. Cudne z Was laseczki :D I praktycznie "do pary" ubrane - mega :-)))) Trzymam kciuki za szybką naprawę lapka...! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miało być siostrzanie:D
      Naprawa potrwała niestety...

      Usuń
  10. Laseczki, ślicznie wyglądacie...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne Siostry jesteście Tara!! Cudnie razem wyglądacie! A i Toruń niczego sobie ;PP
    pozdrowionka cieplutkie:*

    OdpowiedzUsuń
  12. U Ciebie jak zawsze, wesoło i radośnie, nic tylko akumulatory ładować:))
    Cudne jesteście:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj, te laptopy...
    Właśnie dzisiaj dodałam wpis z wyjazdu do Torunia, tylko zamiast Inowrocławia, drugim miastem było Wąbrzeźno.
    I dziewczyny mają rację, wyglądacie rewelacyjnie. I już w poprzednim poście, kiedy byłyście razem, zwróciłam uwagę, że jesteście do siebie baardzo podobne:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Woja siostra jest tak drobniutka jak Ty ;)
    Ja niezpominam o Tobie, zaczęłam się martwić gdzie jesteś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To u nas rodzinne;))
      Jestem, jestem:D

      Usuń
  15. Kolejna porcja optymizmu. Ale żeście sobie pośmigały urocze siostrzyczki. Ach, zawsze chciałam mieć siostrę... Piękny ten Toruń, dawno nie byłam. A sprzęty niestety potrafią popsuć humor... Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna Siostrzyczka i piękna Ty. Mam nadzieję, że laptopa szybciutko naprawią, bo już czekam na kolejną wycieczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. No siostrę przegoniłaś hahhah:))) A co tam chodzenie dobra sprawa w ramach treningu :)
    No Ja myślę że szybko wrócisz ! Chociaż wolę Cię na żywo, no ale teraz muszą mi wystarczyc fotki, które przewijam nieustannie :)
    Uściski <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem kiedy ponadrabiam zaległości...
      Też sobie nasze fotki w kółko oglądam:D
      To za rok Beatka!
      Buziole!!!!

      Usuń
  18. No troszkę siostrę przegoniłaś;)) Ale ślicznie wyglądałyście Zgrabnioszki w tych mini spódniczkach:) Z lapkiem afera, coś pechowa jesteś jak chodzi o elektronikę, wracaj do nas szybko!! Buziaki**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja siostra co do elektroniki ma tak samo;)
      Ale dajemy jakoś radę:D

      Usuń
  19. Wspaniała wycieczka!!! :) mnie też by taka się przydała :)!!!!
    Pięknie i radośnie z siostrą wyglądacie :)!!!
    Pozdrawiam :)
    _________________________________
    www.stylowo40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Rewelacyjna wycieczka!! Ale super pozytywne zdjęcia!! Ślicznie wyglądasz jak zawsze!! Pozdrawiam i wracaj szybko!!

    OdpowiedzUsuń
  21. urocze siostrzyczki z Was :) wracaj szybko!

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam wrażenie, że Ty jesteś na jednej wielkiej niekończącej się wycieczce ;)
    zazdroszczę!!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Dzięki dziewczyny za wszystkie miłe słowa!!!!:D

    OdpowiedzUsuń