środa, 26 lutego 2014

Lis Kaszpirowski zaprasza na pokaz kurtki wiosennej:D

Po pierwsze Lisek dostał ksywkę Kaszpirowski.
Niektóre z Was były ostatnio pod wrażeniem jego świdrującego wzroku;))


 Po drugie, tak jak obiecałam w dniu mych 45-tych urodzin,
 mini będę nosić dopóki mi skóra z ud nie przykryje kolan;))



 Po trzecie - oto w końcu kurtka!


 Po czwarte - nie bolą mnie zęby! 
Coś mi dzisiaj samowyzwalacz nie sprzyjał.
 Jak mina była dobra, to fotka zamazana....itp.
Dopada mnie też chyba przesilenie wczesnowiosenne - ciśnienie leci mi do zera.
A po kawie chce mi się spać:D


 Wracając do kurtki - dostałam ją od siostry w spadku!
Jak fajnie, że jej już się znudziła:D
I jak fajnie mieć siostrę, a nawet dwie!
Od drugiej dostałam wczoraj opiernicz, za żle podpisane torebki w poprzednim wpisie;)
 Roztrzepana, to moje drugi imię:D


 Kurtka leży jak ulał! Dobrze mieć siostrę w tym samym rozmiarze;))



 Odpinany kołnierz, to zawsze plus.
Na dodatek pasuje mi nawet do torebki:))


Ćwieki na kozakach też do niej pasują;)



Tak więc wszystko do siebie w tym bałaganie pasuje.
Ja się w nim czuję doskonale i jest ok:D

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kurtka - Atmosphere
Sweter - Medicine
Spódnica - Sh
Szal - Sh
Kozaki - Lasocki
Torebka - Sinsay
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

53 komentarze:

  1. Hej Tara i tak trzymaj!! 45 to piękny wiek do noszenia miniówek,zwłaszcza jak się ma ku temu warunki a Ty takowe posiadasz!!
    Kurtka jest piękna!! Szkoda,ze nie mam siostry ale nawet gdybym miała to kto wie czy dałaby mi taka kurtkę, Szanuj tę siostrę i tę drugą też bo opiernicz tez sie przydaje:)))
    Ale masz długie włosy:)
    buziam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieskromnie przyznam, że chyba masz rację:D Choć myślałam przed 40-stką, że już koniec z mini, to zmieniłam zdanie! A co mi tam!;)))
      Siostry szanuję obie, bo mam najfajniejsze na świecie!!! Tylko daleko je mam...i żałuję, że tak rzadko się widzimy...
      A włosy właśnie zostały przycięte u fryzjera:D
      :***

      Usuń
  2. Majac takue nogi to mozesz w mini do 70 siatki smigac. A lisek cudowny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgrabna z Ciebie Lisiczka. Oj bardzo zgrabna. Kutka świetna, ale w oko wpadł mi też rudy szaliczek, jak na Lisiczkę przystało. Pozdrawiam Cię ciepło!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szaliczek niedawno wpadł mi w ręce...też myślę, że do liska pasuje:D
      Buziole Basiu:***

      Usuń
  4. Jaka Ty laska jesteś!! Nogi masz boskie i pupę kształtną, no miodzio!!! Tak trzymaj i tak się noś, w miniówach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łojej!!! Ola, dziękuję:)))):****

      Usuń
  5. Lisosweter jest przecudownyyyyyy!!! A nogi jak najbardziej pokazuj, w mini, szortach, miniszortach :D Są boskie! A co do sióstr, to ja właśnie zawsze żałuję, że nie mam ani jednej... za to z Mamą nosimy ten sam rozmiar i też możemy się wymieniać, uff :D Buziaki ślę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Lisosweter" też fajowa nazwa:D
      Fajna mama może jak najbardziej siostrę zastąpić! Pozdrawiam Was obie:)))

      Usuń
    2. Dziękujemyyyyy :** :-))))

      Usuń
  6. Ach Ty lisico:):) Nogi, włosy, uśmiech, achy i ochy!!!:)
    Skóra z ud to jeszcze dłuuuuugo Ci kolan nie przykryje, noś mini bo obłędnie w niej wyglądasz:) Mini i cała reszta świetna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie Aga! Znowu mi nasłodziłaś, ale daruję Ci;))))

      Usuń
  7. Lubię mini (ale inne długości też) i myślę, że wiek nie ma nic do rzeczy, ino chęci do zakładania. Nawet jak nogi brzydkie i stare, to co to komu szkodzi. Chociaż nieee, nogi krzywe do mini zawsze mnie wkurw...ły :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no właśnie! Człowiek jak pomarszczony, to ma w kombinezonie chodzić?
      Krzywe też mnie zawsze raziły, sama miałam nawet taki kompleks jako nastolatka;))

      Usuń
  8. Bardzo zgrabnie wyglądasz w mini - a pisze to zwolenniczka spódnic do kolan, więc wiesz ;)
    Kurtka świetna - lubię pikowane wstawki.

    P.S. Lis Kaszpirowski ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tym bardziej dziękuję:)))))
      Lisek też;)))

      Usuń
  9. Figurka jak marzenie! Co do kurteczki, to siostra musi Cię bardzo kochać, bo oddac taką kutreczkę, to wielki wyczyn :-)). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grażynka Twojej figurce nic nie brak...zazdroszczę Ci nóg i tej pięknej opalenizny latem:D
      My sobie z siostrami wszystko potrafimy oddać...no może nie wszystko, prawie:D

      Usuń
  10. Noś mini, noś. Ta skóra opadająca to Ci nie grozi. Wyglądasz rewelacyjnie. Kurtka bombowa. Widać, że zgrabna figurka to u Was rodzinne. Zazdroszczę; moje dwie siostry to laski, tylko ja się wybiłam. Chociaż one są młodsze, może mi jeszcze dorównają :):):)
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Soniu, Ty też jesteś laska, nóg, to Ci niejedna zazdrości:D Ja też:))))

      Usuń
  11. Love twój Kaszpirowski :) No i popieram w całej rozciągłości - posiadanie choćby jednej siostry jest cuuuuuddddooooowwwwnnnneeeee :). Mam i potwierdzam na milion procent.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, ja go też:D
      Ja mam jeszcze brata! Też fajnie mieć...:D

      Usuń
  12. NOOOOO laska że hej !!! A kurtka zarąbista :)))
    Wybacz mi tak krótki komentarz !:*
    Uściski <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie liczy się długość, tylko jakość:D
      Buziole Beatka:***

      Usuń
  13. Ja też chcę się tak prezentować za dekadę! Moja siostra to mały kuciapek z dużym biustem i nogę ma calineczki. Nie wymieni się niczym ze mną, drągalem :-( Czasem jest odwrotnie - oddaję jej za luźną bluzkę. I na bluzkach poprzestajemy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe, będziesz! Nawet lepiej!!!
      Pozdrów Kuciapka:D

      Usuń
  14. Bardzo ładnie i zgrabnie, super nogi, a kurteczka bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Liska kocham z racji mojego nazwiska:)))))))))wyglądasz świetnie i z taką figurą grzech by było nie nosić mini:)))fajna kurtka:)))Pozdrawiam serdecznie i dużo energii życzę:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Czyli pani Renia Liskowa?;))))
      Kurtka mi się udała, tak jak i siostry:D
      Dziękuję Reniu i wzajemnie:*

      Usuń
  16. hahahah lisek Kaszpirowski rozwalił mnie konkretnie <3 :D !

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inne imię nijak mu nie pasowało;)))

      Usuń
  17. Jeżeli o mnie chodzi to sie tak Noś ! Mnie sie i stylistyka i kolorystyka na tobie bardzo podoba . A nogi to masz takie ,ze nie jedna 20 - zielenieje z zazdrości .... Wierz mi ;););)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się cieszę, że mi pozwalasz:D
      hehehe, ja, to z tyłu liceum, z przodu muzeum;)))

      Usuń
    2. No muzeum sztuki nowoczesnej ;)

      Usuń
    3. hahaha:D może być;))

      Usuń
  18. No i dobrze, że Ty czujesz się dobrze, kurtka super, chyba poszukam w szafie siostry, może coś znajdę ha!ha!
    Lisek sympatyczny, ale go nazwałaś!
    Torebkę masz bardzo modną.
    Pozdrawiam już prawie wiosennie...buziaki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze mieć siostrę;)))
      Ja też jeszcze coś mam, niedługo pokażę, tym razem chyba bez liska:D
      :*

      Usuń
  19. nie tylko nie jedna 20 ale i 30 i 40 i 50 nie mowiac juz o mnie. Jestem juz cala zielona z zazdrosci, wytragam Ci te rude kudly <3 na dodatek tez Ci ich zazdroszcze. Ale na powaznie to jestes laska laseczka lasunia....buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę kudłów już straciłam u fryzjera, ale poświęcę jeszcze parę:D
      Dziękuję Izunia za super komcia;))))

      Usuń
  20. Cudowny sweterek :)
    Pzdrawiam,
    klaudynabiel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Podpisuję się pod wszystkimi pochlebnymi komentarzami, a od siebie dodaję, ze figurę masz stworzoną do mini. Zestaw świetny, cudna kolorystyka. Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję za takie miłe słowa:))))

      Usuń
  22. Wydaje mi się, że nikt bardziej niż Ty nie zasługuje na chodzenie w takich spódnicach :) Figurę masz po prostu idealną. Chciałam napisać, że modelki, ale ich figury są jakieś dziwne, Twoja jest świetna :) Mnóstwo kobiet, które są o połowę młodsze tak świetnie w mini nie wyglądają :) Zresztą ja wciąż uważasz, że ty z tym wiekiem puszczasz niezłą ściemę :D
    Kurtka świetna, z jednej strony dziwię się siostrze twej, że jej nie chciała, z drugiej cieszę się, że tobie się dostała :)))) Super w niej wyglądasz. Świetny zestaw :))))

    OdpowiedzUsuń
  23. Przy takiej super figurze i ilości energii nie widzę zagrożenia aby ta skóra miała na cokolwiek spadać;) Cieszę się że znów widzę kaszpirowskiego, lubię tą jego lisią mordę i oczka psychopaty;)
    Kurtałka super!

    OdpowiedzUsuń