piątek, 28 lutego 2014

Hurysa i Dzwoneczek na koniec karnawału:))



Piękna Hurysa i śliczny Dzwoneczek, to moje siostry:D


Turkusowo-złoto-czerwona Hurysa i miętowo-fiołkowy Dzwoneczek,
 szalały w sylwestrową noc:))



Szkoda, że nie mogłam im pomóc tak jak dawniej.... tutaj z Dzwoneczkiem:D
Szczególnie, że Dzwoneczek miał złamaną rękę;)))



Szwagra mam niezwykłego, bo Iniemamocnego!!!
Więc Dzwoneczek miał wsparcie jak trzeba;)
 Mama - Cyganka, chętnie każdemu powróży...
Ma dar.... widzicie ten błysk w oku?:D



Wodze fantazji zostały puszczone....:)))))


To był najlepszy Sylwester mojej mamy!
Mnie tam nie było, miodu i wina nie piłam,
i bardzo im tej zabawy zazdrościłam:D


Zdjęcia nie są mojego autorstwa.
 Zgodę na ich opublikowanie dostałam od siostry:D

41 komentarzy:

  1. Ale zabawa:)!!!
    A uroda i figura to widzę ze u Was dobro rodzinne:):):)
    Świetne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodam jeszcze do tego nieskromnie - humor:D

      Usuń
  2. Macie świetną rodzinkę, serdecznie zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko porozrzucaną po świecie...Może dlatego tak się lubimy;))

      Usuń
  3. Takich sióstr i rodzinki tylko zazdrościć. Jesteś podobna do Hurysy albo ona do Ciebie. :-). Wszyscy wyglądają fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ona do mnie, bo młodsza:D
      Dziękuję w imieniu wszystkich:)))

      Usuń
  4. Super rodzinka i imprezowanie, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem z opowieści, że było wesoło:D

      Usuń
  5. Wspaniała musiała być zabawa. Widać, że z TAKĄ RODZINKĄ można wszystko. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siostry mają super znajomych, więc zabawa była naprawdę przednia:)))

      Usuń
  6. Zazdroszczę takiej cudownej rodziny. Siostry śliczne, Ty śliczna, widać taka Wasza rodzinna tradycja. Wielkie brawa dla mamy!!! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po mamie takie jesteśmy:D
      Zawsze lubiła nas przebierać na różne zabawy szkolne - po raz pierwszy sama została przebrana:)))

      Usuń
  7. Twoje siostry są piękne i szalone! (jak Ty!)
    Super sie prezentowały, świetne kostiumy! A szwagier to w ogóle! :)
    Czemu Cię nie było? Przecież to wygląda jak zabawa życia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo za daleko, one są w Anglii:)))
      Może uda mi się kiedyś do nich wyrwać na taką imprezę:D

      Usuń
    2. Aaa to ja nie wiedziałam, że one tak daleko!
      Mama też w Anglii?

      Usuń
    3. Mama czynnie siostry odwiedza:D

      Usuń
  8. I wszystko jasne - ta radość życia to u was genetyczne i wyssane z mlekiem mamy Cyganki ;);)
    Szczerze zazdroszczę , ale tak pozytywnie .... Życząc jeszcze wielu takich Sylwestrow , karnawału i prima Aprilis :):)

    OdpowiedzUsuń
  9. nic tylko patrzę i zazdroszczę cudnej zabawy, radości życia, dystansu , chęci i tego, że macie siebie nawet jeśli za przysłowiowną wielką wodą ;)
    fajne z Was dziewczyny!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama świadomość, że się siebie ma bardzo pomaga:D

      Usuń
  10. To musiała być zabawa:)))super masz siostry i bardzo do Ciebie podobne:)))no i super mama:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Widać, że zabawa była udana :) Super rodzinka - piękna mama i siostry. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Co za świetna rodzinka !!
    zaadoptujcie mnie :)))
    śliczne masz siostrzyczki,a mama to szalona kobitka,ze świeca szukac takich mam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mama nie ma nic przeciwko;)))
      Buziole:D

      Usuń
  13. Masz wspaniałe siostry, tak samo wesołe jak Ty, mama to super babka....pięknie...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udałyśmy się wszystkie...i wszystko po mamie:D

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. Też tak myślę, że są śliczne:)))

      Usuń
  15. Ale czad!! Masz mega pozytywną rodzinkę:) Podziwiam ludzi z wyobraźnią i poczuciem humoru! Siostry śliczne

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczne przebrania, strój Hurysy sama wybrałabym na taką zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzięki wielkie za tyle miłych słów dziewczyny:))))

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak miło zobaczyc Twoje siostry, są tak piękne jak Ty i chyba z tym samym usmiechem na twarzy co Twój idą przez zycie ;)
    To po mamie Twojej, bo ten błysk w oku jest boski ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staramy się...choć wiadomo, że nie zawsze jest tak kolorowo:)
      Mama błysk miała zawsze:D

      Usuń
  19. Śliczne masz siostry. Widać, że to u Was rodzinne; trzy zgrabne ślicznotki. Szalone też jesteście wszystkie trzy:) Jesteście do siebie podobne, szczególnie oczy zdradzają, że jesteście siostrami. Fajny pomysł mi podrzuciłaś. Na Wielkanoc przylatuje moja siostra z USA, więc zaproszę moje siostry na sesję.
    Pozdrawiam cieplutko ):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Będzie miło Was zobaczyć razem:)))
      Dziękuję Soniu w imieniu sióstr:)) One tutaj zaglądają, choć maupy nic nie piszą i cieszą się z komplementów:D

      Usuń
  20. świetne stylizacje i genialne poczucie humoru:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dzwoneczek oszałamiająco pięknaa!!!

    OdpowiedzUsuń