niedziela, 23 lutego 2014

Coś czerwonego, coś zielonego i coś z frędzelkami:D

Coś zielonego na wiosnę!


T-bary z wrocławskiego lumpeksu za 23 zł:D

Odeon

Coś z frędzelkami!

Camaieu

Kozaczki na koturnie, upolowane na wyprzedaży w bydgoskiej galerii.
 Przecenione ze 169 zł na 50:D


Torebka upolowana we wrocławskiej galerii Arkady - 19 zł:D

Sinsay

Coś czerwonego:)

Dorothy Perkins
 Torebka, którą dostałam od mamy w prezencie urodzinowym.
Jeszcze nienoszona, z metką jak widać;))
Dostałam ją w parze razem z tą kobaltową:D

Dorothy Perkins
 Powiem Wam coś w sekrecie....
 Ostatnio boję się chodzić na zakupy, bo a nuż coś mi wpadnie w oko i kupię...
A ja już naprawdę nie mam miejsca w szafkach!!!!!!!!!!!!!

46 komentarzy:

  1. N otw zielone buty - mniam
    ... Teraz to musisz kupić złota frendzlową sukienkę ! Jeju czemu mi akurat do złota ten odcień pasuje ;)?! I możesz iść szaleć na parkietach :) swiata !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No...do złota byłoby super:D Ale pewnie pokombinuję w innymi kolorkami:D
      Poszalałabym....oby mi kolana wytrzymały;)))

      Usuń
  2. Zielone butki są boskie:)))frędzelkowe kozaczki też:))wszystkie torebki zabieram:)))mam podobnie i staram się unikać sklepów ale to trudne:))))))))))))))))))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się:D Zielone najpiękniejsze!
      Chyba trzeba nam się na bezludną wyspę wyprowadzić:D

      Usuń
  3. Ja też się boję ale staram się być twarda, jak coś postanowię to realizuję....
    No to się okupiłaś! Teraz czekam na nowe stylizacje z tymi cacuszkami....
    Pozdrawiam cieplutko...buziaki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja taka twarda nie jestem...na nowe, tanie butki serducho mam miękkie;)))
      Stylizacje będą, ale pewnie z opóżnieniem jak zwykle;)

      Usuń
  4. OOOO jakie świetne łupy. Rewelacyjne są te buty i torebka z frędzlami. Też miałam problem z ilością ubrań, które nie mieściły się na półkach.
    Ostatnio nawet kupiłam nową ogromną szafę aby "załadować" swoje ciuchy.
    Pozdrawiam cieplutko. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym mieć miejsce na taką szafę! Może w przyszłości:D

      Usuń
  5. Taro,myślałam,że napiszesz..... czytając że naprawdę nie mam....pieniędzy:))) a tu tylko miejsca w szafkach:)))
    Ech kochana,dociśniesz,przyciśniesz i jak jest okazja to nie żałuj sobie:PPP
    zwłaszcza,ze wynajdujesz perełki!
    Buty CUDNE!! wyglądają jak nowe prosto z salonu obuwniczego:)
    Prezenty od Mamy śliczne i reszta zakupów spoko:)))
    cmoki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha:D Na pieniądze też oczywiście zwracam uwagę, ale teraz, gdy są lumpeksy, to naprawdę nie trzeba mieć ich dużo, żeby się obkupić:D
      Już kolanem dopycham! Dam radę!:D
      :*

      Usuń
  6. O Kochana znam, to. Ostatnio wymyśliłam, że chyba zrobię sobie zdjęcie i podpiszę go' zakaz wejścia do galerii" i powieszę tam na drzwiach wejściowych, co by mnie nie wpuszczali... :P

    A nabytki znakomite :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super pomysł! Chyba go odgapię;)))

      Usuń
  7. o ile cudeniek , wszystko mi się bardzo podoba. W szczególności frędzle-uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  8. wiesz co Taro ja mam jeszcze troche miejsca u meza w szafie to wysle Ci moj adres na priva, powysylaj mi te rzeczy ok?? a tak powaznie ja tez chce takie lupy buuu buuu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha:D E-mailem Ci prześlę;)))

      Usuń
  9. Tyle razy obiecuję sobie, że zajrzę do wrocławskich lumpeksów i nic mi z tego nie wychodzi, nie wiedzieć czemu. I pomyśleć, ile straciłam, np. takie zieloniutkie t-bary! Wiosna pełną... butą??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz!!! A warto!!!
      Wiosna pełną butą! A co!:D

      Usuń
  10. wyrzuć parę ciuchów,takich w których dawno nie chodziłas i domyślasz się ,że już nie będziesz-i juz masz miejsce i tylko na zakupy :)))
    Najbardziej podoba mi się czerwona torebka i czarne buty :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie zabieram się powoli do remanentu:D Powoli...;)))

      Usuń
  11. ja mam teraz dużo miejsca, więc możesz śmiało kupować dla mnie :PPPPP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cwaniara:D
      Ale miejsca musisz mieć naprawdę dużo...bo wyobrażam sobie ile Ty masz ciuchów!!!:D:D:D

      Usuń
  12. Ale cudeńka, wszystko mi się podoba, a naj naj zielone i czarne buty, może tak mnie ciągnie do butów bo u mnie ostatnio deficyt z nimi, muszę nadrobić braki:):)
    Pozdrawiam serdecznie:):):):*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie ciągle do butów ciągnie...a nie mam w ogóle na nie miejsca:D
      Buziole:***

      Usuń
  13. Czarne buty z frędzlami boskie, też takie chcę:) Torebki również ładne, w szczególności czerwona. Widzisz, ja ostatnio się zorientowałam, że nowe ciuchy w garderobie już ledwo dają się upchnąć:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że wygodne, bo jeszcze nie wyprowadzone na spacer;))
      Czyli mamy ten sam problem:D

      Usuń
  14. frędzelkowe kozaczki Mega ! zazdroszczę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No:D Wpadły mi w oko w trakcie robienia zakupów spożywczych;))

      Usuń
  15. haha uśmiałam się z tym miejsce w szafie bo ostatnio zastanawiałam się nad zrobieniem przesiewki w ciuchach i wysłać je do PL tam więcej miejsca mam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie zabieram się, do zrobienia tej przesiewki...ciężko idzie;))

      Usuń
  16. Piękne są te zielone buciki, na wiosnę idealne. Też chcę takie!;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ha, witaj w klubie - też kupiłam w ndz zielone butki :D Ale Twoje są fantastyczne - nie dość, że T-bary, to jeszcze wyszperane w SH - super łup!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nam się udało! Moje rzeczywiście udane! I na dodatek idealny rozmiar!

      Usuń
  18. Kocham buty i torebki :) Wszystko śliczne - piękne kolory i te frędzelki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że są też w Twoim guście:))

      Usuń
  19. Łupy rewelacyjne... Taro te torebki to Ci porywam moja droga. Pozdrawiam Cię ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za odwiedzinki, torebek nie oddam;))

      Usuń
  20. Fajne łupy. Przydadzą się na wiosnę. Serdecznie pozdrawiam.
    balakier-style.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. NO kochana obkupiłaś się, te frędzlowate buty cudne są i torebka z frędzlami, ajjjj same cudne kolorki !!!:)))
    Czekam na prezentację :))
    Wielki buziak <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udało mi się:))) Powoli będę wszystko prezentować, bardzo powoli, bo ostatnio nie chce mi się fotek cykać;))
      Buziole Beatka:*

      Usuń
  22. To jesteś przygotowana na wiosnę. Te zielone butki są mmmm ... smakowite. Kozaczki z frędzlami super! Kocham frędzle!
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jestem! Ja frędzle tez uwielbiam!
      Buziole:***

      Usuń